کد خبر : 135507 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۶

فال روزانه دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳

فال روزانه دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ فال روزانه متولدین فروردین امروز یک چیزهایی به شما الهام می‌شود که از آینده ای در هم و برهم با خبر می‌شوید. اما آگاهی در مورد آنچه لازم است انجام دهید مانند عمل کردن به آن نیست. سعی نکنید هر کاری را امروز تمام …

فال روزانه دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳فال روزانه دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

امروز یک چیزهایی به شما الهام می‌شود که از آینده ای در هم و برهم با خبر می‌شوید. اما آگاهی در مورد آنچه لازم است انجام دهید مانند عمل کردن به آن نیست. سعی نکنید هر کاری را امروز تمام کنید. نیازی هم نیست به خاطر ناتمام گذاشتن کارهایتان عذرخواهی کنید. فقط کارهای روزانه ی خودتان را انجام دهید و سعی کنید به بهترین نحو آن را انجام دهید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما انسانی هستید که خود را با شرایط روز خیلی سریع وفق می‌دهید، هیچ گاه از روزمرگی هفته‌هایتان خسته نمی‌شوید زیرا با برنامه‌های مختلفی که برای هر روز تان دارید، هر روز از روز قبلی متفاوت می‌شود. فعالیت‌ها و افکار مثبتی که در این روزها دارید باعث می‌شود بیش از پیش حرکت تان سریع شود. شما به دلیل اخلاق خاصی که دارید محبوب همگان هستید، در هر زمان که به هر مکان جدیدی می‌روید مورد پسند افراد زیادی قرار می‌گیرید. در روابط تان کاملا صبور و محتاط هستید.

فال روزانه متولدین خرداد

یک رابطه نزدیک و صمیمی ممکن است این روزها شدیدتر و مشتاقانه تر شود. خوشبختانه عطارد پیغام دهنده با ونوس دوست داشتنی سیاره حاکم شما در ارتباط است و به شما با کلماتی که نیاز دارید تا خودتان را توصیف کنید به شما نیرو می‌دهد. اما حتی با کمک این پیغام دهنده آسمانی ممکن است لازم باشد که بعضی چیزها بیان شود به خاطر اینکه ونوس هنوز در حال سقوط است. البته این مسئله زیاد مهم نیست؛ امروز هیچ میانبری وجود ندارد که برای سریع تر رسیدن شما به هدف یاری تان کند.

فال روزانه متولدین تیر

شما امروز سعی می‌کنید که خیلی ایده آلیست باشید، اما واقع بین بودن برای شما کار سختی است. ارتباط برقرار کردن نیز کمی برایتان سخت شده است، چرا که افکارتان هنوز برای خودتان تعریف نشده است. اگرچه این مانع رویاپردازی شما نمی‌شود، اما باعث می‌شود نتوانید دیگران را در افکارتان سهیم کنید. پس حالا در حالیکه تجربیات‌تان را برای خود نگه می‌دارید کمتر حرف بزنید. بیشتر به جایی که رویاهاتان شما را با خودشان می‌بردند توجه کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز وقت گذرانی کردن با دوستانتان چیزی است که شما واقعاً بهش احتیاج دارید. خوشبختانه الان هم شرایط مهمانی رفتن و مهمانی گرفتن فراهم است. باجود چهار سیاره در یازدهمین خانه شما که تشکیل یک گروه داده‌اند، اطراف شما از افراد هم فکر خودتان احاطه شده است. پس به افراد گروه ملحق شوید؛ راه حل‌هایی که آنها در ذهنشان دارند ممکن است از راه حل‌های شما بسیار بهتر باشند ولی ابتدا اینگونه به نظر نرسند.

فال روزانه متولدین شهریور

شما برای تمام کردن یک پروژه که بارها و بارها آن را به تاخیر انداخته بودید، تحت فشار قرار گفته اید. امروز همه بهانه‌هایتان تمام شده است!! ولی این دلیل نمی‌شوید که بپرید و این کار را انجام دهید! گاهی اوقات طفره رفتن از یک کار به خاطر اهداف دیگر صورت می‌گیرد. اما حالا اینگونه نیست؛ شما فقط دلتان می‌خواهد یک بار دیگر این پروژه را از برنامه کاریتان حذف کنید!

