کد خبر : 256830 تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱:۰۰

فال روزانه دوشنبه 8 مرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین امروز نمی توانید جریان دیوانه وار افکار خود را تحت کنترل در بیاورید، اما می توانید برنامه هایتان را مدیریت کرده و هر فکری که به سرتان می زند را بلافاصله عملی نکنید. البته شما حاضر به شنیدن هر نصیحتی که به شما «نه» بگوید نیستید، اما …

فال روزانه دوشنبه 8 مرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین

امروز نمی توانید جریان دیوانه وار افکار خود را تحت کنترل در بیاورید، اما می توانید برنامه هایتان را مدیریت کرده و هر فکری که به سرتان می زند را بلافاصله عملی نکنید. البته شما حاضر به شنیدن هر نصیحتی که به شما «نه» بگوید نیستید، اما دیر یا زود به حقیقت پی خواهید برد. گاهی اوقات ما بنده عادات خود می شویم؛ امروز وقت آن رسیده است که به عادات بازدارنده خود پی ببرید و برای رهایی از آنها تلاش کنید. اگر قصد دارید برای کاری درخواست کنید و یا در دانشگاهی پذیرش بگیرید بهتر است که زمان بیشتری را صرف آماده سازی خود کنید. برای دست یابی به نتیجه ای که می خواهید بهترین چهره ای که می توانید را از خود نشان بدهید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز شما با اشتیاق زیادی دوست دارید از پیله ی تنهایی که به دور خودتان پیچیده بودید خارج شده و به دوستانتان بپیوندید، اما برنامه ی کاری بسیار فشرده ای که دارید تمام روز شما را مشغول نگه خواهد داشت. طی یکی دو هفته آینده خیلی حال و هوای عاشقانه ای نخواهید داشت. پیدا کردن نیمه گمشده خود را به وقت دیگری واگذار کنید. اگر متاهل هستید سعی کنید تا می توانید برای خانواده و فرزندان خود وقت بگذارید، قرار نیست فقط آخر هفته ها آنها را به گردش ببرید! اگر اشتباهی کرده اید باید مثل یک انسان بالغ مسئولیت اشتباهتان را به عهده بگیرید و از مقصر دانستن دیگران به خاطر خطایی که خودتان کرده اید خودداری کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز از کمک های دیگران بهره بگیرید. تبادل اطلاعات کلید پیدا کردن آخرین قطعات پازل خواهد بود. این که در انجام کارهایتان به کسی وابسته نباشید بسیار مهم است، اما هر از گاهی برای پیشرفت و برداشتن قدم های بزرگ باید از دیگران کمک بگیرید. اطلاعات لازم را جمع آوری کرده و بسته به وضعیتی که دارید مورد استفاده قرار دهید. البته این را هم مورد نظر داشته باشید که از دیگران سوء استفاده نکنید و یا خودتان را به آنها تحمیل نکنید. امروز باید از اشتباهاتتان درس بگیرید و اعتراف کنید که این اواخر خیلی خودخواهانه رفتار کرده اید. به کارهای خودتان و اثراتی که روی اطرافیانتان می گذارند بیشتر دقت کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز برای شما روز خیلی خوبی خواهد بود. این روز زیبا را جشن بگیرید. اتفاقات بسیار خوبی برایتان پیش خواهند آمد. اعتماد به نفستان بالاست و حال و هوای خودتان هم خوب است. همین حال امروزتان دیگران را به شما جذب خواهد کرد و فرصت هایی را نیز برایتان به همراه خواهد داشت. تقریبا هیچ حد و مرزی برای شما وجود ندارد. تنها چیزی که باید حواستان به آن باشد این است که رفتارتان بیش از حد مغرورانه نباشد. لازم نیست که برای تفریح و خوشگذرانی حتما مقادیر زیادی پول در اختیار داشته باشید، با کمی خلاقیت می توانید راه های خیلی بهتر و ارزانتری برای خوش گذراندن پیدا کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز در حالی که دارید مسیر خود را به سوی موفقیت ادامه می دهید، احساس می کنید که شکست ناپذیر هستید. شما اهداف بسیار بالایی دارید و اعتماد به نفس محکمی که دارید نقطه قوت شماست. اما متاسفانه نمی توانید شور و هیجان فعلی خود را برای همیشه حفظ کنید. امروز شما نمی توانید به راحتی روی هیچ کاری تمرکز کنید. مدام از یک شاخه به شاخه ای دیگر می پرید و دنبال هیچ کاری را تا آخر نمی گیرید. در چنین شرایطی گرفتن تصمیمات مهم اصلا کار عاقلانه ای نیست، فعلا بهتر است روی کارها و وظایف روزمره تان تمرکز کنید و سر خودتان را با کارهایی که به دقت و توجه زیادی نیاز ندارند گرم کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

شما استاد کنار گذاشتن خواسته های کوتاه مدت به نیت رسیدن به اهداف بلند مدت هستید. امروز هم چالشی دشوار بین انجام وظایف و مسئولیت های حرفه ای یا رفتن به دنبال عشقتان و بیان احساساتی که نسبت به او دارید گرفتار شده اید. این تصمیم شاید کمی دشوار باشد و نیاز داشته باشید کمی به این موضوع فکر کنید. اولین قدمی که در راه رسیدن به خواسته های خود باید بردارید داشتن شجاعت کافی برای رها کردن چیزهایی است که لازم ندارید. برای قهرمان بودن لازم نیست لباس های عجیب و غریب بپوشید و ماسک به صورتتان بزنید، همین که کاری را انجام دهید که دیگران جسارت آن را ندارند از شما یک قهرمان خواهد ساخت.

