کد خبر : 22371 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۵

فال روزانه دوشنبه 13 خرداد 1392

فروردین امروز شما به این فکر می کنید که در شغل خود در جایگاه مناسب و درستی قرار ندارید. شاید موقعیت کنونی شما زیادی سنتی باشد. شما کسی هستید که می خواهید ایده های خود را گسترش دهید. شاید به نظر برسد که مافوق های شما به این ترتیبی که …

فال روزانه دوشنبه 13 خرداد 1392

فروردین

امروز شما به این فکر می کنید که در شغل خود در جایگاه مناسب و درستی قرار ندارید. شاید موقعیت کنونی شما زیادی سنتی باشد. شما کسی هستید که می خواهید ایده های خود را گسترش دهید. شاید به نظر برسد که مافوق های شما به این ترتیبی که شما فکر می کنید عمل نمی کنند. اگر اینطور باشد باید اقدامی صورت دهید. امروز شانس و فرصت خوبی دارید که استراحت رمانتیکی کنید و از بودن در کنار عشقتان لذت ببرید. بهتر است که زمانی را به بیرون رفتن و انجام کار خاصی اختصاص دهید که پیوند بین شما دو نفر را محکمتر کند. اگر مجرد هستید، باید به مهمانی بروید و با افراد جدیدی آشنا شوید. فکر نکنید که هیچ کس به کارهایی که انجام می دهید توجه نمی کند. قضیه چیزی بیشتر از اینهاست. شاید آنها درست درک نمی کنند که چه بر سر شما آمده است، زیرا شما چیزی را با آنها در میان نمی گذارید. بیشتر با دیگران حرف بزنید.

اردیبهشت

اخبار آشفته ای از دور برایتان می رسد که کمی شما را ناراحت و افسرده می کند. وسوسه عقب نشینی آنقدر قوی است که نمی توانید در مقابلش مقاومت کنید، ولی این بهترین کاری نیست که می توانید انجام دهید. انجام کارها احتمالاً بهترین درمان برای موقعیت های عاطفی همچون حالا است. پس اگر پروژه جدیدی در نظر دارید، امروز روز شروع آن است. عشق و رمانس امروز بیش از پیش شعله ور می شود. برایتان راحت تر از همیشه است که احساسات خود را بیان کنید. چه این کار را شفاهاً انجام دهید، چه با خریدن هدیه ای زیبا برای عشقتان، احساس خیلی خوبی به شما و طرفتان دست می دهد. بدین ترتیب برای رابطه خود تلاش می کنید و آن را بهتر می کنید. شما در محل کار از سوی اطرافیان حمایت دریافت می کنید. حتی اگر این افراد کسانی نباشند که با شما کار می کنند، ولی اطلاعات آنها برای شما مفید است. آنها چشم انداز و دیدگاهی دارند که می توانید از آن بهره زیادی ببرید. به دیگران اعتماد کنید.

خرداد

شاید یکی از دوستانتان بیمار باشد و خیلی نگران او شوید. یکی از اهدافی که سعی می کنید به آن برسید به طریقی به تعویق می افتد و شما را ناامید می کند. موقعیت مالی شما ذهنتان را درگیر کرده است. شاید هم بی دلیل نگران هستید. موقعیت شما مبهم است، ولی آنقدر که به نظر می رسد آشفته نیست. شاید اطلاعات نادرستی به دستتان رسیده باشد. قبل از ناراحت یا ناامید شدن واقعیت ها را چک کنید. امروز فرصتی دارید تا گرمای قبلی را به رابطه شخصی خود برگردانید، زیرا کمی رابطه شما اخیراً سرد شده بود. دلیل آن هرچه باشد، کائنات به نفع شما گردیده و مشکلات بین شما از بین رفته و به تدریج محو شده است. حالا شانس این را دارید که ناامیدی و عصبانیتی که در محل کار شما را در بر گرفته بود از بین ببرید. دیگران از گوش دادن به شما خوشحال می شوند و با مهربانی و درک با شما کنار می آیند.

تیر

روابط با همکاران به علت استرس کاری کمی سخت می شود. اگر فکر می کردید که وارد کسب کار یا رابطه جدیدی شوید، امروز روز تصمیم گیری درباره آن نیست. ذهن شما درگیر است. سوء تفاهم ها یا اطلاعات نادرست باعث به وجود شک و تردید در شما می شود. باید واقع گرا باشید. شاید تردیدهای شما بی اساس باشند. مردم نسبت به بیان احساسات خود آزادتر فکر می کنند و این زندگی را در مورد رابطه شخصی فعلی شما خیلی آسانتر می کند. هر چقدر هم که سخت تلاش کرده باشید تا عشقتان را وادار به اعتراف به احساساتش نسبت به خود کنید، موفق نمی شوید. ولی امروز بدون هیچ تلاشی از سوی شما، او به همه چیز اعتراف می کند. امروز زمانی است که باید با خودتان و دیگران در مورد مسائل کاری آشتی کنید. اگر امروز سر کار نیستید اشکالی ندارد. از امروز برای برنامه ریزی برای ایجاد هارمونی بهتر بین خود و افرادی که با آنها کار می کنید استفاده کنید.

