کد خبر : 256885 تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱:۰۰

فال روزانه دوشنبه 22 مرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین دوستی که دور از شما زندگی می کند ممکن است امروز با شما تلفنی تماس بگیرد و یا برایتان ایمیل بنویسد. این دوستتان ممکن است برنامه ای برای آمدن به محل زندگیتان و دیدار و وقت گذراندن با شما داشته باشد. این برای شما بسیار خوشحال کننده …

فال روزانه دوشنبه 22 مرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین

دوستی که دور از شما زندگی می کند ممکن است امروز با شما تلفنی تماس بگیرد و یا برایتان ایمیل بنویسد. این دوستتان ممکن است برنامه ای برای آمدن به محل زندگیتان و دیدار و وقت گذراندن با شما داشته باشد. این برای شما بسیار خوشحال کننده خواهد بود اگرچه در ابتدا ممکن است نگران این باشید که مسئولیت های حرفه ایتان مانع این دیدار شوند. نگرانی شما بیهوده است و با توجه به تواناییتان در مدیریت زمان می توانید به سادگی آن را حل کنید و هم به کارتان برسید و هم با دوستتان وقت بگذرانید. تاریخ روزی را که دوست شما می رسد در تقویم شخصیتان علامت گذاری کنید و منتظر آمدن او باشید. با دوستتان خوش بگذرانید و از روزتان لذت ببرید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

آیا برای جایی کار می کنید که کارکنان را در سود شرکت سهیم می کنند یا خود شما صاحب سهام شرکت هستید؟ اگر چنین است منتظر شنیدن خبر بالا رفتن نجومی سهام شرکت باشید. سهام شرکت به طوری بالا خواهد رفت که هیچ کس فکرش را هم نمی کند. این اتفاق بزرگ ارزش یک جشن بزرگ را دارد. شما و همکارانتان باید یک جشن حسابی برگزار کنید. ممکن است شخصی که شما به او علاقه دارید به مناسبت موفقیت در کارتان به شما تبریک بگوید. این اتفاقات به احتمال زیاد ادامه پیدا خواهند کرد. شما می توانید با به کار بردن کمی خلاقیت و نشان دادن شجاعتتان آرزوهای خود را به حقیقت تبدیل کنید. شما روزی به یک میلیونر موفق تبدیل خواهید شد.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز روابط عاطفی برایتان خیلی خوب پیش خواهند رفت. شریک عاطفیتان بسیار جذاب به نظر می رسد و رفتارهای خوبی از خودش نشان می دهد که شاید انتظار بعضی از آنها را نداشته باشید. شما ممکن است قرار شرکت در یک سخنرانی را با هم بگذارید و یا برای یک گشت و گذار دو نفره در آخر هفته برنامه ریزی کنید. در حال حاضر مکالمات بین شما صادقانه و بدون پنهان کاری هستند و با حمایت از یکدیگر صورت می گیرند. امروز وقتی برای تلف کردن ندارید. نگذارید روزتان بیهوده از دست برود. اگر دیشب برای امروزتان برنامه ریزی نکرده اید، از صبح که بیدار می شوید یک برنامه ی دقیق برای کارهایتان بچینید و بر اساس همان پیش بروید.

فال روزانه متولدین تیر

شما به سختی برای پول در آوردن تلاش کرده اید و اکنون زمان بهره برداری از تلاش های طاقت فرسایتان فرا رسیده است. درآمدها، سرمایه گذاری ها و دارایی هایتان همگی دو برابر سال گذشته شده اند. روابط عاطفیتان هم به خوبی پیش می روند و مشکلات گذشته حل شده اند و رابطه تان این روز ها وضع بهتری دارد. تنها مشکل شما در حال حاضر هماهنگ سازی زمان بندی خودتان با شریک زندگیتان می باشد. شما دوست دارید که به طور مستقل به خواسته هایتان دست بیابید، نه اینکه فقط با تکیه کردن بر دیگران بتوانید به جایگاه والا برسید. سخت برای هدف هایتان تلاش کنید و وقتی موفق شدید، با افتخار بدرخشید.

فال روزانه متولدین مرداد

شریک عاطفیتان خبرهایی درباره موفقیت شغلیتان شنیده است و می خواهد شما را برای جشن گرفتن به بیرون دعوت کند. مهم نیست که چقدر باید برای این بیرون رفتن برنامه هایتان را جا به جا کنید، شما باید هرطور که شده با او بروید. دوست شما امروز بسیار خوش اخلاق است، خارق العاده به نظر می رسد و پر شور و جذاب است. اگر می خواهید شبی به یاد ماندنی داشته باشید، نگذارید این فرصت از دستتان برود. شما نیز به خودتان برسید و اطمینان حاصل کنید که در بهترین حالت خود هستید. سعی کنید کارهای باقی مانده خود را به پایان برسانید وگرنه استرس کار های باقی مانده شما را از انجام کارهای روزمره باز می دارد.

فال روزانه متولدین شهریور

رابطه تان با خانواده و تمامی اعضای خانه امروز در بهترین حالت خود قرار دارد. اگر همکارانتان را بیرون از محیط کارتان دیدید، آنها نیز ممکن است دوستانه و با مهربانی با شما برخورد کنند. این وضعیت ممکن است نتیجه مکالمات باز و درک عمیق شما از یکدیگر باشد. شما به سطح جدیدی از درک کردن اطرافیانتان رسیده اید و روابطتان رو به بهبودی است. به پیشرفتتان ادامه دهید و بدانید که این نه تنها به نفع شماست بلکه به نفع همه افرادی است که با شما رابطه دارند. شما قدرت این را دارید که بدترین فاجعه ها را به آرامش تبدیل کنید. از این تواناییتان برای ترمیم روابطی که رو به نابودی هستند استفاده کنید. نظم دادن به کارها هم از توانایی های دیگر شماست. از آن هم استفاده کنید!

