کد خبر : 268194 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰:۱۹

فال روزانه دوشنبه 13 مرداد 99

فال روزانه دوشنبه 13 مرداد 99 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : امروز روی چنان هدف بزرگی تمرکز کرده‌اید که ممکن است هدفتان به نظر دیگران مسخره بیاید و به هدر کردن وقت و انرژی‌تان متهم شوید. با این همه وقتی …

فال روزانه دوشنبه 13 مرداد 99

فال روزانه دوشنبه 13 مرداد 99

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

امروز روی چنان هدف بزرگی تمرکز کرده‌اید که ممکن است هدفتان به نظر دیگران مسخره بیاید و به هدر کردن وقت و انرژی‌تان متهم شوید. با این همه وقتی رویاهایتان تحقق پیدا کنند این شما هستید که با افتخار خواهید خندید. فقط باید این را هم در نظر داشته باشید که هرچند داشتن تصویر این رویا در ذهنتان به شما انرژی و انگیزه می بخشد، راه رسیدن به هدفتان یک راه مستقیم نیست و پیچ و خم های زیادی پیش رویتان هستند که برای پشت سر گذاشتن آنها باید هر آنچه در توانتان است را انجام دهید. آیا به اندازه کافی همراه با کسی که دوست دارید وقت می گذرانید؟ بی توجهی قاتل هر رابطه ای می تواند باشد.


فال روز متولدین اردیبهشت :

شما معمولا ترجیح می دهید احساساتتان را برای خودتان نگه دارید و چیزی راجع به آنها نگویید، ولی در حال حاضر میل شدیدی به بیان کردن آنها حس می کنید. شاید با خودتان فکر کنید که اگر خواسته‌هایتان را به زبان بیاورید قدرت اولیه خود را از دست خواهند داد و انگیزه کمتری برای دنبال کردن آنها خواهید داشت، با این حال نمی توانید با این تفکر منطقی جلوی نیاز شدیدی که به مورد تایید قرار گرفتن از جانب دیگران دارید را بگیرید. مواظب باشید در این زمینه با احتیاط گام بردارید، در غیر این صورت ممکن است بازخوردی از دیگران بگیرید که تمام انگیزه شما را از بین خواهد برد. اگر می توانید برای یک سفر کوتاه آخر هفته همراه با عشقتان برنامه ریزی کنید تا از خستگی و فشار کاری چند وقت اخیر رها شوید.


فال روز متولدین خرداد :

امروز به نظر می رسد که همه چیز از کنترل شما خارج شده است و هر چه سعی می کنید بین راه‌هایی که پیش رویتان قرار دارند بهترین راه ممکن را انتخاب کنید کار برایتان سخت تر می شود. به جای این که به دنیای اطرافتان به شکل یک مسیر سرشار از موانع و مشکلات که باید پشت سر گذاشته شود نگاه کنید آن را همچون رقصیدن با موزیکی که تا به حال نشنیده‌اید ببینید و بدون این که وسواس به خرج دهید همان طوری که دلتان می خواهد پیش بروید. فکر نمی کنید کارهای زیادی که برای انجام دادن دارید و یا سر و کله زدن با بچه‌ها باعث شده است که از همسرتان غافل شوید؟ سعی کنید وقت بیشتری را با هم بگذرانید، بدون بچه‌ها، فقط خودتان دو نفر!

 

فال روزانه دوشنبه 13 مرداد 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

شما ایده های بزرگی برای امروزتان در سر دارید و از صحت آنها اطمینان کامل داشته و اصلا دلتان نمی خواهد قبل از آن که دست به کار نقشه‌ها و اهدافتان را یک بار دیگر از نظر بگذرانید. متاسفانه اگر فکر کنید همه چیز دقیقا همان طوری که خودتان دوست دارید پیش خواهد رفت ممکن است هنگام مواجه شدن با کوچکترین مشکل هم به اعتماد به نفس خودتان لطمه وارد کنید. شاید همکارانتان با نقشه ها و نظراتتان مخالفت کرده و فکر کنند خودشان ایده های بهتری دارند، با این حال اگر در دنبال کردن اهدافتان سرسخت باشید و دقت و احتیاط کافی داشته باشید شانس رسیدن شما به موفقیت خیلی زیاد خواهد بود.


