کد خبر : 256965 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱:۰۱

فال روزانه دوشنبه 19 شهریور 1397

فال روزانه متولدین فروردین خوش گذرانی بیش از اندازه ممکن است منجر به سر درد و دل درد های طولانی مدت شود. برای تسکین این دردها ممکن است مجبور شوید کل روز را در خانه استراحت کرده و بخوابید و به سبب اضطراب این شرایط ممکن است با اعضای خانواده درگیری …

فال روزانه دوشنبه 19 شهریور 1397

فال روزانه متولدین فروردین

خوش گذرانی بیش از اندازه ممکن است منجر به سر درد و دل درد های طولانی مدت شود. برای تسکین این دردها ممکن است مجبور شوید کل روز را در خانه استراحت کرده و بخوابید و به سبب اضطراب این شرایط ممکن است با اعضای خانواده درگیری ایجاد کنید. به یاد داشته باشید که این شما بوده اید که بیش از اندازه به خوش گذرانی پرداخته اید و آنها مقصر مسائلی که برای شما پیش آمده است نیستند. یک پیاده روی طولانی و یا یک دوش آب گرم به بهتر شدن حالتان کمک قابل توجهی خواهند کرد. به زودی همچون گذشته به زندگی عادی خود بر می گردید و به انجام دادن کارهایتان می پردازید. از اشتباهاتتان درس بگیرید و آنها را دوباره تکرار نکنید!

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما با کسانی که به آنها اهمیت می دهید بسیار صادق هستید. ولی امروز ممکن است این صداقت بیش از اندازه موجب ناراحتی اطرافیانتان شود. سعی کنید خیلی سریع از حرف های دیگران عصبانی نشوید و تمایل خود به بی پرده و رک حرف زدن را کنترل کنید و به دیگران توهین نکنید. اگر همراه با صداقت خود کمی سیاست به خرج دهید می توانید پیام خود را بدون اینکه کسی را ناراحت و آزرده خاطر کنید، به دیگران انتقال دهید. با این کار هم شما به قصد و نیت خود می رسید هم دیگران از شما گله نمی کنند که چرا به آنها توهین می کنید. کارهایتان را با تفکر بیشتری انجام دهید. این کار شما به نفع خودتان و بقیه خواهد بود.

فال روزانه متولدین خرداد

ممکن است احساس کنید که محیط زندگی شما به یک محل شلوغ و پر هیاهو تبدیل شده و شما نیاز به یک محل آرام دارید تا کمی با خودتان خلوت کنید و کتاب مورد علاقه تان را بخوانید و یا فیلم محبوبتان را از تلویزیون ببینید. امروز افراد زیادی به دیدن شما می آیند. شاید این وضع برایتان زیاد خوشایند نباشد، با این حال نباید از کوره در بروید. سعی کنید با ملایمت و خوش رویی به دیگران بفهمانید هر موقع که بخواهند نمی توانند با شما صحبت کنند و باید در زمان های مشخصی به دیدن شما بیایند. می توانید از یکی از اعضای خانواده تان بخواهید که تماس های شما را کنترل کند. ممکن است در ابتدا کمی خجالت زده شوید ولی با این کار به کسی توهین نمی کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز با وجود اینکه تمایل به استراحت کردن و کمی تفریح دارید، باید کارهای زیادی را به انجام برسانید. تعهدتان نسبت به دوستان و خانواده ممکن است شما را بیش از پیش خسته کند، اما با وجود این خستگی دوست دارید به دوستان و خانواده خود کمک کنید. بهترین برنامه برای امروز این است که ابتدا همه کارهایتان را به پایان برسانید و سپس بقیه روزتان را به دنبال استراحت و کمی خوش گذرانی باشید. امروز با افراد جدیدی ارتباط برقرار می کنید. شاید این افراد را قبلا دیده باشید و هم محلی و یا همکارتان باشند اما تا به حال فرصت مناسبی برای آشنایی با آنها فراهم نشده باشد. فراموش نکنید که هیچ کاری بی نتیجه نیست و شما روزی مزد زحماتتان را خواهید گرفت.

فال روزانه متولدین مرداد

اگر امروز افراد زیادی به دیدن شما آمدند تعجب نکنید. ممکن است به طور ناخواسته مجبور شوید کسی را به خانه تان دعوت کنید و یا مهمان ناخوانده ای برای دادن بعضی خبرهای مهم به دیدنتان بیاید. شما ترجیح می دهید که امروز را در سکوت و آرامش بگذرانید و حوصله ی شلوغی و هیاهو را ندارید. در این شرایط باید با انرژی عمل کنید تا کنترل اوضاع از دستتان خارج نشود و به یاد داشته باشید که فقط با مدیریت صحیح می توانید همه چیز را درست کنید. سعی کنید عصبانی نشوید و کارهایتان را با صبر و حوصله انجام دهید. بهترین کار این است که مانند بقیه از موقعیتی که پیش آمده است لذت ببرید. بعدا می توانید به بقیه چیزها فکر کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز شوق و ذوق زیادی برای ورزش کردن و امتحان کردن یک بازی و یا ورزش جدید که تا به حال انجام نداده اید دارید. این برای شما فوق العاده است. مدت زیادی است که تحرک بدنی قابل توجهی نداشته اید و این موقعیت خوبی برای تغییر این رویه می باشد. از دوستانتان بخواهید که با شما همراهی کنند. با وجود آنها اشتیاق بیشتری برای انجام فعالیت های ورزشی خواهید داشت. سعی کنید تحت تاثیر حرف های دیگران قرار نگیرید و از محدودیت های جسمانیتان فراتر نروید. این کار فقط شما را خسته می کند و ممکن است مصدومیت هایی را برای شما به دنبال داشته باشد. با محدودیت هایتان کنار بیایید. این یک شروع تازه برای شماست.