فال روزانه متولدین مهر

امروز کلمات عاشقانه ای بین شما و شخصی که دوست دارید رد و بدل خواهند شد. موانعی که طی چند هفته ی گذشته بر سر راه یک مکالمه ی صادقانه و بدون محدودیت بین شما دو نفر قرار داشته اند از بین رفته اند. هر دوی شما بیشتر از همیشه برای بیان احساسات خود احساس آمادگی می کنید. با این همه به یاد داشته باشید که در رمانتیک بودن زیاده روی نکنید و با استفاده ی بیش از حد از الفاظ عاشقانه در طرف مقابلتان دافعه ایجاد نکنید! در زمینه ی کاری امروز ممکن است با مشکلاتی مواجه باشید، اما نباید اجازه بدهید که این موضوع تعادل فکریتان را به هم بزند. اگر تسلطتان به اوضاع را از دست ندهید خیلی راحت از پس این شرایط برخواهید آمد.

فال روزانه متولدین آبان

در حال حاضر مسائل مالی دارند برای شما به خوبی پیش می روند و وضعتان پس از مدتی نسبتا طولانی بهتر شده است و به همین دلیل هم ممکن است تصمیم بگیرید به خرید رفته و برای ایجاد تغییراتی هر چند جزئی برای خانه تان کمی خرید کنید. اگر وضع مالیتان ناگهان خیلی خوب شده باشد شاید حتی تصمیم به خریدن یک خانه ی جدید بگیرید! در حال حاضر بهتر است در معاملات ملکی دقتی بیشتر از همیشه داشته باشید و حتی اگر قصد اجاره کردن یک خانه ی جدید را دارید با احتیاط بیشتری پیش بروید. تغییر درکوراسیون خانه تان حال و هوایتان را حسابی تغییر خواهد داد و تا آخر هفته انرژی فوق العاده ای را در خود احساس خواهید کرد.

فال روزانه متولدین آذر

امروز ظاهر شما خیلی بهتر از همیشه است و از طرفی هم جنبه ی برونگرای وجودتان فعال شده و دلتان می خواهد با دیگران ارتباط برقرار کنید. در هر جمعی که باشید، دوستان، همکاران، همسایه ها و حتی غریبه ها در مورد این که ظاهرتان خیلی خوب شده است نظر خواهند داد. مکالماتی که با دیگران دارید گرم، صمیمی، از روی مهربانی و همراه با اطلاعاتی مفید خواهند بود که می توانند از همه لحاظ به دردتان بخورند. در حال حاضر شما این فرصت را دارید که همه ی روابطتان، از رابطه ای که با رئیستان دارید گرفته تا رابطه ی عاطفیتان را تقویت کنید. یک قرار عاشقانه ی ناگهانی می تواند روز شما را برای همیشه به یاد ماندنی کند.

فال روزانه متولدین دی

قدرت تخیل شما در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری است و جنبه ی خلاق وجودتان خسابی فعال شده است. شما ایده های فوق العاده ای برای کارهای هنری مانند نقاشی، نوشتن و یا موزیک دارید. مسلما فرصت این که همین امروز تمام این ایده ها را عملی کنید نخواهید داشت، پس آنها را حتما یادداشت کنید تا بتوانید بعدا به سراغشان بروید و از آنها استفاده کنید. حس ششم شما هم امروز دارد خیلی بهتر از همیشه عمل می کند. به آنچه حستان به شما می گوید اعتماد کنید تا با دیدن نتایجی که به دست خواهید آورد شگفت زده شوید. یادتان باشد حتما از کارهای امروزتان لیستی تهیه کنید تا هیچ کاری از قلم نیفتد.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز شرکت در یک فعالیت اجتماعی، خواه یک جشن تولد کوچک باشد، خواه یک سمینار بزرگ، فرصت دیدار چند تن از دوستانتان که برای مدتی از آنها خبر نداشته اید را برای شما فراهم خواهد کرد. دیدن این یاران قدیمی احساس خوبی را به شما خواهد بخشید، اما شانس پیدا کردن دوستان و آشنایان جدیدی که می توانند در آینده کمک های زیادی به شما بکنند و به دردتان بخورند را نیز خواهید داشت. امروز اطلاعات مهم و جالبی به دست خواهید آورد، از آنها به درستی استفاده کنید. شاید یکی از اعضای خانواده و یا دوستانتان بخواهد با شما درد دل کند و یا حتی چند قطره ای هم اشک بریزد، مواظب باشید به جای دلداری دادن به او خودتان افسردگی نگیرید!

فال روزانه متولدین اسفند

آیا شما در زمینه ی فعالیت های هنری مشغول به کار هستید؟ اگر جوابتان مثبت است، باید بگوییم امروز خبرهای غافلگیر کننده ای در رابطه با یک موفقیت حرفه ای را برای شما به همراه خواهد داشت. این اتفاق امروز را برای شما به روزی فوق العاده زیبا تبدیل خواهد کرد. شاید حتی دوستانتان هم بخواهند با شما تماس گرفته و یا حضوری برای تبریک گفتن به نزدتان بیایند. شما ایده های بی نظیری برای شروع پروژه های جدید در سر دارید، از کنار آنها بی تفاوت رد نشوید و فکر نکنید که بیش از اندازه بلندپروازانه هستند، در حال حاضر هیچ کاری برای شما غیر ممکن نیست. یک قرار عاشقانه با کسی که دوست دارید دقیقا همان چیزی است که در حال حاضر به آن نیاز دارید.

فال روزانه دوشنبه 22 مرداد 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه دوشنبه 22 مرداد 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 438 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php