کد خبر : 262682 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰:۱۵

فال روزانه دوشنبه 11 آذر 98

فال روزانه دوشنبه ۱۱ آذر ۹۸ از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : انرژی شما در چنین روزی بسیار است طوری که نمی توانید در خانه بمانید. پیاده روی در یک فضای زیبا می تواند همان چیزی که به دنبالش هستید باشد. …

فال روزانه دوشنبه 11 آذر 98

فال روزانه دوشنبه ۱۱ آذر ۹۸

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

انرژی شما در چنین روزی بسیار است طوری که نمی توانید در خانه بمانید. پیاده روی در یک فضای زیبا می تواند همان چیزی که به دنبالش هستید باشد. البته قبل از رفتن، از دوست تان بخواهید تا در صورت امکان شما را همراهی کند. در طول مسیر خبرهای خوبی را نیز از زبان او خواهید شنید. در فکر شروع یک کاری هستید اما این را هم بدانید که ممکن است تا مدت ها نتوانید نتیجه مطلوب تان را به دست آورید اما صبر کلید موفقیت شماست. اگر در راهی که آغاز می کنید ثبات قدم داشته باشید، همه چیز بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت.


فال روز متولدین اردیبهشت :

چند روزی است که فکرتان مشغول است. شاید به یاد خاطرات گذشته خود افتاده اید، شاید هم نگران آینده هستید، اما هر چه هست چندان خوشایند نیست و بهتر است که هر چه سریع تر از آنها خلاصی یابید. اگر در زمان حال زندگی کنید می بینید که چقدر احساس سبکی بیشتری خواهید کرد. اخیرا با یکی از دوستان تان بحث کرده اید و میان تان کمی شکراب شده است. خودخواهی ست که تنها او را مقصر اتفاقات بدانید. برای اینکه رابطه تان به روال قبل بازگردد، همین امروز به او پیغام دهید.


فال روز متولدین خرداد :

احساس می کنید که زندگی تان دچار روزمرگی شده است. اگر به فکر تغییر بزرگی در زندگی تان هستید، کمی دیگر هم صبر کنید تا فکرتان کاملا پخته شود و هیچ شک و تردیدی در مورد آن نداشته باشید. دوستی با شما تماس می گیرد و از شما می خواهد تا برای او کاری انجام دهید. در انجام آن درنگ نکینید زیرا شما نیز روزی به او احتیاج پیدا خواهید کرد. به زودی یک جشنی در راه دارید که پیشنهادهای خوبی به شما می شود. پس این فرصت را از دست ندهید.

 

فال روزانه دوشنبه 11 آذر 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

اگر به فکر شروع کاری هستید، امروز روز مناسبی برای استارت زدن است زیرا نه تنها شما انرژی لازم را دارید، بلکه اطلاعاتی که می خواهید نیز به سادگی در اختیارتان قرار خواهد گرفت. نگران سختی راه نباشید، اگر علاقه لازم را داشته باشید، به زودی هر آنچا اراده کنید را به دست خواهید آورد. شریک زندگی تان به تازگی رفتارهای از خود نشان داده که شما انتظارش را نداشته اید. هر کسی به زمانی برای تنهایی احتیاج دارد. اکنون زمانی ست که باید این فرصت را به او بدهید تا خودش را دوباره پیدا کند.


فال روز متولدین مرداد :

این روزها علاقه ای برای رفتن به سر کار ندارید زیرا فردی با رفتارهایش شما را آزار می دهد. بهتر است به جای فرار از این شرایط، موضوع را با خود او در میان بگذارید. به فکر انجام کاری هستید اما پیشنهاد ما به شما این است که آن را گروهی پیش ببرید زیرا به تنهایی ممکن است از پس اش برنیایید. اگر در مورد موضوعی تا به حال شک داشته اید، امروز که ذهن تان باز است می توانید بهترین تصمیم را بگیرید.


فال روز متولدین شهریور :

امروز در محیط کار به مشکلی بر می خورید که تنها با داشتن دانش و تجربه برطرف می شود، پس بهتر است برای آن از افرادی که در این زمینه تجربه های لازم را دارند، کمک بگیرید. خودتان را برای چالشی آماده کرده اید، اما خیلی به خود مغرور نباشید زیرا که افراد قوی تر از شمایی هم وجود دارند، آنوقت ممکن است که ناامید شوید. یکی از دوستان تان نصیحتی به شما می کند که بهتر است آن را جدی بگیرید زیرا در آینده ای نه چندان دور ممنون اش خواهید شد.

