کد خبر : 248381 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۶ - ۰:۱۹

فال روزانه دوشنبه 12 تیر 1396

فال روزانه متولدین فروردین در روابط فردی شما ویژگی خاصی نهفته است که در زندگی به شما انگیزه می دهد. این یکی از دلایلی است که احساسات شما نقشی کلیدی در هر زمینه ای ایفا می کنند چرا که شما توسط احساستان هدایت می شوید. امروز بهترین روز برای آشنایی …

فال روزانه دوشنبه 12 تیر 1396

فال روزانه متولدین فروردین

در روابط فردی شما ویژگی خاصی نهفته است که در زندگی به شما انگیزه می دهد. این یکی از دلایلی است که احساسات شما نقشی کلیدی در هر زمینه ای ایفا می کنند چرا که شما توسط احساستان هدایت می شوید. امروز بهترین روز برای آشنایی با افراد جدیدی خواهد بود که به شما در جریان زندگی انگیزه خواهند داد. امروز هر کسی که با شما همراه شود ساعاتی خوش در کنارتان خواهد داشت و از همراهی شما لذت خواهد برد، چرا که سرشار از انرژی و شور و هیجان هستید. در رابطه عاطفیتان جسور باشید و آنچه را که می خواهید با عشقتان در میان بگذارید و مطمئن باشید بیش از آنچه که می خواهید دریافت خواهید کرد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

این دوره برای شما همراه با سختی های بسیار بوده است و امروز خودتان را برای این موضوع مورد سوال قرار خواهید داد. به شخصیت خود فکر خواهید کرد و ضمیر نا خود آگاهتان احساس سرخوردگی خواهد کرد و در رساندن افکارتان به مرحله عمل کردن مشکل خواهید داشت. حساسیت بیش از حد باعث می شود نتوانید دست به عمل بزنید و نیاتتان را عملی کنید. امشب از آن شب هایی نیست که بیرون رفتن و شلوغی و سر و صدا برای شما لذت بخش باشد. پس به شما توصیه می کنیم که اگر متأهل هستید در خانه شبی عاشقانه همراه با شریک زندگیتان بگذرانید و اگر مجرد هستید در خانه مانده و فعالیت های اجتماعیتان را از طریق اینترنت انجام دهید!

فال روزانه متولدین خرداد

این که شما عاشق این هستید که شناخته شوید چیزی است که حتما خودتان هم به آن پی برده اید. امروز از آن روزهایی است که به شما این امکان را می دهد که ویژگی های خود در مدیریت و رهبری را به نمایش بگذارید. به همه چیز نظم خواهید بخشید و به اوضاع سر و سامان می دهید. مسئولیت هایتان را قبول می کنید و با ذکاوتی که دارید از پس چالش های امروز برخواهید آمد. اما یادتان باشد که متواضع باشید و کارهایتان خیلی حالت نمایشی به خودشان نگیرند. خبر خوب: خیلی راحت می توانید حرفتان را بزنید، پس اگر کسی را دوست دارید امشب وقت آن است که حرف دلتان را بزنید. خبر بد: خیلی راحت حرفتان را می زنید، پس اگر رازی در میان است که نمی خواهید برملا کنید بهتر است امشب تنها بمانید.

فال روزانه متولدین تیر

شما شخصیتی پویا دارید. با توجه به انرژی کیهانی امروز بهتر است انرژی خودتان را برای مکالمات بیهوده صرف نکنید. سعی کنید منطقی و عملگرایانه برخوردکنید و قبل از هر توافقی تمام جنبه های مختلف آن را به دقت بررسی کنید. اگر از موضع قدرت برخورد کنید خیلی راحتتر و سریعتر به اهدافتان خواهید رسید. وقت آن رسیده است که با خودتان خلوت کرده و به طور خیلی جدی و عمیق به این که از یک رابطه عاطفی چه انتظاراتی دارید و چه چیزی می خواهید فکر کنید. در افکار خود خیلی دقیق باشید چرا که به لطف انرژی کیهانی موجود خواهید توانست همان چیزی که می خواهید را به سوی خودتان جذب کنید!

