کد خبر : 43364 تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱:۰۲

فال روزانه دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۲

فال متولدین فروردین با توجه نقطه نظر شما بهتر است که از تظاهر کردن بیشتر در یک رابطه دوستی اجتناب کنید تا میزان پیچیدگی یک چالش دیگر را کمتر کنید. پای خود را کنار کشیدن از موقعیتی غیر قابل حل کار دشواری است، بخصوص اگر قبلاً احساسات شما جریحه‌دار شده …

فال روزانه دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۲فال متولدین فروردین

با توجه نقطه نظر شما بهتر است که از تظاهر کردن بیشتر در یک رابطه دوستی اجتناب کنید تا میزان پیچیدگی یک چالش دیگر را کمتر کنید. پای خود را کنار کشیدن از موقعیتی غیر قابل حل کار دشواری است، بخصوص اگر قبلاً احساسات شما جریحه‌دار شده باشد. در چند روز بعد شما خواهید فهمید که موقعیت شما به آن اندازه که فکر می‌کردید تحمیل شده نیست.

فال متولدین اردیبهشت

شما امروز حتی اگر معالجه نیز شده باشید، توانایی پرستاری کردن از یک زخم کهنه را دارید. اما فقط در گذشته ماندن بهترین روش برای داشتن زندگی شاد نیست. اکنون شما فرصتی برای تغییر کردن دارید؛ و برای این کار لازم است که بیشتر از یک بار به عقب برگردید. اول باید یاد بگیرید که چگونه می توانید اشتباهات گذشته خودتان را ببخشید، پس از این کار شما خواهید توانست که به جلو حرکت کنید.

فال متولدین خرداد

با ورود ماه به چهارمین خانه خود، شما باید توجه بیشتری به امور داخل خانه خود کرده و آنها را بررسی نمایید. هرچند که ممکن است وظایف سنگینی در محل کار خود داشته باشید اما این روزها نباید از اوضاع داخل خانه خود غافل شوید. اگر کمی فعالیت خود را بیشتر کرده و سعی کنید شادابی و نشاط خود را حفظ نمایید، خواهید دید که توانایی انجام هرکاری را خواهید داشت.

فال متولدین تیر

شما در مورد کارهایی که باید انجام دهید نظرات درستی دارید و این باعث می‌شود در محل کار به عنوان یک قهرمان شناخته شوید. علاوه بر این شما قادرید که فکر و ذهن تان را برای این بگذارید که نیازهای خود را شناخته و رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید. اما به خود مغرور نشوید؛ اگر این کار را بکنید، برنامه ریزی‌های کوچکی که اخیرا داشته اید نتیجه معکوس خواهند گرفت و شما را با اوضاعی آشفته مواجه خواهند کرد. بهترین همکاری و مساعدت شما این است که تا جایی که می‌توانید در لحظه حال زندگی کرده و از آن نهایت استفاده را می‌برید.

فال متولدین مرداد

شما دوست ندارید در یک جنگ مغلوبه پیکار کنید اما ممکن است قادر نباشید که خود را از این موقعیت عقب بکشید حتی اگر بدانید که باید این کار را بکنید. امروز سیاره شما مریخ انرژی بالایی را از پلوتون دریافت می‌کند و همه نیروهای دنیا نیز نمی‌توانند شما را از رسیدن به اهداف تان بازدارند. خوشبختانه شما می‌توانید از این شدت انرژی به نفع خود استفاده کنید. به جای اینکه کار جدیدی را شروع کنید از چیزهایی که اکنون دارید محافظت کنید و آنها را به اتمام برسانید.

فال متولدین شهریور

شما خودتان به این درک رسیده اید و فهمیده اید که از موضوع و مسئله ای مربوط به گذشته زندگی تان فرار می‌کنید. اما مشکل این است که عقل و منطق نمی‌تواند جایگزین عمل شود. از نظر تئوری شما می‌دانید که چه می‌خواهید. اما در عمل هنوز درگیر این هستید که بفهمید در رابطه تان با دیگران چه جور آدمی‌ هستید و در نتیجه خودتان را محدود کرده اید. شجاع باشید و تمام امکاناتی که قبلا بهش فکر نمی‌کردید را مجسم کنید. باور داشته باشید که هر چیزی می‌تواند اتفاق بیفتد، پس همانگونه خواهد شد!

