کد خبر : 256866 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱:۰۰

فال روزانه دوشنبه 15 مرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین شما امروز در انتقال افکار و ایده هایتان با دیگران با مشکل مواجه هستید. به نظر بعضی ها ایده هایتان بیش از اندازه خودخواهانه هستند و به نظر بعضی های دیگر هم شما متوجه حساسیت موضوع نیستید و یا منطقی برخورد نمی کنید. مشکل نه از ایده …

فال روزانه دوشنبه 15 مرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین

شما امروز در انتقال افکار و ایده هایتان با دیگران با مشکل مواجه هستید. به نظر بعضی ها ایده هایتان بیش از اندازه خودخواهانه هستند و به نظر بعضی های دیگر هم شما متوجه حساسیت موضوع نیستید و یا منطقی برخورد نمی کنید. مشکل نه از ایده های شماست و نه دیگران با شما دشمنی دارند، فقط آنها منظور شما را نمی فهمند و شما هم با دقت به حرف های آنها گوش نمی کنید. برای این که حرفتان را قبول کنند بیش از اندازه به خودتان فشار نیاورید و سعی کنید شما هم طرف مقابلتان را درک کنید. امروز می تواند فرصت بسیار خوبی برای مشاهده و یاد گرفتن چیزهای جدید باشد، این فرصت را مغتنم بشمارید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

نوساناتی که امروز در احساسات خود خواهید داشت ممکن است امید شما را به تحقق بخشیدن به دنیایی که در رویاهایتان برای خود ساخته اید از بین ببرند. با این حال شما موظف هستید به خودتان یادآوری کنید که خود شما باید این رویاها را پرورش داده و زمینه را برای تبدیل آنها به واقعیت فراهم کنید. اجازه ندهید احساسات امروزتان استراتژی هایی که برای رسیدن به ارزشمندترین اهداف و رویاهایتان برای خود در نظر گرفته اید را زیر سؤال ببرند و شما را نسبت به خودتان و توانایی هایتان دچار تردید کنند. کمی تنها ماندن می تواند کمک قابل توجهی به شما کند، فقط یادتان باشد که تحت هیچ شرایطی تسلیم نشوید!

فال روزانه متولدین خرداد

امروز اطرافیانتان بیش از اندازه حساس شده اند و شما باید در ارتباط برقرار کردن با آنها و صحبت هایتان دقتی بسیار بیشتر از همیشه داشته باشید. آنها می تواند ورای هر حرفی را دیده و خیلی راحت مخالفت و نظرات منفی شما را از میان حرف ها و کلماتی که به کار می برید بیرون بکشند. در چنین شرایطی بهترین کاری که از دستتان بر می آید این است که با صداقت کامل صحبت کنید و نگران این که واکنش طرف مقابلتان در برابر واقعیت چه خواهد بود هم نباشید، چون در نهایت به هر حال حقیقت آشکار خواهد شد. حساب های بانکیتان را چک کنید و ببینید آیا بودجه تان شما را به راحتی تا آخر ماه خواهد رساند؟ شاید کمی صرفه جویی لازم باشد.

فال روزانه متولدین تیر

در حالی که دیگران خیلی سردرگم و نگران به نظر می رسند شما در واقع تنها کسی هستید که به اوضاع مسلط است و جواب تمام سوال ها را دارد. شما برای رویارویی با هر موقعیت دشواری که ممکن است امروز و در چنین شرایطی پیش بیاید آماده اید. شما این توانایی را دارید که ببینید در پشت دیوارهایی که دیگران در برابر خود کشیده اند تا شما نفهمید پشت آنها چه خبر است، چه می گذرد و هیچ چیزی نخواهد توانست جلوی چشم های نافذ شما را گرفته و باعث شود گول بخورید. امروز به احتمال زیاد با شخص جدیدی آشنا خواهید شد که می تواند اثرات جدی و بزرگی روی زندگی شما، به ویژه در زمینه ی حرفه ای، داشته باشد.

فال روزانه متولدین مرداد

خیلی کم پیش می آید که بیقراری و بی حوصلگی به داشتن عملکردی مفید و سازنده منجر شود، به ویژه اگر برای اینکه از یک راه میانبر بروید در نهایت مجبور شوید کاری بیشتر و سخت تر را انجام دهید. منطقی تر این است که به جای دویدن راه بروید تا مبادا با نادیده گرفتن جزئیاتی که در واقع از اهمیت زیادی برخوردار هستند لغزیده و زمین بخورید. حواستان را خوب جمع کنید و خیالتان از این بابت که در زمان مقرر به مقصدتان خواهید رسید راحت باشد، هیچ لزومی ندارد که عجله کنید و کارها را با بی دقتی و هول بودن برای خودتان سخت تر کنید. به این که در مسیر درست قرار دارید اطمینان داشته باشید و از مسیری که دارید طی می کنید لذت ببرید.

فال روزانه متولدین شهریور

شما مورد بدرفتاری قرار گرفته اید و روح و روانتان مخدوش شده است، حالا هم دارید حرف خودتان را مدام تکرار می کنید تا بالاخره منظورتان را به طرف مقابل بفهمانید. اگر دیگران به شما اعتراض کردند و گفتند که دارید اعصابشان را خرد می کنید به حرفشان اهمیتی ندهید چون شما این کار را نمی کنید و اگر بخواهید که رابطه تان پیشرفتی داشته باشد باید همه حرفشان را بزنند. شما برای چند ماه درگیری های بسیار زیادی داشته اید و زندگی شخصی و حرفه ایتان پر از اتفاقات مختلف بوده است. اگر با وجود این همه اتفاقی که در زندگیتان افتاده اند هنوز هم اوضاع برایتان بهتر نشده است، مطمئن باشید که به زودی این اتفاق خواهد افتاد.

