کد خبر : 39349 تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۱:۰۶

فال روزانه سه شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۲

فال متولدین فروردین امروز دوست دارید کار متفاوتی انجام دهید. هر کسی گاهی به استراحت نیاز دارد و اکنون زمان خوبی برای امتحان کردن چیزهای متفاوت است. شاید دوست داشته باشید روتین خود را تغییر دهید. اگر امروز روز مرخصی یا تعطیلی شماست، دوست دارید روزتان را به انجام کارهایی …

فال روزانه سه شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۲

فال متولدین فروردین

امروز دوست دارید کار متفاوتی انجام دهید. هر کسی گاهی به استراحت نیاز دارد و اکنون زمان خوبی برای امتحان کردن چیزهای متفاوت است. شاید دوست داشته باشید روتین خود را تغییر دهید. اگر امروز روز مرخصی یا تعطیلی شماست، دوست دارید روزتان را به انجام کارهایی که شما را خوشحال می کنند بگذرانید. لباس متفاوتی بپوشید. به سینما بروید. کاری انجام دهید که زندگی شما را شادتر کند. امروز روزی عالی برای ارتباط برقرار کردن و پل زدن بین خودتان و دیگران است. باید توجه خودتان را به دیگران معطوف کنید و لازم نیست امروز به برنامه ها و نقشه های غیر واقع گرایانه فکر کنید و وقت تلف کنید. رمانس و شعر و شاعری را برای رابطه خود مهم و لازم بدانید و خاکی باشید تا رابطه شما بهبود یابد.

فال متولدین اردیبهشت

برای خودتان دفتر خاطرات روزانه درست کنید. این راهی ارتباطی با ضمیر درونتان فراهم می کند. کارهایی که باید انجام دهید، تمایلات و حتی چالش ها را یادداشت کنید و برای خودتان برنامه ریزی کنید و آن را دنبال کنید. حتی اگر شروعش سخت باشد، باید به آن پابند بمانید. اگر شما شروع کنید کلمات خود به خود به ذهنتان راه می یابند. این روز شما را آسانتر می کند. امروز ممکن است کسی که در گذشته به او علاقه داشتید را بطور غیرمنتظره ای ملاقات کنید. او همه خاطرات خوش گذشته را به یاد دارد و هنوز به امکان و احتمال تجدید آن رابطه فکر می کند. شما بیشتر افکار عملی دارید و با آنکه این فکر خوبی به نظر می رسد، ولی در واقع خودتان هم می دانید که این قضیه اصلاً امکان ندارد و شدنی نیست.

فال متولدین خرداد

امروز برایتان پیشروی سخت می شود. دنبال جهت و مسیر گشتن باعث می شود که مسیرتان را گم کنید، به خصوص اگر مصمم هستید که کار متفاوتی انجام دهید. ایده های خود را با دیگران در میان بگذارید. اگر احساسات را کنار بگذارید بهتر می توانید رویکرد خود را به دیگران بفهمانید. امروز شما متوجه می شوید که در شناخت فردی که با او کار می کنید به کجا رسیده اید. تعجب می کنید از اینکه خیلی خوب می توانید با هم کنار بیایید و همکاری کنید، زیرا ایده آل های معنوی مشترکی دارید. این باعث می شود که ارتباط شما محکمتر شود. امروز مجبور می شوید به ساز یکی از همکاران خود برقصید. منتظر هستید که او نظرش را عوض کند در حالیکه او ه منتظر است شما نظرتان را عوض کنید. در نتیجه هر دو پات می شوید. بهتر است مدتی تصمیمات خود را به تأخیر بیندازید.

فال متولدین تیر

امروز احساس خوشحالی و سخاوت بیشتری می کنید. کمک کردن به دیگران برای شما مناسب است و برایتان مهم است. اگر پروژه های معوقه ای هست باید اول به آنها بپردازید. زمان خیلی خوبی است که به چالش ها بپردازید. اگر با کسی برخورد کردید که به کمک نیاز داشت شک نکنید و کمکش کنید. این هم به نفع اوست و هم به نفع شماست. امروز حس هارمونی زیادی در روابط وجود دارد. شانس زیادی هست که شما فردی را پیدا کنید که علایق مشترکی با شما دارد و برایتان بسیار جذاب است. اگر در زندگی خود دنبال فرد خاصی هستید، به جاهایی بروید که به مردم کمک می شود. بیمارستان، مهد کودک، پرورشگاه و … جاهایی هستند که ممکن است عشقتان را در آنجا بیابید. امروز در محل کارتان با موقعیت دشواری روبرو می شوید.

