کد خبر : 256086 تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱:۱۹

فال روزانه دوشنبه 31 اردیبهشت 1397

فال روزانه متولدین فروردین شاید امروز پیدا کردن راهی که می خواهید در پیش بگیرید کار دشواری به نظر برسد. شاید نیرویی قدرتمند شما را وادار کند که از سرعت خود کاسته و انرژی خود را به صورت منطقی تری مورد استفاده قرار دهید. شاید شنیدن چنین توصیه ای برایتان زیاد …

فال روزانه دوشنبه 31 اردیبهشت 1397

فال روزانه متولدین فروردین

شاید امروز پیدا کردن راهی که می خواهید در پیش بگیرید کار دشواری به نظر برسد. شاید نیرویی قدرتمند شما را وادار کند که از سرعت خود کاسته و انرژی خود را به صورت منطقی تری مورد استفاده قرار دهید. شاید شنیدن چنین توصیه ای برایتان زیاد خوشایند نباشد اما بدون شک دقیقا همان کاری است که باید بکنید. یادتان باشد که هرچند شما خودتان این طور فکر می کنید این دنیا دور شما نمی چرخد و قرار نیست همه چیز درست همان طوری پیش برود که شما انتظار دارید. با هیچ کس وارد بحث بر سر واقع گرایانه بودن یا نبودن رویاهایتان نشوید، هیچ لزومی ندارد که بخواهد آنها را برای کسی توجیه کنید. تا زمانی که خودتان اجازه ندهید، هیچ کس نمی تواند افکارتان را کنترل کند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

درست همان موقعی که فکر می کنید نقشه هایتان خیلی خوب و منطقی هستند و دارند به خوبی پیش می روند سر و کله ی یک نفر پیدا خواهد شد که این حال خوبتان را از بین برده و اوضاع را تغییر دهد. امروز شما فکر می کنید که به ازای هر یک قدمی که به جلو برمی دارید دو قدم به عقب می روید. شاید احساس ناخوشایند شک و تردید دارد به شما غلبه می کند و همین باعث شده چنین تصوری در شما ایجاد شود. سعی کنید اجازه ندهید این انرژی منفی و بازدارنده مانعتان بشود. به توانایی های خود اعتماد داشته باشید و به راحتی از میدان به در نشوید؛ در نهایت موفقیت از آن شما خواهد بود.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز شما به شدت احساس محدودیت می کنید. شاید این احساستان به این دلیل باشد که برخی جزئیات مهم که پیش از این نادیده گرفته بودید به شما یادآوری شده اند و باید آنها را مود رسیدگی قرار دهید. شاید وقت آن رسیده باشد که در زندگی خود نظم و ترتیب بیشتری داشته باشید. اگر باید چیزی را در زندگی خود بسازید آغوش خود را به روی تغییرات باز کنید و اجازه ندهید ترس از تغییر و احساس مسئولیتی که برایتان به همراه خواهد داشت جلوی شما را بگیرند. شما در حال حاضر در موقعیت حساسی قرار گرفته اید که اگر از آن به درستی استفاده کنید موفقیت های بزرگی را برایتان به همراه خواهد داشت.

فال روزانه متولدین تیر

امروز سعی کنید خودتان را به خاطر چیزهای بیهوده نگران نکنید. به جزئیات توجه و رسیدگی کنید و تمام تلاشتان را به کار بگیرید تا کارهایتان را با موفقیت به انجام برسانید. یک لیست دقیق از کارهایی که باید انجام دهید تهیه کنید و یکی یکی کارهایتان را به انجام رسانده و از لیست خط بزنید. این کار باعث خواهید شد حال بهتری داشته باشید و بدانید چه می خواهید و در چه جهتی باید حرکت کنید. سعی کنید چشم هایتان را خوب باز کرده و به جای این که فقط روی عمق بخشیدن به دیدتان تمرکز کنید سعی داشته باشید افق دیدتان را هم گسترش دهید. ذهنتان را روی کارهایی که باید انجام دهید متمرکز کنید و اجازه ندهید چیزی حواستان را پرت کند.

فال روزانه متولدین مرداد

جنبه هایی از زندگیتان که برای مدتی نادیده گرفته بودید امروز یقه تان را خواهند گرفت و مجبور خواهید بود وقت زیادی را صرف آنها کنید. سعی کنید تمام مسئولیت هایتان را مورد توجه و رسیدگی قرار دهید و از زیر کارهایی که باید انجام دهید شانه خالی نکنید. شاید اوضاع تا حدودی بحرانی شود و ناگهان در موقعیتی دشوار قرار گرفته و مجبور به گرفتن تصمیماتی مهم و سرنوشت ساز شوید. ممکن است قرار گرفتن در چنین وضعیتی شما را تا حدودی نگران و عصبی کند و بدون آن که بدانید چکار باید کنید از این طرف به آن طرف بروید. اجازه ندهید بلاتکلیفی و تردید شما را از رسیدن به جایی که می خواهید باز دارند.

فال روزانه متولدین شهریور

در حال حاضر ارتباط برقرار کردن با دیگران برای شما خیلی راحت تر از همیشه شده است. تحت شرایط فعلی ممکن است وسوسه شوید با دوستان و اقوامی که برای مدتی نسبتا طولانی ارتباط خود را با آنها قطع کرده بودید تماس بگیرید. انرژی دریافتی از این افراد زندگی شما را تحت تأثیر خواهد گذاشت و نگرشتان نسبت به برخی مسائل را تغییر خواهد داد. شرایط موجود برای آغاز روابط و دوستی های جدیدی نیز مساعد است، پس تا می توانید در گروه ها و جمع های مختلف حضور پیدا کرده و با دیگران ارتباط برقرار کنید. شاید حتی بتوانید نیمه ی گمشده ی خود را در یکی از همین دورهمی ها پیدا کنید.