فال روزانه متولدین مهر

امروز نیروهایی قدرتمند دارند عزیزترین و با ارزشترین رویاهای شما را زیر سؤال می برند. مواظب آنهایی که می خواهند آرمان ها و افکار شما را زیر سؤال ببرند باشید. رفتارهای آنها ممکن است باعث شوند که احساس کنید به یکباره دارید از درون خالی می شوید. هر کاری که از دستتان بر می آید انجام دهید تا از آنهایی که در محل کارتان قصد دارند با رفتار تهاجمی خود شما را پایین بیاورند فاصله بگیرید و اجازه ندهید به خواسته شان دست پیدا کنند. شاید در حال حاضر پولی بیشتر از حد نیازتان در دست داشته باشید، به جای خرج کردن آن برای چیزهای بیهوده ای که هیچ نیازی به آنها ندارید، این پول را به طور عاقلانه ای مصرف کرده و یا روی چیز با ارزشی سرمایه گذاری کنید.

فال روزانه متولدین آبان

شما در حال حاضر در موقعیت منحصر بفردی قرار دارید که شما را قادر می سازد تمام جوانب مختلف مسائل را درک کنید. هر چند این موقعیت شما را نسبت به آنهایی که هنوز نمی دانند اوضاع از چه قرار است و درک درستی از موقعیت فعلی ندارند در شرایط بهتری قرار می دهد، اما این دانش همزمان مسئولیت بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت. شما به طور غریزی می دانید که بهترین کار و بهترین انتخاب ممکن چیست، حالا باید به دیگران هم کمک کنید که به اوضاع از زاویه دید شما نگاه کنند. امروز بعدازظهر روابط اجتماعی، دوستانه و عاطفیتان به خوبی پیش خواهند رفت؛ اگر می توانید با عزیزانتان دور هم جمع شوید.

فال روزانه متولدین آذر

شما امروز کمی عصبی و نگران هستید. شاید قرار مهمی داشته باشید و نگران این باشید که چطور می توانید در این قرار طرف مقابلتان را تحت تأثیر قرار داده و بهترین چهره ی ممکن را از خود به نمایش بگذارید. یادتان باشد که هر چقدر بیشتر در این مورد به خودتان فشار بیاورید و بیشتر سعی کنید شخص مورد نظرتان را از خود دورتر خواهید کرد. مهم ترین عامل در جلب توجه طرف مقابلتان داشتن اعتماد به نفس است. آرامش خود را حفظ کنید و زیاد درگیر بهتر نشان دادن خودتان نشوید. از پذیرفتن چالش های تازه وحشت نداشته باشید. حتی اگر نسبت به توانایی های خود تردید دارید هم فرصت مورد آزمایش قرار دادن آنها را از دست ندهید.

فال روزانه متولدین دی

امروز از آن روزهایی است که احساس می کنید همه ی کارهایتان اشتباه هستند. شما در تلاش برای آرام کردن دیگران فکر می کنید باید برخی تغییرات در خودتان و کارهایتان انجام دهید که برایتان خوشایند نیستند و باعث می شوند معذب شوید. این احساس ناراحتی باعث می شود که عصبی، بیقرار و در نهایت عصبانی شوید. به هیچ وجه فکر نکنید که شما مجبور هستید در حال حاضر خودتان را قربانی کنید. شما موظف نیستید همه را راضی و خوشحال نگه دارید. امروز افرادی در اطرافتان خواهند بود که ممکن است به دوستان جدیدتان تبدیل شوند، اگر می خواهید تأثیر خوبی روی آنها داشته باشید لبخند زدن را فراموش نکنید.

فال روزانه متولدین بهمن

شما احساس می کنید که نیاز دارید به برنامه ی روزمره ی خود کمی تغییر و هیجان اضافه کنید. آیا کسی در فکرتان است که قلب شما را به لرزه در می آورد؟ منتظر نمانید تا خدای عشق با پرتاب یک تیر او را عاشق و شیدای شما کند، شما خودتان باید دست به کار شده و دل او را به دست بیاورید. امروز احساس می کنید که انگیزه لازم برای پیشرفت در کارهایتان را ندارید. نا امید نشوید! حتی اگر افکارتان کمی آشفته هستند و تمرکز روی کارتان برایتان دشوار است، هر پروژه ای که به عهده دارید را آغاز کنید. شاید کارتان در ابتدا طبق میلتان پیش نرود، اما میدان را خالی نکنید، بالاخره تلاش هایتان جواب خواهند داد.

فال روزانه متولدین اسفند

ذهن شما در حال حاضر با سناریوهای خیالی پر شده است. گمان نکنید که این تصاویر خیلی دور از دسترس هستند و نمی توانید آنها را در دنیای واقعی ببینید. امروز روز بسیار خوبی برای تکیه به صدای درونیتان است چون حس ششمتان پیام های مهمی برایتان دارد که باید به آنها گوش کنید. چنین فرصت هایی در اختیار همه قرار نمی گیرند. امروز شاید به این فکر بیفتید که تغییراتی را در ظاهر خود ایجاد کنید، مثلا شاید بخواهید موهایتان را کوتاه کنید، یا رنگشان کنید و یا در سبک لباس پوشیدن خود تغییراتی ایجاد کنید. بیرون آمدن از آن روتین همیشگی برایتان خیلی خوب خواهد بود و حال و هوایتان را به طور قابل توجهی تغییر خواهد داد.

فال روزانه دوشنبه 15 مرداد 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه دوشنبه 15 مرداد 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 484 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php