کد خبر : 232962 تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۰:۰۶

فال روزانه دوشنبه 6 دی 1395

فال روزانه متولدین فروردین درست است که از وقت گذراندن با دوستانتان و کسانی که طرز فکری شبیه به شما دارند لذت می برید، اما مواظب باشید که از وقت کار و یا خانواده برای همراهی با دوستانتان چیزی کم نکنید. شاید این راه خوبی برای فرار کردن از مشکلاتی …

فال روزانه دوشنبه 6 دی 1395

فال روزانه متولدین فروردین

درست است که از وقت گذراندن با دوستانتان و کسانی که طرز فکری شبیه به شما دارند لذت می برید، اما مواظب باشید که از وقت کار و یا خانواده برای همراهی با دوستانتان چیزی کم نکنید. شاید این راه خوبی برای فرار کردن از مشکلاتی که الان دارید و مسئولیت هایتان باشد، اما راه حل آنها نمی تواند باشد. یادتان باشد که در همه کار تعادل را رعایت کنید و دست از افراط و تفریط بردارید. آیا در رابطه عاطفیتان چیزی از گذشته وجود دارد که هنوز حل نشده باقی مانده است؟ امروز فرصت مناسبی برای رسیدگی به این مسئله است. بعضی از بحث ها و مشکلات باید حل شده و برای همیشه بسته شوند تا بتوانید آغازی نو داشته باشید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

برخی چیزها را در رابطه با گذشته باید فراموش کرد اما به یاد داشته باشید کجای کار اشتباه کرده اید تا مبادا اشتباهات گذشته خود را تکرار کنید. با درس گرفتن از اشتباهات گذشته حال و آینده خود را بسازید؛ به ویژه در زمینه تربیت بچه ها و شروع شراکت های تازه با نگاه به گذشته درس های خوبی می توانید بگیرید. اما در گذشته غرق نشوید، خودتان را هم سرزنش نکنید، فقط از آن درس بگیرید. اگر در محل کارتان در آخر ساعت اداری برخی کارها نیمه تمام باقی مانده اند بهتر است آنها را برای فردا بگذارید و کمی به خانواده تان بپردازید. فشار های کاری و روانی خود را بر سر عشقتان تخلیه نکنید. مطمئن باشید این کار چیزی جز عذاب وجدان برای شما به همراه نخواهد داشت.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز از شما خواسته می شود کمی اضافه کاری انجام داده و یا به جای یکی دیگر از همکارانتان برخی وظایفش را انجام دهید و این از آن کارهایی است که اصلا دلتان نمی خواهد انجام دهید. برنامه ریزی مؤثر و حساب شده امروز برای شما واجب است تا بتوانید به این کارهای پیش بینی نشده نیز رسیدگی کنید. در رابطه با این موضوع اصلا عکس العمل های احساساتی بروز ندهید، چرا که این می تواند نشان دهنده ضعف شما باشد و بر آینده کاری شما تأثیر منفی بگذارد. امروز بعد از کار با عشقتان یک برنامه دونفره در نظر بگیرید؛ یک شام خوشمزه و موسیقی آرام شاید تمام آن چیزی باشد که امشب به آن نیاز دارید. اگر نمی توانید همدیگر را ببینید برای او پیام های عاشقانه بفرستید و خوشحالش کنید.

فال روزانه متولدین تیر

بهتر است در رابطه با مشکلات اقتصادی یکی از نزدیکانتان خودتان را کنار بکشید و اجازه دهید خودش مشکلاتش را حل کند. هر راهنمایی که به او بکنید به دیده انتقاد و ایرادگیری دیده خواهد شد و نصیحت های شما خریداری نخواهد داشت. به جای کمک کردن به دیگران بد نیست نگاهی به اوضاع اقتصادی خودتان بیندازید، خودتان مشکلاتی دارید که نیاز به حل شدن دارند ولی نادیده گرفته می شوند. یادتان باشد چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است. در مورد رابطه عاطفی خود چه فکری می کنید؟ به خواسته ها و غرایز خود وفادار باشید و احساسات حقیقی خود را نادیده نگیرید. مجردها ممکن است فرصت های جدیدی به دست بیاورند.

