کد خبر : 241793 تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰:۳۳

فال روزانه دوشنبه 23 اسفند 1395

فال روزانه متولدین فروردین شما ممکن است احساس کنید که دارید به موفقیت دست پیدا می‌کنید اما شاید مسائل خاصی باشند که در این مورد نقش داشته باشند. با این وجود نباید از کار خود دست بکشید. شاید مجبور بشوید ساعتها برای آن وقت بگذارید. به وظیفه خود عمل کنید …

فال روزانه دوشنبه 23 اسفند 1395

فال روزانه متولدین فروردین

شما ممکن است احساس کنید که دارید به موفقیت دست پیدا می‌کنید اما شاید مسائل خاصی باشند که در این مورد نقش داشته باشند. با این وجود نباید از کار خود دست بکشید. شاید مجبور بشوید ساعتها برای آن وقت بگذارید. به وظیفه خود عمل کنید و از الهامات خود کمک بگیرید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما خاطرات عجیبی در ذهن‌تان دوباره متولد شده اند که شما را از انجام فعالیت‌های گذشته‌تان باز داشته اند و به نوعی شما را گمراه کرده اند و نمی‌دانید باید چه کاری را انجام دهید. البته شما ذاتا فردی خوش بین هستید و تمام مسائل زندگی‌تان را با دیدی مثبت می‌نگرید به همین دلیل به سادگی می‌توانید با این مشکل ذهنی‌تان مقابله کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز در شریک کردن دیگران در احساسات‌تان چه احساس راحتی بکنید چه نکنید، نسبت به همیشه آنها را جدی تر گرفته‌اید. شما زیاد دوست ندارید به دیگران بگویید چه دوست دارید، برای اینکه آنها برای شنیدن تمام خواسته‌های شما آمادگی کامل ندارند. یادتان باشد که این روزها شاید برنامه‌های یک نفر دیگر از برنامه‌های شما مهم تر باشد. پس حالا تمرکز کردن روی نیازهای افراد دیگر تبدیل به مشغولیت جدید شما می‌شود.

فال روزانه متولدین تیر

هدفی را بیابید که بتوانید کاملاً به آن ایمان داشته باشید. اگر اهداف شما اهدافی باشند که با گروهی بزرگتر یا یک هدف اجتماعی در ارتباط باشند، شما می‌توانید بدون اینکه متوجه بشوید در خدمت مردم دیگر باشید. در این صورت شما واقعاً نیاز ندارید در عوض کاری که انجام می‌دهید چیزی مطالبه کنید، احساس خوبی که از کمک کردن به دیگران بهتان دست می‌دهد بهترین پاداش برای شماست.

فال روزانه متولدین مرداد

اگرچه ممکن است برای کارهایی که امروز باید انجام دهید زیاد دل و جرأت نداشته باشید، اما این توانایی را دارید که روی کارهایتان تمرکز کنید. حواستان جمع باشد، برای اینکه انجام دادن این کارها آنقدر از شما انرژی می‌گیرد که ممکن است شما جنبه‌های اجتماعی در میان دیگران بودن را نادیده بگیرید. حتی اگر تعادل برقرار کردن بین کار و تفریح خیلی مشکل به نظر برسد، به وجود آوردن این تعادل در طول روز باعث رضایت بیشتر شما خواهد شد.

فال روزانه متولدین شهریور

اکنون خورشید به سوی هشتمین خانه شما که مربوط به روابط دوستانه‌تان می‌باشد در حال حرکت است، و می‌تواند فعالیتهای شراکتی شما را فعالتر سازد. شما معمولاً دوست دارید بفهمید که پشت هر مسئله چه چیزی نهفته است. شناختن دیگران ابتدا از راه خودشناسی حاصل می‌شود. از کلام استفاده کنید تا راه ورود را بیابید، اما سپس از احساستان استفاده کنید تا به جوهره واقعی‌تان برسید.

