کد خبر : 259599 تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱:۰۳

فال روزانه دوشنبه 24 تیر ۹۸

فال روزانه دوشنبه ۲۴ تیر ۹۸ فال روزانه متولدین فروردین: با وجود اینکه ممکن است شما هنوز به خاطر درخواستهای زیادی که از شما شده است ناراحت باشید، ولی اکنون توانایی این را دارید که بیشتر از قبل کار کنید. با وجود این اگر شما تلاش کنید که همه کارها …

فال روزانه دوشنبه 24 تیر ۹۸

فال روزانه دوشنبه ۲۴ تیر ۹۸

فال روزانه متولدین فروردین:

با وجود اینکه ممکن است شما هنوز به خاطر درخواستهای زیادی که از شما شده است ناراحت باشید، ولی اکنون توانایی این را دارید که بیشتر از قبل کار کنید. با وجود این اگر شما تلاش کنید که همه کارها را یکدفعه تمام کنید، بسیار عصبانی خواهید شد. از طرف دیگر آرام کار کردن و پیروی کردن از یک برنامه باقاعده موفقیت شما را تضمین خواهد کرد. به یاد داشته باشید که راههای میان‌بر شما را به هدف نمی‌رسانند، پس از وقتتان استفاده کرده و کاری را که درست است انجام دهید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت:

ممکن است شما به خاطر اینکه چیز مهمی را از دست داده‌اید، احساس خوبی نداشته باشید. هنوز هم نظریه کند و کاو کردن یک مشکل برای فهمیدن اینکه چه کاری لازم است انجام شود، نظریه خوبی است. شما باید جنبه خوب هر چیزی را تشخیص بدهید. اما اگر اشتباهی رخ داد اگر همین الان با آن موضوع برخورد کنید بهتر از این است که آن را به آینده موکول کنید.

فال روزانه متولدین خرداد:

شما دارید چیزی را خلق می‌کنید و اول راه هستید اما اگر می‌خواهید تغییری ایجاد کنید باید صبور باشید. شاید بخواهید در مورد شروع کار جدیدتان با دیگران صحبت کنید اما دلایل درستی نداشته باشید . حتی اگر بین آنچه می‌خواهید انجام دهید و آنچه ناچار به انجام آن هستید مانده اید ، انجام هر عمل مثبتی عاقلانه تر از منتظر شانس بهتربودن برای بیان خصوصیات فردی شما است.

فال روزانه متولدین تیر:

شما برای اینکه متوجه شوید که خط سیر جدیدتان شما را به جایی که می‌خواهید نمی‌رساند، شاید نیاز داشته باشید که زمان کافی صبر کنید. با تجدید نظر کردن در آنچه که شما هر روز انجام می‌دهید، این حس در شما به وجود می‌آید که این کارها مسیر زندگی همیشگی شما است. شما باید هدفهای بلند مدت خود را تغییر داده و لازم نیست برای سیر تکامل طبیعی آنها پافشاری کنید.

فال روزانه دوشنبه ۲۴ تیر ۹۸

فال روزانه متولدین مرداد:

شما در زندگی تان فردی مثبت بین هستید به همین دلیل با تمام مشکلاتی که پیش می‌ایند به راحتی مقابله می‌کنید و هیچ اتفاقی هر چند خیلی بزرگ باشد نمی‌تواند مانع شما شود.شما به تنهایی این احساس را در خود نگه نمی‌دارید بلکه با صحبت‌ها و رفتارهای مثبت تان این موضوع را به دیگران نیز القا می‌کنید به همین دلیل خداوند راه‌های سعادت و خوشبختی را بیش از پیش بر سر راه شما قرار می‌دهد.استدلال‌ها و آنالیزهای که در رابطه با دیگران انجام می‌دهید یا حدس می‌زنید کاملا به واقعیت می‌پیوندند اما توصیه می‌کنیم به انها زیاد اهمیت ندهید زیرا باعث می‌شوند که شما رفتاری نا عادلانه را پیشه خود کنید.

فال روزانه متولدین شهریور:

شما امروز برای انجام دادن وظایفتان چندین راه در پیش رو دارید و اگرچه این راهها اختیارات زیادی را به شما می‌دهند، اما شرایط کار کردن برای شما سخت تر می‌شود. اگر یک راه وجود داشته باشد که به وضوح از بقیه مهم تر باشد، برای شما ساده تر است، اما تا موقعی شما واقعاً کارتان را شروع نکرده اید توضیح دادن اینکه چه مراحلی باید طی شود، کار سختی است. سعی نکنید که از آن سر دربیاورید. فقط تا جایی که لازم است خودتان را با آن تطبیق بدهید.

