کد خبر : 256938 تاریخ انتشار : جمعه ۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱:۰۰

فال روزانه جمعه 9 شهریور 1397

فال روزانه متولدین فروردین اخلاق شما امروز تند تر و خشن تر از روز های دیگر است. با این حال این خصلتتان به شما کمک می کند تا کارهایتان را با جدیت دنبال کنید و پروژه هایی که ناتمام مانده اند را به اتمام برسانید. اما مشکل اصلی شما این است …

فال روزانه جمعه 9 شهریور 1397

فال روزانه متولدین فروردین

اخلاق شما امروز تند تر و خشن تر از روز های دیگر است. با این حال این خصلتتان به شما کمک می کند تا کارهایتان را با جدیت دنبال کنید و پروژه هایی که ناتمام مانده اند را به اتمام برسانید. اما مشکل اصلی شما این است که شاید اطرافیانتان به خاطر رفتار تند شما کمتر با شما صحبت کنند و یا نظرشان را در مورد کارهایتان به شما بگویند. حواستان را جمع کنید تا کاری نکنید که بعدها از کرده خود پشیمان شوید و یا اینکه حرفی بزنید که کسی از شما ناراحت شود. احساسات دیگران را همدر نظر داشته باشید و به عقاید و نظرهایشان احترام بگذارید. اگر کسی برای مدتی توجه همه را به خودش جلب کرد، نا امید نشوید و سخت تر کار کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز می خواهید همه را در برنامه های خود شریک کنید و کارهایتان را به همراهی دوستانتان انجام دهید. شما همیشه به دنبال این هستید که از دیگران مراقبت کنید و در موقعیت های مختلف به دیگران کمک می کنید. امروز بیشتر از همیشه می خواهید از بقیه مواظبت کنید و این کار هیچ اشکالی ندارد. فقط به یاد داشته باشید که خودتان هم نیازهایی دارید و نباید همه وقت خود را برای بقیه صرف کنید. امروز بسیار احساس تنهایی می کنید و تلاش می کنید روابطی که تقریبا از بین رفته اند را بازسازی کنید. زیاد بر درست کردن چیزهایی که امیدی به درست کردنشان نیست پا فشاری نکنید و در عوض سعی کنید روابط جدیدی را بسازید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز شما اراده ای همچون آهن در اختیار دارید و اگر عزمتان را جزم کنید که کاری را به انجام برسانید یا چیزی را به دست بیاورید هیچ کس و هیچ چیزی نخواهد توانست جلویتان را بگیرد. شاید گاهی دیگران شما را به تنبلی یا آسان طلبی متهم کنند، اما این بار داستان فرق می کند و شما خودتان را آماده ی حرکت احساس می کنید. شما در حال حاضر خیلی خوش بین هستید و افکار مثبت شما را نسبت به آینده امیدوار کرده اند. این موقعیت خیلی خوبی برای پیدا کردن انگیزه و تلاش بیشتر است، اما مواظب باشید دچار ساده انگار نشوید و هر از گاهی با جدیت بیشتری شرایط را بسنحید تا مبادا مشکلی برایتان به وجود بیاید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز سعی کنید تا جای ممکن خونسردی خود را حفظ کنید و مواظب باشید بدون داشتن مدارک و اطلاعات کافی کسی را به چیزی محکوم نکنید. خشم خود را تحت کنترل داشته باشید. اگر الان رفتار تندی نشان دهید، آن هم وقتی دلیل کافی برای این کار ندارید، این احتمال وجود دارد که احترام طرف مقابلتان را برای همیشه از دست بدهید. در روزهایی مثل امروز برای هیچ چیزی هیچ تضمینی وجود ندارد. اگر درگیری و مشکلی وجود دارد که باید حل کنید، سعی کنید حداقل آن را در خلوت خودتان حل نمایید و دیگران را درگیر آن نکنید. این کار هم به نفع خودتان است هم طرف مقابلتان و احترام هر دویتان هم حفظ می شود.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز جنبه ی جنگجوی وجود شما از جنبه ی احساسیتان قویتر شده است. این موضوع شما را در وضعیتی قرار خواهد داد که مجبور به دست و پنجه نرم کردن با تنش ها و چالش های غیر منتظره ای خواهید شد. مواظب باشید با افرادی که تنها قصدشان کمک کردن به شماست طوری رفتار نکنید که باعث دلخوریشان شوید و بیش از اندازه حالت تهاجمی به خود نگیرید. اگر حواستان را خوب جمع نکنید درست همان هایی را از خود رنجیده خاطر خواهید کرد که برایتان از همه عزیزتر هستند. امروز حتما هر طور که شده یک فعالیت مفرح را در برنامه ی روزانه تان جای دهید تا شما را از این جو پرتنش دور کند و حال و هوایتان را تغییر دهد.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز خواهید دید که یک نفر و یا یک چیزی که انتظارش را ندارید در جهت مخالف شما قرار گرفته است و درست برعکس آن چیزی عمل می کند که شما انتظار دارید. ناراحتی ناشی از این وضعیت به خاطر بیدار شدن جنگجویتان شدیدتر هم می شود و به هیچ وجه دوست ندارید در برابر این موضوع کوتاه بیایید و تسلیم شوید. به احتمال زیاد یک جای کار ایراد دارد و با کمی دقت می توانید آن را پیدا کرده و بدون درگیر شدن مشکل را حل کنید. گر قصد انجام کاری را دارید بهتر است به جای این که تمام تمرکز خود را روی جزئیات بگذارید تصویر کلی آن را در نظر داشته باشید و به اصل کار بپردازید، جزئیات خودبخود روبراه خواهند شد.

