کد خبر : 180318 تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۴

فال روزانه دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴

فال روزانه دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ فال روزانه متولدین فروردین امروز انرژی شما بسیار کم است اما لازم نیست خودتان را سرزنش کنید. به خودتان استراحت دهید. این حس تا ظهر ادامه دارد و از بعدازظهر دوباره سرحال خواهید شد و می توانید در حالت عادی و با انرژی کارهای …

فال روزانه دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴فال روزانه دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین

امروز انرژی شما بسیار کم است اما لازم نیست خودتان را سرزنش کنید. به خودتان استراحت دهید. این حس تا ظهر ادامه دارد و از بعدازظهر دوباره سرحال خواهید شد و می توانید در حالت عادی و با انرژی کارهای خود را به انجام برسانید. عصر به قدری شاداب هستید که به همه دنیا سلام می کنید و با صدای بلند می گویید: «من اینجا هستم». اگر دوست دارید تنها و برای خودتان باشید ایرادی ندارد. با عشقتان حرف بزنید و از او بخواهید امروز شما را درک کند تا بتوانید در خودتان باشید. البته احساسات شما همانند اسفنج هستند و همه چیز را به خود جذب می کنند. فیلم دیدن یا مطالعه کتاب از جمله بهترین کارها است که می توانید امروز انجام دهید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

دنیا را برای خود ذخیره کنید. امروز از ابتدای صبح دوست دارید با همه دنیا دوست باشید و در میان جمع حضور داشته باشید. در گروه های خیریه یا هنری عضو شوید. یا به همایش های مربوط به شغلتان بروید. ساعاتی از روز را هم به خودتان اختصاص دهید تا کمی تنها باشید. روبه روی احساسات خود بنشینید و با هم در مورد خواسته ها و نیازهایتان حرف بزنید. در این گفت و گو با خود می توانید ریشه برخی حس های منفی را بیابید. اما بعدازظهر دوباره به جمع دوستان بازگردید و با آنها لحظه های شادی را تجربه کنید. ارتباط با دوستان روحیه شما را هم بهتر می کند و می توانید در ارتباط عاشقانه خود رابطه بهتری داشته باشید.

فال روزانه متولدین خرداد

در افکار درونی خود غرق شوید. با خودتان گفت و گو کنید. سعی کنید نیازهای واقعی خود را بیابید. احساسات منفی را دور بریزید و اجازه ندهید شما را به دام خود اسیر کنند. اگر بعدازظهر با دوستان بیرون رفتید این را بدانید که شاید خیلی سرحال نباشید. سعی کنید در طول ساعات کاری فکرتان را فقط روی کار متمرکز کنید. استراتژی های لازم برای کار را در ذهنتان مرور کنید. برای ادامه این هفته خود برنامه ریزی های دقیق داشته باشید. در ضمن، در واقعیت زندگی کردن را نیز در دستور کار قرار دهید. در رابطه عاطفی می توانید فرد مورد علاقه تان را به روشی که برای هر دویتان بهتر است هدایت کنید و سکان کشتی رابطه تان را به دست بگیرید.

فال روزانه متولدین تیر

در ابتدای صبح بی حال و کم حوصله هستید. اما سخت نگیرید چون بعدازظهر بهتر می شوید. از نظر حرفه ای دیدگاه های خود را در سبد فکری جمع کنید تا سر فرصت به تک تک آنها رسیدگی کنید. شاید مجبور شوید شب در خانه هم کار کنید. این مساله ناراحتتان نکند زیرا این فشار کاری موقتی است و زود خواهد گذشت. از نظر احساسی خود را مجهز کنید. دید فلسفی خود را توسعه دهید تا بتوانید شرایط مختلف را به درستی تحلیل و بررسی کنید. به عشقتان خوش بین تر باشید. در صورت نیاز، یک فاصله ای در میان خود ایجاد کنید تا حس های منفی از میان بروند.

فال روزانه متولدین مرداد

از همان ابتدای صبح همه افکارتان حول مسایل مالی می چرخند. دایم به این فکر خواهید کرد که شغل خود را عوض یا درآمدتان را بیشتر کنید. امنیت مالی برای شما بسیار مهم است پس بی گدار به آب نزنید. امروز فرصت خوبی برای فکر کردن دارید و باید بتوانید میان عقل و احساس یکی را انتخاب کنید. برای اینکه حالتان بهتر شود از خانه بیرون بروید و کمی در میان انسان های غریبه باشید. امروز همانند اسفنج انرژی های اطرافیان را به خود می گیرید. اما مراقب باشید. برخی از آنها بسیار بد هستند و امکان دارد روحتان را آزار دهند. این در رابطه عاطفی شما هم مصداق دارد پس از شریک عاطفیتان دور باشید و اجازه دهید همه چیز نرمال و به دور از تنش پیش برود.