فال روزانه متولدین مهر:

امروز اوضاع مالی تان به هم ریخته و حتی اگر همکارانتان ایده‌های خوبی بهتان پیشنهاد کنند، باز هم نمی‌توانید قدم از قدم بردارید! شما می‌دانید که الان برای ریسک کردن باید بهایش را بپردازید، اما نمی‌خواهید که دیگر چیزی ببازید. شاید تحت تاثیر ترس‌هایتان قرار گرفته باشید و شاید این حس طبیعی باشد. به هر حال سعی کنید به ندای قلب خود گوش داده و اگر قلبتان بهتان گفت که چیزی درست نیست با استدلالات عقلی آن را توجیه نکنید.

فال روزانه دوشنبه ۲۴ تیر ۹۸

فال روزانه متولدین ﺁبان:

حتی با وجود کارهای زیادی برای انجام دادن دارید اما امروز روز نسبتا آرامی‌است. زمانیکه ماه برج و نشان حساس شما را ملاقات می‌کند اگر بتوانید انرژی مثبتی از آن بگیرید برای تان خیلی مفید و سودمند خواهد بود. این یک حادثه غیرمترقبه نیست که وظایف شما را به تاخیر بیندازد به خاطر اینکه شما قادرید که اکنون گام های بلندی بردارید. تا جاییکه می‌توانید به خودتان خوش بگذرانید.

فال روزانه متولدین ﺁذر:

سیاره حاکم شما کیوان امروز روابط شما را مهار می‌کند و زمانیکه شما در حال صحبت با تحکم هستید لحن شما را آرام می‌کند. ممکن است شما با همه این موضوعات درگیر باشید با این حال تلاش‌های بی پایان شما حتما نتیجه خواهد داد. قوانین بازی را تغییر دهید تا انرژی تان نیز متحول شود. قدرت در دستان شماست تا با سخنان الهام بخش‌های خود رویاهای دیگران را پرورش دهید. فقط تعهد نکنید همه آن رویاها را یکباره تحقق می‌بخشید.

فال روزانه متولدین دی:

امروز شما باید مثل کرگدن پوست کلفت باشید!! برای اینکه دوستانتان بیخودی و بدون هیچ دلیل واضحی حسابی بهتان سخت گیری می‌کنند. خوشبختانه اسلحه جادویی شما اینجا موثر واقع خواهد شد و آنهم توانایی شما در استفاده بهینه از انرژی تان است و این شما را از اعتراض‌هایی که در نهایت اصلا هم هیچ کاری از پیش نمی‌برند مصون خواهد ساخت. شاید وسوسه شوید که با جنگیدن از درستکاری و بی عیب بودن کارتان دفاع کنید، اما باید بدانید که درگیر شدن اصلا شما را به راه حل مشکل نزدیک تر نمی‌کند.

فال روزانه متولدین بهمن:

بی ثباتی که این روزها آن را احساس میکنید آنقدر ادامه می‌یابد که زندگی شما را به چالش خواهد کشید. شما هنوز زیر فشار شدید تغییرات هستید، اما کاملا آماده نیستید. حتی اگر امروز دیگران شما را مجبور می‌کنند تا مقاصد و اهداف خود را آشکار کنید،‌ اما ایده خوبی نیست که بیش از آنچه که می‌دانید درست است چیزی بگویید. برای اینکه حس کنجکاوی دیگران را ارضا کرده باشید لازم نیست داستان سرهم کنید. به رویاهایتان توجه کنید و روی آنها متمرکز شوید، به خاطر اینکه آنها هیچ وقت شما را گمراه نمی‌کنند.

فال روزانه دوشنبه ۲۴ تیر ۹۸

فال روزانه متولدین اسفند:

کمتر فعالیت کردن و بیان کردن احساساتتان باعث ناراحتی شما می‌شود، برای آنکه معمولاً برایتان راحت است که مشکلات را حل نشده رها کرده و در موردشان صحبت نکنید. با وجود این شما اکنون می‌توانید به پیشرفت احساسی مهمی دست یابید، اما نمی‌توانید با موانعی که وجود دارند مقابله کنید. امروز روی پروژه‌های جدیدتان کار نکنید و اگر امکان داشت حتی به تلفنها و ایمیل‌ها نیز پاسخ ندهید.

فال روزانه دوشنبه 24 تیر ۹۸

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه دوشنبه 24 تیر ۹۸

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 276 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php