کد خبر : 139960 تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰:۱۵

فال روزانه دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳

فال روزانه دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ فال روزانه متولدین فروردین امروز نمی توانید کمکی بکنید اما هر ایده جزئی را به یک دنیا احتمال تبدیل می کنید. شما توانایی خارق العاده ای برای دیدن کل گیتی در هر قطعه از خاک آن دارید . با اینکه بیشتر از قبل دارید …

فال روزانه دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳فال روزانه دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

امروز نمی توانید کمکی بکنید اما هر ایده جزئی را به یک دنیا احتمال تبدیل می کنید. شما توانایی خارق العاده ای برای دیدن کل گیتی در هر قطعه از خاک آن دارید . با اینکه بیشتر از قبل دارید به آن می رسید اما هنوز به هدف خود دست پیدا نکرده اید . اما نگران نباشید ، تلاش زیاد می تواند فرصتهایی را برای شما بوجود بیاورد و منجر به تحقق هدفتان بشود.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما در روزهای آینده شادی‌های بسیاری را به دست می‌آورید، برای اینکه از شادی‌تان لذت بیشتری ببرید دیگران و افرادی را که به آنها علاقه مند هستید را در شادی تان شریک سازید. شما مدتی را در حالت غیر فعال به سر برده اید آن مدت زمان به شما خیلی کمک کرده است و دید شما را نسیبت به زندگی تغییر داده است.

فال روزانه متولدین خرداد

شما کسی نیستید که به زور و اجبار خانواده و یا دوستانتان هر چیزی را قبول کنید! شما می‌دانید چه می‌خواهید، کجا می‌خاوهید بروید، می‌دانید چگونه به آنجا برسید و جواب منفی و مقاومت دیگران را قبول نخواهید کرد. باهمه این احوال حتی اگر مجبور شوید به خاطر دوری گزیدن از تمام مشکلات به احساسات‌تان بها ندهید، اصلا خوب نیست که مسیرتان را منحرف کرده و به دشمن ملحق بشوید! کمی حسایت از جانب شما امروز شما را نجات می‌دهد!

فال روزانه متولدین تیر

به نظر می‌رسد که انسانهای دور و برتان روش کاریشان را تغییر داده تا بیشتر به شما نزدیک شوند، اما شما نمی‌توانید به انگیزه‌های آنها اطمینان کنید. کسی از روی عمد گفته‌ها را سوءتعبیر نمی‌کند و یا سعی نمی‌کند شما را به اشتباه بیندازد، اما شما می‌توانید بگویید که آنها کاملاً به فکر شما نیستند. بیهوده تلاش نکنید؛ شما نمی‌توانید اجبار کنید که چیزی زودتر از موعدش اتفاق بیفتد. اجازه بدهید که هرکسی حرفهایش را بزند و سپس شما توانای فهمیدن اینکه چه کسی راست می‌گوید را پیدا خواهید کرد.

فال روزانه متولدین مرداد

ممکن است شما به خاطر اینکه چیز مهمی را از دست داده‌اید، احساس خوبی نداشته باشید. هنوز هم نظریه کند و کاو کردن یک مشکل برای فهمیدن اینکه چه کاری لازم است انجام شود، نظریه خوبی است. شما باید جنبه خوب هر چیزی را تشخیص بدهید. اما اگر اشتباهی رخ داد اگر همین الان با آن موضوع برخورد کنید بهتر از این است که آن را به آینده موکول کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

اگر تنها کسی باشید که مسئولیت‌های افراد دیگر را بهشان یادآوری می‌کنید اعصابتان به هم می‌ریزد!! شما امروز می‌خواهید به اندازه هر فرد دیگری تفریح و سرگرمی‌داشته باشید، بنابراین دوست ندارید در موضع قدرت واقع شوید. اگرچه وسوسه شده بودید که قاطعانه دست به عمل بزنید، اما احتمالا رنجش و ناراحتی تان را بروز نداده و همانطوری که ازتان انتظار می‌رفت رفتار می‌کنید. دلسرد نشوید؛ شما بعدا در طول هفته برای تفریح کردن هم وقت خواهید داشت.

