کد خبر : 256778 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱:۲۸

فال روزانه دوشنبه 1 مرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین امروز شما با رفتارهای تند و احساساتی خودتان اطرافیانتان را وحشت زده خواهید کرد. رفتار شما به یکباره خیلی متغیر و بی ثبات شده است و کوچکترین چیزها هم می توانند شما را در حد جنون عصبانی کنند. این رفتارها و واکنش ها به احتمال زیاد از …

فال روزانه دوشنبه 1 مرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین

امروز شما با رفتارهای تند و احساساتی خودتان اطرافیانتان را وحشت زده خواهید کرد. رفتار شما به یکباره خیلی متغیر و بی ثبات شده است و کوچکترین چیزها هم می توانند شما را در حد جنون عصبانی کنند. این رفتارها و واکنش ها به احتمال زیاد از نیاز شما به دوست داشته شدن ریشه می گیرند، و شما احساس می کنید که اطرافیانتان به اندازه ای که لیاقت دارید به شما توجه نمی کنند. سعی کنید خوشبختی و شادی خود را تا این حد به دیگران وابسته ندانید. شما پیش از هر چیز دیگری باید یاد بگیرید خودتان را دوست داشته باشید، زیرا تا وقتی که شما خودتان را دوست نداشته باشید، دیگران هم شما را دوست نخواهند داشت!

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز شما دیگران را با حرف ها و کارهایی که با شخصیت همیشگی شما همخوانی ندارند متعجب خواهید کرد. خودتان هم اگر دیدید رفتارتان با شخصیت واقعیتان تناقض دارد تعجب نکنید. در گوشه ای از اعماق وجود شما آدم عجیب و غریبی مخفی شده است که امروز می خواهد دیده شود و در مرکز توجه قرار بگیرد! به جای سرکوب کردن این بخش از وجود خودتان به آن اجازه ی بروز بدهید، حتی اگر برای این کار لازم باشد یک شلوار چهارخانه و بلوز خال خالی بپوشید و در فضای بسته عینک آفتابی به چشمتان بزنید! همه ی ما گاهی نیاز داریم که دیده شویم و بدون فکر کردن به قضاوت های دیگران همان کاری را بکنیم که خودمات دلمان می خواهد.

فال روزانه متولدین خرداد

شما امروز احساس می کنید آماده اید تا هر چیزی که سر راهتان قرار گرفته و باعث محدودیت شما بشود را مانند یک توپ جنگی ویران کرده و از سر راه خود بردارید. شاید از برخی اتفاقات که به تازگی در شهرتان پیش آمده اند عصبانی باشید یا بخواهید به چیزی اعتراض کنید و یا ساده تر از همه، نتوانید با خانواده تان کنار بیایید. دلیلتان هر چه که باشد، شما از این که برای پیشرفت و رسیدن به وضعیت مورد نظرتان تغییراتی باید ایجاد شوند مطمئن هستید. اغلب برای اینکه چیز بهتری به دست بیاوریم باید یک چیز قدیمی را کنار بگذاریم. اگر طرف مقابلتان از عشق برای شما یک زندان ساخته است امروز خودتان را کمی کنار بکشید، بالاخره هر کسی در هر رابطه ای گاهی حق تنها ماندن را دارد.

فال روزانه متولدین تیر

امروز ایده های فوق العاده ای به ذهنتان می رسند که می توانند انقلابی باشند. شما می توانید ایده هایی برای راه اندازی کسب و کارهای جدید داشته باشید که قابلیت تبدیل کردن شما به یک مولتی میلیونر را دارند. امروز حرف های دیگران خیلی زود شما را ناراحت می کنند، بهترین کاری که می توانید بکنید این است که این حرف ها را به خودتان نگیرید. برای آرامش اعصابتان به نظافت بپردازید. میزتان را در محل کار مرتب کنید و یا خانه را تمیز کنید. هیچ گاه پایان یک عشق پایان یک زندگی نیست، شاید درد و ناراحتی برایتان به همراه داشته باشد، ولی بعد از این که این دوره را پشت سر بگذارید همه چیز از نو آغاز خواهد شد.

فال روزانه متولدین مرداد

شما ایده های زیادی در سر دارید، اما حال و حوصله ی کافی برای عملی کردن این ایده ها و تلاش برای به نتیجه رساندن آنها را در اختیار ندارید. شما آنقدر از این شاخه به آن شاخه می پرید که هیچ پروژه ای را آنقدر پیش نمی برید تا ببینید ارزش دنبال کردن را دارد یا خیر. کمی صبوری کنید و یک راه را برای خود مشخص کرده و آن را تا آخر دنبال کنید. خودتان را اصلا نگران این که چه پیش خواهد آمد نکنید، شما آمادگی کافی برای مقابله با موانع احتمالی را دارید. شاید اعتماد به نفستان به اندازه همیشه نباشد، ولی این مسئله توانایی شما را از بین نمی برد و تنها باعث می شود احتیاط بیشتری به خرج دهید.

فال روزانه متولدین شهریور

هیچ اشکالی ندارد اگر بخواهید نظرتان را در مورد چیزی تغییر دهید. چرا فکر می کنید که همیشه جواب همه چیز را بلد هستید و می دانید که در هر شرایطی چه کار باید بکنید؟ چرا فکر می کنید که دیگران ضعیف، سست و بی اراده هستند؟ ذهن خود را همیشه باز نگه دارید و به حرف ها و نظرات بقیه هم گوش کنید. حتی اگر تصمیم خود را گرفته باشید هم ممکن است اطرافیانتان بتوانند راه بهتری پیش رویتان بگذارند. مصمم و با ارده باشید، اما از خود راضی و لجباز نباشید. امروز احساسات شما پستی و بلندی های زیادی را تجربه خواهند کرد. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که به تنهایی بنشینید و احساسات خود را بنویسید.

