کد خبر : 256908 تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱:۲۶

فال روزانه دوشنبه 29 مرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین امروز حال شما طوری است که انگار داخل یک جعبه گیر افتاده اید و بی قرار هستید و به دنبال راهی برای فرار می گردید. شما آماده اید هر کاری کنید تا از این روند تکراری همیشگی که شما را در خود اسیر کرده است رها شوید. …

فال روزانه دوشنبه 29 مرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین

امروز حال شما طوری است که انگار داخل یک جعبه گیر افتاده اید و بی قرار هستید و به دنبال راهی برای فرار می گردید. شما آماده اید هر کاری کنید تا از این روند تکراری همیشگی که شما را در خود اسیر کرده است رها شوید. البته در این راه نباید خیلی ناگهانی و بدون تفکر و برنامه ریزی قدم بردارید، به راه انداختن یک توفان بی فایده به نفعتان تمام نخواهد شد، پس با قدم های حساب شده برای تحول زندگی و آینده ی خود گام بردارید. سعی کنید زمان بیشتری را به تفریح و استراحت اختصاص دهید و نسبت به خودتان تا به این حد سخت گیر نباشید. داشتن تفریح و استراحت کافی از مسئولیت های مهمی است که نسبت به خودتان دارید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز برای ایجاد تغییرات در محل کارتان زیاد روز خوبی نیست و پیش بینی اینکه کارهایتان دقیقا چه نتیجه ای خواهند داشت و یا بعد از آن چه خواهد شد کار بسیار سختی خواهد بود. شما می خواهید رفتاری صادقانه داشته باشید، اما نمی دانید به چه کسی باید اعتماد کنید. بهتر است در مورد افکار و عقایدتان تا زمانی که از طرف مقابلتان مطمئن نشده اید، صحبتی نکنید. هیچ چیز به اندازه ی سکوت به موقع نمی تواند به تقویت موقعیت شما کمک کند. در حال حاضر بخت با شما یار است و یا اگر بخواهیم طور دیگری بگوییم، فرشته ی نگهبانتان حسابی هوایتان را دارد. ار قصد ایجاد هر کار جدید و یا ایجاد تغییرات را دارید، برای این کار در زمان مناسبی به سر می برید.

فال روزانه متولدین خرداد

آیا تا به حال به انجام کاری فکر کرده اید که به شما اجازه ی استفاده از قدرت فوق العاده ای که در ارتباط برقرار کردن دارید را بدهد؟ اگر در حال حاضر در جستجوی کار هستید به شدت به شما توصیه می کنیم که به دنبال پیدا کردن کارهایی بروید که در زمینه ی ارتباطات، رسانه و روابط عمومی و امثال آنها باشند. وقت آن رسیده است که به دنیای نشان بدهید این استعداد شما تا چه حد قوی است و چه عملکرد بی نظیری می توانید در این زمینه داشته باشید. اجازه ندهید انرژی منفی اطرافیانتان شما را تحت تأثیر قرار داده و قربانی امواج یأس و نا امیدی کند، همیشه افرادی پیدا می شوند که هر چند ناخواسته کاری جز انتقال انرژی منفی به دیگران ندارند.

فال روزانه متولدین تیر

اگر برای مدتی طولانی به فکر نقل مکان به شهر، استان و یا حتی کشور دیگری بوده اید امروز روز خیلی خوبی برای فکر کردن به این موضوع خواهد بود. ببینید این کار چه تأثیراتی روی زندگی حرفه ای، خصوصی و خانوادگیتان خواهد داشت و آیا اصلا بقیه ی اعضای خانواده دلشان می خواهد با شما همراه شوند. امروز شما هیچ زمانی برای از دست دادن ندارید زیرا اگر دست نجنبانید فرصتی که برای ایجاد تغییرات عمده در یکی از روابط مهم خود دارید را از دست خواهید داد. یادتان باشد فرصت¬های بزرگ وقتی به سراغ ما می آیند آنقدر محکم در نمی زنند که ما فکر کنیم فرقی با بقیه دارند و همین باعث می شود که بیشتر اوقات آنها را به راحتی از دست بدهیم.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز همه ی کارهایتان خیلی خوب و از روی برنامه پیش خواهند رفت. شاید حتی در پایان روز انرژی و وقتی هم برای بودن در کنار دوستانتان داشته باشید. محکم ترین و باثبات ترین روابط و شراکت های دنیا هم در کنار رشد مداوم خود مراحل بی ثباتی و مشکلات را نیز تجربه می کنند. یکی از روابط نزدیک شما در حال حاضر دارد با تحولاتی روبرو می شود و شما نمی توانید نسبت به آن بی تفاوت باشید. سعی کنید سر بحث را باز کرده و در مورد افکار و احساسات خود با طرف مقابلتان صحبت کنید. این کار باعث خواهد شد اگر رازی وجود دارد یا مشکلی در رابطه تان هست که شما از آن بی خبر هستید برای شما آشکار شود و به نزدیکی بیشتر شما کمک خواهد کرد.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز این طور به نظرتان می رسد که روند فعالیت هایتان در محل کار به چرخه ای تکراری و خسته کننده تبدیل شده است. شما به محل کارتان می روید، وظایفی که به عهده تان است را انجام می دهید و بعد هم به خانه می روید. واقعیت این است که شما به دنبال چیز جدیدی هستید که یک بار دیگر باعث شود زحماتتان هم روحتان و هم حساب بانکیتان را به وضعی برسانند که انتظارش را دارید. خوشبختانه برای رسیدن به این وضعیت شما مجبور نیستید شغل خودتان را تغییر بدهید. امروز یک تغییر کوچک می تواند اثراتی بزرگ روی فرداهای شما بگذارد. امروز بهترین روز هفته و یا شاید حتی ماه برای روبرو شدن با مسائل و مشکلات مادیتان خواهد بود.

