کد خبر : 240291 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱

فال روزانه جمعه 6 اسفند 1395

فال روزانه متولدین فروردین امروز احتمالا پیغام های در هم و نامفهومی در محل کار دریافت خواهید کرد که ممکن است کمی گیج کننده باشند. برای برطرف کردن این ابهام ها، زمان بگذارید. فضای مه آلودی که امروز با آن درگیر هستید در ارتباط های شما نیز وجود دارد. بهتر …

فال روزانه جمعه 6 اسفند 1395

فال روزانه متولدین فروردین

امروز احتمالا پیغام های در هم و نامفهومی در محل کار دریافت خواهید کرد که ممکن است کمی گیج کننده باشند. برای برطرف کردن این ابهام ها، زمان بگذارید. فضای مه آلودی که امروز با آن درگیر هستید در ارتباط های شما نیز وجود دارد. بهتر است همه کارها و وظایف خود را دوباره چک و با خود مرور کنید. سعی کنید تا حد امکان در دسترس باشید و با اطرافیان رفتار مناسبی داشته باشید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز بیشتر افکار شما حول‌و‌حوش مسایل مالی می چرخند اما به واسطه نامشخص بودن و فضای ابهام‌آلودی که امروز وجود دارد، نمی توانید درک درستی از این وضعیت داشته باشید. باید سعی کنید همه چیز را درست و حسابی چک کنید و مورد بررسی قرار دهید. احتمال دارد چیزهای که کشف و درک می کنید، کاملا درست یا غلط باشند. بهترین کار این است که قدم های خود را آهسته تر اما با دقت تر بردارید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز همه چیز مبهم و گیج کننده است. از رفتار اطرافیان گرفته تا رویدادهای زندگی همه عجیب و غریب به نظر می رسند. شما پارانوئید و بدبین نشده اید، فضای امروز واقعا این طور است و باید از خود در مقابل این وضعیت دفاع کنید. در محل کار صبور باشید و در مقابل هر رفتاری از خود واکنش نشان ندهید. مطمئن باشید نتیجه صبر و حوصله خود را دریافت خواهید کرد و خیلی زود از این همه ابهام و سردرگمی خارج خواهید شد. فقط امروز هیچ تصمیمی اتخاذ نکنید که زمان مناسبی برای این کار نیست.

فال روزانه متولدین تیر

امروز هر چقدر قهوه و چای می نوشید، باز هم ذهنتان باز نمی شود و حالت کسالت و خواب‌آلودگی دارید. ماه در وضعیت ابهام قرار گرفته و این مساله روی طالع امروز شما نیز تاثیر گذاشته است. بهتر است به ندای درونی خود اعتماد کنید. در میان انسان هایی باشید که انرژی خوب و مثبتی دارند و می توانند شما را از فضا و فاز فکری منفی بیرون بیاورند. به جای اینکه به این تردیدها دامن بزنید، یا در نتیجه آنها با اطرافیان بدرفتاری داشته باشید، در گوشه تنهایی خود باشید و استراحت کنید تا این انرژی های منفی از بین بروند

فال روزانه متولدین مرداد

امروز بسیار دوست دارید به آینده خود فکر کنید و برای آن برنامه های ایده آلیستی بچینید. اما همه چیز در هاله ای از ابهام هستند. هیچ دید روشنی به آینده ندارید و حتی نمی دانید دقیقا چه می خواهید. اما خیلی نگران نباشید. با مطالعه و مشورت گرفتن می توانید افکار خود را سامان دهید. این را در نظر داشته باشید که آهسته و پیوسته باید به جلو پیش بروید. قدم های بزرگ ممکن است انتهای خوشایندی نداشته باشند. امروز به جای کار کردن، فقط به فکر و رویاپردازی مشغول باشید و هیچ تصمیمی هم نگیرید. جزئیات رویاها را نیز به روزهای آینده موکول کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

فضای رمزآلودی امروز در روحیه و تفکرات شما اثر خواهد گذاشت. به طور مثال، به این می اندیشید با هر قدمی که به جلو برمی دارید، به جای پیشرفت، دو قدم عقبگرد دارید! امروز به هیچ عنوان برای تصمیم گیری زمان مناسبی نیست. به ویژه در مورد مسایل کاری و شغل اصلا امروز هیچ قولی ندهید و تصمیمی نگیرید.