فال روزانه متولدین مهر

امروز به بدنتان بیشتر رسیدگی کنید و هر گاه احساس خستگی کردید و بدنتان قادر به ادامه کار نبود، دست از کار کردن بکشید و استراحت کنید. افرادی سعی دارند به شیوه های مختلف شما را مجبور به انجام کارهایی کنند. شما باید نسبت به دیگران با ملاحظه برخورد کنید و آنها را از خودتان رنجور نکنید. توجه داشته باشید که مهمتر از دیگران خود شما هستید و اگر شما احساس خوبی نسبت به کاری که انجام می دهید ندارید، نباید خودتان را مجبور به انجام دادن آن کار کنید. سلامتی فیزیکی خود را به خاطر خوشی های زودگذر به خطر نیندازید. نتیجه این کارها بعد ها مشخص خواهد شد.

فال روزانه متولدین آبان

از نظر روحی و احساسی امروز وضعیت خوبی دارید. اما وقتی نوبت به تصمیم گرفتن برای انجام کارهایتان می رسد دو دل می شوید. همه ی گزینه های موجود برای شما جذاب به نظر می رسند و شما نمی خواهید هیچ کدام از این گزینه ها را از دست بدهید. به احتمال زیاد هیچ کدام از این گزینه ها را از دست نخواهید داد. برای شما بهتر است که هر کدام از این کارها را، هر چند هم که کم باشد، امتحان کنید. کار های مختلفی هستند که شما توانایی انجام دادن آنها را دارید. پس وقت خود را تلف نکنید و هر کدام از این کارها را یک بار امتحان کنید و ببینید که کدامیک از آنها را بهتر می توانید انجام دهید و به کدامیک علاقه بیشتری دارید. انتخاب خود را عاقلانه انجام دهید!

فال روزانه متولدین آذر

تنش زیادی بر جو امروز حاکم است و شما با اضطراب و بیقراری می خواهید کاری را شروع کنید. انرژی بسیار زیادی در اختیار دارید، اما باید مواظب باشید برای کاری که انجام می دهید دلیلی داشته باشید و هدفمند باشید. هیچ کاری را تنها از روی ترس، پشیمانی و یا عذاب وجدان انجام ندهید. امروز نباید رفتارتان سلطه جویانه باشد، به ویژه وقتی که پای دیگران در میان است. شما روابط ویژه ای با اطرافیانتان دارید و بهترین راه برای حفظ این روابط این است که اجازه دهید همان طوری که خودشان می خواهند زندگی کنند و چیزی را به آنها تحمیل نکنید، شما مالک آنها نیستید، نمی توانید باشید.

فال روزانه متولدین دی

امروز شما نسبت به همیشه احساساتی تر شده اید، اما مشکل اینجاست که نمی دانید با توجه به احساسی که دارید چه مسیری را باید در پیش بگیرید. شما احساس می کنید که در مقابل این همه خشونت و ناهماهنگی که در اطرافتان موج می زند کاری از دستتان ساخته نیست و همین باعث می شود که ندانید با مشکلی که باید به آن رسیدگی کنید چه واکنشی داشته باشید. سعی کنید پیش از اینکه هر تصمیمی بگیرید خونسردی خود را به دست بیاورید. در حال حاضر خلاقیتی در درونتان به جوشش در آمده که بهترین شکل برای بروز آن انجام کارهای هنری است. حالا که روز تعطیل است و وقت دارید به برنامه هایتان فکر کنید و اگر تغییراتی لازم دارند آنها را اعمال کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز شما تمام قدرت و انرژی خود را روی انجام کاری که برایتان مهم است متمرکز کرده اید، اما ممکن است در راهتان به مشکلاتی بربخورید که از بی دقتی خودتان و بی توجهی به برخی جزئیات مهم ریشه می گیرند. حواستان به اطرافیانتان و اینکه کارهایتان روی آنها چه تأثیری می گذارند باشد. لازم نیست به خاطر آنها برنامه ی خودتان را تغییر دهید، همین که برخی جزئیات را دستکاری کنید برای این که همه را راضی نگه دارید کافی خواهد بود. امروز مسائل مرتبط با عشق و روابط عاطفی به نفع شما پیش خواهند رفت و عشق درست همان زمانی که اصلا فکرش را هم نمی کنید به سراغتان خواهد آمد.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز حال و هوایتان خوب است و همه چیز خیلی خوب پیش خواهد رفت تا این که سر و کله ی یک نفر که با رودربایستی دارید پیدا می شود که پا روی دمتان می گذارد و شما را حسابی عصبی می کند. راستش را بخواهید کار زیادی از دست شما ساخته نیست و حداکثر کاری که می توانید بکنید این است که لبخندی زده و تحمل کنید! هر کاری که اکنون انجام دهید در آینده برایتان نتیجه های خوبی به همراه خواهد داشت. یادتان باشد که هر چقدر بیشتر برای به دست آوردن چیزی تلاش کنید، زمانی که آن را به دست می آورید برایتان عزیزتر خواهد بود، پس اشکالی ندارد اگر مجبور باشید کمی سختی را تحمل کنید.

فال روزانه جمعه 9 شهریور 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه جمعه 9 شهریور 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 484 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php