کد خبر : 256946 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱:۰۰

فال روزانه دوشنبه 12 شهریور 1397

فال روزانه متولدین فروردین احساس نگرانیتان در مورد شغلتان ممکن است امروز بیش از حد شما را آشفته کند. اگر مراقب سلامتی خود نباشید و این همه فشار و استرس به خودتان وارد کنید، سر دردهای مزمن و فشار خون بالا شما را آزار خواهند داد. خیلی به خودتان سخت نگیرید. …

فال روزانه دوشنبه 12 شهریور 1397

فال روزانه متولدین فروردین

احساس نگرانیتان در مورد شغلتان ممکن است امروز بیش از حد شما را آشفته کند. اگر مراقب سلامتی خود نباشید و این همه فشار و استرس به خودتان وارد کنید، سر دردهای مزمن و فشار خون بالا شما را آزار خواهند داد. خیلی به خودتان سخت نگیرید. استراحت کردن را فراموش نکنید و بین وقت های استراحت خود، به فکر یک پیاده روی یک ساعته باشید. از کنار گذاشتن کارهای غیر ضروری خود ابایی نداشته باشید. توجه داشته باشید که زمان شما محدود است و وقتی برای تلف کردن نخواهید داشت پس کارهای خود را بر اساس الویت انجام دهید. کارهای مهم زیادی برای انجام دادن دارید. خود را با انجام دادن کارهای بیهوده خسته نکنید!

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز روز شانس شماست. کارهای شما به آسانی پیش خواهند رفت و نگرانی از بابت این موضوع نخواهید داشت. روابطتان گرم، صمیمی و دوستانه خواهند بود. کارهای روزمره و کارهایی که ناتمام مانده اند به طرز غیر قابل باوری سریع و به طور کاملا موثر انجام خواهند شد. مدت زیادی است که می خواهید یک پروژه ی جدید را شروع کنید ولی شرایط مناسب برای شروع کارتان وجود نداشته است. امروز فرصت خوبی برای شروع کرن این پروژه است. روابط عاطفی امروز قوی تر و پر احساس تر خواهند بود. از موقعیت استفاده کنید و به دیدن کسی که دوستش دارید بروید. از بروز دادن احساساتتان نترسید و طرف مقابلتان را غرق در حرف های عاشقانه کنید!

فال روزانه متولدین خرداد

زوجی که مدت هاست آنها را می شناسید ممکن است امروز برای ملاقات با شما به منزلتان بیایند. آنها با دیدن زیبایی منزل شما متعجب خواهند شد و به شما به خاطر داشتن چنین خانه ای تبریک خواهند گفت. گفت و گو های بین شما جالب و سر گرم کننده خواهند بود ولی مراقب باشید که گفت و گویتان به جدل و دعوای لفظی کشیده نشود و به محض اینکه احساس کردید بحث ها دوستانه نیستند، از ادامه بحث پرهیز کنید. برخی نامه ها، چک ها و تماس های تلفنی که مدت زیادی است منتظر آنها بوده اید با تأخیر بیشتری همراه خواهند بود. نیازی نیست که خودتان را بابت آنها نگران و آشفته کنید زیرا این تأخیرها خارج از کنترل شما هستند.

فال روزانه متولدین تیر

امروز حجم زیادی از وقتتان را در خودرو و مشغول انجام دادن وظایف روزمره ی خود خواهید گذراند. احتمال دارد برخی از آشنایانی که مدتی از آنها بیخبر بوده اید را ببینید که خبرهای مهمی را برای شما به همراه دارند. ممکن است فرصت شغلی جدیدی برایتان در نزدیکی منزلتان فراهم شود. امروز با اشتیاقی زیاد منتظر تماس تلفنی از جانب کسی هستید که دوست دارید ولی متاسفانه او در زمانی که انتظار دارید با شما تماس نخواهد گرفت. این موضوع باعث ایجاد حس عدم امنیت در شما می شود و باعث می شود بدترین افکار ممکن به سرتان بزنند، اما او احتمالا تا بعد از ظهر با شما تماس گرفته و خیالتان را راحت می کند.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز ممکن است فرصت به دست آوردن پولی که به خاطر آن مدت ها تلاش کرده اید و زحمت کشیده اید بر سر راهتان قرار گیرد. باید تلاشتان را چندین برابر کنید تا بتوانید از این فرصت استفاده کرده و مزد زحماتتان را بگیرید. پیشنهادهای وسوسه آمیزی برای کسب درآمد بیشتر در آینده، به شما داده خواهد شد. مواظب باشید که همه شرایط را در نظر بگیرید و خیلی سریع اقدام به تصمیم گیری نکنید. با افراد متخصص در امر سرمایه گذاری و اقتصاد مشورت کنید و پس از بررسی کردن تمام جوانب تصمیم نهایی خود را بگیرید. امروز یک فرصت فوق العاده برای شماست تا چند مهارت برای کسب درآمد بیشتر، یاد بگیرید.

فال روزانه متولدین شهریور

عشق زندگی شما امروز با همکارانش با مشکل روبرو خواهد شد. فقط تسلی خاطر به او ندهید. عشقتان علاوه بر علاقه و محبت به حمایت شما نیز نیاز دارد. سعی کنید راه حلی برای این مشکل بیابید. اگر هیچ پیشنهادی برای بهتر شدن این وضع ندارید، حداقل سعی کنید شنونده خوبی باشید. ورزش کردن و داشتن فعالیت بدنی برای شما بسیار مهم است. سلامتیتان باید برای شما در اولویت باشد. حالا که هوا بهتر شده است پیاده روی می تواند گزینه مناسبی برای حفظ تناسب اندامتان باشد. اگر شرایط آب و هوایی مناسب نیست سعی کنید به کلاس های ورزشی بروید. با کمی ورزش کردن حس تازگی و شادابی فوق العاده ای خواهید داشت.