مرداد

امروز به علت استرس جسمی و عاطفی در چند روز گذشته، کمی احساس کسالت می کنید. اگر می توانید امروز را آسان بگیرید. امروز روزی نیست که بخواهید زیادی سرتان را شلوغ کنید یا پروژه های جدیدی را آغاز کنید. عدم توانایی برقراری ارتباط موجب ناراحتی شما می شود، پس آرامش خود را حفظ کنید. از کاه کوه نسازید. هر کاری چاره ای دارد. امروز در مورد حیات عشقی شما تجربه جالبی پیش می آید. اگر امشب سر قرار می روید، انتظار یک قرار عالی و اوقات خوش را داشته باشید. در واقع دلگرمی ای که هر دوی شما نسبت به هم احساس می کنید قابل مشاهده خواهد بود. از استعداد خلاقانه خود به نحوی استفاده کنید که به کارتان ربطی ندارد. زمانی را به آزاد کردن توانایی های خلاقانه خود از طریق نقاشی، رسم، یا آواز اختصاص دهید. این کار به شما کمک می کند که مؤثرتر واقع شوید و ایده ها و راه حل های بهتری پیدا کنید.

شهریور

خواب های آزاردهنده و کابوس هایی می بینید و این باعث می شود که از خودتان بپرسید چه اتفاق بدی افتاده است. اگر اتفاق بدی افتاده باشد، چیز مهم و بزرگی نیست. پس بی خیالش شوید. اتفاقاتی می افتد که خاطرات گذشته را زنده می کند. شاید هم شما کاری کنید که روحیه دیگران بالا برود. حس ششم شما امروز قوی است. شما برای ضیافت آمده اید. حس خیلی خوبی در مورد هارمونی در فضا وجود دارد که هر دوی شما را قادر می سازد که از با هم بودن لذت ببرید. چه برای غذا خوردن بیرون بروید، چه در منزل بمانید، فضایی صمیمی و گرم وجود دارد و از این که با هم هستید خوشحالتر از همیشه خواهید بود. راحت باشید و سبک منحصر بفرد و ویژه خود را نشان دهید. چندین بار در کار هفتگی، شما خودتان را از تطبیق با شخصیت خاصی که برای محل کار مناسب است باز می دارید.

مهر

پیشرفت های ناهماهنگ در زندگی های اعضای خانواده موجب بوجود آمدن استرس در خانه می شود. شاید خود خانه هم استرس زا باشد. شاید لوله کشی یا سیم کشی مشکل دارد. اگر عضوی از خانواده ناراحت است، باید راه های ارتباطی را باز نگه دارید. اگر مشکلاتی هست که باید به آنها رسیدگی کنید، آنها را از سر راهتان بردارید. انرژی امروز برای لذت بردن از شبی در کنار فرد خاصی مناسب است. اگر او هم مثل شما دوست دارد به سر و وضعش برسد و بیرون برود، پس هر دوی شما زمان زیادی را به انتخاب لباس و اکسسوارهایی که به لباستان بیاید اختصاص می دهید. در چنین مناسبتی شما باید لباس های خوبی انتخاب کنید و به خودتان برسید. امروز شما به جلسات اجتماعی دعوت می شوید و وقتی به آنجا می رسید، ستاره جمع خواهید بود. شاید ابتدا از قاطی شدن کار و تفریح دچار تردید شوید، ولی چاره ای نیست. اگر در این جلسه شرکت کنید، پیشرفت زیادی می کنید.

آبان

اگر امروز مهمان سرزده برایتان رسید تعجب نکنید. یکی از اقوام یا همکاران شاید حال و حوصله نداشته باشد و بخواهد سر شما خراب شود و شما هم از طرفی درون گرا تر هستید. بدانید که اطلاعات نادرستی از طریق تلفن، ایمیل یا نامه به دستتان می رسد. قبل از باور هر قضیه ای واقعیت ها را چک کنید. امروز فضای رمانتیک ترین وجود دارد و شما نیازی به عجله کردن برای یافتن عشق ندارید. باید به آرامی پیش بروید تا فرد مورد نظر را به موقع پیدا کنید. در دام دنیای فانتزی نیفتید. حواس شما بخاطر رویای دیگران پرت می شود و تعادل تان بهم می خورد و در مورد شغل خود سوءبرداشت می کنید. تصمیمی نگیرید. زیرا در موقعیتی نیستید که تصمیم درستی بگیرید.

