کد خبر : 268072 تاریخ انتشار : جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱:۱۷

فال روزانه جمعه 3 مرداد 99

فال روزانه جمعه 3 مرداد 99 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : امروز حفظ کردن تعادل جسمی و روحی‌تان کار خیلی ساده ای نخواهد بود، اما شما می توانید این کار را انجام دهید، شما خیلی قوی هستید با این حال …

فال روزانه جمعه 3 مرداد 99

فال روزانه جمعه 3 مرداد 99

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

امروز حفظ کردن تعادل جسمی و روحی‌تان کار خیلی ساده ای نخواهد بود، اما شما می توانید این کار را انجام دهید، شما خیلی قوی هستید با این حال نظرهای مخالف و ضد و نقیض دیگران ممکن است این کار را برایتان سخت کند. این را در نظر داشته باشید که سلاح های کافی در انبار مهمات خود دارید و می توانید از پس این جنگ بر بیایید. مواجه شدن با چالشی که به وجود آمده است و بحث و گفتگو با دیگران برای شما درس‌هایی به همراه خواهد داشت. تحت هر شرایطی خودتان و توانایی‌هایتان را باور داشته باشید. اکنون زمان خوبی است برای این که رازهایی را که در سینه دارید به زبان بیاورید و کسی که دوست دارید را در جریان آنها قرار دهید.


فال روز متولدین اردیبهشت :

امروز برای شما خواستن برابر با توانستن خواهد بود. چراغ دارد برای شما سبز می شود و می توانید پایتان را روی گاز گذاشته و با سرعت تمام پیش بروید. کافی است چیزی را بخواهید تا آن را به دست بیاورید. البته این بدان معنا نیست که همه چیز را خیلی راحت به دست خواهید آورد. جایزه به کسی تعلق خواهد گرفت که بیشتر برای آن تلاش کند. به اطرافیان نشان دهید که چقدر می توانید موفق باشید. اراده و پشتکار فوق‌العاده شما دیگران را تحت تاثیر قرار خواهد داد. قربانی نیش و کنایه های آنها نشوید و صبر کنید تا نتیجه کارهایتان به آنها نشان دهد که در اشتباه بوده‌اند. فقط باید دقت کنید وقتتان را بیهوده از دست ندهید، زمان تنها چیزی است که باز نمی گردد.


فال روز متولدین خرداد :

امروز وقت زیادی برای استراحت و یک جا نشستن نخواهید داشت، ولی این دقیقا همان طوری است که شما دوست دارید روز خود را بگذرانید. با وجود شلوغی برنامه‌تان همه چیز برای شما خیلی راحت خواهد بود. همه از شما حمایت خواهند کرد و خیلی خوب می دانید که در چه جهتی باید پیش بروید و چکار باید بکنید. از موقعیتی که دارید استفاده کنید. روی هدف‌هایتان متمرکز شوید و اجازه ندهید نیروهای بازدارنده جلوی شما را بگیرند. شما با خوشحالی واقعی تنها یک قدم فاصله دارید. ممکن است به صورت اتفاقی با یکی از دوستان قدیمی خود دیدار کنید. امروز فرصت برقرار کردن رابطه ای جدی تر و عمیق تر با کسی که دوست دارید را خواهید داشت.

 

فال روزانه جمعه 3 مرداد 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

امروز روی کمک دیگران حساب کنید. تبادل اطلاعات به تکمیل قطعات آخر پازل کمک خواهد کرد. این که مستقل باشید بسیار مهم و ضروری است، اما گاهی باید متوجه باشید که قدم مهم بعدی به کمک گرفتن از دیگران و دریافت اطلاعات از آنها نیاز دارد. از دیگران مشورت بخواهید و کسب اطلاعات کنید، ولی خودتان دست به عمل بزنید و وبال گردن دیگران نشوید. عادت‌ها و ترس های شما همیشه مانع رابطه عاطفی مطلوبتان می شوند اما اگر یاد بگیرید که چه زمانی باید به احساس درونی خود اعتماد کنید و از پیله عادت‌هایتان خارج شوید خواهید توانست بهترین راه ممکن را انتخاب کنید و به خواسته قلبی‌تان دست پیدا کنید.


فال روز متولدین مرداد :

امروز برای شما روز خیلی خوبی است، شاد باشید. اعتماد به نفستان بسیار بالا است و چیزهای خوب به سمت شما در حرکت هستند. افراد و موقعیت‌هایی که می توانند برای شما منافعی به همراه داشته باشند را به خود جذب خواهید کرد. امروز هیچ حد و مرزی برای شما وجود ندارد، فقط مواظب باشید زیاد مغرور نشوید. غرور خوب است، ولی کبر هرگز! تا نیمه مرداد ماه بهتر است در مورد برنامه ریزی های دراز مدتی که داشته‌اید با احتیاط عمل کنید و با سرعت کمتری پیش بروید. حالا دیگر وقت آن رسیده است که همراه با کسی که دوست دارید برای یک تعطیلات دونفره لذت بخش برنامه ریزی کنید و یک استراحت حسابی در برنامه خود بگنجانید.


فال روز متولدین شهریور :

امروز ممکن است احساسات شما همراه با نوسان باشد. روی هیچ چیزی نمی توانید درست تمرکز کنید. بدون این که به هیچ نتیجه ای دست پیدا کنید از این شاخه به آن شاخه می پرید. دیگران خیلی به احساسات شما اهمیت نمی دهند، پس انتظار بیهوده از کسی نداشته باشید، زیرا تنها نتیجه ای که برای شما می تواند داشته باشد، دلخوری خواهد بود. شما انگیزه زیادی در خود احساس نمی کنید و دوست دارید هیچ کاری نکنید، ولی تازه اول هفته است و با وجود وظایف بسیاری که در انتظارتان هستند نمی شود وقت خود را به بطالت و بیکاری بگذرانید. امروز بهتر است به جای این که روی احساستان متمرکز شوید روی عقل و منطق خود تمرکز کنید.