فال روزانه متولدین شهریور

برای ایجاد تعادل در احساسات خود دچار مشکل شده اید. نمی توانید خود را با شرایط وفق دهید و این مساله بسیار برایتان آزاردهنده شده است. بهتر است با اطرافیان مکالمه ای نداشته باشید زیرا بسیار حساس شده اید و هر رفتاری می تواند موجب نمایش واکنش تند و منفی از طرف شما بشود. در خانه ماندن و تنهایی فکر کردن برایتان بسیار مفید است. در مورد مشکلات صحبت نکنید و زبان به دهان بگیرید. اگر مجبور هستید در محل کار یا جمعی حضور داشته باشید، سکوت اختیار کنید و اصلا نظر ندهید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز اگر می توانید در خانه بمانید و به وضعیت ظاهری آن رسیدگی کنید. کابینت ها یا اتاق خود را بیرون بریزید و دوباره از نو بچینید. وسایل اضافه و غیر کاربردی را به انباری منتقل کنید. از نظر هماهنگی با دیگران خیلی خوب نیستید، پس ترجیحا در محدوده تنهایی خود باشید. کمتر حرف بزنید و بیشتر به مسایل کار و اهداف خود فکر کنید. البته در انتهای روز حس های مثبت دوباره به شما باز خواهند گشت و می توانید در کنار فرد مورد علاقه تان آرامش مورد نیاز را تجربه کنید. اما چون امروز از نظر روحی شکننده هستید، تا حد امکان از اطرافیان دور باشید.

فال روزانه متولدین آبان

در ابتدای صبح، تمایل بسیاری به خلق آثار هنری دارید. ایده های زیادی در سرتان هست و می خواهید خلاقیت های خود را به همه نشان دهید. اما فرصتی را هم به خودتان اختصاص دهید. به فعالیت های روزانه خود فکر کنید و برای همه آنها تا آخر هفته برنامه بچینید. خودتان را مجبور کنید تا طبق قواعدی که مشخص کرده اید رفتار کنید تا سرانجام بتوانید در مسیر موفقیتی که در ذهنتان هست برسید. امروز از نظر احساسی بسیار شکننده هستید. پس ترجیحا خیلی به آدم ها نزدیک نشوید تا دچار پریشانی نشوید. شاید برخی افراد به شما حس های منفی بدهند و برای پیشگیری بهترین کار رفتن در پیله تنهایی است. دوباره فردا حس های بهتری خواهید داشت.

فال روزانه متولدین آذر

امروز را در خانه بمانید و کارهای شخصی خود را پیش ببرید. آشپزی کنید. یا اتاقتان را مرتب کنید. از ابتدای صبح حس بی حالی دارید. احساساتتان نیز بسیار شکننده و حساس شده است و هر حرف و رفتاری می تواند اوضاع روحی شما را به هم بریزد. اما از آن طرف خلاقیت بسیار بالایی هم دارید و می توانید از آن استفاده کنید. اگر مجبور هستید سرکار بروید، اشتیاقات خود را به کار سوق دهید تا این بی حالی ادامه پیدا نکند. امروز به طور شدید حس های منفی را از دیگران می گیرید و جذب می کنید. این موجب ناراحتی خودتان و اطرافیان می شود. پس برای فرار از این شرایط از همه دوری کنید و با حفظ احترام بخواهید کسی کاری به کارتان نداشته باشد.

فال روزانه متولدین دی

امروز می توانید مکالمه های مفیدی در مورد کار داشته باشید. خلاقیت خوبی هم دارید اما از طرفی کمی حساس شده اید و در برابر هر رفتاری سریع از خود واکنش نشان می دهید. این مساله به دلیل انرژی های امروز است. تا جای ممکن کمترین دیالوگ را با اطرفیان داشته باشید تا سوتفاهمی پیش نیاید. بعدازظهر حالتان بهتر و احساساتتان مثبت خواهد شد. امروز نقش یک شنونده خوب را برای عشقتان بازی کنید و خودتان کمتر حرف بزنید. این برای هردویتان بهتر است.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز برای خود وقت بگذارید تا مسایل مالی را سروسامان بدهید. در مورد دخل و خرج خود بیشتر دقت داشته باشید و همه مسایل را به درستی تحلیل کنید. بعدازظهر را هم در میان دیگران باشید و ایده های آنها در مورد زندگی و کار را بشنوید. بهتر است خودتان کمتر حرف بزنید و بیشتر شنونده باشید تا بتوانید ایده ای کلی در مورد اوضاع کاری و مالی خود به دست بیاورید. از نظر احساسی بسیار حساس شده اید و هر حرفی می تواند موجب ناراحتی شما بشود. ریسک نکنید و احساسات منفی را به زبان نیاورید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز صبح کمی بی حال هستید و افکار خوبی در سرتان نمی چرخد. اصولا دارای حس های منفی هستید. اما این حس تا بعدازظهر از بین می رود. در ساعاتی که خوب نیستید، زیپ دهان خود را بکشید و در مورد درونیات خود با کسی حرف نزنید. امروز باید ساکت بودن را تمرین کنید زیرا بسیار حساس شده اید و هر چیزی می تواند اعصابتان را به هم بریزد. در جمع هایی که حضور دارید فقط شنونده باشید. در کار هم به خودتان کمک کنید که تمرکز داشته باشید. این مساله در رابطه عاطفی شما هم مصداق دارد. ببینید نیاز واقعیتان چیست و سپس برای آن تلاش کنید.

فال روزانه دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 147 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php