فال روزانه متولدین مرداد

تمام ذهن شما درگیر مسائل اقتصادی است و خیلی هم خوب دارید پیش می روید، پس به تلاش خود ادامه دهید. اما به یاد داشته باشید که در محل کار روحیه کار گروهی را حفظ کرده و به خاطر جاه طلبی هایتان دیگران را زیر پا نگذارید، مطمئن باشید اینطور موفق تر خواهید بود. خودتان را به خاطر چیزهایی که اختیارشان در دست شما نیست ناراحت نکنید و فقط از تمام چیزهایی که اتفاق اقتاده است درس بگیرید. برای متاهل ها امشب شبی رمانتیک و سرشار از شور و هیجان خواهد بود. بهتر است نیازهایتان را با شجاعت و صراحت تمام و بی آن که خجالت بکشید با همسرتان در میان بگذرانید، او نیمه دیگر شما است، از که می ترسید؟!

فال روزانه متولدین شهریور

اجازه ندهید دوستان جدیدتان با حرف هایشان شما را راضی به انجام کارهایی کنند که می دانید نباید انجام دهید. زمان زیادی طول کشیده است تا موقعیت امن فعلی خود را به دست بیاورید، پس آن را بیهوده به خطر نیندازید. این هفته برخی درگیری های لفظی با کوچکترها ممکن است پیش بیاید که اصلا برازنده شما نیست، رفتار خود را کنترل کرده و سکوت کرده و گوش کنید. برای شروع یک رابطه عاطفی جدید آماده اید؟ امشب از منطقه امن خود خارج شده و دیده شوید. اگر در حال حاضر متاهل هستید یا نامزد دارید هم امشب زمانی بسیار مناسب برای تعریف ارزش ها و قوی کردن رابطه تان با عشقتان است؛ هیچ موضوعی را حل نشده باقی نگذارید.

فال روزانه متولدین مهر

وقت آن رسیده است که از خطاها و اشتباهات دیگران درس عبرت بگیرید. اگر رفتاری در دیگران می بینید که شما را اذیت می کند بد نیست نگاهی به خودتان هم بیندازید و ببینید آیا این رفتار در شما وجود ندارد؟ کمک کردن به دیگران لزوما به معنای انجام آنچه از شما می خواهند نیست. به عنوان مثال اگر کسی از شما پول قرض می خواهد به جای این که به او ماهی بدهید ماهی گرفتن به او یاد بدهید. این به نفع هردوی شما خواهد بود. ممکن است به خاطر مسائل اقتصادی با همسرتان درگیر شوید، بهتر است کنترل خودتان را حفظ کنید. این هفته از جنگ و دعوا تا لحظه هایی سرشار از عشق را همراه با شریک زندگی خود تجربه خواهید کرد.

فال روزانه متولدین آبان

احساس تعهد بیش از حد نسبت به دیگران چیزی است که باید اکنون با آن مواجه شوید. به جای دادن وعده و وعید به دیگران برای این که آنها را خوشحال کنید بهتر است به اینکه این تصمیمات چه تاثیری روی آنها خواهد داشت با دقت بیشتری فکر کنید. به عنوان مثال قبل از اینکه به کسی قول حمایت مالی بدهید به این فکر کنید که آیا اصلا این توانایی را دارید که از او حمایت کنید و این را نیز یادتان باشد که نیازهای خودتان در اولویت هستند. امشب از لحاظ عاطفی و عشقی بسیار خوش شانس هستید و در فرصتی بی نظیر برای برقراری ارتباط احساسی با کسی که دوستش دارید هستید. اگر مجرد هستید حتی می توانید کمی جسارت به خرج داده و به او درخواست ازدواج بدهید.

