کد خبر : 218694 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۴

فال روزانه دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹5

فال روزانه متولدین فروردین امروز در مکالمات خود بسیار شاد و سرزنده خواهید بود و احساس می کنید که حکم رهبر یک ارکستر سمفونیک را دارید و می توانید تمام آواها و ملودی ها را بی آنکه هیچ یک را با دیگری قاطی کنید شنیده و ریتم موسیقی را خودتان …

فال روزانه دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹5

فال روزانه متولدین فروردین

امروز در مکالمات خود بسیار شاد و سرزنده خواهید بود و احساس می کنید که حکم رهبر یک ارکستر سمفونیک را دارید و می توانید تمام آواها و ملودی ها را بی آنکه هیچ یک را با دیگری قاطی کنید شنیده و ریتم موسیقی را خودتان مشخص کنید.این موسیقی که همراه با دیگران می آفرینید یک موسیقی جادویی خواهد بود. به عبارت دیگر شما امروز می توانید درعین گوش دادن به حرف اطرافیان تمام مکالماتی که دارید را رهبری کرده و همه چیز را خیلی خوب پیش ببرید. هر کاری که قرار است امروز انجام دهید را با ذوق و شوق تمام و با حوصله انجام خواهید داد و مورد تحسین دیگران قرار خواهید گرفت. فقط مواظب باشید که این تعریف ها شما را دچار غرور نکنند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

اگر درگیر بحثی شدید به هیچ عنوان عقب نشینی نکنید. امتیازی که شما در مقابل رقیبتان دارید این است که شکا قدرت مشاهده بسیار بالای دارید. این موضوع شما را قادر می سازد تا انرژی اطرافتان را به خوبی جذب کنید. شما دقیقا می دانید که دیگران دارند به چه چیزی فکر می کنند و بحث را به کجا می خواهند بکشانند. این موضوع شما را قادر می سازد از کشیده شدن بحث به جاهایی که مشکل ساز خواهند شد جلوگیری کنید. اگر فکر می کنید برای کنترل وضعیت به کمی جدیت نیاز دارید راحت باشید! اگر در جستجوی نیمه گشده خود هستید امروز بهتر است دست از جستجو برداشته و در خانه بمانید و تلویزیون نگاه کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

وقتی شروع به حرف زدن می کنید ساکت کردن شما کار خیلی سختی خواهد بود، مخصوصا اگر موضوع حرفتان خودتان و یا یکی از کارهای مربوط به شما باشد. اگر کسی در مورد یکی از جنبه های زندگی شما سؤالی دارد نیازی نیست تمام داستان زندگیتان از بدو تولد را برای او تعریف کنید. شاید دیگران هم بخواهند نظری بدهند و یا حرفی برای گفتن داشته باشید. هم خودتان وسط حرف هایتان کمی نفس تازه کنید و هم بگذارید آنها نیز حرفشان را بزنند. اگر کسی را دوست دارید بهتر است ذهنتان را روی عشقتان متمرکز کنید و خیلی به فرد جدیدی که در محل کارتان توجهتان را جلب کرده است فکر نکنید.