فال روزانه متولدین مرداد

امروز از افراد دیگری که به شما شباهت دارند چیزهای بسیار زیادی می توانید یاد بگیرید. آنها این توانایی را دارند که به سادگی خودشان را با اوضاع وفق داده و خیلی زود و بی آنکه خودشان را درگیر حاشیه کنند به سراغ اصل مطلب بروند. دنیای اطراف ما همیشه در حال تغییر است. اگر می خواهید پیشرفت کنید باید برخی ویژگی های خود را مورد سوال قرار دهید. سعی کنید روشنفکر باشید و خودتان را با هر موقعیتی تطبیق دهید و پیش از آنکه خیلی دیر شود دست به عمل بزنید. امروز از آن روزهایی است که دلتان می خواهد دور و برتان پر از آدم باشد و اصلا حال و حوصله خانه نشینی را ندارید. به مهمانی بروید، بیرون از خانه با دوستانتان قرار بگذارید یا هر کار دیگری که از آن لذت می برید را انجام دهید.

فال روزانه متولدین شهریور

وقت آن رسیده است که موقعیت خود را در یک مجموعه مشخص کنید و ببینید کجای کار هستید. شما وقتی که در یک گروه قرار می گیرید قدرت بسیار زیادی دارید، اما گاهی در مکالمات خود کمی دستپاچه هستید. نمی توان همیشه موفق بود. زیر میکروسکوپ قرار دادن زندگیتان می تواند اثرات مثبتی نیز داشته باشد، اما سعی کنید خودتان را ملامت نکنید. ایده هایی در سرتان دارید که دلتان می خواهد آنها را خیلی زود با دوستان و نزدیکانتان به اشتراک بگذارید، اما هنوز این ایده ها خام هستند و بهتر است قبل از این که آنها را فریاد بزند در مورد آنها فکر کنید. در غیر این صورت ممکن است یکی از نزدیکان، به ویژه عشقتان را از خود برنجانید. البته جای نگرانی نیست، این دلخوری چند روز بیشتر طول نمی کشد.

فال روزانه متولدین مهر

شما همیشه خواسته اید که دنیای اطرافتان را تغییر دهید و همیشه خواسته اید که رویاهایتان را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. اما امروز شور و هیجان کافی برای انجام این کارها را ندارید و روش ها و رفتارهای خودتان را مورد سوال قرار می دهید. شاید نباید اینقدر تلاش کنید تا دیگران هم به مسائل از زاویه دید شما نگاه کنند. در هر صورت دوستان و نزدیکانتان شما را همینطور که هستید دوست دارند. در حال حاضر در زمینه روابط عاطفی بسیار خوش شانس هستید و فرصت های زیادی در انتظار شما هستند که هر یک تنها منتظر یک اشاره از شما هستند. اگر مجرد هستید این فرصت ها را هوشمندانه بررسی کنید و انتخاب صحیح را انجام دهید.

فال روزانه متولدین آبان

شما تمایل دارید که برای همه چیز برنامه ریزی کنید و نیاز دارید که احساس کنید که مدیریت و مسئولیت همه چیز در دست شما است. اما امروز باید سعی کنید که به حرف های اطرافیانتان گوش کنید. هرچند از این کار خوشتان نمی آید اما مطمئن باشید به نفعتان خواهد بود. شما نیاز به این دارید که شخصیت خود را بهبود داده و پرورش دهید. یکی از کارهایی که می تواند در این زمینه به شما کمک کند این است که در مورد مشکلاتتان با دیگران حرف بزنید. به طور علمی ثابت شده است که تمام افراد موفق در پشت سر خود یک نفر را داشته اند که آنها را از لحاظ روحی و عاطفی حمایت کرده است. اگر شما هم دارای چنین موهبتی هستید قدردانی خود را نسبت به او نشان بدهید.