فال روزانه متولدین آذر

کار شما بالاخره به مرحله نتیجه دهی رسیده است و به زودی از لحاظ اقتصادی نیز اوضاع بهتر خواهد شد. وقتی خوشبختی می بارد از در و دیوار می بارد و ممکن است پیشنهادهای کاری بسیار خوب و وسوسه انگیزی به شما بشود. اما مواظب باشید که فعلا از پیشرفت خود زیاد با کسی حرف نزنید، چرا که ممکن است این وضعیت حتی در نزدیک ترین دوستانتان هم ایجاد حسادت بکند. وقتش که برسد این خبرها را به دیگران هم خواهید داد، اما مواظب باشید که حرفتان را با چه کسانی در میان می گذارید. اگر تازه با کسی آشنا شده اید بهتر است حتی اگر از این که او نیمه گمشده شما است مطمئن هستید هم زیاد عجله نکنید، این کار شما او را وحشت زده خواهد کرد!

فال روزانه متولدین دی

شما با قدرت استدلال فوق العاده ای که دارید برای هر مشکلی راه حلی پیدا می کنید، پس نیازی نیست که ذهن خودتان را درگیر مشکلات کوچکی کنید که برایتان پیش می آید، فقط باید بیش از حد به خودتان و نظزهایتان اعتماد نکنید و ار راهنمایی های دیگران نیز بهره بگیرید. خطاهایی که در شریک زندگی خود می بینید دلیلی برای سرکوب کردن او نیستند، به جای این کار بهتر است خودتان را در آینه رابطه زناشویی ببینید. ممکن است در حال حاضر نگرانی هایی درباره انتخاب شریک زندگی خود داشته باشید. به این وضعیت به صورت عمقی نگاه کنید و از آن فرصتی بسازید که به جای ایجاد دلزدگی و نفرت در شما رابطه تان را رشد ببخشد، فرصتی برای درک متقابل و بازگشت به روزهای خوش آغاز رابطه!

فال روزانه متولدین بهمن

اگر نگران سلامتیتان هستید باید کمی در روش زندگی خود تغییر ایجاد کنید، به ورزش و پیاده روی بروید و رژیم غذاییتان را تغییر دهید. پس وقت آن رسیده که قورباغه تان را قورت داده و برای کارهایی که مدت هاست پشت گوش می اندازید برنامه ریزی کنید. تازه اول هفته است، اگر بخواهید این طور پیش بروید هفته چندان پرباری نخواهید داشت، کمی به خودتان انرژی و انگیزه بدهید و به اهدافتان فکر کنید تا بتوانید تلاش بیشتری برای رسیدن به آنها نشان دهید.امروز کمی دعوایی هستید و به همین دلیل ممکن است عشقتان را به خاطر کارهایی که نکرده مورد مواخذه قرار دهید. بجای حرف زدن با دقت بیشتری گوش کنید و چیزهایی یاد خواهید گرفت که رابطه تان را برای همیشه عوض خواهند کرد.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز روزی بسیار پرمشغله برای شما خواهد بود و بیشتر وقتتان در رابطه با مسائل مالی و اقتصادی مثل پرداختن صورت حساب ها و قسط ها و امثالهم خواهد گذشت. هرچند این کار خسته کننده به نظر می رسد، اما باعث می شود خیالتان راحت شده و ذهنتان برای انجام کارهای مهمتر آماده شود. امروز و یا یکی از همین روزها ممکن است به ترفیعی غیر منتظره دست پیدا کنید که برای آن مدیون یکی از همکاران نزدیکتان خواهید بود، یادتان باشد حتما از او تشکر کنید. چرا که با این ترفیع زندگی شما تغییر خواهد یافت. لازم نیست برای به دست آوردن کسی که مدت هاست توجه شما را به خود جلب کرده است تظاهر به چیزی کنید که نیستید، زیرا دیر یا زود دستتان رو خواهد شد.

فال روزانه دوشنبه 6 دی 1395

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه دوشنبه 6 دی 1395

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 236 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

css.php