فال متولدین مرداد

امروز سعی کنید با کسی که دلتان برایش تنگ شده است تماس بگیرید. حتی اگر در ابتدا برایتان دردناک باشد، بعد از تماس احساس بهتری خواهید داشت. گوشی تلفن را بردارید، یادداشتی بنویسید یا ایمیل بفرستید. بگذارید آن فردی که دلتان برایش تنگ شده یا به او اهمیت می دهید احساس شما را بداند. گاهی بیان احساستان خیلی بهتر از ریختن آنها در دلتان است. آن فرد هم به اندازه شما دلش برایتان تنگ شده است. رابطه ای که در آن هستید شاید در حال حاضر زیاد هیجان انگیز به نظر نرسد. ولی هنوز چیزی پایدار و آرامش بخش در آن هست. هر کاری که با هم انجام می دهید، فرصتی برای کار مشترک با حسی عمیق وجود دارد. ترکیب نیرومندی از انرژی های شما باعث می شود درک کنید که چقدر خوش شانس هستید. انرژی امروز باعث می شود که حس هارمونی موجود را تحسین کنید و از آن استفاده کنید.

فال متولدین شهریور

امروز روز استدلال و قضاوت برای شماست. راه بسیار خوبی برای انجام کارهاست. پروژه های تمام نشده را ادامه دهید و پیشروی کنید. به مسائل و مشکلات رسیدگی کنید و مستقیماً به آنها بپردازید. راه برای انجام مؤثر کارها پیدا کنید و از این انرژی بیشترین استفاده را ببرید. به خودتان اطمینان داشته باشید که می توانید هر کاری را انجام دهید. روز بسیار خوبی پیش روی شماست زیرا شما چیزهای زیادی برای ارائه دادن به دیگران دارید. دوست دارید به کمک دیگران بروید، به خصوص وقتی که می بینید که بعضی افراد مشکل دارند. با این کار و دل سوزاندن برای دیگران شاید آن فرد خاصی که دنبالش بودید پیدا کردید. امروز زمان بیشتری را به رسیدن به ظاهرتان اختصاص دهید. مردم به کسانی که به ظاهر خود می رسند و مرتب و تمیز و آراسته هستند احترام می گذارند. از آن گذشته با این کار اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کنید.

فال متولدین مهر

امروز ذهنتان را تغذیه کنید. انرژی امروز موافق با رشد و گسترش است، پس چرا به یادگیری موضوعات مورد علاقه خود نمی پردازید؟ خود را با مطالعه یا گذراندن دوره آموزشی به چالش بکشید. موضوعات آنلاین زیادی هست که می توانید برای آنها ثبت نام کنید. چیزی را پیدا کنید که به آن علاقه داشته باشید و بتوانید در اوقات فراغت تان انجامش دهید. امروز شما فرصت دارید که به مکانی آرام و ساکت پناه ببرید و استراحتی بکنید. البته تنها نروید و شریک زندگی تان را هم با خود ببرید. اگر در محل کار هستید ممکن است فردی باشد که به اندازه شما خوشفکر نباشد و دائماً شما را عصبانی کند. متأسفانه شما باید به حرف های این فرد گوش کنید. با آنکه ترجیح می دهید کار خودتان را بکنید، ولی در نهایت از ماندن در کنار گروه، منتفع می شوید.

فال متولدین آبان

امروز بیشتر سرگرم اجتماعی شدن هستید و به چیزهای دیگر زیاد نمی رسید. البته این اصلاً اشکالی ندارد به شرطی که کار زیادی روی میزتان تلنبار نشده باشد. اگر باید کاری را انجام دهید، ممکن است وسوسه شوید که اول با دوستتان گپ بزنید. کارتان را انجام دهید و برای حرف زدن با دوستتان به خودتان در میان کار استراحت بدهید و دوباره با تمرکز بیشتر به کارتان برسید. همیشه برای وقت گذاشتن برای دوستان زمان هست. اگر از نوشتن داستان های تخیلی یا شعر خوشتان می آید، امروز ذهن شما خلاقیت بالایی برای این کار دارد. در جستجوی عشق، ممکن است با کسی دیدار کنید که یکی دو چیز در مورد شعر می داند. با مجذوب کردن او با شعرهای رمانتیک خود عشق را می یابید و دیگر شعرهای تنهایی نخواهید نوشت. امروز در محل کار رساندن افراد بهم نقطه قوت شما می شود. از این توانایی خود بهره ببرید. کار تیمی امروز بسیار مهم می شود.

