کد خبر : 256987 تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱:۰۰

فال روزانه دوشنبه 26 شهریور 1397

فال روزانه متولدین فروردین امروز رویاها و خیال پردازی هایتان ایده جالبی برای شروع یک پروژه جدید به شما الهام می کنند. این پروژه ها ممکن است شروع یک ماجراجویی جدید برای شما باشد. صحنه هایی از اتفاقاتی که ممکن است در آینده برایتان رخ دهد یا داستان های خیالی و …

فال روزانه دوشنبه 26 شهریور 1397

فال روزانه متولدین فروردین

امروز رویاها و خیال پردازی هایتان ایده جالبی برای شروع یک پروژه جدید به شما الهام می کنند. این پروژه ها ممکن است شروع یک ماجراجویی جدید برای شما باشد. صحنه هایی از اتفاقاتی که ممکن است در آینده برایتان رخ دهد یا داستان های خیالی و یا حتی ملودی های یک شعر ممکن است به ذهنتان بیاید. قبل از آنکه آنها را فراموش کنید به سرعت مشغول به نوشتنشان شوید. احتمال دارد بیشتر از همیشه احساساتتان با احساسات دیگران همخوانی داشته باشد و این برای شما بسیار عجیب است چرا که شما شخصیتی منفرد دارید و کمتر در اجتماعات حضور پیدا می کنید. ممکن است قبل از اینکه دیگران نیازهای خود را با شما در میان بگذارند، از آنها با خبر شوید و به کمک دوستانتان بروید!

فال روزانه متولدین اردیبهشت

محبت و دوستی می تواند نقش تعیین کننده ای در کیفیت روابط نزدیکی که با اطرافیانتان دارید، داشته باشد. هر چه احساسات، عقاید و نیازهای شما با دوستان و آشنایانتان همسان تر باشد، روابطتان نیز محکم تر می شوند. در هنگام صحبت کردن با اطرافیانتان صادق باشید. به یاد داشته باشید صادق بودن را با بی پروا سخن گفتن اشتباه نگیرید. هنگام صحبت کردن در نظر داشته باشید که نباید حرفی بزنید که طرف مقابلتان آزرده شود. ممکن است امروز مشتاق باشید در رویدادی اجتماعی شرکت کنید. در میان این رویداد ممکن است کسانی را پیدا کنید که اطلاعات مفیدی برای شما دارند. مطالعه کردن را فراموش نکنید و از روزتان لذت ببرید!

فال روزانه متولدین خرداد

به سبب فعالیت های فیزیکی مناسب و رژیم سالمی که دارید امروز سلامتیتان در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد. تناسب اندامتان را حفظ کرده اید و این موضوع را هر کسی با نگاه کردن به شما خواهد فهمید. سختی هایی که تحمل کرده اید اکنون تاثیر خود را نشان می دهند و شما از این بابت بسیار خوشحال هستید. شما به دنبال فعالیت های دیگری مانند ورزش کردن و رژیم مناسب هستید که به شما کمک کنند سلامتی خود را حفظ کنید. یک کتاب آموزش آشپزی پیدا کنید که دستورهای غذایی زیادی داشته باشد و از آن برای پختن یک غذای خوش مزه استفاده کنید. روابطتان با دیگران دوستانه و صمیمی می باشد. می توانید به صورت گروهی تمرین کنید. ورزش های گروهی می توانند دلیل خوبی برای ادامه دادن فعالیت هایتان باشد.

فال روزانه متولدین تیر

صحبت هایتان با نزدیکانتان آزادانه پیش می روند و عشق و محبت در روابطتان موج می زند. کائنات اطلاعات را به شما الهام می کنند و معمولا با دیگران ارتباط ذهنی دارید ولی امروز به طور عجیبی از احساسات، عقاید و نیازهای دیگران با خبر هستید و احساس می کنید با آنها همخوانی دارید. ممکن است روابطتان با دیگران نزدیک تر از همیشه باشد و دلیل آن هم درک بالای شما از همه چیز است. فرزندان در موقعیت های گوناگون می توانند به شما عشق و محبتی بی نظیر و شگفت انگیز القا کنند. اگر مایل به انجام فعالیت های هنری و دستی هستید می توانید پروژه ای جدید در این زمینه را آغاز کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

با انجام کارهای گروهی با اعضای خانواده تان همبستگی عمیقی بین شما ایجاد می شود که می تواند منجر به شادی همه اعضای خانواده شود. بحث های داغ و جذاب شما را به یکدیگر نزدیکتر می کند و همچنین موجب اشتراک گذاری اطلاعات بین اعضای خانواده می شود. با همکاری یکدیگر مشکلات موجود در خانه را حل کنید. کسانی ممکن است به دیدنتان بیایند و یا با شما تلفنی تماس بگیرند و خبرهایی برای شما داشته باشند که برای شما با اهمیت و حیاتی باشد. امروز روز خوبی برای یک مهمانی می باشد. کارهای زیادی برای انجام دادن دارید پس وقت خود را با انجام کارهای بیهوده تلف نکنید.

فال روزانه متولدین شهریور

شما از مهمانی ها و دورهمی های محله ای خوشتان نمی آید، اما امروز یک دورهمی در محله بر پا می شود که بهتر است در آن شرکت کنید. بر خلاف آنچه انتظار دارید این مهمانی برای شما بسیار جالب خواهد بود. افراد جدیدی را خواهید دید و روابطتان با کسانی که قبلا با آنها آشنا شده بودید نزدیکتر می شود. اطلاعات مفید و زیادی می تواند در این بین رد و بدل شود. اگر به بیش از یک مهمانی دعوت شده باشید باید زمان زیادی را در مسیر و در خودرو شخصیتان بگذرانید. ممکن است با کسی آشنا شوید که به مطالعه علاقه زیادی دارد و مایل باشید به او بعضی از کتاب هایتان را قرض دهید و شاید او نیز به شما چند کتاب قرض بدهد.

