کد خبر : 264638 تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱:۳۴

فال روزانه جمعه 9 اسفند 98

فال روزانه جمعه 9 اسفند 98 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : امروز ممکن است عشق در زندگی شما تولدی دوباره پیدا کند. اگر نیمه ی دیگرتان را پیش از این پیدا کرده اید این اتفاق به شکل احساس نزدیکی و …

فال روزانه جمعه 9 اسفند 98

فال روزانه جمعه 9 اسفند 98

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

امروز ممکن است عشق در زندگی شما تولدی دوباره پیدا کند. اگر نیمه ی دیگرتان را پیش از این پیدا کرده اید این اتفاق به شکل احساس نزدیکی و صمیمیت بیشتر بین شما و طرف مقابلتان خواهد بود، اگر هم هنوز مجرد و تنها هستید به احتمال زیاد تا پایان روز تغییراتی در وضعیت زندگی عاطفی خود مشاهده خواهید کرد! شاید با شخص جدید و جذابی آشنا شوید که خیلی سریع با هوش و ذکاوت خود در دل شما جا باز می کند. خودتان را از ابتدای صبح برای چنین برخوردی آماده کنید و تا جایی که می توانید به ظاهر خود رسیدگی کنید. با این کار حتی اگر عشقی در کار نباشد هم دیگران را با ظاهرتان تحت تأثیر قرار خواهید داد.


فال روز متولدین اردیبهشت :

امروز شما به یکباره تغییراتی را در خود مشاهده می کنید. شاید وقتی در آینه به خودتان نگاه می کنید در کمال تعجب احساس کنید که انگار در مقابل یک سوپراستار قرار گفته اید و احساس اعتماد به نفستان چند برابر شود. در واقع هیچ تغییر خاصی در چهره و ظاهر شما شکل نگرفته است و آنچه شما دارید می بینید تنها نتیجه ی تغییرات درونی شماست که خوشبختانه در جهت مثبت هم بوده اند. شما فشار و استرس قابل توجهی که در ارتباط با گذشته تان بوده است را از زندگی خود حذف کرده اید و حالا انگار جوانتر و زیباتر شده اید. چرا برای خودتان کمی لباس به عنوان هدیه نمی خرید و ظاهرتان را حتی از این که هست بهتر هم نمی کنید؟!


فال روز متولدین خرداد :

امروز درگیری با یک نفر در محل کار و یا محل زندگیتان ذهن شما را حسابی به هم خواهد ریخت و شاید باعث شود تا مدتی طولانی نتوانید روی انجام هیچ کاری تمرکز کنید؛ پس تا جای ممکن از قرار گرفتن در چنین موقعیت هایی خودداری کنید. امروز مکالمه ای طولانی اما غیر منتظره بین شما و شخصی که دوست دارید پیش خواهد آمد و هر دوی شما در طول آن شاید حتی عمیق ترین احساسات خود را هم به زبان بیاورید. شاید این حرف ها در ظاهر تأثیر مستقیمی روی وضعیت رابطه ی شما نداشته باشند، اما چیزهای زیادی در مورد هم فرا خواهید گرفت که ممکن است هر دوی شما را به طور جدی در فکر فرو ببرد و حتی به این فکر بیندازد که آینده ی این رابطه چه باید باشد.

 

فال روزانه جمعه 9 اسفند 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

امروز کارهای جدی و مهمی از قبیل انجام تحقیقات علمی یا حرفه ای در انتظار شما هستند و انجام این کارها وقت زیادی از شما خواهد گرفت. شاید مجبور باشید زمان زیادی را صرف مطالعه و یا نشستن پشت کامپیوتر و تحقیق و جستجو نمایید تا اطلاعاتی را که برای تکمیل یک پروژه احتیاج دارید به دست بیاورید. شاید این کار فعلا کمی خسته کننده و وقت گیر به نظر برسد، اما در آینده روی میزان درآمد و موقعیت حرفه ای شما اثرات قابل توجهی خواهد گذاشت. علاوه بر این با افزایش اطلاعاتتان در این مورد علاقه تان به آن نیز بیشتر خواهد شد و این کار را با رغب بیشتری انجام خواهید داد. فقط یادتان باشد هر از گاهی به خودتان و چشم هایتان کمی استراحت بدهید!


فال روز متولدین مرداد :

امروز شما عشق و احساس بسیار شدیدی را نسبت به شریک زندگی خود و یا شخصی که دوستش دارید اما هنوز جسارت کافی برای بیان احساسات خود نسبت به او را نداشته اید، در وجود خود احساس خواهید کرد. شاید طرف مقابلتان به آن شکلی که انتظار دارید پاسخ شما را ندهد اما قطعا به خاطر توجهی که به او می کنید تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. در هر صورت اگر این رابطه یک رابطه ی جدید باشد که تازه می خواهد شروع شود آینده ی چندان درخشانی برای آن پیش بینی نمی کنید، پس انتظار چندانی از آن نداشته باشید. اگر قصد شروع یک فعالیت جدید تجاری و یا شراکت کاری را دارید توصیه می شود تا آغاز هفته ی آینده دست نگه دارید.


فال روز متولدین شهریور :

آنچه حس ششمتان امروز به شما می گوید همچون اطلاعات دقیقی خواهد بود که از عالم غیب به شما وحی شده اند! شما قادر خواهید بود با تکیه به این احساس درونی خود موفقیت های قابل توجهی کسب کرده و حتی میزان درآمد خود را افزایش دهید. شاید در واقع این اطلاعات را قبلا جایی خوانده و فراموش کرده باشید و یا بر حسب اتفاق در جایی به صورت نه چندان دقیق شنیده باشید و حالا ضمیر ناخودآگاهتان دارد شما را به توجه به آنها دعوت می کند. در هر صورت در مورد این اطلاعات تحقیق کرده و چنانچه از صحت آنها اطمینان کامل پیدا کردید بدون معطلی دست به کار شوید. شاید از همین راه به ظاهر عجیب خیلی زود پولدار شوید!

