کد خبر : 250015 تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰:۵۶

فال روزانه دوشنبه 30 مرداد 1396

فال روزانه متولدین فروردین امروز خیلی مثل همیشه سرحال و سرزنده نیستید. ولی هیچ چیزی برای نگرانی وجود ندارد. فقط کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن دارید و برای انجام آنها به تمرکز زیادی احتیاج دارید. در این که شما انسان وظیفه شناسی هستید هیچ شکی نیست. پس سعی کنید …

فال روزانه دوشنبه 30 مرداد 1396

فال روزانه متولدین فروردین

امروز خیلی مثل همیشه سرحال و سرزنده نیستید. ولی هیچ چیزی برای نگرانی وجود ندارد. فقط کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن دارید و برای انجام آنها به تمرکز زیادی احتیاج دارید. در این که شما انسان وظیفه شناسی هستید هیچ شکی نیست. پس سعی کنید پس از تمام کردن کارها و وظایفتان وقت برای تفریح و خوشگذارنی بگذارید. بعد از این همه کار شایستگی یک زنگ تفریح خوب را خواهید داشت. شب را با دوستانتان بگذرانید، البته اگر متاهل هستید این یعنی باید وقتتان را با دوستان خانوادگی خود بگذرانید تا عشقتان نیز با شما همراه باشد، امروز حتما باید برای خانواده تان وقت بگذارید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز احساسات انسان دوستانه شما در اوج خود هستند. دوست دارید هر کاری که از دستتان بر می آید برای دیگران انجام دهید. می توانید برای انجام کارهای خیریه و ارزشمند داوطلب شوید. حالا که تعطیل هستید و وقت دارید دست به کار شوید. احساس خوبی که از شرکت کردن در این کارها خواهید داشت شما را شگفت زده خواهد کرد. امروز از آشپزی کردن هم لذت خواهید برد. چرا همه را به خوردن غذایی که خودتان پخته اید دعوت نمی کنید؟ اگر هم حوصله جمع و شلوغی را ندارید این مهمانی را خودمانی تر کرده و فقط برای خودتان و عشقتان یک شام دو نفره رمانتیک ترتیب دهید. این کار راه خوبی برای ابراز علاقه نیز می تواند باشد.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز بچه ها در اولویت هستند. چه بچه های خودتان باشند و چه بچه های دیگران! اگر فرزندی دارید سعی کنید امروز از تعطیلات استفاده کرده و وقت بیشتری با او بگذرانید. هر دوی شما از نتایج مثبت این کار بهره مند خواهید شد. اگر هم در زمینه خدمات درمانی فعالیت می کنید و دکتر یا پرستار هستید فرصت این را خواهید داشت که در زندگی یکی از بیمارانتان تغییری جدی ایجاد کنید. روح ماجراجوی شما آرام و قرار ندارد، پس کمی ماجرا و هیجان را در برنامه خود قرار دهید. این آخر هفته فرصت خوبی برای پیدا کردن نیمه گمشده تان میتواند باشد. به شرط آن که خودتان بدانید که به دنبال چه کسی دارید می گردید.

فال روزانه متولدین تیر

شما روحی بسیار سخاوتمند دارید و امروز احساسات بشر دوستانه شما بیش از هر زمان دیگری هستند. بالاخره این فرصت را به دست آورده اید که به هم نوعان خود به صورت خیلی مستقیم کمک کنید. اهداف بزرگ و بلند پروازانه را فراموش کنید. شما مسلما نمی توانید گرسنگی را در جهان ریشه کن کنید، ولی می توانید برای چند نفر نیازمند که می شناسید غذا تهیه کنید. ارتباط برقرار کردن با نیازمندان و انجام دادن آنچه که در توانتان است باعث می شود که احساس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید. اگر احساس می کنید که هیچ کس شما را دوست ندارد و برای هیچ کسی جذابیت ندارید سخت در اشتباهید، کافیست کمی چشمتان را باز کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

شاید برخی مسائل حل نشده در خانه و خانواده شما وجود داشته باشند که شما و خواهر و برادرهایتان باید آنها را حل کنید. اگر این طور است امروز روز خوبی است برای این که به دنبال این مسائل بروید و برای انها چاره ای بیندیشید. شاید برخی واکنش های احساسی و یا تند نسبت به این موضوع مشاهده کنید، ولی در نهایت نتایج خوبی به دست خواهید آورد. امروز می تواند روز خوبی برای دنبال کردن غریزه تان و گفتن حرف هایی که نیاز دارید به شخص مورد علاقه تان بگویید می تواند باشد. با احساسات خود مواجه شوید و آنچه احساس می کنید را انکار نکنید؛ این کار به نفع شما خواهد بود و به شما قدرت بیشتری خواهد بخشید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز درست از آن روزهایی است که شما دوست دارید- پر از انرژی و فعالیت، درست مثل خودتان! فرصتتان برای انجام کاری که برای آن زمان خاصی تعیین شده بوده دارد به پایان می رسد. کارهای بسیار برای انجام دادن و زمانی اندک پیش رو دارید. با این حال الان از آن وقت هایی است که بیشترین بازدهی ممکن را دارید. فقط یادتان باشد که غذا خوردن و نوشیدن آب را فراموش نکنید. حتی سوپر قهرمان ها هم برای موفقیت در عملیات خود به سوخت نیاز دارند. وقت آن رسیده است که ترس هایی که مانع از پیشرفت شما در راهتان به سوی آینده ای موفق می شوند را کنار بگذارید و روی افکار مثبت متمرکز شوید.