فال روزانه متولدین مهر

امروز شما دارید به سختی کار می کنید و مشغول آماده کردن یک کار یا پروژه ی مهم هستید و شاید حتی وظیفه ی آماده کردن دیگران را هم به عهده داشته باشید. شما انرژی بسیار زیادی را در راه به انجام رساندن این کار صرف خواهید کرد و در پایان روز احساس خستگی زیادی خواهید داشت، اما نتیجه ای که به دست می آورید ارزش این همه تلاش را دارد و تمام این خستگی ها را از تنتان به در خواهد کرد. انتظار نداشته باشید که بتوانید سر وقت همیشگی به خانه بروید و خودتان را برای اضافه کاری آماده کنید. امشب سعی کنید زودتر از معمول بخوابید تا بتوانید خستگی امروز را از تن به در کرده و برای یک روز پرتلاش دیگر آماده شوید.

فال روزانه متولدین آبان

شاید دوستان و اعضای خانواده شما را به یک سفر چند روزه دعوت کنند. شما این اواخر به سختی کار کرده اید و حالا شایستگی کمی استراحت و خوش گذرانی را دارید. چیز زیادی هم از تابستان نمانده است، پس اگر می توانید حتما این پیشنهاد را قبول کنید. اگر هم می بینید که امروز امکان رفتن به این سفر را ندارید از همین حالا برای یک سفر در آخر هفته برنامه ریزی کنید. این احتمال وجود دارد که با شخص جدیدی آشنا شوید که در نگاه اول زیاد جذاب به نظر نمی رسد. بهتر است در رفتارتان با او احتیاط بیشتری به خرج دهید چون وقتی با هم بیشتر آشنا شوید حتی ممکن است این آشنایی به عشق تبدیل شود.

فال روزانه متولدین آذر

امروز جو پرتنشی بر محل کارتان حاکم شده است. هنوز برخی خرده کاری هایی پروژه های بسیار مهمی که امروز موعد آنها فرا رسیده است تمام نشده اند و همه در تکاپو برا یتحویل به موقع آنها هستند. شاید مجبور شوید زمان بیشتری را در محل کارتان بگذرانید و شاید هم بحث هایی با همکاران خود داشته باشید و از دست هم ناراحت شوید. سعی کنید تا جای ممکن خونسردی خود را حفظ کرده و تمام فکرتان را روی انجام کارتان متمرکز کرده و از بحث کردن با دیگران خودداری کنید. این وضعیت موقتی است و نتیجه ی زحمات امروزتان را خیلی زود به شکل دریافت حق الزحمه ی کارتان و یا بالا رفتن اعتبار حرفه ای خود خواهید دید.

فال روزانه متولدین دی

امروز شما بسیار احساساتی تر از همیشه هستید و رابطه ی عاطفیتان خیلی خوب دارد پیش می رود و به شخصی که دوست دارید احساس نزدیکی می کنید. با این احساسات شدیدی که دارید راه برای داشتن مکالمه هایی که در ذهنتان دارید باز است و خوشبختانه شما و طرف مقابلتان در حال حاضر و تحت شرایط به وجود آمده درک خوبی از هم دارید. اگر متأهل باشید به احتمال زیاد با همسرتان برای یک سفر رمانتیک برنامه ریزی خواهید کرد، اما اگر هنوز مجرد باشید با طرف مقابلتان در مورد سفری طولانی تر صحبت خواهید کرد، یا بهتر بگوییم برای یک عمر در کنار هم بودن برنامه ریزی خواهید کرد. خودتان را برای بهترین ها آماده کنید!

فال روزانه متولدین بهمن

به احتمال زیاد پول و مسائل مادی در حال حاضر ذهن شما را به خود مشغول کرده اند. شما رویای دستیابی به ثبات مالی و یک زندگی بهتر را در سر دارید و به همین دلیل هم به دنبال کارها و سرمایه گذاری هایی هستید که می توانند پول بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورند. فرصت های خوبی چه در زمینه ی کاری و چه برای سرمایه گذاری از طریق دوستان و آشنایان سر راهتان قرار خواهند گرفت. احتمال این که بتوانید با استفاده از این فرصت ها به خواسته هایتان دست پیدا کنید بسیار زیاد است، اما مواظب باشید دچار طمع نشوید، چون انسان های طماع همیشه طعمه­هایی راحت برای افراد کلاهبردار هستند!

فال روزانه متولدین اسفند

انتظار نداشته باشید که امروز بتوانید زمان زیادی را در خانه بگذرانید. بیشتر وقتتان را در خارج از خانه و در ماشین خواهید گذراند. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و فعالیت های اجتماعی بسیاری نیز در انتظارتان هستند. با این وجود باید سعی کنید در انجام کارهایتان بیش از حد به خودتان فشار وارد نکنید، در غیر این صورت در پایان روز چنان خسته خواهید بود که نایی برای رسیدگی به کارهای خانه و حتی شام خوردن نخواهید داشت. برای خودتان و استراحتتان هم به اندازه ی کافی وقت بگذارید تا هم روز بهتری داشته باشید و هم کارهایتان را به نحو بهتری به انجام برسانید. احتمال معطل شدن در ترافیک خیلی زیاد است، اگر جایی می خواهید بروید زودتر راه بیفتید!

فال روزانه دوشنبه 12 شهریور 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه دوشنبه 12 شهریور 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 257 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php