فال روزانه دوشنبه 11 آذر 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

چند وقتی است که از نظر روحی و جسمی در شرایط خوبی به سر نمی بردید اما امروز این سنگینی از روی دوش تان برداشته می شود و حال بهتری دارید. ار این فرصت استفاده کنید و به کارهای عقب مانده تان برسید. دوستی به شما پیشنهاد یک سفر می دهد، اگر مجرد هستید، احتمال این که در این سفر نیمه گمشده خود را بیابید، زیاد است. اگر هم متاهل اید، فرصت خوبی است تا به همراه همسرتان به این سفر بروید. اتفاقات خوب در راه است.


فال روز متولدین آبان :

از آنجا که امروز باید از بدن تان کار زیادی بکشید، پس از همان صبح، وعده های غذایی تان را کامل بخورید تا برای یک روز پر از فعالیت توان کافی داشته باشید. حواس تان باشد که محدودیت های زیادی پیش پایتان قرار دارد اما شما نباید خودتان را به آنها محدود کنید. از طرف دیگر هم اگر محتاط نباشید، ممکن است اشتباهات غیر قابل جبرانی را مرتکب شوید. تعادل در هر شرایطی اولویت زندگی تان است. امشب خبر خوبی را از زبان یکی از دوستان تان می شنوید که روحیه تان را به بهترین شکل ممکن تغییر خواهد داد.


فال روز متولدین آذر :

کاری را آغاز کرده اید که انرژی زیادی می خواهد اگر می خواهید که این پروژه را با موفقیت به اتمام برسانید باید سختی های زیادی را متحمل شوید. در این مسیر می توانید از دیگران کمک بگیرید. به زودی مسیری در زندگی تان باز می شود. شاید برای قدم گذاشتن در آن تردید داشته باشید یا که حتی دیگران شما را از این کار منصرف کنند اما اگر می خواهید پیشرفت کنید، جسور باشید و برای تجربه های چیزهای جدید قدم بردارید.

فال روزانه دوشنبه 11 آذر 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

گره ای در کارتان افتاده است که دوست دارید تنهایی آن را حل کنید اما یادتان باشد که چند فکر می تواند راه حل های بهتری ارائه دهد. بنابراین از پیشنهادهای دیگران نیز استفاده کنید. چند وقتی است که انگار چیزی در دلتان جوانه زده است. اگر مجرد هستید احتمالا عاشق شده اید اما قبل از این که احساس خود را به زبان آورید، خوب شرایط را بسنجید. اگر در شرایط بدی این موضوع را مطرح کنید، ممکن است که همه چیز بر خلاف میل تان پیش رود.


فال روز متولدین بهمن :

امروز فردی سر راه شما قرار خواهد گرفت که به نظرتان شخصیت پیچیده ای دارد. در ابتدا دوست دارید که از او دوری کنید اما روحیه کنجکاوانه شما مانع این کار می شود. در هر صورت روز پر هیجانی خواهید داشت. اگر تا به حال زود در مورد دیگران قضاوت می کردید، حال زمان آن است که دست از این اخلاق تان بردارید. به دیگران فرصت دهید تا خودشان را بیشتر نشان دهند. به زودی خبر خوبی در مورد مسائل مالی به گوش تان می رسد که تغییری در زندگی تان نیز ایجاد خواهد کرد.


فال روز متولدین اسفند :

به زودی پولی به دست تان می رسد که که نتیجه تلاش های چند وقت اخیرتان بوده است. شما برای به دست آوردن این پول سختی های زیادی را متحمل شده اید بنابراین از آن نهایت لذت را ببرید. موضوعی شما را نگران کرده اما پس از گذراندن آن خواهید فهمید که این استرس شما بی مورد بوده است. اگر شما به توانایی هایتان ایمان داشته باشید، دیگران نیز به شما ایمان خواهند آورد. در محیط کار تغییری در انتظارتان است که بر شرایط مالی تان نیز تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 337 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php