کد خبر : 26836 تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۶

فال روزانه دوشنبه 10 تیر ۱۳۹۲

متولدین فروردین امروز مغز و دلتان حرفشان یکی نیست. چالش شما این است که حد وسط بین آنها را بیابید. ذهنتان به سمت رویکرد حساس تری می رود و دلتان بیشتر حال و هوای تهاجمی دارد. متأسفانه این دو انرژی متفاوت معمولاً با هم کنار نمی آیند. کار شما این …

فال روزانه دوشنبه 10 تیر ۱۳۹۲

متولدین فروردین

امروز مغز و دلتان حرفشان یکی نیست. چالش شما این است که حد وسط بین آنها را بیابید. ذهنتان به سمت رویکرد حساس تری می رود و دلتان بیشتر حال و هوای تهاجمی دارد. متأسفانه این دو انرژی متفاوت معمولاً با هم کنار نمی آیند. کار شما این است که بین این دو تعادل خوبی برقرار کنید. امروز سعی کنید که زیاد عجله به خرج ندهید زیرا ممکن است که کارها را خراب کنید و وضعیت رابطه خود را خرابتر کنید. بهتر است بیشتر فکر کنید و درست تصمیم بگیرید تا بعدها افسوس اشتباه الان را نخورید. امروز در محل کارتان چرخه تازه ای آغاز می شود که برای کار شما شانس زیادی می آورد. زمان خیلی خوبی است که تقاضای ترفیع یا افزایش حقوق نمایید. شما لیاقتش را دارید و حتماً آن را بدست می آورید.

 متولدین اردیبهشت

یکی از موضوعات مهم امروز مسئله بده و بستان است. شاید از شما بخواهند کارهایی را انجام دهید که شما در این کارها خیلی خوب هستید. نیاز شدیدی به اقدام کردن و تمام کردن کارها دارید و در عین حال می خواهید ذهنتان را آرام کنید و کمی فکر کنید. این دو حس حس هایی طبیعی هستند و شما امروز با هر دوی آنها دست و پنجه نرم می کنید. امروز شما به راحتی از دست شریک زندگی تان ناراحت و آزرده می شوید، زیرا او دائماً در مورد مسئله ای حرف می زند و پافشاری می کند که حس می کند آن را بهتر از شما درک می کند. اگر بتوانید خودتان را کنترل کنید و چیزی نگویید بهتر است، باید مشکل خود را از دیدگاه متفاوتی بیان کنید، شاید بدین ترتیب موفقیت بیشتری داشته باشید و چیز جالبی یاد بگیرید. این بهترین راه برای حل مسئله است. امروز رویکرد تصادفی و شانسی شما در محل کار زیاد برایتان مزیتی ندارد. اکنون زمان مهمی برای نشان دادن گرایش های عملی و ویژگی های کاری تان به رئیس و همکاران است.

متولدین خرداد

امروز شما در راستای غرایز جنگجویانه تان حرکت می کنید و این به شما یادآوری می کند که رویاهایتان را پیگیری کنید. نکته مهم اینجاست که شما چطور می خواهید حمله خود را برنامه ریزی کنید تا تعادل برابری بین بده بستان ها برقرار کنید. انرژی امروز شما را در موقعیت دشواری می اندازد. گاهی رویکرد برونگرایانه و استدلالی تنها راه برای پیش رفتن در مسیر پیش رو است. گاهی شما میل شدیدی به بهترین تأثیرگذاری بر روی فرد مقابل دارید. شما در این مورد احساس نیاز فراوانی می کنید ولی در واقع این توهمی بیش نیست. شما زمانی بیشتر از آنچه تصور کنید دارید و چیزی امیدها و رویاهای شما برای آینده را تهدید نمی کند. برای آنکه در محل کارتان به اهداف موردنظرتان برسید باید خاکی تر باشید. رویاهایتان را ول نکنید، ولی یادتان هم نرود که برای تحقق بخشیدن به اهدافتان باید واقع گرا باشید.

 متولدین تیر

امروز شما احساس نشاط فراوانی می کنید و از پیشرو بودن خوشحال هستید. به نظر می رسد که دروازه شروع باز شده است و شما جلوتر از همه قرار دارید. تنها چیزی که مانع شما می شود ذهن منطقی شماست که دائماً به شما یادآوری می کند که ترمز کردن را فراموش نکنید. به اطرافتان نگاه کنید و به آنچه در اطرافتان در جریان است هم فکر کنید. فردی از نزدیکان شما امروز خیلی اذیت تان می کند. دلیلش شاید زیاد برایتان واضح نباشد؛ و فقط فضای امروز اینطور ایجاب کند. بهتر است که زمانی را به تنهایی سپری کنید و زیاد دمدمی مزاج نباشید مگر آنکه چیزی برای گفتن داشته باشید که بین شما بحث ایجاد کند. توجه خود را به سمت چیز مثبتی جلب کنید. همانقدر که دوست دارید امروز با سرعت جلو بروید باید بدانید که هرچه آهسته تر پیش بروید بهتر است. از امروز برای برنامه ریزی استفاده کنید و اقدامی نکنید. به افراد دیگر در محل کارتان ثابت کنید که بدون داشتن نقشه هیچ قدمی برنمی دارید.