آذر

امروز کمی احساس افسردگی می کنید. به اهداف و توانایی های خود شک می کنید. نگذارید این موضوع شما را ناراحت کند. همه چیز خیلی بهتر از آن است که شما تصور می کنید. باید بدانید که این شما هستید که حس بدی به همه چیز دارید و همه چیز را از حد خارج می کنید. در هر مسئله ای بیشترین تلاش خود را بنمایید. امشب بیرون بروید و خوش بگذرانید. انرژی امروز در حیات عشقی شما غوغا به پا می کند. گرما و صمیمیتی طبیعی وجود دارد که به افراد کمک می کند سفره دلشان را برای هم باز کنند و صحبت های مثبت در جریان است. اگر به دنبال فرد خاصی هستید، باید روی خودتان تمرکز کنید نه روی دیگری. در محل کار خیلی حساس و زودرنج می شوید و هر چیز کوچکی شما را از کوره به در می کند و روحیه منفی می یابید. اگر سر کار نیستید از صحبت های کاری اجتناب کنید. اگر سر کار هستید، آسان بگیرید.

دی

امروز ارتباط با دوستان و خانواده آسان نیست. حسی نمی گذارد که شما با دیگران ارتباط برقرار کنید. سعی می کنید که این قضیه را با سختکوشی جبران کنید، حتی اگر مطمئن نباشید که می خواهید چکار کنید. امروز روز خوبی برای مطالعه و کار تنهایی بر روی پروژه هایتان است. پیاده روی طولانی در طول روز ذهن شما را آزاد می کند و اشتیاق شما را احیا می کند. اگر امشب حال و حوصله قرار مدار را ندارید نگران نباشید. تلاشتان را بکنید و سر قرار بروید، زیرا ارزشش را دارد. به شما خوش می گذرد و متوجه می شوید که خیلی تفاهم دارید. همچنین رابطه ای جادویی بین شما ایجاد می شود. چیزی که روبرویتان می بینید فقط جلوه ظاهری است. از فرصت های عالی که پاداش های زیادی در اختیارتان می گذارند زیادی هیجانزده نشوید. اگر الان در مورد معامله ای موافقت کنید، بیش از آنچه تصور کنید به دست می آورید.

بهمن

حس ششم شما در سطح بسیار بالایی کار می کند. امروز روز خوبی برای آن نیست که اطراف افراد بیمار یا افسرده بگردید. احتمالاً ناراحتی و افسردگی آنها به شما هم سرایت می کند و روزتان را خراب می کند. امروز روز خوبی برای تمام کردن پروژه های قدیمی و پروژه هایی است که به تعویق انداخته بودید. بینش ها و ذکاوت شما بیش از همیشه به کارتان می آیند و به شما انگیزه لازم را می دهند. انرژی امروز به رمانس شما فرصتی واقعی برای شکوفا شدن می دهد درست در زمانی که هیچ چیز به نظر ممکن نمی رسید. تیر عشق به قلب هر دوی شما می خورد و هر دوی شما به هم شانس دوباره می دهید یا در همدیگر چیزی می بینید که قبلاً مشاهده نکرده بودید. امروز ذهنتان را آزاد بگذارید. در روتین و روال روزانه گیر نکنید. شما در جایگاهی هستید که می توانید موقعیت خود را به میزان زیادی گسترش و ارتقا دهید، اگر، از تخیل و خلاقیت خود استفاده کنید. ذهنتان را خلاق کنید، چه سر کار باشید چه نباشید.

اسفند

ترس از امنیت مالی امروز ذهنتان را مسموم می کند. نارضایتی از کاری که انجام می دهید و تأخیر در رسیدن به بعضی از اهدافتان باعث می شود که فکر کنید می توانستید بهتر از این عمل کنید. تردید در مورد انگیزه های دوستتان باعث می شود که اعتماد به او را از دست بدهید. سعی کنید واقع گرایانه به همه چیز بنگرید. احتمالاً همه چیز آنطور که به نظر می رسد نیست. امروز روزی عالی در مورد جنبه های مختلف رمانس و عشق است. مهربانی و ملایمت برایتان موفقیت می آورد. لباس هایی بپوشید که کیفیت و زیبایی بالایی دارند و عطر خوب و ملایمی بزنید. بدین ترتیب لبخند به لب همه می آورید و ذهن بعضی ها را مشغول می کنید. از مطرح کردن ایده های خود با دیگران و نگه نداشتن آنها برای خودتان خوشحال هستید. شما انسان مستقلی هستید. ولی از شریک شدن با دیگران و دادن ایده به آنها خوشحال می شوید. این بهترین اقدامی است که می توانید انجام دهید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 183 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php