فال روزانه متولدین مهر

ماه جدید امروز در سومین خانه از “ارتباطات” شما قرار گرفته است بنابراین آنچه که می‌گویید و فردی که با او صحبت می‌کنید اکنون بسیار مهمتر از مسائل دیگر است. شما می‌توانید اهداف خود را برای هفته‌های آینده روی یک کاغذ بنویسید .دیگران را از نقطه نظرات خود آگاه کنید و حتی دوستان و همکاران تان را با تصمیم گیری‌های سریع و به موقع خود و برنامه‌ها و نقشه‌های منطقی تحت تاثیر قرار دهید. دلیلی برای بازگشت نیست؛‌ از اهداف خود صحبت کنید و سپس آماده باشید که آنها را بعمل تبدیل کنید.

فال روزانه متولدین آبان

شما امروز پیامهایی دوگانه ارسال می‌کنید، برای اینکه یک بخش از وجود شما مشتاق بذله گویی و تفریح است. اما بخش دیگر شما سیر و سفر درونی برای ارتباط با جهان معنوی را ارزشمند می‌شمارد و این زمانی حاصل می‌شود که از شام خوردن با همکاران یا تفریح بعدازظهر با دوستانتان چشم پوشی کنید. اگر شما تصمیم گرفته‌اید در فعالیتهای اجتماعی سهیم باشید، حداقل مذاکراتتان را به سمتی معناگراتر و به نفع دیگران هدایت کنید.

فال روزانه متولدین آذر

ممکن است شما در مسیری موفق شوید؛ این مسیر می‌تواند درهم شکستن یک فوریت برای آغاز کردن کار جدیدی در خانه باشد یا اینکه نخستین قدم را برای بیان احساسات تان با یک دوست نزدیک یا یکی از اعضای خانواده تان برمی‌دارید. اما شما همچنین تصمیم دارید که از مسئولیت طولانی مدتی که دارید پریشان و آشفته نشوید. با این وجود، این تغییر ناگهانی می‌تواند اضطرابی بر شما وارد کند اما باید تلاش کنید که اهداف آینده تان را با تمایلاتی که بدست آوردن رضایت زودگذر دارید متعادل و هماهنگ کنید.

فال روزانه متولدین دی

امروز روزی عالی برای رسیدگی به اوراق کاری و مالی و هر چیز دیگری که دارای مهر رسمی است،می باشد.ذهن شما بسیار عالی عمل می کند،همه چیز را بسیار واضح و کامل مدنظر دارید و واقعاً وضعیت ذهنی خوبی برای رسیدگی به این امور دارید.این امر از دید شخصی که مافوق شماست مخفی نمی ماند و بسیار تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

فال روزانه متولدین بهمن

زمانیکه احساس می‌کنید چسبیدن به واقعیت باعث می‌شود شما به اشتباه بیفتید احساس ناخوشایندی را تجربه می‌کنید. ممکن است وسوسه کننده باشد که یک کنترل ضروری بر دنیای بیرونی خود داشته باشید و در عین حال برنامه‌های ذهنی خود را رها می‌کنید. ممکن است راحت نباشد اما شما باید یاد بگیرید که همیشه نیاز ندارید که نمایش اجرا کنید. غلبه کردن بر ترس از شکست می‌تواند به شما کمک کند که به دیگران اجازه دهید تا در موفقیت‌های اخیر با شما سهیم باشند.

فال روزانه متولدین اسفند

شما امروز فکر می‌کنید که به آخر خط رسیده‌اید؛ در حالیکه از شدت ناامیدی میزان استرس و ناراحتی شما بسیار افزایش پیدا کرده است و وسوسه شده‌اید که همه چیز را به حال خود رها کرده و فرار کنید. اما فرار کردن راه حل مناسبی نیست. برای اینکه اگر امروز از این مشکلات فرار کنید، درجای دیگر و روز دیگر به سراغ شما می‌آیند. پس بهترین راهبرد، صادقانه رفتار کردن و مبارزه کردن با مشکلات است.

فال روزانه دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 136 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php