 متولدین مرداد

امروز احساس می کنید حساس و زودرنج شده اید. دوست دارید که حیوان آسیب دیده کنار جاده را نجات دهید. این حس و غریزه دلسوز خود را با نیروی محرکه و تهاجمی خود ترکیب کنید و پیشرو باشید. این انرژی قوی شما را به سمت هدف پیش می برد. غرایز دوست داشتنی داخلی خود را به دنیا نشان دهید. امروز به خودتان اجازه عصبانی شدن یا بحث کردن در مورد چیزهایی که ارزشش را ندارند ندهید. باید عصبانیت را کنار بگذارید و به باشگاه بروید و انرژی منفی خود را با ورزش از خود دور کنید. قبل از آنکه با عشقتان دیدار کنید از تنش درونی تان خلاص شوید. امروز موضع شما نسبت به افراد در محل کارتان خوب است. آنها شما را بازمی شناسند و بخاطر ثبات قدم و اخلاق کاری تان تحسین تان می کنند. انتظارات آنها را برآورده کنید. زیرا این کار شما را به جاهای خوبی می رساند.

متولدین شهریور

امروز دیگران حرف شما را سوءتعبیر می کنند. انرژی فراوانی در فضا هست که به شما کمک می کند حالت آرام و دیپلماتیکی به خود بگیرید. دیگران بیش از همیشه حساس هستند. برایشان سخت است که با بگو مگو ها و یا فراز و نشیب ها کنار بیایند. شما سرتان به کار خودتان باشد. امروز فردی هست که بالاخره موفق می شود شما را ناراحت و آزرده کند و این فرد کسی نیست جز عشقتان. او هر کاری می کند شما خیلی ناراحت می شوید، حتی کارهایی که در حالت نرمال شما را ناراحت نمی کنند. باید زمانی را به استراحت و خارج کردن تنش ها از بدنتان اختصاص دهید. شما در محل کارتان مثل همیشه سرحال و سرزنده نیستید، ولی خبر خوب این است که کارهای زیادی را به انجام می رسانید. کارایی شما امروز خیلی برجسته است و روی کاری که انجام می دهید تمرکز و دقت خوبی دارید.

 متولدین مهر

امروز به آنچه در ذهنتان در جریان است دقت کنید. به احتمال زیاد ذهن منطقی شما بهترین و درست راه را می داند. حال و حوصله شماست که کاری که باید انجام دهید را دیکته می کند، ولی بگذارید مغزتان کنترل اوضاع را به عهده بگیرد. زیاد خودتان را از کاری خسته نکنید. امروز سر بحث های داغ اوقات همه تلخ می شود. راه حل ارائه کنید و مسئله طرح نکنید. شما معتقدید روزهایی مثل امروز خیلی سخت هستند و حس می کنید دنیایی که در آن زندگی می کنید موقتاً ناهنجار می شود. هر چقدر تلاش می کنید، نمی توانید موج عصبانیت خود در مورد اتفاقی که باعثش عشقتان بوده را فروبنشانید. باید آنچه در دل دارید بگویید. امروز حس می کنید در محل کار کسی به شما نگاه هایی می اندازد که انگار چیزی می داند که شما نمی دانید. نگذارید این پارانویا بر عملکرد شما اثر بگذارد. توجه خود را به کارتان معطوف کنید.

 متولدین آبان

انرژی فراوانی امروز به سمت شما می آید. گویی شروع تازه ای دارید و حالا شانس داشتن رفتاری متفاوت و جدید را دارید. بدانید که شخصیت حساس شما به شما کمک می کند که امروز موفق شوید. ذهنتان را بر روی فعالیت های برونگرایانه متمرکز کنید. امروز رساندن منظورتان به عشقتان سخت می شود. شاید موضوعی بر ذهنتان سنگینی می کند یا کلاً حرف زدن برایتان سخت شده است. کنار گذاشتن این موضوع فقط همه چیز را بدتر می کند، بهتر از جسارت داشته باشید و دل به دریا بزنید. امروز در محل کار از اینکه قوانین و ضوابط شما را محدود می کنند ناراحت و عصبانی می شوید. نترسید و این موضوع را به مافوق یا رئیستان بگویید و برنامه یا راه حلی تدبیر کنید.