فال روزانه متولدین مهر

شما امروز نمی خواهید یکی مثل بقیه باشید و دلتان می خواهد خصوصیات ویژه ی شخصیتی خود را به نمایش گذاشته و دیده شوید. شما می خواهید کارهای عجیبی را انجام دهید که شاید خیلی ها جسارت انجام آنها را نداشته باشند. برای این کار باید با افرادی همراه باشید که شما را مورد قضاوت قرار نمی دهند و نگاهشان به زندگی مثل خودتان است. امروز وقت زیادی برای استراحت و یک جا نشستن نخواهید داشت، ولی این دقیقا همان طوری است که شما دوست دارید روز خود را بگذرانید. با وجود شلوغی برنامه تان همه چیز برای شما خیلی راحت خواهد بود. همه از شما حمایت خواهند کرد و خیلی خوب می دانید که در چه جهتی باید پیش بروید و چکار باید بکنید.

فال روزانه متولدین آبان

شما امروز نمی خواهید بر اساس آنچه دیگران از شما انتظار دارند رفتار کنید و اصلا هم برایتان مهم نیست اگر به خاطر این تفاوت در نگاه آنها مثل جوجه اردک زشت باشید. جسارت داشته باشید و به آنچه دیگران در موردتان فکر می کنند اهمیت ندهید، حتی به خاطر رضایت عزیزانتان هم نباید خود واقعیتان را فراموش کرده و کنار بگذارید. امروز روی کمک دیگران حساب کنید. تبادل اطلاعات به تکمیل قطعات آخر پازل کمک خواهد کرد. این که مستقل باشید بسیار مهم و ضروری است، اما گاهی باید متوجه باشید که قدم مهم بعدی به کمک گرفتن از دیگران و دریافت اطلاعات از آنها نیاز دارد. از دیگران مشورت بخواهید و کسب اطلاعات کنید، ولی خودتان دست به عمل بزنید.

فال روزانه متولدین آذر

شما معمولا راه و روش خاص خودتان را دارید، اما امروز با همیشه فرق دارید و راه متفاوتی را در پیش گرفته اید. شاید خودتان هم ندانید چرا با قرار گرفتن در موقعیتی که معمولا باعث می شود احساس معذب بودن کنید اصلا ناراحت نمی شوید و عین خیالتان هم نیست. به دنبال جواب این سوال خود نگردید و احساساتتان را محدود نکنید. این کار درهای زیادی را به روی شما باز خواهد کرد. عادت ها و ترس های شما همیشه مانع رابطه عاطفی مطلوبتان می شوند اما اگر یاد بگیرید که چه زمانی باید به احساس درونی خود اعتماد کنید و از پیله عادت هایتان خارج شوید خواهید توانست بهترین راه ممکن را انتخاب کنید و به خواسته قلبیتان دست پیدا کنید.

فال روزانه متولدین دی

شما امروز از لحاظ عاطفی به احساس آزادی بیشتری نیاز دارید. شاید احساس می کنید که دارند شما را وادار می کنند طوری رفتار کنید که برایتان خوشایند نیست و انگار در دامی گرفتار شده اید که هیچ راه فراری از آن ندارید. خودتان را درگیر مسائل دیگران نکنید و اگر برایتان امکان دارد از افرادی که سعی دارند شما را درگیر چنین موقعیت هایی کنند فاصله بگیرید. شما انگیزه زیادی در خود احساس نمی کنید و حوصله ی هیچ کاری را ندارید، ولی تازه اول هفته است و با وجود وظایف بسیاری که در انتظارتان هستند نمی شود وقت خود را به بطالت و بیکاری بگذرانید. امروز بهتر است به جای این که روی احساستان متمرکز شوید روی عقل و منطق خود تمرکز کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز نگاهی جدی به عادات و رفتارهای خود بیندازید و ببینید کدام هایشان به کارتان نمی آیند و حتی به ضررتان هستند. این کار به شما انگیزه خواهد داد تا خود را از بند رفتارها و عادت های اشتباه و تکراری رها کرده و به دنبال تغییر باشید و فرصت های جدیدی را که سر راهتان قرار می گیرند مورد استفاده قرار دهید. شما امروز می توانید به سادگی از کاه کوه بسازید و دنیا را برای خود به پایان برسانید. اعتمادی که به نزدیکانتان دارید ممکن است دچار تزلزل شود و تا نیمه های مرداد این شک و تردید نسبت به روابط نزدیکتان بیشتر نیز خواهد شد. گاهی بد نیست روابط خود را مورد سوال قرار دهید، اما آنها را قربانی بی اعتمادی خود نکنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز احساس می کنید که برخی از اعضای خانواده و عزیزانتان به شما چسبیده و دارند با انتظارات بیش از حدشان شما را خفه می کنند. آنها تا حد زیادی روی حمایت عاطفی شما حساب می کنند و برای داشتن قدرت بیشتر در مقابله با مشکلات به شما تکیه می کنند. این که مورد اعتماد و علاقه ی آنها هستید خیلی خوب است، اما امروز احساس می کنید که تحت فشار قرار گرفته اید و دلتان می خواهد خودتان را از شرشان خلاص کرده و یک نفس راحت بکشید. شما کاملا حق دارید که کمی آزادی و آرامش برای خودتان بخواهید، اما این نیازتان را با آرامش به زبان بیاورید و رفتار تندی از خود نشان ندهید.

فال روزانه دوشنبه 1 مرداد 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه دوشنبه 1 مرداد 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 452 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php