کد خبر : 264779 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰:۱۵

فال روزانه دوشنبه 19 اسفند 98

فال روزانه دوشنبه 19 اسفند 98 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : چه با خوشحالی و از روی میل و چه با اکراه و از روی اجبار، امروز شما مجبور خواهید بود در اتفاقاتی که در اطرافتان در جریان هستند نقش …

فال روزانه دوشنبه 19 اسفند 98

فال روزانه دوشنبه 19 اسفند 98

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

چه با خوشحالی و از روی میل و چه با اکراه و از روی اجبار، امروز شما مجبور خواهید بود در اتفاقاتی که در اطرافتان در جریان هستند نقش فعالی را ایفا کنید. شما تمام مدت مانند یکی از هنرپیشه های نقش اصلی خواهید بود که نتیجه ی نهایی همه چیز می تواند به او بستگی داشته باشد. هر گاه ندانستید که باید چه کار کنید چشم هایتان را بسته، یک نفس عمیق بکشید و جواب مسئله را با رجوع به قلبتان پیدا کنید. انتظار نداشته باشید که دیگران شما را در این شرایط مورد کمک و حمایت خود قرار دهند چون به احتمال زیاد خودشان کارهای دیگری برای انجام دادن دارند که وقتی برایشان باقی نمی گذارد که به شما توجه کافی داشته باشند.


فال روز متولدین اردیبهشت :

زمان برنامه ریزی و حساب و کتاب به پایان رسیده و الان دیگر وقت آن است که با تمام قدرت در جهت عملی کردن این برنامه ها وارد عمل شوید. اگر هنوز خودتان را برای این نبرد با موانع و دست یابی به اهدافتان آماده نکرده اید بهتر است دست جنبانده و زره خود را به تن کنید چون چه بخواهید و چه نخواهید زمان مبارزه فرا رسیده است و چه بهتر که آماده باشید. هر چقدر سعی کنید رویارویی با آنچه اجتناب ناپذیر است را به تعویق بیندازید تنها کار را برای خودتان سخت تر خواهید کرد. شاید وقت آن رسیده باشد که به جای غصه خوردن و منفی بافی به فکر پیدا کردن راه حلی برای بهبود بخشیدن به وضعیت اقتصادی خود و به دست آوردن پولی که نیاز دارید باشید.


فال روز متولدین خرداد :

امروز نگرانی برای مسائل شخصیتان را کنار گذاشته و کمی به آنچه در دنیای اطرافتان می گذرد بپردازید. شما در شرایط فعلی باید به جای آن که فقط خودتان و نیازهایتان را در نظر بگیرید به فکر کسب اطلاعات بیشتر در مورد دنیایی که در آن زندگی می کنید باشید. به پیدا کردن راه حلی برای دفاع از عقاید و باورهای خود فکر کنید و سعی داشته باشید همراهانی برای خود پیدا کنید. اگر گروهی از دوستانتان افکار و عقاید مشترکی با شما دارند می توانید با آنها دیدار کرده و در مورد این موضوع بحث کنید. اگر حس می کنید خسته اید سعی کنید با گوش کردن به موسیقی و یک استراحت نیمروزی مناسب و خوردن ناهار مورد علاقه تان فشاری که روی خود احساس می کنید را کمتر کنید.

 

فال روزانه دوشنبه 19 اسفند 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

شما امروز احساس می کنید که در مسیر رسیدن به هدفی که برای زندگی خود تعیین کرده اید نیستید و همین موضوع هم باعث بروز احساس بیقراری و بلاتکلیفی شدیدی در وجود شما شده است. شاید ناگهان به این نتیجه رسیده باشید که شما در زندگی رسالتی بسیار بزرگتر و مهمتر از این کارهای به گمان خودتان بی اهمیتی که دارید انجام می دهید به عهده دارید. شاید تا حدود زیادی حق با شما باشد! از این فرصت استفاده کرده و به اهداف بلند مدت خود فکر کرده و آنها را مورد بررسی و در صورت نیاز تغییر قرار دهید. آنچه شما در حال حاضر احساس می کنید تنها یک احساس زودگذر نیست و از نیازهای درونیتان سرچشمه می گیرد.