فال روزانه متولدین مهر

امروز دریافت یک هدیه و یا مبلغی هر چند اندک شما را بسیار خوشحال خواهد کرد. شاید یک نفر بدهی اش را به شما پس بدهد و یا کسی بخواهد لطفی که در حق او کرده اید را با یک هدیه ی کوچک جبران کند. این اتفاق هر چه که باشد شما را غافلگیر کرده و روزتان را خواهد ساخت. امروز مشکلات موجود در زمینه کاری و حرفه ایتان ممکن است با کمک هایی که از دیگران دریافت می کنید به سادگی حل شوند. اگر تجهیزات اداریتان دچار مشکلات فنی شده اند و یا در زمینه ارتباطات به مشکلی برخورده اید با کمک گرفتن از نیروهای متخصص این مشکلات خود را حل کنید و اصرار نداشته باشید که حتما خودتان این مسئله را حل کنید.

فال روزانه متولدین آبان

مکالماتی که امروز دارید گرم و صمیمانه، حاوی اطلاعاتی مفید و سرگرم کننده خواهند بود و رابطه ی شما با افرادی که در کنارتان هستند به لطف این مکالمات نزدیک تر خواهد شد. در حال حاضر خلاقیت شما در سطح بالایی قرار دارد و به شما توصیه می شود که آن را بلا استفاده نگذارید. امروز دوستان و یا اقوامتان از راه دور به دیدن شما خواهند آمد و خانه تان خیلی شلوغ خواهد شد. شما تا جایی که بتوانید تلاش خواهید کرد که خانه را مرتب نگه داشته و به همه چیز نظم بدهید تا مبادا آبرویتان جلوی این مهمان ها برود، اما بهتر است زیاده روی نکنید؛ با این کار نه شما و نه دوستانتان از این دیدار لذت خواهید برد. به جای این کارها تا می توانید با هم بگویید و بخندید.

فال روزانه متولدین آذر

اگر اهل هنر و موسیقی هستید امروز ایده های بی نظیری به ذهنتان می رسند که اگر آنها را عملی کنید و از ایده هایتان بهره ببرید نتیجه حتما یک شاهکار خواهد بود. این نکته را به یاد داشته باشید که اگر همین امروز از آنچه به شما الهام می شود استفاده نکنید آنها را برای همیشه از دست خواهید داد و فرصت دیگری برای عملی کردنشان نخواهید داشت. شما در عاشقی هیچ چیز کم نمی گذارید، پس به کمتر از همه چیز راضی نشوید و خواسته های قلبیتان را با کسی که دوست دارید در میان بگذارید و اگر در رابطه تان کمبودی دارید آن را به زبان بیاورید. شاید کوتاهی های طرف مقابلتان فعلا برایتان مهم نباشد، اما به مرور زمان تبدیل به عقده خواهد شد.

فال روزانه متولدین دی

امروز برای شما روز نسبتا شلوغی خواهد بود و تماس های زیادی با شما گرفته خواهند شد. در میان تماس های تلفنی و ایمیل و پیام هایی که از نزدیکان و عزیزانتان دریافت می کنید به احتمال زیاد به یک مهمانی دعوت خواهید شد یا شاید کسی بخواهد به دیدنتان بیاید. شما در حال حاضر خیلی پرانرژی هستید و نگاهتان به همه چیز مثبت است و این احساس خود را به دیگران هم منتقل می کنید. موضوعی پیش پا افتاده در رابطه عاطفیتان امروز با بیان احساسات واقعی طرف مقابلتان و تقاضای پاسخی صریح از جانب شما، می تواند به معضلی بزرگ تبدیل شود. شاید بهتر باشد بگویید که نمی توانید محدودیت هایی که برای احساس و قلبتان تعیین کرده اید را کنار بگذارید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز ممکن است در طول روز در یک دورهمی و یا جلسه ای شرکت کنید که به مکالمات بسیار جالب و خوشایندی خواهد انجامید که احتمالا فلسفه، مسائل معنوی و هنر را در بر می گیرند. مکالماتی که دارید خیلی خوب پیش خواهند رفت و می توانید حرف هایتان را به وضوح بیان کنید. امروز اخبار بسیار جالبی از یکی از دوستانتان که احتمالا در سفر هم به سر می برد به گوشتان خواهد رسید. شاید آنچه می شنوید بیشتر به زندگی خصوصی او مربوط شود، اما اطلاعات تازه ای را در رابطه با حوزه ای که مورد علاقه هر دوی شماست در بر دارد. شاید تصمیم بگیرید که خودتان در این زمینه تحقیق کرده و اطلاعات به دست بیاورید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز یک پیام و یا تماس تلفنی از شخص عزیزی که دور از شما زندگی می کند دریافت خواهید کرد. شما برای مدتی به فکر او بوده اید و حالا تعجبی ندارد اگر پیام یا خبری از جانب او دریافت کنید. شما در حال حاضر درک بالایی از افکار و احساسات دیگران دارید و می توانید خیلی خوب با آنها ارتباط برقرار کنید. ذهن شما بسیار فعال شده است و ایده های فوق العاده ای به فکرتان می رسند. این می تواند فرصت بسیار خوبی برای انجام پروژه های خلاقانه و یا ایده پردازی در مورد کاری که مدتی است قصد انجام آن را داشته اید باشد. از این وضعیت لذت ببرید و از کنار ایده هایی که دارید با بی تفاوتی رد نشوید.

فال روزانه دوشنبه 26 شهریور 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه دوشنبه 26 شهریور 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 593 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php