فال روزانه متولدین آذر

شما عاشق آدم های عجیب و غریبی هستید که شخصیت هایی قدرتمند دارند. اما باید متوجه باشید که در پس این جاذبه نیاز شدیدی به آزادی وجود دارد. در زندگی شما آزادی بیشتر یک رویاست تا یک واقعیت! وقت آن رسیده است که کمی به روح خود توجه کرده و برای خودتان وقت بگذارید. بدون آنکه واقعیت های زندگیتان را از خودتان مخفی کنید به خودتان و زندگیتان نگاه کنید. هیچ وقت شده است که با خودتان بگویید: «ای کاش عشقم هم الان اینجا بود»؟ اگر پیش آمده باشد می دانید که سفر دونفره مزه دیگری دارد. پس یک سفر دونفره همراه با عشقتان به مقصدی که تا به حال نرفته اید را برای اولین فرصت ممکن برنامه ریزی کنید.

فال روزانه متولدین دی

امروز از آن روزهایی است که ثبات شما را برهم می ریزد. شما دارید سعی می کنید که زندگی خود را بر روی پایه ها و بنیانی جدید بازسازی کنید. اما شاید این نکته را فراموش کرده اید که باید زاویه دیدتان را هم تغییر دهید. همچنین باید قدرت درک و استباط خود را حفظ کنید، زیرا به شما کمک می کند تا خودتان را با هر شرایطی وفق دهید. باید تمام مدت هوشیار و آماده باشید و نگذارید هیچ چیزی شما را نا امید کند. اگر کارهای نیمه تمامتان ذهن شما را به خود درگیر کرده اند بهتر است هر چه سریعتر آنها را انجام دهید تا بتوانید از بقیه روز تعطیلتان لذت ببرید. چرا با عشقتان به منزل یکی از بستگان و یا دوستان نزدیکتان سری نمی زنید؟ مطمئن باشید این کار از خانه نشینی خیلی بهتر خواهد بود.

فال روزانه متولدین بهمن

شما خودتان را خیلی با پروژه های کاریتان درگیر می کنید. این که شما به سادگی می توانید ساعت های طولانی برای موفقیت پروژه هایتان وقت بگذارید بر هیچکسی پوشیده نیست. اما همکاران و اطرافیانتان نمی توانند به راحتی با شما همگام شوند، انرژی بیش از حد شما باعث می شود آنها از شما جا بمانند و در تلاش برای رسیدن به شما خسته شوند و یا حتی جا بزنند. امسال برای شما تا به حال در زمینه عاطفی به طور کلی سالی پربار و لذت بخش بوده است. برای این که بقیه سال هم همین طور پیش برود بد نیست بنشینید و با عشق به صورت نوبتی در مورد چیزهایی که دوست دارید و چیزهایی که دوست ندارید حرف بزنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز به شما توصیه می کنیم که خودتان را با جریان زندگی هماهنگ کرده و گذشته را فراموش کنید. فراموش کردن افکار گذشته تان باعث می شود خودتان را برای ماجراهای جدید آماده کنید. شور و سرزندگی همیشگیتان را حفظ کنید. به احتمال زیاد با فرد جدیدی آشنا خواهید شد که در آینده تأثیر خوبی روی شما و زندگیتان خواهد گذاشت. این اواخر آنقدر سرگرم کار بوده اید که اگر کمی فکر کنید می بینید که نسبت به عشقتان کمی غفلت کرده اید. اگر برای کارهایتان برنامه داشته باشید سرتان اینقدر شلوغ نمی شود که از زندگی خصوصیتان باز بمانید. امروز فرصت بسیار خوبی است که این بی توجهی را جبران کنید و عشقتان را به او نشان دهید.

فال روزانه دوشنبه 12 تیر 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه دوشنبه 12 تیر 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 235 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php