فال روزانه متولدین مهر

شما امروز فکر می کنید که نظم در کارهایتان بهترین راه برای پیش بردن یک روز خوب و بدون دردسر خواهد بود. تما محواستان را روی برنامه ی روزانه تان متمرکز کنید. اگر انتخاب هایتان درست باشند خواهید توانست حتی چند کار مختلف را به طور همزمان پیش ببرید. خودتان را بیش از اندازه درگیر جزئیات نکنید چون این کار تنها سرعتتان را پایین خواهد آورد. امروز دیگران دارند شما را وادار می کنند کارهایی که بیش از حد توانتان هستند را انجام دهید و شما هم قصد دارید هر چه می خواهند را به آنها بدهید، زیرا دلتان نمی خواهد که هیچ کسی را از خودتان دلخور کنید. با این حال اگر احساس می کنید دارد به شما فشار وارد می شود موظف هستید که از حق خودتان دفاع کنید.

فال روزانه متولدین آبان

تصمیم گیری در مورد چیزهای مهم و یا حتی بی اهمیت برای شما کار چندان ساده ای نیست، اما امروز این کار برای شما حتی از همیشه سخت تر هم خواهد بود. از طرفی دلتان می خواهد ثبات همیشگی زندگی خود را حفظ کنید و از طرف دیگر هم حس ماجراجویی در وجودتان فعال شده و دلتان می خواهد کارهایی انجام دهید که فرصت تجربه های تازه و برقراری ارتباط با دیگران را در اختیار شما قرار می دهد. نباید به خاطر دیگران از خودتان و خواسته هایتان بگذرید، شما هم به اندازه هر کس دیگری مهم هستید. اگر خودتان را برای دیگران قربانی کنید این کار به مرور زمان به وظیفه شما تبدیل شده و شما را در نظر آنها بی ارزش خواهد کرد.

فال روزانه متولدین آذر

امروز شما زیاد سرحال نیستید و از صبح که بیدار می شوید حال و حوصله ی بیرون آمدن از خانه و شروع برنامه ی روزانه تان را ندارید. با این حال احساس وظیفه و نگرانی از این که مبادا کارهایتان عقب بمانند شما را وادار خواهد کرد که خودتان را از رختخواب بیرون کشیده و روزتان را آغاز کنید. البته که همه ی ما نیاز داریم هر از گاهی به خودمان استراحت بدهیم، اما امروز روز مناسبی برای این کار نخواهد بود و در پایان چیزی جز عذاب وجدان ناشی از عدم توجه به مسئولیت هایتان برایتان باقی نخواهد ماند. در پایان روز وقتی به خانه می روید یادتان باشد با لبخند وارد شوید و خستگی هایتان را پشت در بگذارید.

فال روزانه متولدین دی

طی چهار هفته ی آینده اوضاع مدام رو به تغییر خواهد بود و خبر خوبی که برایتان داریم این است که این تغییرات در جهت مطلوب و به نفع شما خواهند بود. شاید امروز روند پیشرفت کارها کند به نظر برسد، اما نباید اجازه دهید که این موضوع باعث نگرانی یا ناامیدی شما شود. اولین قدمی که شما برای بازگرداندن کارها به روال عادی باید انجام دهید این است که هر گونه استرس و نگرانی را از خود دور کنید و با انگیزه ی تمام رو به جلو پیش بروید. اجازه ندهید تنبلی به شما غلبه کند و ترس از شکست پاهایتان را سست کند. در مقابل شخصی که قصد دارد شما را مورد تحقیر قرار دهد به هیچ وجه کوتاه نیایید.

فال روزانه متولدین بهمن

نظم و حس وظیفه شناسی این اواخر در زندگی شما نقش مهمی را ایفا کرده اند اما امروز این طور به نظر می رسد که انگار یک نفر ترمز دستی را کشیده و مانع پیش رفتن نقشه ها و برنامه های شما شده است. سعی کنید به این وضعیت نگاه منفی نداشته باشید. در واقع شرایط به وجود آمده نشانه ی این است که شما باید از سرعت خود کاسته و در مورد برنامه هایی که دارید تجدید نظر کنید. در صورت لزوم بخش هایی از نقشه هایتان را مورد بازبینی و تغییر قرار دهید. فقط حواستان به گذر زمان باشد و از وقتی که در اختیار دارید به بهترین نحو ممکن بهره برده و انرژی خود را بیهوده هدر ندهید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز شما خیلی قبراق و سرحال هستید و خوشبختانه از حالت ناراحتی و افسردگی خود فاصله گرفته اید. شما باید دقت کنید که این ناراحتی و افسردگی همیشگی شما روی عزیزانتان و آنهایی که دوستشان دارید تأثیر نگذارند. امروز شاید یک نفر از اطرافیانتان با شما زیاد صادقانه رفتار نکرده و یا حتی مخفیانه سعی کند کارهایی بر علیه شما و خواسته هایتان انجام دهد. ولی اگر چنین احساسی نسبت به یکی از دوستانتان داشتید و فکر کردید که به شما وفادار نیست بلافاصله او را مورد حمله قرار ندهید و در آرامش آنچه فهمیده اید را بپذیرید. این که بخواهید آنچه را که متوجه شده اید با او در میان بگذارید تنها وقتتان را هدر داده و رابطه تان را بدتر و پیچیده تر خواهد کرد.

فال روزانه دوشنبه 31 اردیبهشت 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه دوشنبه 31 اردیبهشت 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 459 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php