فال روز متولدین مرداد :

تسلیم شدن وقتی تا این حد به موفقیت نزدیک هستید اصلا کار درستی نیست. با این حال وقتی نتوانید پیشرفتتان را به چشم خودتان ببینید شاید فکر کنید که راه را اشتباه آمده اید و حالا هم انتخاب دیگری ندارید. در هر صورت این نکته را به یاد داشته باشید که پشت ظاهر آرام و راکد وضعیت فعلی چیزهای زیادی در جریان هستند. لزومی ندارد که همین امروز همه کارها روبراه شوند؛ شما راه خودتان را هر چند با قدم‌هایی کوچک ادامه دهید و کارتان را به بهترین نحو ممکن انجام دهید. آرام آرام پیش رفتن خیلی بهتر از درجا زدن و سکون است. بعد از ساعت کاری همراه با عشقتان به دنبال یک بازی و یا تفریح جدید باشید. ورزشی که بتوانید همراه با هم انجام دهید نیز گزینه خوبی می تواند باشد.


فال روز متولدین شهریور :

امروز شما با خیال راحت سر جایتان نشسته و به این و آن دستور می دهید چه کارهایی باید بکنند. شما می خواهید به همه تسلط داشته باشید. شاید شما هدفتان را به درستی انتخاب نکرده باشید با این حال قدرتی اسرار آمیز در جریان است که نتایج مثبتی را برای این وضعیت رقم خواهد زد. به جای این که تظاهر کنید همه چیز را می دانید و همه چیز تحت کنترلتان است ذهن خودتان را برای پذیرش درس‌هایی که می توانید از این وضعیت بگیرید باز کنید. یادتان باشد هر کاری که الان انجام می دهید روی آینده‌تان اثر مستقیم خواهد گذاشت. اجازه ندهید تفاوت های بین شما و عشقتان شما را از هم دور کنند. همین تفاوت‌ها بوده‌اند که یک روز شما را عاشق او کرده‌اند.

فال روزانه دوشنبه 13 مرداد 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

شاید احساس کنید که انگار مدام دارید به در بسته می خورید، ولی اگر کمی به خودتان زحمت بدهید و به این درها فشار بیاورید خواهید دید که راهتان باز خواهد شد و هیچ دری بسته نخواهد ماند. امروز در محل کارتان یک روز معمولی نخواهد بود و ممکن است درگیری‌هایی در انتظارتان باشند. شما نمی توانید با همه بجنگید، به همین خاطر هم باید نبردهایتان را عاقلانه انتخاب کنید. موارد اضافه را حذف کنید تا اولویت‌هایتان مشخص شوند و روی هدف اصلیتان تمرکز کنید و بی آن که بگذارید هیچ چیزی حواستان را پرت کند یک راست به سوی هدفتان بشتابید. به عشقتان پیامی داده و با گفتن زیبایی‌هایی که در او می بینید خوشحالش کنید.


فال روز متولدین آبان :

امروز ذهنتان روی یک هدف مشخص متمرکز شده است و تا زمانی که کارتان را انجام نداده باشید نمی توانید راحت بنشینید. شما می دانید که دیگر هیچ وقت اضافه ای برای تلف کردن ندارید و باید از زمانتان بیشترین بهره ممکن را ببرید و حتی شاید مجبور شوید همزمان چند کار مختلف را به طور موازی پیش ببرید. خوشبختانه هنوز وقت کافی برای این که کارهایتان را با موفقیت انجام دهید را دارید ولی حتی یک دقیقه از وقتتان را هم نباید هدر بدهید. اگر دیدی جایی از کارتان گره خورده است کمی به ذهنتان استراحت بدهید تا بتوانید تلاشتان را با انرژی بیشتری از سر بگیرید. یک دوش آب گرم و یک فنجان چای داغ بهترین گزینه برای تخلیه فشار و استرس یک روز شلوغ کاری خواهد بود.