فال روز متولدین مرداد :

امروز سر و کله زدن با افرادی که به نظر گیج و سردرگم می آیند کار دشواری به نظر می رسد. این حالت آنها می تواند مسری باشد و شما هر چقدر هم که سعی کنید برایشان دلیل و منطق بیاورید و راه حل پیدا کنید آنها راهی برای نفی کردن آن پیدا خواهند کرد و در نهایت خودتان نیز با این احساس ناخوشایند درگیر خواهید شد. شاید بهتر باشد به جای اینکه سعی کنید دیگران را قانع کنید که اوضاع روبراه است به فکر خودتان و کارهایتان باشید. مطمئن باشید اگر این کار را بکنید تکلیفتان با خودتان و زندگیتان معلوم خواهد بود و همه ی کارها دیر یا زود به همان صورتی که خودتان دلتان می خواهد انجام خواهند شد.


فال روز متولدین شهریور :

امروز ذهنتان را از وظایف و مسئولیت های دلهره آوری که به عهده دارید دور کنید و کمی به خودتان استراحت بدهید. درست است که چند روز بیشتر تا فرا رسیدن سال جدید باقی نمانده است و کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، اما شاید بهتر باشد به خودتان یادآوری کنید که هدف اصلی از جشن گرفتن سال جدید این چیزهایی نیست که شما دارید خودتان را برایشان اذیت می کنید. امروز کمی به خودتان و احساساتتان توجه کنید و اجازه ندهید که درگیر شدن با مشکلات دیگران حال خوبتان را خراب کند. هنر و موسیقی می توانند برای شما بسیا لذت بخش باشند و از فشار و استرسی که وجودتان را فرا گرفته است دورتان کنند.

فال روزانه دوشنبه 19 اسفند 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

امروز تمام واقعیت های دنیا نمی توانند در برابر انرژی فوق العاده ای که در احساسات شما قرار دارد غلبه کنند و احساسات برایتان اهمیت و اولویت بیشتری نسبت به واقعیت پیدا کرده اند. هیچ اشکالی ندارد اگر بخواهید برای یک روز هم که شده است از دنیای شلوغ واقعی فاصله گرفته و با پناه بردن به احساسات و خیالات خود، فشار و استرس فراوانی که این اواخر به شما وارد شده است را فراموش کنید. شاید نگرانی در مورد مسائل مادی این فکر را به سرتان بیاورد که باید از خیر انجام کاری که مدت ها برای آن برنامه ریزی کرده بودید و خیلی هم برایتان اهمیت دارد بگذرید. این اصلا دلیل خوبی نیست که خودتان را از آن چه دوست دارید محروم کنید.


فال روز متولدین آبان :

امروز به خودتان یک جایزه ی خوب بدهید. خودتان را به یک غذای خوشمزه مهمان کنید، یک لباس جدید برای خودتان بخرید و یا حتی اگر وضع مالیتان به شما اجازه می دهد یکی از به روزترین گجت های موجود در بازار را برای خودتان بخرید. امروز روز شماست و نباید خودتان را در چنین روزی از هیچ چیزی محروم کنید. هر چه دلتان می خواهد برای خودتان فراهم کنید و خیالتان راحت باشد که تحت شرایط کیهانی موجود در بهترین زمان، در بهترین مکان ممکن قرار خواهید گرفت. خوشبختانه احساس گرم و خوشایندی بر امروز حاکم است که به شما اجازه می دهد با خیالی راحت و احساساتی آرام از روزتان لذت ببرید.