فال روزانه متولدین مهر

امروز روز نسبتا آرام و خوشایندی برای شما خواهد بود، حتی ممکن است از دوستان و یا اعضای خانواده تان هدایایی دریافت کنید که نشان دهنده ی عشق و محبت آنها نسبت به شماست. این کار آنها باعث خوشحالی و اطمینان خاطر شما خواهد شد. دیگران شجاعت و جسارت شما در رویارویی با ناشناخته ها را تحسین می کنند، اما خود شما با وجود اینکه سرتان درد می کند برای این کارها، گاهی دچار هراس می شوید. امروز تقریبا جای هیچ گونه نگرانی نیست و احتمال اینکه این کارهای برنامه ریزی نشده و ناگهانی شما عواقب بدی برایتان داشته باشند خیلی کم است. کمی ریسک کردن ارزش آنچه در مقابل به دست خواهید آورد را دارد.

فال روزانه متولدین آبان

همه این را به خوبی می دانند که اگر بخواهید کاری را انجام دهید یا چیزی را به دست بیاورید هیچ چیز نمی تواند جلویتان را بگیرد. به شرط آن که اطرافیانتان نیز با شما همراه باشند، خود شما هم از آنچه می توانید به انجام برسانید شگفت زده خواهید شد. با این حال، در این میان کارهایی هم خواهید داشت که چندان برایتان جذاب نیستند و کمک گرفتن از اطرافیانتان باعث خواهد شد خیلی زودتر از شر آنها خلاص شوید. امروز شما خیلی خوب می دانید که چه کسانی برایتان اهمیت بیشتری دارند، اما نگران اختلاف نظرهایی هستید که بین شما و آنها وجود دارند. شما می توایند با داشتن مکالمه ای همراه با منطق و آرامش از بروز مشکلات احتمالی پیشگیری کنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز شاید در فکر برنامه ریزی برای یک سفر و یا ترتیب دادن یک مهمانی دوستانه باشید. کنترل همه چیز با خودتان است و شاید لازم باشد خودتان تمام جزئیات را برنامه ریزی کرده و هماهنگی های لازم را انجام دهید، اما این موضوع برای شما مشکلی ایجاد نخواهد کرد و به خوبی از پس تمام این کارها برخواهید آمد. امروز شاید مجبور باشید تغییر جهت هایی در مسیر خود ایجاد کنید، شاید این کار برایتان نگران کننده باشد، اما شما خیلی خوب می توانید بین خواسته های خودتان و انتظاراتی که دیگران از شما دارند تعادل برقرار کنید. امروز ایمیل های خود و یا بسته های پستی و پیام هایتان را با دقتی بیشتر از همیشه بررسی کنید.

فال روزانه متولدین دی

امروز می تواند برای شما بهترین روز ماه و همراه با خوش شانسی فراوان باشد. اما نقشی که خودتان در روزتان ایفا خواهید کرد نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است، به عبارت دیگر بخت با شما یار است، به این شرط که خودتان هم برای رسیدن به خواسته هایتان تلاش کنید و همه چیز را به بخت و اقبال واگذار ننمایید. این خوش شانسی امروز شما از کاری ریشه می گیرد که قبلا انجام داده بودید و حالا دارید نتیجه ی آن را می گیرید. امروز شما مورد تأیید و تحسین اطرافیان خود قرار خواهید گرفت و این موضوع باعث افزایش قابل توجه اعتماد به نفستان و در نتیجه بهبود عملکردتان چه در خانه و چه در محل کارتان خواهد شد.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز اگر در زندگی حرفه ای و یا شخصیتان مدیریت و رهبری گروهی به شما پیشنهاد شد خیلی زود فرصتی که به شما روی آورده است را بپذیرید. امروز هرچقدر که به کمک و حمایت نیاز داشته باشید برای شما فراهم خواهد شد. نگران این نباشید که ممکن است به اندازه ی کافی خوب نباشید یا از مهارت های لازم بی نسیب باشید. امروز بی آنکه شما مجبور باشید تلاش خیلی زیادی از خودتان نشان دهید همه چیز به نفع شما پیش خواهد رفت، اما به یک شرط: خودتان را باور داشته باشید. شما در حال حاضر مجبور به گرفتن تصمیمی مهم و مشخص کردن جهتی که می خواهید در ادامه ی مسیر زندگی پیش بگیرید خواهید بود. اجازه ندهید نگرانی هایتان جلوی حرکتتان را بگیرند.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز روزی فوق العاده برای سر و کله زدن با مشکلات کوچکی که در زندگی روزمره تان دارید خواهد بود. از تعمیرات لوازم خانگیتان گرفته، تا مشکلات پیش افتاده ای که در وضعیت جسمانیتان دارید و یا خرده حساب هایی که باید به آنها رسیدگی کنید، همه و همه خیلی راحت تر و سریع تر از آنچه خودتان انتظارش را دارید خواهند شد، اما به شرط آنکه همین امروز برای حل آنها دست به کار شوید و کار امروز را به فردا نیندازید. سوالاتی ذهنتان را به خود درگیر کرده اند و نمی توانید برای یافتن پاسخ آنها مرز بین واقعیت و خیال را به خوبی پیدا کنید. شاید بتوانید در هر یک از این دو عالم پاسخ مجزایی برای سوال هایتان پیدا کنید و هر دو هم به نوبه ی خود درست باشند!

فال روزانه دوشنبه 29 مرداد 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه دوشنبه 29 مرداد 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 477 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php