فال روزانه متولدین تیر

فعالیت ذهنی شما بیش از هر زمان دیگری است و متوقف کردن جریان افکاری که در سرتان هستند کار بسیار سخت و حتی غیر ممکنی به نظر می رسد. شاید بتوانید موفقیت های زیادی کسب کنید، ولی این مکالمه درونی بی وقفه ای که با خودتان دارید نمی گذارد ذهنتان را یک جا جمع کنید و دارد شما را دیوانه می کند. قبل از هر کاری سعی کنید آرامش خود را بازگردانده و زمام افکارتان را به دست بگیرید تا بتوانید منطقی و درست فکر کنید. سعی کنید خودتان را درگیر هیچ نوع جر و بحثی نکنید، زیرا هیچ نتیجه ای برای شما به همراه نخواهد داشت. حرف هایتان را با دقت انتخاب کنید، در غیر این صورت ممکن است بین شما و عشقتان سوء تفاهم به وجود بیاید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز ذهنتان نسبت به پذیرش ایده های مختلف بسیار حساس است و خیلی سریع عمل می کند. مثل کودکی هستید که به مغازه شکلات فروشی رفته و دلش تمام چیزهایی که می بیند را می خواهد. مفاهیم و چیزهای جدید شما را به خود جذب می کنند و از هر دقیقه ای که صرف آنها می کنید لذت می برید. از این فرصت بهره ببرید. ذهنتان مشغول کشف دنیاهایی جدید است و شما نباید سعی کنید مانع آن بشوید. امروز فقط تا می توانید تمام اطلاعاتی که در دسترس دارید را جذب کنید، بعدا آنها را پردازش خواهید کرد. فعلا وقت ماجراجویی و اکتشاف است! انقدر به خودتان سخت نگیرید و از خودتان انتظار بیش از حد نداشته باشید. اگر از خودتان راضی نیستید هر چقدر هم که خرید کنید خوشحال نخواهید شد، پس امروز دست نگه دارید و اگر می خواهید فردا خرید کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

شما اطلاعات را خیلی سریع جذب می کنید. کافی است یک نفر تنها یک بار چیزی را برای شما توضیح دهد تا خیلی زود آن را بفهمید. سؤالاتتان به جا و دقیق هستند و هیچ کس نمی توان شما را متهم کند که با دقت به حرف هایش گوش نمی دهید. در عین حال خیلی نسبت به اطلاعاتی که دریافت می کنید حساس هستید و بالا رفتن حجم اطلاعاتی که دریافت می کنید باعث می شود همه چیز را با هم قاطی کنید. امروز سعی کنید این موضوع را خوب به یاد داشته باشید. امروز حال و هوایتان کمی نامشخص است و یک لحظه در اوج اعتماد به نفس هستید و لحظه ای دیگر دست و دلتان می لرزد، سعی کنید فقط جنبه مثبت قضیه را ببینید و بهخودتان انگیزه بدهید.

فال روزانه متولدین مهر

شما در مورد همه چیز نظرات خاص خودتان را دارید و هر کس بخواهد شما را مجبور به پذیرفتن افکار و ایده های خود بکند سخت در اشتباه است. اجازه ندهید دیگران شما را قانع به پذیرفتن چیزی کنند که نسبت به آن اطمینان ندارید. شما خوب باورهای خود را می شناسید، پس از این که حرف و نظرتان با دیگران فرق کند هراس نداشته باشید. استقلال برای شما اهمیت بسیار زیادی دارد و دوست دارید دیگران نیز این آزادی را که اینقدر برای یک زندگی سالم اساسی است درک کنند. کمی احساس تردید و دودلی دارید، ولی خوشبختانه یک نفر به شما کمک خواه کرد و اگر حرف او را قبول کنید از این حالت نجات پیدا خواهید کرد. تصمیم گیری درست به شما کمک خواهد کرد که به رویاهایتان برسید.

فال روزانه متولدین آبان

اگر می دانید در حق کسی بدی کرده اید هر چه زودتر به این کارتان اعتراف کنید. همه ما خیلی زود متوجه اشتباه ها و بدی های دیگران می شویم، ولی کمتر کسی حاضر می شود اشتباه های خودش را ببیند. نشان دهید که شما آنقدر محترم و قوی هستید که خودتان می توانید به اشتباهات خود اعتراف کنید. صداقت و درستکاری به پیشرفت شما در زندگی کمک زیادی می تواند بکند، ولی با گول زدن خودتان و فرار کردن از موقعیت های سخت به جایی نخواهید رسید. اگر عشقتان از شما دلخور است بهتر است شما پیش قدم شده و این ناراحتی را از دلش در بیاورید. بعد از تمام شدن کارتان با یک شاخه گل به دیدار او رفته و از او دلجویی کنید.