فال روز متولدین آذر :

حال و هوایی احساسی بر جو امروز حاکم شده است که بدون شک قلب شما را نیز تحت تأثیر قرار خواهد داد. سعی کنید امروز در رفتار خود با دیگران احتیاط بیشتری به خرج دهید و اعصاب آنها را با کارها و حرف هایتان به هم نریزید. هر چقدر متانت بیشتری داشته باشید درهای بیشتری به رویتان باز خواهند شد و کارهایتان راحت تر پیش خواهند رفت. کمی صبور باشید و احساس نکنید که در هر موقعیتی باید اول صف بایستید و در هر کاری اولین نفر باشید. امروز به توانایی هایی در وجود خود پی خواهید برد که تا به حال از وجود آنها بی خبر بوده اید، بهتر است ساده از کنار آنها نگذرید و به فکر استفاده از آنها باشید.

فال روزانه دوشنبه 19 اسفند 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

اگر در حال حاضر در بخش های مختلف زندگیتان بی نظمی به وجود آمده است امروز بهترین فرصت ممکن برای این خواهد بود که این شرایط را تغییر داده و تعادل را به زندگی تان بازگردانید. اگر هر مشکلی وجود دارد به سرعت آن را بررسی کرده و نگذارید این شرایط ادامه پیدا کند. امروز شما نسبت به همنوعان و به ویژه اطرافیان خود احساس مسئولیت بسیار شدیدی دارید را احساس می کنید که روی تمام کارها و اقدام هایتان تأثیر می گذارد. شما در حال حاضر می توانید الگوی بسیار خوبی برای جوانترهای خانواده و یا کارمندان تازه وارد در محل کارتان باشید و آنها بی آن که حتی خودشان متوجه باشند سعی در دنبال کردن شما و تبعیت از رفتارهایتان دارد؛ پس مواظب رفتارهایتان باشید!


فال روز متولدین بهمن :

امروز اینکه در هر موقعیت و هر شرایطی خود واقعیتان باشید از اهمیت بسیاری برخوردار است. اگر از انرژی درونی خود به خوبی استفاده کنید همه چیز برایتان به خوبی پیش خواهد رفت. احساسات خود را صادقانه با دیگران در میان بگذارید تا ببینید که از درون چه احساس نشاطی به شما دست خواهد داد. هیچکس نمی تواند چیزی بر خلاف حرف هایی که مستقیم از قلبتان خارج می شوند چیزی بگوید. امروز سطح انرژی شما یک حالت دوقطبی پیدا کرده است و یک لحظه سست و تنبل می شوید و لحظه ای دیگر آماده اید تا در مسابقات دوی سرعت اول شوید! سعی کنید خودتان را با فعالیت هایی سرگرم کنید که باعث می شوند در این حالات متغیر شما تعادل ایجاد شود.


فال روز متولدین اسفند :

امروز تنبلی به شما غلبه کرده و بیرون آمدن از تختخوابتان برای شما بسیار دشوار به نظر می رسد. اصلا دلتان نمی خواهد هیچ کاری انجام دهید، اما متأسفانه چنین چیزی برایتان مقدور نیست. برای این که کمتر اذیت شوید و از آنچه انجام می دهید لذت ببرید سعی کنید به هر کاری که انجام می دهید جنبه تفریح بدهید و از زوایه مثبت به آن نگاه کنید. شما در حال حاضر بیش از اندازه درگیر عواطف خود و تلاش برای به ثبات رساندن احساساتتان شده اید و به همین دلیل هم نسبت به عقل و منطق خود و صدایی که از درون سعی دارد شما را به راهی مختلف بکشاند، به اندازه ی کافی توجه نداشته اید. کمی بیشتر به افکار خود توجه کنید و آنچه عقلتان به شما می گوید را کمی جدی بگیرید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 584 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

کمک کننده در تاریخ 26 فروردین 1399 گفته : پاسخ دهید

کلاً بی فایده بود.شما به این میگویید فال،هه واقاً بی عقل هستید.این چه وعزشه.مدیر سایت واقاً برایت متأسف هستم.

ناشناس در تاریخ 19 اسفند 1398 گفته : پاسخ دهید

سلام
باتشکر از مطالب مفیدتان

css.php