کد خبر : 256508 تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱:۲۹

فال روزانه دوشنبه 28 خرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین امروز اهمیت دادن به مسائل شغلی، شخصی باید برای شما در اولویت قرار داشته باشد. این سخن به معنی این نیست که شما موقع حل کردن مشکلاتی که در زمینه شغلی به وجود آمده‌اند غیرحرفه‌ای عمل می‌کنید، بلکه بدین معنی است که زمانی که ذهن شما نگران …

فال روزانه دوشنبه 28 خرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین

امروز اهمیت دادن به مسائل شغلی، شخصی باید برای شما در اولویت قرار داشته باشد. این سخن به معنی این نیست که شما موقع حل کردن مشکلاتی که در زمینه شغلی به وجود آمده‌اند غیرحرفه‌ای عمل می‌کنید، بلکه بدین معنی است که زمانی که ذهن شما نگران چیز دیگری است نمی‌توانید کارتان را تمام کنید. مسئولیت خطیر حل کردن یک مشکل غیرقابل حل را به عهده گرفتن فکر شما را از توجه کردن به موضوعات دیگر باز می‌دارد و باعث می‌شود بعدها در زمینه‌های کاری دیگر هم تواناتر شوید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

این روزها برقرار کردن تعادل بین حساب بانکی‌تان و آرزوهایتان برای داشتن بعضی از چیزها کار مشکلی است. شما از هر جایی می‌توانید تغییر جهت بدهید، چیزهای دیگری هم برای امتحان کردن وجود دارند، اما اگر نیازهای مادی شما نامحدود باشند نمی‌توانید از عهده تغذیه کردن آنها برآیید. تغییر دادن تصور خود در مورد ثروت می‌تواند بهتان کمک کند. باید به خودتان یاد بدهید که توقعتان را کمتر کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

شما هنگامی که صحبت‌هایتان را با دیگران دارید برای نتیجه و تاثیرات ﺁن نگران هستید به همین دلیل در بیشتر مواقع سکوت احتیار می‌کنید. بهتر است تا این حد به موضوعات بد بین نباشید زیرا با بد بینی که دارید بسیاری از شانس‌های خود را از دست خواهید داد. با قاعده‌های زندگی هم گام شوید.

فال روزانه متولدین تیر

شما امروز برای رفع کردن یک سوءتفاهم تلاش کرده و احساس مسئولیت می کنید، اما به طریقی قصد و نیت شما می تواند اشتباه تعبیر شود. حتی اگر شما فکر کنید که خیلی واضح صحبت می کنید، دیگران ممکن است که گفته های شما را اشتباه تفسیر کنند. هرچقدر هم که بیشتر توضیح بدهید، بیشتر گرفتار خواهید شد. سعی نکنید که به سختی فعالیتهایتان را توجیه کنید. اکنون ساکت بودن و کمتر حرف زدن مؤثر است.

فال روزانه متولدین مرداد

شما با احساسات تان تصمیم می‌گیرید و با ﺁنها پیش می‌روید، به همین دلیل در این روزها با شکست‌های عشقی یا شکست‌های شغلی مواجه شده اید اما به شما توصیه می‌کنیم به جای این که با احساسات تان تصمیم بگیرید با فکر و عقل خود پیش بروید. برای این که کارهایتان نتیجه خوبی داشته باشد و از عواقب آنها مطمئن باشید لازم است با شخص دیگری نیز مشورت کنید. نگران کندی موفقیت‌هایتان نیز نباشید زیرا هنگامی که زمان موعود فرا رسد شما دسته‌ای از موفقیت‌هایی را در ﺁغوش خواهید گرفت.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز دوباره شانس به شما روی آورده است در چند ماه اخیر شما کم شانس بودید و در رابطه با مسائلی که برایتان پیش می‌آمد شانس‌تان به شما یاری نمی‌رساند اما در این روزها در تمام کارهایتان شما را همراهی می‌کند، شما نیز متوجه این موضوع شده‌اید. اجازه ندهید دیگران بر شما حکومت مطلق داشته باشند زیرا شما را به بی راه می‌برند راه‌هایی که خودتان دنبال می‌کنید به زودی نتایج باور نکردنی برایتان خواهد داشت. برای این که از انرژی‌های منفی تان کم کنید با شخصی یا اشخاصی گفتگوهایی را انجام دهید.

