کد خبر : 186927 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۹

فال روزانه دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴

فال روزانه دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ فال روزانه متولدین فروردین فراز و فرود. زندگی بالا و پایین بسیاری دارد. امروز جزو آن زمان هایی است همه چیز برایتان عالی پیش می روند. از همه رویدادها راضی هستید و از نظر احساسی، کاملا خوب و مثبت اندیش خواهید بود و می …

فال روزانه دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴فال روزانه دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین

فراز و فرود. زندگی بالا و پایین بسیاری دارد. امروز جزو آن زمان هایی است همه چیز برایتان عالی پیش می روند. از همه رویدادها راضی هستید و از نظر احساسی، کاملا خوب و مثبت اندیش خواهید بود و می توانید برای اهداف بلند مدت خود برنامه ریزی کنید و طرح های عالی در سر بپرورانید. سعی کنید چشم انداز روشنی از آینده و خواسته های خود داشته باشید تا موفقیت های که لایقش هستید را به دست بیاورید. اگر مجرد هستید، امروز در میان گزینه های موردنظر خود، یکی را انتخاب کنید و با او قرار بگذارید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز هیجان و اشتیاقات بسیاری دارد و دلتان می خواهد همه دنیا را کشف کنید. شال و کلاه کنید و بیرون بروید. یا حتی اگر فرصت دارید، سفر کنید. حتی مطالعه کتاب های فلسفی یا عرفانی نیز امروز بسیار به شما کمک می کنند زیرا درست بر مبنای فاز فکری کنونی شما هستند و دنیای متفاوتی را در ذهنتان تصویر خواهند کرد. برای کشف دنیا، بهترین کار سفر و بودن در میان انسان های مختلف با فرهنگ های مختلف است. دنبال دوستان جدید باشید. هارمونی و تفاهم شما امروز با دیگران زیاد خواهد بود و به واسطه آن می توانید عشق تازه ای هم پیدا کنید. اگر متاهل هستید، هیجانات مثبت شما زیاد خواهند شد و با شریک عاطفیتان لحظه های فوق العاده شادی را تجربه خواهید کرد.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز انرژی های بسیاری در هوا جاری هستند و می توانید از آنها در جهت بهبود اوضاع زندگی خود کمک بگیرید. برنامه ریزی مالی، کاری یا ایجاد فرصتی برای تحقق اهداف طولانی مدت، از جمله کارهایی هستند که می توانید خیلی راحت انجام دهید. تصمیماتی که امروز اتخاذ می کنید، قابل اعتماد هستند. این را بدانید برای اینکه اوضاع مالی خود را بهتر کنید، باید به توانایی های خود ایمان داشته باشید و بدانید راه هایی که در سرتان هست، کاملا اجرایی هستند و نتیجه خوبی در بر خواهند داشت. با عشقتان برای یک سفر کوتاه برنامه بریزید و به شهری بروید که در سکوت و آرامش، حسابی روحتان تازه شود و در کنار هم شاد باشید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز توان هماهنگی و همکاری بسیار زیادی با اطرافیان دارید. یکی از دلایل آن این است که بسیار زیرک خواهید بود و با سیاست کامل رفتار می کنید. حواستان هست بی گدار به آب نزنید و موجب رنجش اطرافیان نشوید. برای اینکه در تمام طول روز شاد باشید و خستگی بر شما مستولی نشود، بعدازظهر را به تئاتر، کنسرت، موزه یا سینما بروید. یا حتی می توانید با عشقتان به یک رستوران جدید بروید و غذاهای تازه یا محیط جدیدی را تست کنید. حرارت عشقتان امروز زیاد است. در کنار عشقتان می توانید ساعت های طولانی رویاپردازی کنید و در مورد فانتزی های خود حرف بزنید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز بیشتر ورزش کنید و بیشتر به سلامت جسمی خود اهمیت دهید. در کنار آن، قرص های ویتامین، میوه و سبزیجات مصرف کنید و تا جایی که می توانید سموم بدن خود را دفع کنید. امروز بد نیست در باشگاه ثبت نام کنید و غذاهای سالم و سبزیجات را در رژیم غذایی خود بگنجانید. این کارها کمک می کنند تا استرس های خود را به حداقل برسانید و توان تصمیم گیری بیشتری داشته باشید. امروز خودتان را برای تغییر رابطه آماده کنید. احتمالا با شریک عاطفی خود وارد فاز جدیدی خواهید شد.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز حسابی حس هنرمند بودن به شما دست می دهد و خلاقیتتان زیاد خواهد شد. برای اینکه استفاده درستی از آن داشته باشید، به گالری های هنری یا موزه بروید و از آثار هنری بازدید کنید تا طرح های آنهابه شما ایده های بیشتری بدهد. امروز لحظات شادی خواهید داشت و کارهایی همانند نقاشی یا طراحی انرژی خوبی به شما خواهند داد. حس های عاشقانه تان نیز زیاد است. گل رز بو می کنید و با عشقتان کاملا مهربان هستید و برای حرف های عاشقانه می گویید. از این همه انرژی خوب استفاده کنید و فانتزی های خود را واقعیت ببخشید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز حس های عاشثقانه کاملا دارید. شمع روشن کنید، شام مورد علاقه عشقتان را تهیه یا درست کنید. گل های تازه بخرید و در گوشه و کنار خانه قرار دهید. طرز تفکر شما امروز بسیار سنتی خواهد بود و دوست دارید بیشتر در مورد گذشته و پیشینه خانوادگی خود مطالعه کنید. این تحقیق موجب خوشحالیتان می شود و از داشتن چنین شجره نامه ای بسیار ذوق زده خواهید شد.

