کد خبر : 133272 تاریخ انتشار : جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۳:۴۹

فال روزانه جمعه 3 بهمن ۱۳۹۳

فال روزانه جمعه 3 بهمن ۱۳۹۳ فال روزانه فروردین بی‌خیالش شو! اگر همیشه اصرار کنید دست بالا را داشته باشید و حرف آخر را شما بزنید، بخشش کار سختی می‌شود. اما ماه شما امروز در مدار «شفادهنده زخمی» قرار گرفته تا بخشش و فراموش کردن را برای شما به ارمغان …

فال روزانه جمعه 3 بهمن ۱۳۹۳

فال روزانه جمعه 3 بهمن ۱۳۹۳

فال روزانه فروردین

بی‌خیالش شو! اگر همیشه اصرار کنید دست بالا را داشته باشید و حرف آخر را شما بزنید، بخشش کار سختی می‌شود. اما ماه شما امروز در مدار «شفادهنده زخمی» قرار گرفته تا بخشش و فراموش کردن را برای شما به ارمغان آورد. به‌شکلی ناگهانی، در خواهی یافت که یک احساس زهرآلود در زندگی، بیش از آن‌که فکر می‌کردید به شما آسیب می‌رساند. درست است که شاید هیچ وقت یک معذرت‌خواهی درست دریافت نکنید، اما وقت آن رسیده که غر زدن را کنار بگذارید و انرژی خود را صرف چیزهای مثبتی کنید که واقعاً می‌توانید آن‌ها را کنترل کنید.

فال روزانه اردیبهشت

آیا احساس آشفتگی در محیط کار خود می‌کنید؟ امروز ستاره‌های شما در مداری قرار گرفته‌اند که می‌توانید ریشه آشوب را در یابید و قبل از آن‌که از کنترل خارج شود، آن را مدیریت کنید. در یابید که چه کسی پشت سر شما حرف می‌زند و خیلی رک با عامل شورشی صحبت کنید. اما برخورد با او کافی نیست. بهتر است دلیل برخورد نامناسب او را هم در یابید. به این ترتیب، علاوه بر این‌که اوضاع به حالت عادی بر می‌گردد، ممکن چیز مهمی را هم در این فرآیند یاد بگیرید.

فال روزانه خرداد
امروز وقت آرام نشستن در محیط کار و تکیه بر دستاوردهای گذشته نیست. ماه انفعالی و سیارک «شفادهنده زخمی» نشان‌دهنده این است که در محیط کاری شما دردسری زیر لایه آرامش قرار گرفته است. اگر احساس می‌کنید رئیس‌تان ناراضی است، خیلی رک از او درخواست نظر و توصیه کنید. ممکن است که گفت‌وگوی جالبی نباشد، اما آموزنده خواهد بود. امشب به یک مهمانی خوب بروید تا روابط شما از حد مجازی بیشتر شود.

فال روزانه تیر

آیا درباره احساسات خود نسبت به یک شریک کاری صادق هستید؟ ممکن است که روی افراد خاصی در کار تصمیم سریع گرفته باشید، اما چینش ستاره‌های شما در مداری است که پیشنهاد می‌دهد روی یک ترتیب و توافق خاص تجدید نظر کنید. شراکت نمی‌تواند به‌شکل روزانه پنجاه پنجاه باشد، اما اگر در طولانی‌مدت به آنجا نرسد، احساسات بد شروع به شکل‌گیری می‌کند. اگر احساس می‌کنید از شما سوءاستفاده می‌شود، با فرد مقابل دور یک میز بنشینید و شرایط شراکت را دوباره بچینید.

فال روزانه مرداد

ماه احساسی شما در مداری در منظومه روابط شما قرار گرفته که به شما اجازه می‌دهد به قلب یک اتحاد مهم راه یابید. هیچ کدام از شما نمی‌خواهد از ترس ایجاد ناراحتی چیز ناخوشایندی بگوید، اما اگر حرف‌ها زده نشود، اوضاع از کنترل خارج خواهد شد. با یک ذهن باز سراغ این شخص بروید و هر چه در دل دارید با او در میان بگذارید و هر کدام کاری را به عهده بگیرید که بیشتر در آن مهارت دارید و در نظر بگیرید که همیشه هم راهکار پنجاه‌پنجاه بهترین سازوکار نیست.