فال روزانه متولدین مهر

اگر در رابطه با کارهایی که انجام می‌دهید فکر نکنید، دچار پشیمانی‌های بزرگ و غیر قابل بازگشتی می‌شوید. زیرا شما فردی ذاتا خوش قلب هستید و با ناراحت ساختن دیگران تنها خود را آزار می‌دهید. خداوند درهای جدیدی را بر زندگی شما باز خواهد کرد تا بتوانید افق جدید زندگی‌تان را بهتر نظاره گر باشید.

فال روزانه متولدین آبان

بسر بردن با دیگران احتمالا امروز بیشتر از همیشه پیچیده و دشوار است چرا که ماه کامل نشان خوش گذران شما برج قوچ را فعال می‌کند. اگر در اطراف تان شخصی با تجربه‌های شگفت انگیز وجود داشته باشد و شما با او همراهی کنید لذت فراوانی خواهید برد. اما ممکن است امروز زیاد صبور نباشید تا روابطی را که ضروری است گسترش دهید. امیدتان را از دست ندهید؛ در روزهای آینده اتفاقات شگفت انگیزی برای تان خواهد افتاد وشما را هیجان زده خواهد کرد!

فال روزانه متولدین آذر

شما قبل از اینکه از ته دل بخواهید به حرف یا پیامی‌گوش بدهید، لازم است که این پیام چند بار بهتان گفته شود. منظور این نیست که خیلی کند عمل می‌کنید. شما فقط خیلی اصرار دارید که فعالیت‌های یکنواخت روزمره تان را تغییر بدهید، حتی اگر بدانید این کار بهترین کار مورد علاقه تان نیست. البته هیچ کس دیگری نمی‌تواند برایتان تصمیم بگیرد، شما فقط باید نسبت به نصیحت‌ها و پیشنهادات گوش شنوا داشته باشید. البته فقط به کسانی که قصد کمک کردن بهتان را دارند اعتماد کنید.

فال روزانه متولدین دی

شما باید آنقدر امروز عاقل باشید که به خاطر بسپارید داستان رویایی شما تنها راه موجود برای شما نیست. نمی‌گویم همه نظرات و ایده هایتان اشتباه است یا اینکه سرانجامی‌ندارند. اما مسیرهای چندگانه‌ای از نقاط مختلف در راه شما پدیدار خواهند شد حتی اگر اکنون برای شما قابل مشاهده نباشند. به یاد داشته باشید که ماه نشان شما اخیرا در هفتمین خانه از “محیط و پیرامون” شما قرار گرفته است و به شما نشان می دهد که واقعیت بسیار سخت تر از آن است که فکر می‌کنید. راه حل‌های جدید فردا برای شما آشکار خواهند شد.

فال روزانه متولدین بهمن

شما در حالیکه تمام مسئولیت‌های خانواده و کارهای خانه را تقبل کرده‌اید، می‌خواهید فرد مسئولیت پذیری باشید، اما هروقت که می‌خواهید کمی تفریح کنید اولویت‌هایتان نیز به سرعت تغییر می‌کند! مهم نیست که چقدر تلاش می‌کنید، قادر نخواهید بود از زیر بار مسئولیت‌هایتان فرار کرده و به شادی و پایکوبی مشغول شوید!! به دنبال شکار یک لحظه خوب و مناسب گشتن فقط ناامیدی تان را بیشتر می‌کند؛ پس خم به ابرو نیاورده و هر کاری که ازتان انتظار می‌رود را انجام دهید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز ممکن است وسوسه شوید تا از فرصت جدیدی که به شما روی کرده تا پولی بدست آورید یا یک سری از منابع اخیر خود را مدیریت کنید استفاده کنید. برای شما بسیار مهم است که قبل از اینکه وارد عمل شوید،‌ بدقت برنامه جدید خود را بررسی کنید به خاطر اینکه ممکن است این کار بیشتر از آن که واقعیت داشته باشد، سودمند و مفید به نظر برسد. به یاد داشته باشید که شما می‌توانید بیشتر از آن چیزی که الان دارید ،‌بخواهید ، اما بهتر است که قبل از این که شرایط شما را مجبور به عقب نشینی کنند، خودتان کمی به عقب بازگردید و روی کارهایتان فکر کنید.

فال روزانه دوشنبه 28 خرداد 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه دوشنبه 28 خرداد 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 429 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php