فال روزانه متولدین مهر

شما فردی با نظم و مرتب هستید. هر کسی که شما را بشناسد این موضوع را تایید خواهد کرد. ولی بعضی وقت ها نیاز دارید کمی به خودتان استراحت بدهید، و اکنون از آن موقع ها است. کارهای خانه و وظایف روزانه و هر چیز دیگری را فراموش کنید. این اواخر خیلی مشغول کار بوده اید. کمی هم زندگی کنید! این نشانه بی مسئولیتی شما نخواهد بود. شما هم انسان هستید و به استراحت نیاز دارید. اگر می توانید به مسافرت بروید و در این سفر عزیزانتان را نیز با خود همراه کنید. چنانچه مجرد هستید دوستان نزذیکتان را با خود همراه کنید و اگر متاهل هستید با عشقتان به این سفر بروید تا به آرامش برسید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز شاید مجبور شوید در مورد برخی مسائل مهم تصمیم گیری کنید. آیا اصلا به این که چقدر از دوستان و عزیزانتان انتظار دارید فکر می کنید؟ شاید از آنها بیشتر از خودتان انتظار دارید و این اصلا عادلانه به نظر نمی رسد، به نظر شما اینطور نیست؟ امروز با کمی تأمل در مورد این موضوع خواهید توانست این وضعیت را تصحیح کنید. عدالت را رعایت کنید و انتظارات خود را پایین آورده و یا به اندازه ای که از دیگران انتظار دارید به آنها سرویس بدهید. مسائل احساسی ذهن شما را بیش از هر چیز دیگری به خود مشغول خواهند کرد، خیلی آنها را تجزیه و تحلیل نکنید، وگرنه همه چیز را پیچیده تر خواهید کرد.

فال روزانه متولدین آذر

امروز فکرتان درگیر کارهایی است که باید انجام بدهید تا موقعیت کاری خود را بهبود ببخشید. شما خواسته های خود را اعلام کرده اید، ولی به نظر می رسد که هیچ کس به این موضوع اهمیتی نمی دهد. شاید به سراغ افراد درستی نرفته اید. در هر صورت این بهانه خیلی خوبی می تواند باشد تا به خواسته همیشگیتان فکر کرده و کاری کنید که خودتان رئیس خود باشید. شما خلاقیت و ایده های تجاری خوبی دارید، سعی کنید این دو را با هم ترکیب کنید تا به نتایج خوبی برسید. سعی کنید کمتر به خودتان فشار بیاورید و کارهای غیر ضروری را از لیست کارهای امروزتان خط بزنید. امروز روز تعطیل است و حتما باید وقتی را هم صرف استراحت کردن کنید.

فال روزانه متولدین دی

شما حساس هستید و زود تحت تأثیر دیگران قرار می گیرید. جو سازی شدید موجود را دوست ندارید، ولی شاید این همان چیزی است که برای گرفتن انگیزه به آن نیاز دارید. درست است، فشار زیادی به شما وارد خواهد شد، ولی شما از پس آن بر خواهید آمد. دست از برنامه ریزی و سپس به تأخیر انداختن آن و خیره شدن به فضای خالی روبرویتان برداشته و دست به کار شوید. بعدا در وقت بیکاریتان برای می توانید خیال بافی کنید، ولی الان وقت این کارها نیست. شما می خواهید تمام مشکلات دنیا را یک تنه حل کنید، ولی بد نیست هر از گاهی از دیگران کمک گرفته و ببینید آنها چه فکری می کنند و دیدگاه های آنها را نیز بسنجید.

فال روزانه متولدین بهمن

این که دست به اسلحه شوید یک چیز است و این که این کار را بدون در نظر گرفتن دیدگاه های دیگران انجام دهید چیز دیگری است. مردم از این همه لجبازی شما اصلا خوششان نخواهد آمد. امروز به خودتان با دقت و به طور جدی نگاه بیندازید. سعی کنید به جای حرف زدن گوش کنید تا ببینید چه چیزهای فوق العاده ای یاد خواهید گرفت. دنیا دور شما نمی چرخد و دیگران هم برای خودشان نظرهایی دارند! باورتان نمی شود؟! حتی برخی از نظرهایشان درست هستند! واقعا عجیب به نظرتان نمی رسد؟! وقت آن رسیده است که کمی در نگرش های خود تغییر ایجاد کنید، گوش کردن به حرف ها و عقاید دیگران در این راه به شما کمک خواهد کرد.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز شاید با یکی از جنبه های نهفته شخصیت خود آشنا بشوید که تا به حال با آن غریبه بوده اید. این موضوع می توانند کمی شما را شوکه کند. ممکن است ناگهان از جا در بروید و کنترل رفتارتان از دستتان خارج شود و یا در آتش حسادت بسوزید. شما معمولا کنترل احساسات خود را در دست دارید و چنین حالاتی برایتان چندان خوشایند نیستند. ناراحت نشوید! شما هم آدمیزاد هستید و ممکن است گاهی دچار چنین حالاتی بشوید. کاری که باید کنید این است که از تجربه هایتان درس بگیرید. به جای این که با فکر کردن به فاصله ای که بین شما و اهدافتان وجود دارد روی مسئولیت هایتان متمرکز باشید.

فال روزانه دوشنبه 30 مرداد 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه دوشنبه 30 مرداد 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 224 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php