فال متولدین مهر

باوجود اینکه شا خیلی تحت تاثیر دیگران قرار نمی‌گیرید، اما ظاهرا امروز کسی هست که بیشتر از قبل روی شما تسلط دارد. حقیقت این است که اطرافیان شما امروز ادعاهای زیادی دارند و از همین راه نیز به نان و نوایی می‌رسند! به جای اینکه خودتان را وارد کشمکش‌ها و جنجال‌ها کنید، نیت و مقصود خود را برای رسیدن به هدفتان تعیین کنید و برای رسیدن به آن اقدام کنید. اصلا مهم نیست که دیگران چه می‌گویند!!

فال متولدین آبان

اگر امروز یکی از دوستانتان شما را به مهمانی دعوت کرد، حتی اگر نمی‌خواهید آنجا بروید و فکر می‌کنید بهتان خوش نمی‌گذرد، ولی دعوت او را قبول کنید. امروز ماه و بهرام در یازدهمین خانه تان یعنی خانه کاری قرار دارند و با وجود اینکه این مهمانی یک مهمانی خانوادگی است، اگر شما بروید و با دیگران ارتباط برقرار کنید ممکن است فرصت‌های کاری خوبی نصیبتان شود.

فال متولدین آذر

امروز برایتان سخت است که در مسیر ثابت باقی بمانید، برای اینکه هر فکر جدیدی که از ذهن شما برمی‌خیزد می‌تواند تبدیل به یک زنجیره از توهمات تبدیل شود که شما را به یک سیر و سفر ذهنی مطلوب می‌برند. ممکن است شما توانایی گشت و گذار کردن در طی رویاهای روزانه‌تان را داشته باشید، اما اکنون شما باید واقع‌بین باشید. از یک یا دو کار تفریحی لذت ببرید، اما اجازه ندهید فکری وسواس‌ گونه نسبت به دنیای درونی‌تان تبدیل به مانعی برای شما شود.

فال متولدین دی

با وجود اینکه ممکن است در رابطه با رابطه اخیری که دارید امیدوار باشید،‌ احساسات تان تحریک شده است و باعث شده تا هر اتفاقی که امروز می‌افتد را بسیار مهمتر فرض کنید. شما ترجیح می‌دهید تا اکنون ملودرام‌های زندگی تان را به حداقل برسانید، اما به نظر می‌رسد آنها شما را هر کجا که می‌روید تعقیب می‌کنند. به جای تلاش برای جلوگیری از اینکار،‌سعی کنید دریچه قلب تان را باز بگذارید تا احساسات خود را بیان کرده و از این طریق به آرامش برسید.

فال متولدین بهمن

شما دیگر مانند سابق مشتاق پیشرفت در مراحل زندگی تان نیستید اما دوستان، شریک زندگی تان یا اعضای خانواده تان شما را یاری می‌دهند تا از این فکر خارج شوید و به فعالیت‌های سابق تان برگردید. سکون و بی حرکتی شما به دلیل یک واقعه ناگوار است که در زندگی تان رخ داده است اما بهتر است به مسائل فرعی زندگی‌تان توجهی نداشته باشید تا بتوانید به درجات بالا صعود کنید.

فال متولدین اسفند

اگر امروز دیگران از شما انتظار داشته باشند که موقعیتی را اداره کنید و آن را سرو سامان دهید که بسیار دشوار و غیرعملی است، ‌شما از کوره در خواهید رفت و بدنبال آن احساس ناخوشایندی خواهید داشت. این ریسک بزرگی برای شماست که در جواب آنها نه بگویید، بنابراین ممکن است که مجبور شوید اعتماد بنفس خود را تقویت کرده و این مسئولیت را قبول کنید. با این وجود،‌ مهم است که بدانید این معامله “همه یا هیچ” نیست، شما با قدرتی که دارید براحتی و در اندک زمانی می‌توانید از عهده این کار برآیید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 445 بار
دیدگاهتان را بنویسید

شراره در تاریخ 8 مهر 1392 گفته : پاسخ دهید

سلام اقا علی سایتتون عالیه مرسی .

css.php