فال روزانه جمعه 3 مرداد 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

امروز تا می توانید برای به دست آوردن صلح و آرامش تلاش کنید. شما امروز می توانید به سادگی از کاه کوه بسازید و دنیا را برای خود به پایان برسانید. اعتمادی که به نزدیکانتان دارید ممکن است دچار تزلزل شود و تا نیمه های مرداد این شک و تردید نسبت به روابط نزدیکتان بیشتر نیز خواهد شد. گاهی بد نیست روابط خود را مورد سوال قرار دهید، اما آنها را قربانی بی اعتمادی خود نکنید. اگر برنامه رمانتیکی برای امروزتان چیده بودید، ممکن است اتفاقات غیر مترقبه مانع آن بشوند. خودتان را عصبانی نکنید؛ همه کارهایتان را انجام بدهید و با جریان پیش بروید. اگر به هیچ عنوان به برنامه‌تان نرسیدید آن را برای روز بهتری بگذارید.


فال روز متولدین آبان :

سرگردان از این سو به آن سو می روید و حس می کنید انگار با دست های چرب می خواهید یک ماهی لیز را بگیرید. اگر این طور است به خودتان سخت نگیرید و بگذارید ماهی شنا کند و برود. اگر ماهی لازم داشته باشید بعدا هم می توانید به ماهیگیری بروید. امروز حرف های دیگران خیلی زود شما را ناراحت می کنند، بهترین کاری که می توانید بکنید این است که این حرف‌ها را به خودتان نگیرید. برای آرامش اعصابتان به نظافت بپردازید. میزتان را در محل کار مرتب کنید و یا خانه را تمیز کنید. هیچ گاه پایان یک عشق پایان یک زندگی نیست، شاید درد و ناراحتی برایتان به همراه داشته باشد، ولی بعد از این که این دوره را پشت سر بگذارید همه چیز از نو آغاز خواهد شد.


فال روز متولدین آذر :

خیلی زود بیدار شوید و راه بیفتید. تازه اول هفته است و شما یک دنیا کار برای انجام دادن دارید و هیچ زمانی برای از دست دادن ندارید. ذهنتان درگیر وظایف و کارهای بسیاری است که باید انجام دهید، اما خودتان را اصلا نگران نکنید، شما آمادگی کافی برای مقابله با موانع احتمالی را دارید. شاید اعتماد به نفستان به اندازه همیشه نباشد، ولی این مسئله توانایی شما را از بین نمی برد و تنها باعث می شود احتیاط بیشتری به خرج دهید. اگر حوصله ندارید و دلتان می خواهد با خودتان خلوت کنید و یا احساس می کنید طرف مقابلتان از عشق برای شما یک زندان ساخته است امروز خودتان را کمی کنار بکشید، بالاخره هر کسی در هر رابطه ای گاهی حق تنها ماندن را دارد.

فال روزانه جمعه 3 مرداد 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

مثبت نگری این چند وقت اخیرتان امروز با برخوردن به یک مانع در مسیرتان به چالش کشیده شود، اگر تسلیم نشوید ولی در عین حال واقع گرا باشید خواهید دید که همه چیز روبراه خواهد شد. امروز احساسات شما پستی و بلندی های زیادی را تجربه خواهند کرد. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که به تنهایی بنشینید و احساسات خود را بنویسید. نوشتن یک نامه، ترانه و یا خاطره نویسی نیز به شما کمک خواهند کرد. خواهید دید که اوضاع به آن پیچیدگی که فکر می کنید هم نیست. وقتی شک دارید با کسی که دوست دارید و مورد اعتماد شماست مشورت کنید و سپس بر اساس آنچه حس درونی‌تان به شما می گوید عمل کنید.


فال روز متولدین بهمن :

امروز به صورت ناگهانی سرتان شلوغ شده است و شک دارید که بتوانید تمام کارهایتان را به موقع انجام دهید. قدم به قدم جلو بروید و به نوبت به کارهایتان رسیدگی کنید. به خودتان فشار نیاورید و همزمان چند کار مختلف را انجام ندهید. در غیر این صورت ترس از ناتوانی در انجام آنها وجود شما را فرا خواهد گرفت. به خودتان سخت نگرید و از کاه برای خودتان کوه نسازید. از امروز وارد دوره ای از نارضایتی از مسائل خانوادگی و ارتباطات خود با دیگران خواهید شد. یکی از دوستان یا نزدیکانتان ناگهان احساسات خود را به تندترین شکل ممکن بیان کرده و شما را تا حدی از خود ناراحت می کند که دلتان می خواهد خودتان را کنار کشیده و در لاک تنهایی خود فرو بروید.


فال روز متولدین اسفند :

امروز احساستان در مرکز توجه شما خواهند بود، هرچند این تمرکز برای شما با چالش همراه خواهد بود. احساس می کنید همچون یک یویو در دست یک نفر دیگر بالا و پایین می روید. قربانی دیگران نباشید و از حق خودتان دفاع کنید، حتی اگر آنها از دست شما ناراحت شوند. فقط تا جایی که می توانید حرف‌هایتان را با دقت انتخاب کنید. شما مسئول احساسات دیگران نیستید و در این مورد باید خودتان را در اولویت قرار دهید. برای این که نتیجه کارهایی که اکنون می کنید را ببینید باید حداقل تا آخر هفته صبر کنید. به نظر می رسد حق انتخاب گسترده ای که در اختیار مجردها قرار دارد آنها را در تصمیم گیری دچار سردرگمی کرده است. به ندای قلبتان گوش کنید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 463 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php