فال روزانه جمعه 9 اسفند 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

امروز شاید بخواهید در یک فعالیت گروهی یا اجتماعی شرکت کنید. در این جمع شما با یکی از دوستان یا آشنایان قدیمی خود دیدار خواهید داشت که به نظر می رسد کاملا عوض شده باشد، البته خوشبختانه این تغییرات در جهت مثبت هستند و باعث شده اند که شما ناگهان به شدت مجذوب این شخص شوید. اگر این شخص از جنس مخالف است و علاقه ای نسبت به او احساس می کنید از این که احساس خود را بروز دهید ترسی نداشته باشید. شاید او همان همسر رویاهایتان است که حالا دست تقدیر او را بار دیگر بر سر راهتان قرار داده است.امروز در محل کارتان نسبت به تماس های تلفنی حساسیت بیشتری نشان دهید و تا جای ممکن هیچ تماسی را بی پاسخ نگذارید.


فال روز متولدین آبان :

شروع یک پروژه ی جدید در محل کارتان که با تکنولوژی مدرن در ارتباط است می تواند زندگی حرفه ای شما را در مسیری کاملا متفاوت قرار دهد. این می تواند همان تغییری باشد که برای مدتی طولانی در انتظارش بوده اید و آنچه می بینید دارد اتفاق می افتد شما را به شدت هیجان زده خواهد کرد. هر کار جدیدی که امروز آغاز کنید قطعا فراز و نشیب های خاص خودش را خواهد داشت، اما تمام نشانه ها حاکی از این هستند که در نهایت به موفقیت دست خواهید یافت. پیش از گرفتن هر تصمیم مهمی تمام جوانب را به دقت سنجیده و اگر احساس کردید که انتخابتان درست است دست به کار شده و نگران هیچ چیزی نباشید.


فال روز متولدین آذر :

اگر قرار است به این زودی ها به سفر بروید، به احتمال زیاد در این سفر با شخص جدیدی آشنا خواهید شد که شما را به شدت به خود جذب می کند. آشنایی با این شخص باعث خواهد شد که از سفر خود بیشتر لذت ببرید، اما رابطه تان با این شخص به احتمال زیاد با پایان یافتن این سفر به آخر خواهد رسید. هر کدام از شما از یک شهر هستید و نمی توانید این دوستی را به راحتی ادامه دهید. امروز صبح که از خواب بیدار می شوید احساس می کنید انرژی کافی برای آغاز یک روز طولانی را در اختیار ندارید، اما اگر حداقل بخشی از مسیر منزل تا محل کارتان را پیاده بروید خیلی زودت از آنچه فکرش را بکنید قبراق و سر حال خواهید بود.

فال روزانه جمعه 9 اسفند 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

امروز ممکن است خبرهایی در رابطه با پولی که به صورت کاملا غیر منتظره به دستتان خواهد رسید بشنوید. شاید این پول را خودتان به دست آورده باشید، یا آن را از یک سرمایه گذاری در گذشته، یا حتی از طریق ارث به دست آورده باشید. اگر در بازار سهام پولی سرمایه گذاری کرده اید یا ملکی را خریده اید ارزش آن خیلی زود به طور قابل توجهی افزایش خواهد شد. البته مسائل مادی تنها منبع خوشحالی امروز شما نخواهند بود و خوشبختانه در زندگی شخصیتان نیز گره ی بزرگی به طوری گشوده خواهد شد که خودتان هم نمی توانید از آن سر در بیاورید. به خاطر این همه خوشبختی خدا را شکر کنید و بخاطر مسائل کوچک و بی اهمیت زیبایی های زندگی را نادیده نگیرید.


فال روز متولدین بهمن :

امروز به احتمال زیاد خیلی ناگهانی و بی آن که از قبل به چنین چیزی فکر کرده باشید، ایده ی شروع یک شراکت حرفه ای یا تجاری به سرتان خواهد زد. شاید با یکی از همکاران خود در مورد احتمال شروع یک شراکت تجاری صحبت کنید و تصمیمات مهمی در این رابطه بگیرید. امروز همچنین احتمال این که تنها با یک نگاه عاشق شوید بسیار زیاد خواهد بود. شاید این شخص تفاوت های زیادی با شما داشته باشد و در رابطه تان پستی و بلندی های بسیاری را تجربه کنید، اما اگر تلاش کافی داشته باشید به احتمال زیاد خواهید توانست مشکلات موجود در این رابطه را حل کرده و یا حتی تصمیم به ازدواج با این شخص بگیرید.


فال روز متولدین اسفند :

آیا مدتی است که به فکر تغییر شغل خود بوده اید؟ اگر جوابتان مثبت است امروز می تواند روز خوبی برای جستجو به دنبال شغل مورد نظرتان باشد. حالا که احساس می کنید تلاش هایتان بیهوده بوده اند و نتیجه ی مورد نظرتان را دریافت نکرده اید و وقت انرژی خود را صرف کاری نموده اید که آینده ی مورد نظرتان را نمی تواند برای شما تضمین کند، چرا دارید به این روند ادامه می دهید؟! جستجو در اینترنت و سایت های کاریابی می تواند کمک قابل توجهی به شما بکند. علاوه بر این باید رزومه ی خودرا به روز رسانی کرده و با افرادی که در زمینه ی حرفه ای مورد نظرتان مشغول به کار هستند مشورت کنید. مطمئن باشید این زحماتتان بی نتیجه نخواهند ماند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 283 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php