فال روزانه متولدین مهر

درستکاری شما بهترین اسلحه ای است که می‌توانید داشته باشید، برای اینکه وقتی دیگران قصد و نیت شما را می‌فهمند کمتر می‌توانند در مقابل شما مقاومت کنند. اما امروز اهداف شما ارتباطی با جهان مادی ندارد. برای اینکه شما می‌خواهید تجربه معنوی مهمی‌داشته باشید که به هیجانات دامن بزند. سعی نکنید جلب توجه کنید؛ به جای حرف زدن در مورد خود سعی کنید با اعمالتان خود را مطرح کنید.

فال روزانه متولدین آبان

افکار عالی و آرمانی‌تان امروز ممکن است که مورد آزمایش قرار گیرند. اگر بخواهید با دیگران درگیر شوید، فکر نکنید که هیچ کاری را درست انجام نداده‌اید. این ممکن است به خاطر این باشد که شما تصمیمات‌تان را فقط و فقط براساس ارزش‌های خودتان می‌گیرید و کاری به این ندارید که در جهان واقعی چه خبر است. نیازی به این نیست که بخواهید باورهایتان را تغییر دهید. فقط روش‌تان را برای رسیدن به اهداف تان تغییر دهید.

فال روزانه متولدین آذر

اکنون خورشید به سوی هشتمین خانه شما که مربوط به روابط دوستانه‌تان می‌باشد در حال حرکت است، و می‌تواند فعالیتهای شراکتی شما را فعالتر سازد. شما معمولاً دوست دارید بفهمید که پشت هر مسئله چه چیزی نهفته است. شناختن دیگران ابتدا از راه خودشناسی حاصل می‌شود. از کلام استفاده کنید تا راه ورود را بیابید، اما سپس از احساستان استفاده کنید تا به جوهره واقعی‌تان برسید.

فال روزانه متولدین دی

شما کارهای زیادی پیش رویتان دارید، اما دقیقا مطمئن نیستید که بهترین راه برای انجام دادنشان چیست؟! شاید فکر می‌کنید تهیه کردن یک لیست بهتان کمک می‌کند که روی آنها تمرکز کنید، اما این کار برای شما مثل یک وظیفه اضطراب آور است! اگرچه برنامه ریزی کردن همیشه درست عمل می‌کند، اما الان بهتر است یکی یکی و به وقت خودش به کارهایتان برسید. اگر امروز پیشرفت زیادی نداشتید زیاد به خودتان سخت نگیرید؛ شما به زودی موفق خواهید شد.

فال روزانه متولدین بهمن

موضوعی در زندگی شما وجود دارد که هیچ کس از آن خبر ندارد شاید یک نگرانی راجع به یک رابطه شخصی باشد. اگر شما یک شریک آرام و ساکت در محل کار دارید زمان بسیار خوبی است که قراردادها و بعضی تغییرات را دوباره بررسی کنید.آنقدر صبر نکنید تا دیر شود؛ همین امروز با یک دوست مورد اعتماد مشورت کنید زمانیکه فرصت دارید تا در محیطی بدون استرس آن را انجام دهید.

فال روزانه متولدین اسفند

متوقف کردن برنامه‌های پرمشغله تان هم اکنون ایده ای مناسب است، برای اینکه شاید شما نتوانید به همه آنها برسید. تا موقعی که برنامه‌های جاه طلبانه داشته باشید فقط اعصاب خود را خراب تر خواهید کرد. پس زمانی را در آرامش و سکوت مطلق سپری کنید تا از دست سردردهایتان راحت شوید. با وجود اینکه ماه در سومین خانه شما قرار دارد بهتر است به جای هدر دادن انرژی خود آن را ذخیره کنید.

فال روزانه دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 143 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php