فال روزانه متولدین آبان

حس های خوبی که امروز در دل و ذهن شما هستند، کمک می کنند تا همه دنیا و رویدادهای آن را جالب و زیبا ببینید. این عینک خوش بینی برای برطرف شدن استرس هایی که در روزهای گذشته داشته اید، بسیار موثر خواهد بود. همه ایده های کاری که در سر دارید را یادداشت کنید و پس از اطمینان از درستی آنها، با مدیرتان در میان بگذارید. شاید این کار موجب ارتقا شغلی یا درآمد شما بشود. انرژی های خوب امروز در زندگی عاطفی شما نیز بسیار موثر هستند و لحظه های بسیار شاد و عاشقانه ای را تجربه خواهید کرد.

فال روزانه متولدین آذر

روحیه پول ساز خود را تحریک کنید! دوباره به همان فازی برگردید که با ذهن باز و خلاقیت زیاد، راه های تازه برای کسب درآمد بیشتر کسب می کرد. امروز زمان آن رسیده است تا فکری بکنید که پس اندازتان بیشتر شود. خرج های غیرضروری را حذف کنید و برای تفریحات خود نیز گزینه های ارزان قیمت تر پیدا کنید. فقط به درآمد خالص خود فکر نکنید و دنبال راه یباشید تا سرمایه خود را زیاد کنید. برای اینکه عشقتان بداند دقیقا چه احساسی به او دارید، باید کارهای بیشتر انجام دهید. به طور مثال کادو برای او بخرید یا در فضای خانه شمع روشن کنید و یک محیط رمانتیک درست کنید و سوپرایزش کنید.

فال روزانه متولدین دی

امروز باید این را در ذهن داشته باشید که سخت کوشی به مفهوم کارمند خوب بودن نیست. باید خلاقیت هم داشته باشید. در ضمن، در میان کار، به خودتان استراحت بدهید و کمی با همکاران معاشرت داشته باشید. سعی کنید خنده و خوش رویی را نیز به سخت کوشی خود اضافه کنید تا هم کارها خوب پیش بروند و هم خودتان هم حس و حال بهتری خواهید داشت. امروز حس عاشقانه زیادی دارید. اما خیلی هیجان زده نشوید و در مورد همه رازهای خود حرف نزنید. برخی از حرف ها هرگز نباید مطرح شوند. مراقب خدشه دار شدن رابطه خود باشید و زبان به دهان بگیرید.

فال روزانه متولدین بهمن

رویابافی و خیال پردازی های شما امروز زیاد می شوند. اتفاقا بد هم نیست. می توانید از دنیای فانتزی های خود، رویاهای واقعیتان را کشف کنید و برای تحقق آنها نقشه بکشید. امروز به خودتان فضا و فرصت بدهید. در مورد تغییراتی که دوست دارید در کار یا زندگی خود ایجاد کنید با افراد مرتبط حرف بزنید و مشورت بگیرید. شاید حتی لازم باشد در کلاس های آموزشی علاقه مندی های خود ثبت نام کنید. اگر مجرد هستید، امروز انرژی کافی برای آشنایی با فرد جدید را ندارید. پس هیچ قراری نگذارید.

فال روزانه متولدین اسفند

در کلاس های ورزشی، همانند ورزش والیبال ثبت نام کنید. یا به تماشای مسابقه های ورزشی بروید. امروز خیلی دوست دارید زیاد حرف بزنید و هر چه در مغزتان می گذرد را به زبان بیاورید. اتفاق خوب هم هست، زیرا ایده های جالبی از اطرافیان دریافت می کنید که می تواند در جهت ساختار بخشیدن به رویاهای شما کمک کننده باشد. امروز دلتان می خواهد دنیا را عوض کنید. ارتباط نزدیک با آدم ها انرژی های شما را بیشتر و استرس هایتان را کمتر می کند. اگر مجرد و به دنبال شریک هستید، امروز زمان مناسبی نیست. زیرا از نظر عاطفی، خیلی قوی نیستید.

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 135 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php