فال روزانه متولدین مهر

بزرگ فکر کنید. رویاهای بزرگ در سر داشته باشید. هر چقدر آرزوهای شما بزرگ تر باشند، آینده بهتری برای خود رقم خواهید زد. امروز شاید روی ابرها باشید و همه چیز کمی گیج کننده باشد. اما در عین حال، بسیار تشنه کسب دانش هستید. بیشتر علاقه شما هم مطالعه کتاب یا مقاله های متافیزیک است. این را به یاد داشته باشید هیچ کسی به اندازه خودتان شما را نمی شناسد. با خودتان صادق باشید

فال روزانه متولدین آبان

امروز در یک فضای مه آلود گرفتار خواهید بود. همه چیز کاملا مرموز و نامعلوم به نظر می رسند. خیلی خودتان را نگران نکنید. به جای اینکه روی مسایل مهم و منطقی متمرکز باشید، رویاپردازی کنید. امروز هر نوع تصمیم گیری می تواند عواقب بدی داشته باشد. اگر نمی خواهید همه هفته خود را به درست کردن اشتباهات امروز سپری کنید، ترجیحا هیچ کاری انجام ندهید و در گوشه تنهایی خود استراحت و خیال پردازی کنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز هر برنامه ای که در ذهن دارید را چند بار دوره و بررسی کنید. قرارهایی که با افراد مورد علاقه خود دارید را نیز مرور کنید تا رفتار مناسبی داشته باشید. به دلیل فضای ابهام آلودی که امروز وجود دارد، شاید در ارتباط های خود با کمی مشکل یا سوبرداشت مواجه شوید اما باید مراقب رفتارهای خود باشید و واکنش های ناگهانی بروز ندهید. برای امضا قرارداد یا تصمیم گیری های مهم اصلا روز خوب و مناسبی نیست این مسایل را به زمانی دیگر موکول کنید.

فال روزانه متولدین  دی

صفر و یک نباشید. دنیا را سیاه و سفید نبینید و این را بدانید که دنیا رنگ های دیگری نیز دارد. شاید امروز مسایل کمی پیچیده و غیرقابل درک باشند، اما موقتی است و در روزهای آینده این ابر ابهام از بین خواهد رفت. در مورد مسایل کاری خود باید صبورتر باشید و به هیچ عنوان هم تصمیم گیری نکنید. یا حرفی را به طور قطع بیان نکنید. روز سالم و عادی پیش رو ندارید پس کاملا مراقب رفتار و کارهای خود باشید. برای دوری از انرژی های منفی، یوگا یا پیاده روی کنید. یا حمام آب گرم بگیرید و در گوشه ای تنها استراحت و خیال پردازی کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز قدرت خیال پردازی شما زیاد است. از این همه قوه تخیل می توانید برای خلاقیت و انجام کارهای هنری بهره بگیرید. هنر به رویا نیاز دارد و امروز، زمان رویاپردازی های زیاد شما است. اگر در زمینه هنر کار کنید، بدون شک آثار خوبی خلق خواهید کرد. از مهارت های خود استفاده کنید و حتی از دیگران کمک بگیرید تا در انجام برخی کارها به شما کمک کنند. یا در بهبود ایده هایتان به شما مشورت بدهند. به هیچ عنوان خود را قربانی مسایل منفی یا رویدادهای ناراحت کننده، نکنید. همیشه در موضع قدرت باشید. امروز برای برنامه ریزی خوب است اما تصمیم گیری نکنید و هیچ قولی هم ندهید.

فال روزانه متولدین اسفند

ابهام و غباری که همه امروز را فراگرفته باعث می شود در کارهای خود دچار تردید بشوید. اما این تردید موجب وحشت شما نشود و به واسطه آن با اطرافیان بدرفتاری نداشته باشید. اگر چیزی باب میل شما پیش نمی رود، این را به خاطر داشته باشید باید صبور باشید. به خود استراحت دهید تا باتری وجودتان دوباره شارژ شود. همیشه فاصله خود با اطرافیان را حفظ کنید و به یاد داشته باشید بیش از حد به کسی نزدیک یا از کسی دور نشوید.

فال روزانه جمعه 6 اسفند 1395

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه جمعه 6 اسفند 1395

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 276 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

css.php