فال روزانه شهریور

امروز روزی است که باید به فکر مراقبت از خود باشید. شما روی مسیر ناهمواری می‌دویدید و نیازی نیست تا زمان زمین خوردن این کار را ادامه دهید. بهتر به نشانه‌هایی که می‌بینید بیشتر دقت کنید و آن‌ها را نادیده نگیرید. می‌توانید چند قرار را لغو کنید، روی آرامش خود کار کنید و به سالن ماساژ بروید. بعد از کار به کلاس یوگا بروید، یک شام سبک بخورید و به تخت بروید.

فال روزانه مهر

چینش ستاره‌های شما در مداری قرار دارد که نشان‌دهنده فرصتی برای ایجاد هماهنگی میان روابط شماست. طی زمان با افرادی که شلوغ و پرسروصدا هستند ممکن است باعث هیجان شود، اما بعد از مدتی باعث سردرد و گیجی شود. این مسئله درباره شرکای عشقی و کاری شما صدق می‌کند و حتی گاهی دوستان‌تان. امروز تصمیمی هشیارانه بگیرید تا با افرادی هم‌سلیقه و آرام هم‌صحبت شوید که برای ایده‌های شما ارزش قائلند.

فال روزانه آبان

امروز به خود فشار نیاورید. دوست دارید باور کنید که بیشترین انرژی را در دنیا دارید، اما بهتر است زیاد به خود سخت نگیرید و کمی هم استراحت کنید. چینش ستاره‌های شما در مداری است که نشان می‌دهد یک برنامه فشرده در زندگی می‌تواند به پشیمانی بیانجامد. اگر مثلاً برنامه کتاب‌خوانی خود را سر ساعت پنج تنظیم کرده‌اید، ممکن است از گسترش روابط اجتماعی غافل شوید. هر کاری که می‌کنید، کمی از سختگیری کم کنید. مثلاً یک فیلم مفرح یا ماساژ و حمام طولانی بعد از کار.

فال روزانه آذر

آیا یک دوست یا آشنا باعث عصبانیت شما شده؟ یک قدم به عقب بردارید و سعی کنید از این قضیه درسی بگیرید. آسمان شما نشان از آن دارد که دیگران، بزرگ‌ترین آینه شما هستند و چه خوب و چه بد، وجهی از وجود شما را بازتاب می‌دهند. بنابراین، به‌جای سرزنش دیگران شجاعانه به درون آن‌ها بنگرید. کمی صدای خود را پایین آورید و لحن خود را عوض کنید تا همه چیز بهتر شود.

فال روزانه دی

امروز مواظب خرج کردن خود باشید. سیارک‌های شما در منظومه مالی نشان می‌دهند که امروز فرصت خوبی است تا در مخارج خود تجدید نظر کنید. اگر هزینه چیزی را با کسی شریک هستید، مطمئن شوید که همه چیز منصفانه است. اگر پرداخت وجهی فراتر از توانایی مالی فرد مقابل است، ممکن است مجبور شوید به فکر شریک دیگری باشید. حواستان باشد که به اندازه جیب‌تان خرج کنید.

فال روزانه بهمن

آیا آماده برداشتن یک قدم بزرگ هستید؟ سیارک‌های شما نشان‌دهنده آن هستند که امروز زمان مناسب آن فرا رسیده که قدم بزرگی که در ذهن داشتید بردارید. روی موردی خوب کار کرده‌اید، اما تغییراتی پیش رو دارید که چالش‌برانگیز هستند. اگر خود را در موقعیت خطیری می‌بینید، خیلی راحت به‌دنبال یک مشاور بگردید تا شما را کمک کند. اشکالی در این نیست که کسی دست شما را بگیرد

فال روزانه اسفند

امروز ممکن است سیگنال‌های راه‌دور با سیگنال‌های شما تداخل یابند. اگر احساس کردید که وضعیت از حالت آرام به سمت طوفانی می‌رود، باید خیلی سریع در چینش اولویت‌های خود تجدید نظر کنید. اگر این موضوع درباره رابطه شما صدق می‌کند، هر چه سریع‌تر گفت‌وگویی صادقانه با فرد مقابل داشته باشید (فقط به یاد داشته باشید که علاوه بر صحبت، گوش هم بکنید). امروز وقت آن رسیده که اگر احساس خوبی دارید، کوله‌پشتی خود را ببندید و از شهر بیرون بزنید.

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه جمعه 3 بهمن ۱۳۹۳

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 178 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php