فال روزانه متولدین مهر

هنگامی‌که شخصی به شما صحبتی را می‌گوید یا رفتاری را می‌کند که از رفتار او ناراحت شده‌اید ، به شدت عصبانی می‌شوید و دیگر قدرت کنترل خود را از دست می‌دهید. بهتر است به خود مسلط باشید و به سادگی، صحنه زندگی را ترک نکنید. در این روزها کمی خود خواه شده اید و اطرافیان‌تان را که برای شما زحمات فراوانی را متحمل شده‌اند را به سادگی فراموش کرده‌اید، شما مدیون ﺁنان هستید، به ﺁنها نیز اهمیت بدهید.

فال روزانه متولدین آبان

شما این روزها با مجموعه‌ای از تضادها مواجه می‌شوید. گرچه شما حس می‌کنید این جریانات زیاد بهتان مربوط نمی‌شود، اما از نظر احساسی خیلی در آن غرق شده اید و در مورد حوادث دور و برتان دیدگاه‌های سخت گیرانه‌ای دارید. شما ابدا به کسی اجازه نمی‌دهید در مورد احساسات درونی تان چیزی بفهمد، چرا که خودتان نیز در جستجوی فهمیدن نقطه نظرات دیگران نیستید. با همه این احوال صحبت کردن با یک دوست نزدیک هنوز هم جواب می‌دهد، حتی اگر گفتگوی رفاقتی و خیلی ساده‌ای باشد.

فال روزانه متولدین آذر

امروز وقت گذرانی کردن با دوستانتان چیزی است که شما واقعاً بهش احتیاج دارید. خوشبختانه الان هم شرایط مهمانی رفتن و مهمانی گرفتن فراهم است. باجود چهار سیاره در یازدهمین خانه شما که تشکیل یک گروه داده‌اند، اطراف شما از افراد هم فکر خودتان احاطه شده است. پس به افراد گروه ملحق شوید؛ راه حل‌هایی که آنها در ذهنشان دارند ممکن است از راه حل‌های شما بسیار بهتر باشند ولی ابتدا اینگونه به نظر نرسند.

فال روزانه متولدین دی

امروز حتی اگر به خودتان قول بدهید که فعالیتهایتان را بیشتر کرده و سخت‌تر کار کنید، باز هم نمی‌توانید به خودتان کمک کنید. خوشبختانه شما چند ترفند دارید که به کمک آنها می‌توانید نسبت به شرایطی که در حال حاضر دارید پرمشغله‌تر و سازنده‌تر شوید. به جای اینکه به دنبال خوشی و تفریح کردن باشید، اول وظایفتان را انجام دهید و بعد به سراغ تفریح کردن بروید. اگر بتوانید اعتماد دیگران را جلب کنید، احترام و اعتبار بیشتری کسب خواهید کرد.

فال روزانه متولدین بهمن

شما در این روزهای اخیر با مشکلات عدیده‌ای روبرو خواهید شد. اما خوشبختانه امیدی که شما به آینده دارید مانند یک پشتیبان از شما حمایت می‌کند تا بتوانید به اهدافی که در نظر داشته اید و کمی به تعویق افتاده اند برسید. زندگی شما در حال تغییر می‌باشد و تنها شخصی که راه‌های تغییر را باید بپیماید شما هستید پس بهتر است راه درست را با مشورت دیگران انتخاب کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

وقتی که شما مجبورید با توجه به یک برنامه‌ریزی سخت و بسته فعالیت کنید، مسلماً خلاقیت داشتن کار خیلی سختی می‌شود. اما این محدودیتها در نهایت به نفع شما تمام می‌شوند. برای اینکه وقتی شما تحت فشار قرار دارید، وضع مالی شما بهتر می‌شود و رویاپردازی ها و عدم تمرکز شما کمتر می شود. عجیب اینکه لازم است که این محدودیتها را جدی‌تر بگیرید؛ توانایی لذت بردن از زندگی بهتان کمک می‌کند که مفیدتر باشید.

فال روزانه دوشنبه 23 اسفند 1395

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه دوشنبه 23 اسفند 1395

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 171 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

css.php