فال روزانه متولدین مهر

امروز در مکالمه ای که با یکی از اطرافیانتان دارید از فرصتی با خبر خواهید شد که امکان پیشرفت را برای شما فراهم می کند. با اینکه معمولا از آن آدم هایی نیستید که دست به عصا پیش می روند، اما امروز دارید بی از حد لازم احتیاط می کنید. درست است که کمی اختیاط لازم و ضروری است، اما زیادتر که بشود فقط به یک عامل بازدارنده تبدیل می شود. اطلاعات لازم را در مورد این فرصت پیدا کرده و سپس یک تصمیم منطقی و به موقع بگیرید و بر اساس همان پیش بروید. امروز شاید احساس کنید که احساسات شما نادیده گرفته شده است، این موضوع بیشتر از رفتار دیگران به اوضاع درونی شما باز می گردد.

فال روزانه متولدین آبان

امروز ممکن است یکی از دوستانتان از شما تقاضا کند که مبلغی را به او قرض بدهید و شما احساس خوبی نسبت به این کار نداشته باشید. اگر از اینکه پای موضوعی حیاتی در میان نیست مطمئن هستید هیچ اشکالی ندارد که این پول را به او قرض ندهید. کمک کردن به نیازمندان کاری واجب و ضروری است، اما نه وقتی که خودتان پولتان را لازم دارید و نه به کسانی که واقعا نیازمند نیستند. امروز وارد دوره عاطفی تازه ای می شوید ولی هنوز گذشته را فراموش نکرده اید و وابستگی شما به گذشته مانع این می شود که با آغوش باز پذیرای آینده باشید و به همین دلیل کمی آشفته هستید. بهترین کاری که می توانید بکنید این است که احساسات و نیازهای خود را بیان کنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز سطح انرژی شما به صورت خارق العاده ای افزایش پیدا کرده است. از این فرصت استفاده کنید و کارهایی که در گوشه و کنار خانه انبار شده اند را به انجام برسانید. شما تمام این کارها به سرعت برق و باد انجام خواهید داد و هیچ فشاری هم احساس نخواهید کرد. البته باید حتما زمانی را هم برای استراحت کنار بگذارید. همه ی کارها را به تنهایی انجام ندهید و از دیگران هم کمک بخواهید.

فال روزانه متولدین دی

شما علاقه ی زیادی به سفر و یا حتی مهاجرت به کشورهای خارجی دارید، اما شرایطی که برایتان به وجود آمده است امکان انجام این کار را از شما گرفته است و همین موضوع باعث ناراحتی و نگرانی شما شده است. از طرفی هم ممکن است امروز با عشقتان درگیری هایی داشته باشید که اوضاع را برایتان سخت تر هم می کنند. تا جای ممکن از هر بحث و دعوایی اجتناب کنید. صبوری یکی از نقاط قوت شما است، ولی نگذارید این ویژگی مثبت شما تبدیل به عامل بازدارنده شود و باعث شود در انتظار برای رسیدن زمان مناسب، انجام کارهای واجب را به تأخیر بیندازید. اکنون شانس با شما یار است و چیزهای خوبی در انتظار شما هستند.

فال روزانه متولدین بهمن

روزهای آغازین این هفته برای شما خیلی سخت و پرکار بوده اند و امروز به شدت احساس خستگی می کنید و حوصله ی هیچ کاری را ندارید. شما از آن آدم های تنبلی نیستید که بهترین جای دنیا برایشان تخت خوابشان است، اما اشکالی ندارد اگر امروز را در خانه بگذرانید و کمی استراحت کنید. شاید کمی ورزش کردن هم ایده ی خوبی باشد و به شما کمک کند فشار روانی این روزهای سخت را تخلیه کنید و حالتان بهتر شود، اما زیاده روی نکنید. در مقابل آدم های فضولی که امروز سر راهتان قرار می گیرد به خودتان یادآوری کنید که شما نیازی ندارید در مورد تصمیمات خود به دیگران توضیح بدهید. کارهای شما خیلی بهتر از کلماتی که برای توجیه کردن رفتارتان به کار می گیرید صحبت می کنند.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز کارهای بسیاری در خانه دارید که باید به آنها رسیدگی کنید. از آنجایی که سایر اعضای خانواده غایب هستند و یا کارهای دیگری دارند که باید انجام دهند ممکن است باری که به عهده تان گذاشته شده است بیشتر از حد معمول باشد. خودتان را برای دیگران قربانی نکنید. کارهایی که می توانید و آنهایی که از اولویت بالاتری برخوردار هستند را انجام داده و بقیه را رها کنید. بالاخره یک نفر دیگر پیدا می شود که آنها را انجام دهد. شما انتظارات بسیار زیادی از خودتان دارید و می خواهید هر کاری که انجام می دهید به بهترین نحو ممکن صورت بگیرد، اما با این همه وسواسی که از خود نشان می دهید نمی توانید از هیچ کاری لذت ببرید. اینقدر خودتان را اذیت نکنید!

فال روزانه دوشنبه 19 شهریور 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه دوشنبه 19 شهریور 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 492 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php