فال متولدین آذر

اگر امروز زنجیره کارهای شما کندتر از قبل حرکت می کند تعجب نکنید. همه روزها تند و تیز آغاز نمی شوند، پس به خودتان سخت نگیرید. کارهایتان را آرام و راحت انجام دهید. اگر ضرب الاجلی برای شما تعیین شده است، درخواست کمی وقت نمایید. اینکه به خودتان فشار بیاورید که کارها را انجام دهید، فقط باعث می شود که حس کنید زیاد مفید نیستید. امروز حس هارمونی و آرامش در روابط شخصی شما حاکم می شود. شما معمولاً زمانی خوشحال و راضی هستید که عشقتان کارهایش را خودش انجام می دهد و امروز حس می کنید که می توانید استراحت کنید و از توجهی که به شما می شود لذت ببرید. برای یک بار هم که شده این کار بکنید: لم بدهید و لبخند بزنید. کسی در محل کار شما سعی می کند میانبر بزند و در کل آدم تنبلی است. شما عصبانی نشوید. او نتیجه کارش را می بیند.

فال متولدین دی

امروز اگر زیادی در فکر بودید تعجب نکنید. امروز یکی از آن روزهایی است که شما بیش از همیشه رویاپردازی می کنید. قوه تخیل شما در اوج خود است. بجای مبارزه با آن، استفاده مفید و سازنده ای نمایید. ایده هایتان را بنویسید و راه های بهتر و خلاقانه تری برای عملی کردن آنها بیابید. زمان بگذارید تا نتایج بهتری بگیرید. شما از حال و هوای امروز لذت می برید، زیرا آرامش فراوانی وجود دارد. شما ارتباط قوی و نیرومندی بین خودتان و کسی که خیلی به شما علاقه دارد ایجاد می کنید. با آنکه نشانه های عشق کاملاً واضح و مبرهن هستند، ولی شما در ته دلتان می دانید که همه چیز درست می شود. امروز همکارانتان از شما تعریف می کنند و حق هم دارند. شما دارایی ارزشمندی برای شرکت خود هستید. سختکوشی، مهارت های خلاقانه و هنری شما برای محل کارتان مفید است.

فال متولدین بهمن

امروز گفتگو و گپ زدن با عشقتان از همیشه برایتان دلنشین تر می شود. اگر چیزها و کارهای زیادی هست که باید به آنها رسیدگی کنید گفتگو را کوتاه کنید. اگر در منزل هستید همه وقت خود را به حرف زدن پشت تلفن یا کارهای دیگر سپری نکنید. اول به کارهایی رسیدگی کنید که حتماً باید تکمیل شوند. از پول می توان استفاده های زیادی کرد، ولی یکی از بهترین کاربردهای آن خوشحال کردن دیگران است. امروز شما می توانید عشقتان را خوشحال کنید به خصوص اگر قصد داشته باشید برایش چیزی بخرید که خوشحالش کند. هدیه ای بخرید که ارزش معنوی رابطه را منعکس کند و به او نشان دهد چقدر برایش ارزش قائلید. اگر امروز اراده و نیروی همیشگی را برای کار ندارید ناراحت نشوید و به خودتان ناامید نشوید. به خودتان استراحت یا مرخصی بدهید. یک بار هم که شده تنبل باشید و بگذارید دیگران سختکوش باشند.

فال متولدین اسفند

امروز بیش از همیشه انرژی دارید. در واقع مثل پروانه دور همه می چرخید و به همه رسیدگی می کنید. با اعتماد به نفس کار کنید زیرا به راحتی می توانید به هر کاری برسید. اگر مقدور بود زمانی را نیز به همنشینی با دوستان و صحبت با آنها اختصاص دهید و از این مصاحبت لذت ببرید. اگر قرار یا جلسه دارید، فوراً به آنها بپردازید. روز بسیار خوبی برای روابط است. احتمالش زیاد است که شما با کسی آشنا شوید که علایق مشترکی با شما دارد و در عین حال اهل عمل و خاکی است. در محل کار با افراد همکاری کنید و در تیم قرار بگیرید و سعی نکنید که همه کارها را تنهایی انجام دهید. اینکه کسی در کنارتان باشد، باعث می شود که همه چیز سریعتر و راحت تر انجام شود. به علاوه کار گروهی بهره وری و کیفیتی بهتر از کار تنهایی دارد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 414 بار
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php