فال روزانه متولدین مهر

احساس می کنید که امروز موقعیتتان در گروه های اجتماعی که عضو هستید تضعیف شده و انگار دیگران می خواهند شما را خط بزنند، به همین دلیل هم نگران موقعیت خودتان هستید. شما عضوی نیستید که بشود به سادگی نادیده گرفت، یادتان باشد که وقتی یک فیل در اتاق باشد نمی توان تمام مدت در مورد مورچه ها صحبت کرد. شما با تکیه به احساسی که دارید می توانید با دیگران به سادگی ارتباط برقرار کرده و ایده هایتان را با آنها در میان بگذارید. انرژی خود را برای به دست آوردن محبوبیت هدر ندهید، شما کارهای واجب تری برای انجام دادن دارید. خیالتان راحت باشد، شما در هر حال محبوب قلب ها خواهید بود!

فال روزانه متولدین آبان

امروز به نفعتان است که هر چه زودتر بیدار شده و راه بیفتید، شما هیچ وقتی برای از دست دادن ندارید. ذهنتان تمام روز درگیر کارها و وظایفی خواهد بود که به عهده دارید، اما این وضعیت هیچ مشکلی برایتان ایجاد نخواهد کرد. شما برای رویارویی با هر موقعیتی که برایتان پیش بیاید آمادگی کامل دارید و فشار کاری با در نظر گرفتن قدرتی که امروز در وجود خود احساس می کنید برایتان آزار دهنده نخواهد بود. امروز جادوی عشق در زندگیتان تأثیر فوق العاده ای خواهد داشت. به احساسات خود گوش فرا دهید و در بیان آنها جسارت بیشتری از خود نشان دهید. تغییر دکوراسیون در خانه و یا اتاقتان باعث خواهد شد از لحاظ روانی حال بهتری پیدا کنید.

فال روزانه متولدین آذر

شبانه روز 24 ساعت بیشتر وقت ندارد و حتی اگر خودتان اینطور فکر کنید که توانایی انجام کارهایی بیش از این را دارید نمی توانید بیشتر از این برنامه ی خود را فشرده کنید. با این کار تنها عملکرد خودتان را ضعیف خواهید کرد. اگر دیگران امروز به جر و بحث با شما پرداختند و یا در مورد ظاهرتان اظهار نظرهای ناخوشایند کردند به آنها هیچ توجهی نکنید. شما کاملا حق دارید که هر طوری که دلتان می خواهد زندگی کنید. همان فردی باشید که خودتان دلتان می خواهد باشید. اگر هنوز مجرد هستید و واقعا قصد پیدا کردن عشق زندگیتان را دارید همین امروز باید بدون اتلاف وقت برای این کار کمی برنامه ریزی کنید!

فال روزانه متولدین دی

امروز وقتی می بینید که دیگران دارند برایتان بهانه سر هم می کنند خیلی ناراحت و یا حتی عصبانی خواهید شد. شاید در ابتدا فکر کنید که دارید اشتباه می کنید، آخر چرا باید آنها چنین رفتاری با شما داشته باشند، اما خیلی زود خواهید فهمید که فکرهایتان اشتباه هم نبوده اند و آنها بخاطر اولویت هایشان مجبور هستند این بهانه ها را برای شما سر هم کنند. در هر صورت شما به آنها نیازی نخواهید داشت، امروز نیروهایی مخفی دارند به شما کمک می کنندتا به اهدافتان برسید. اگر برنامه هایی که برای بودن در کنار دوستان و نزدیکان خود چیده اید بیش از اندازه سنگین هستند و اجازه نمی دهند به کارهای شخصیتان رسیدگی کنید برخی از این برنامه ها را حذف کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

اجازه ندهید که تردید و دودلی مانع پیشروی شما بشوند. اگر گزینه های بسیاری برایتان وجود دارد، با دید منفی به این موضوع نگاه نکنید. اگر بیش از یک گزینه نظرتان را به خود جلب کرده است خودتان را به یک انتخاب محدود نکنید. امروز کلید موفقیت شما این است که با جریان پیش بروید. هر چقدر که دلتان می خواهد رویاهایتان را گسترش دهید. هر کاری که دلتان می خواهد بکنید، ولی مسئولیت کارهای خودتان را به عهده بگیرید. شاید بعضی از دوستانتان شما را به یک دور همی در یک رستوران دعوت کرده باشند، یا همسایه تان به شما پیشنهاد کرده باشد سری به او بزنید. فرقی نمی کند که در چه گروهی قرار بگیرید، در هر صورت حضور در این جمع برایتان خوب خواهد بود.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز در برابر مخالفت هایی که با شما می شود مقاومت کنید. شاید این کار در ابتدا غیر ممکن به نظر برسد، اما قطعا راهی برای این کار پیدا خواهید کرد. رویاهایتان هیچ گاه به تحقق نخواهند پیوست مگر این که آنها را باور داشته باشید و بر اساس آنها عمل کنید. هیچ کس دیگری برای شما آنها را به دست نخواهد آورد. اگر غول چراغ جادو را در خدمت خود ندارید، بهتر است خودتان دست به کار شوید و کنترل امور را به دست بگیرید. امروز ممکن است وسیله ی الکترونیکی جدید بخرید و یا تغییراتی در وسایلی که پیش از این داشته اید بدهید که زندگی را برای شما راحت تر می کنند. در هر صورت امروز رابطه ای تنگاتنگ با دنیای تکنولوژی خواهید داشت.

فال روزانه دوشنبه 8 مرداد 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه دوشنبه 8 مرداد 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 477 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php