فال روز متولدین آذر :

شما در حال حاضر اراده و پشتکاری فوق‌العاده داشته و آماده هستید که با هر کسی یا هر چیزی که سر راهتان قرار بگیرد روبرو شوید. با این حال بهتر است قبل از این که چشمانتان را بسته و با تمام قدرت پیش بروید یک بار دیگر تمام جوانب را سنجیده و مسیرتان را با دقت و احتیاط بیشتری انتخاب کنید تا مبادا در راه اشتباهی قرار بگیرید. اگر عقل و منطق را با این اراده دیوانه‌وار خود همراه کنید امروز قادر خواهید بود که معجزه کنید. شاید در ابتدا فکر کنید بهتر است همه کارها را خودتان انجام دهید، ولی بهتر است دیگران را نیز در انجام کارها شریک کنید تا هم آنها احساس بهتری داشته باشند و هم شما بتوانید روی کارهای کمتری تمرکز کرده و نتایج بهتری به دست بیاورید.

فال روزانه دوشنبه 13 مرداد 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

در محل کارتان باید تلاشی بیش از گذشته داشته باشید تا بتوانید با وجود رقیبان قدرتمندی که در مقابلتان قرار گرفته‌اند حرفی برای گفتن داشته باشید و همچنان موفق باشید. امروز به اشتراک گذاشتن احساساتتان کافی نیست و باید برای جلب توجه کسی که می خواهید خیلی تلاش کنید. متاسفانه کلمات زیبا نمی توانند به بیان احساسات قلبی‌تان کمک زیادی بکنند و شما بیشتر به این نیاز دارید که یک مکالمه دونفره داشته باشید که در آن طرف مقابلتان نیز با شما حرف بزند و به ادامه یافتن صحبت کمک کند. در غیر این صورت هر چقدر هم که سعی کنید این احساس را خواهید داشت که انگار دارید با دیوار حرف می زنید.


فال روز متولدین بهمن :

امروز شاید خودتان را در جمع کسانی بیابید که سرشار از انرژی و هیجان هستند، ولی این اصلا به این معنا نیست که می توانید کار و زندگی‌تان را تعطیل کرده و همراه با آنها به دنبال ماجراجویی بروید. در واقع امروز مسئولیت های زیادی به عهده شما هستند و با انجام وظایفی که به عهده دارید نقش مهمی را ایفا کرده و کمک بسیاری به جامعه اطرافتان خواهید کرد. در حال حاضر بهتر است با خونسردی و آرامش بیشتری برخورد کرده و نسبت به نظرات و عقاید خود تعصب زیادی نشان ندهید؛ در چند روز آینده فرصت کافی برای جبران وضعیت فعلی را خواهید داشت. فعلا سر جایتان بنشینید و با دقت ببینید در اطرافتان چه می گذرد.


فال روز متولدین اسفند :

امروز یا واقعا دارید بیش از حد کار و تلاش می کنید، یا فقط می خواهید با نشان دادن قدرت و مدیریت خود دیگران را تحت تأثیر قرار دهید. ولی باید این نکته را در نظر داشته باشید که با این کار حتی اگر بتوانید خودتان را به موقعیتی بالاتر و بهتر برسانید هم بین خودتان و کسانی که دوست دارید فاصله ایجاد کرده و هنگام به دست آوردن نتیجه کارتان تنها خواهید بود و هیچ کس موفقیتتان را با شما جشن نخواهد گرفت. شاید درک احساسی که دیگران نسبت به انرژی فعلی شما دارند کار سختی باشد، اما اگر خودتان را جای آنها قرار داده و از زاویه دید آنها به اوضاع نگاه کنید شاید بتوانید به درک بهتری از آنها و احساسات و نظراتشان برسید.

5/5 - (1 امتیاز)
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 648 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php