فال روزانه متولدین آذر

شور و اشتیاق زیادی حس می کنید و می خواهید پروژه ای که مدتی است در سر دارید را هر چه سریعتر شروع کنید. شاید می خواهید آن گوشه بلا استفاده حیاط را به باغچه تبدیل کنید، یا آن کار هنری که مدت هاست دوست داشته اید یاد بگیرید را شروع کنید. خیلی خوب است، همین امروز دست به کار شوید. فقط این را هم در نظر داشته باشید که همزمان چند کار مختلف را شروع نکنید که بعدا مجبور نشوید پس از فروکش کردن این همه هیجان، آنها را نصفه و نیمه رها کنید. اگر احساس می کنید وقت آن رسیده است که رابطه عاطفی خود را وارد مرحله جدیدی بکنید، بهتر است قبل از هر تصمیمی چند روزی دست نگه دارید و عجله نکنید.

فال روزانه متولدین دی

ارتباط بین افکار و سخنانتان امروز بسیار قوی است و خیلی خوب می توانید افکار و نظرهایتان را برای دیگران توضیح دهید و مکالماتتان خوب پیش خواهند رفت. شما معمولا عادت دارید که از گفتن حرفتان به طور مستقیم و به شخصی که باید آن را بشنود طفره می روید، ولی امروز بر خلاف همیشه اگر حرف مهمی برای گفتن به کسی داشته باشید در بیان آن تردید نخواهید کرد. شما با اشتراک گذاشتن دانش و آگاهی خود با دیگران در حق آنها لطف می کنید. دلتان می خواهد با عشقتان به مسافرت بروید ولی نمی توانید ذهنتان را روی برنامه ریزی برای این سفر متمرکز کنید. این کار را به عشقتان بسپارید، او از این کار حتما استقبالخواهد کرد.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز توانایی سخن گفتن شما در اوج خواهد بود و در حرف زدن به هیچ عنوان کم نخواهید آورد. مکالمتی در مورد تحصیلات عالی و یا مسائل معنوی خواهید داشت. در انتقال حرفتان به دیگران رویکردی جدی تر و سرسختانه تر از همیشه دارید، ولی این حالت امروز خیلی خوب جواب خواهد داد. این که موضع خود را مشخص کنید و دیگران را نیز از آن مطلع کنید کار بسیار خوبی است. امروز انجام کارها به صورت گروهی خیلی بهتر از انجام آنها به تنهایی نتیجه خواهد داد. امروز اگر مواظب حرف هایتان نباشید شیرین ترین روابط عاطفی هم به میدان جنگ می توانند تبدیل شوند. هر قدر هم منظور بدی نداشته باشید و نیتتان خوب باشد هم ممکن است حرفتان دل طرف مقابلتان را بشکند.

فال روزانه متولدین اسفند

اگر کسی چیزی گفت که با آن موافق نیستید و آن را تایید نمی کنید، در مورد این موضوع سکوت نکنید و حرف بزنید. اگر چیزی نگویید آنها فکر خواهند کرد که سکوت علامت رضاست و شما مخالفتی با این موضوع ندارید. شما می توانید بدون آنکه بی احترامی کرده باشید با کلامی قدرتمند و در عین حال آرام و بدون دعوا حرفتان را بزنید. فقط یادتان باشد طوری رفتار نکنید که آنها احساس کنند خودتان را برتر از آنها می بینید، این کار فقط وضعیت را بدتر خواهد کرد. این موضوع درباره رابطه عاطفیتان هم صدق می کند. اگر کسی که دوست دارید کاری کرده یا حرفی زده است که شما را ناراحت کرده با آرامش تمام و بدون این که او را برنجانید در مورد این موضوع با او حرف بزنید.

فال روزانه دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹5

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹5

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 142 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

css.php