 متولدین آذر

امروز افراد و موقعیت ها شما را خجالت زده می کنند. به نظر می رسد که در هر گوشه و کناری کشمکشی وجود دارد. یادتان باشد که مسیر شما مسیری است که خودتان انتخاب می کنید. شاید موانع را پیش بینی نکرده باشید، ولی قطعاً موانع اجتناب ناپذیرند. کلید موفقیت شما این است که بین فعالیت های درونی و بیرونی تعادل ایجاد کنید. عصبانیت خود را سر دیگران خالی نکنید. البته نباید آن را در درونتان بریزید. امروز روند امور عشقی شما کند پیش می رود. شما نگران موضوعی هستید و احتمال دارد که عشقتان بخواهد مدتی تنها باشد و ترجیح می دهد شما به این نیازش احترام بگذارید. لیستی که شما اول صبح تهیه می کنید از کارهایی که باید انجام دهید، خیلی زود تیک می خورد و شما کارهایتان را با کارایی و تلاش کمی به انجام می رسانید. خودتان را تشویق کنید و به خودتان جایزه بدهید. شما لیاقتش را دارید.

 متولدین دی

امروز در دنیای خودتان پیشگام باشید. با روحیه جسورانه دنبال ماجراها بروید. احساسات شما پرحرارت می شوند و شما آماده حرکت هستید. غرایز شما آماده چالشی جدید هستند. اگر امروز سرعت کاری کاهش یافت، دلیلش تفکر منطقی شماست. مکانیسم خودمحافظتی شما فعال می شود و همه چیز کم کم هیجان انگیز می شود. تعادل درستی برقرار کنید. حس می کنید که رابطه شما در حال پسرفت است در حالیکه فقط به کمی توقف و مکث نیاز دارد. اگر طرف مقابلتان هم دیگر تمایل ندارد مدتی شما را ببیند بهتر است که کمی به هم زمان بدهید و تنها باشید تا رابطه شما دوباره بهتر شود. امروز اگر واقعیت ها و شواهد درستی برای آنچه می گویید نداشته باشید کسی شما را در محل کار جدی نمی گیرد. اگر قرار است مطلبی ارائه دهید، خوب خودتان را آماده کنید. زیرا دیگران به راحتی متوجه حفره های موجود در پروژه شما می شوند.

 متولدین بهمن

امروز ذهن شما به میزان چشمگیری واضح و شفاف است و تفکر شما درست در راستای ندای دلتان است. باید بگذارید امروز احساسات تان هم خودشان را مطرح کنند. هدایت را به دست بگیرید و دنبال چیزی که می خواهید بروید. شما چند روز گذشته را به تفکر و تعمق اختصاص داده بودید، پس چند روز آینده را بیشتر به عمل کردن اختصاص دهید. امروز از رفتار دمدمی مزاج شریک زندگی تان احساس تهدید می کنید. انرژی امروز نشان می دهد که بخاطر توفان درونی، طرف مقابلتان مثل همیشه رفتار نمی کند و به او فشار آمده است. فکر نکنید که تقصیر شماست، چون اینطور نیست. او مشکلاتی دارد که ربطی به شما ندارند. با خودتان آشتی کنید. امروز روز خوبی برای شماست تا تحقیقی که می خواستید انجام دهید را تمام کنید. اگر دنبال شغل جدیدی هستید، امروز روزی عالی برای جستجو است.

 متولدین اسفند

امروز روحیه شما خیلی خوب است و اعتماد به نفس شما زیاد است که به شما کمک می کند پروژه خود را درست انجام دهید. چند روز گذشته برایتان کند و کمی ساکن بود، ولی امروز اهل عمل می شوید. شما آماده انجام هر کاری هستید. امروز باید هر کاری از دستتان برمی آید برای آشنایی با فردی انجام دهید. شاید کمی برایتان سنگین باشد، ولی در واقع اوست که در لاکش قایم شده و صحبت کردن با او و بیان احساسات تان با او سخت است. امروز باید مراقب همه شرایط باشید و بگذارید شانس و اقبالتان شما را در مورد پروژه ای که در محل کار دارید جلو ببرد. امروز روز انجام دادن کارهای برعکس است. رویکرد محافظه کارانه تری اتخاذ کنید و همیشه نقشه ب داشته باشید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 359 بار
دیدگاهتان را بنویسید

sim در تاریخ 10 تیر 1392 گفته : پاسخ دهید

mamnoon jaleb bood

css.php