کد خبر : 267985 تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ تیر ۱۳۹۹ - ۰:۱۵

فال روزانه جمعه 27 تیر 99

فال روزانه جمعه 27 تیر 99 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : امروز شما شاید با احساسات خود خیلی خوب و به راحتی کنار بیایید ولی نسبت به رفتارها و واکنش های دیگران فوق حساس هستید و به همین خاطر هم …

فال روزانه جمعه 27 تیر 99

فال روزانه جمعه 27 تیر 99

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

امروز شما شاید با احساسات خود خیلی خوب و به راحتی کنار بیایید ولی نسبت به رفتارها و واکنش های دیگران فوق حساس هستید و به همین خاطر هم ترجیح می دهید تا جای ممکن سکوت کنید. شما اغلب می دانید که دقیقا چه چیزی باید بگویید و خیلی به عواقب گفته‌هایتان فکر نمی کنید و همان چیزی که در فکرتان هست را به زبان می آورید، ولی امروز پای حرف زدن در مورد برنامه های بلندپروازانه ای که در مورد آینده‌تان دارید که به میان می آید، مخصوصا اگر طرف مقابلتان کسی باشد که برایتان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، دست و دلتان می لرزد و خودتان را مورد نقد و نکوهش قرار داده و مهر سکوت به لب می زنید. خیلی هم به خودتان سخت نگیرید!


فال روز متولدین اردیبهشت :

با وجود این که ممکن است امروز جریان نهفته ای از مسائل بیان نشده در ذهنتان باشد، شما می توانید تعادل خودتان را حفظ کرده و این بحث را باز نکنید. حتی اگر کسی شما را تحت فشار گذاشته و اصرار داشت که در مورد احساساتتان صحبت کنید خیلی صریح به آنها بگویید که هنوز برای بحث در این رابطه آمادگی کافی ندارید. البته این نکته را هم به آنها یادآور شوید که قصد ندارید این پرونده را برای همیشه ببندید و تنها قصد دارید بحث در مورد آن را به زمان مناسب تری موکول کنید. زمان بندی مناسب یکی از مهمترین چیزهای این دنیاست. آن کتاب نیمه تمامی که مدتهاست روی میزتان است را همین امشب تمام کنید، این بهترین مدیتیشن برای امروزتان خواهد بود.


فال روز متولدین خرداد :

شما خردادی های بی قرار نمی توانید به راحتی یک جا آرام بنشینید و یا حتی سرعتتان را کم کنید، ولی یک روز آرامش و تفکر می تواند دقیقا همان چیزی باشد که در حال حاضر به آن نیاز دارید. شاید گاهی فکرتان به آینده های دوردست کشیده شود، ولی به طور کلی می توانید اکنون و این لحظه را مورد تفکر و بررسی قرار دهید و به نتایج خیلی مهمی هم دست پیدا کنید. اگر برایتان امکان پذیر است از شرکت در فضاهای اجتماعی مجازی و غیر مجازی اجتناب کرده و کمی با خودتان خلوت کنید. همیشه برای شور و هیجان و وقت گذرانی با دوستان و عزیزان وقت بگذارید، ولی گاهی باید برای خودتان هم وقت گذاشته و به دنیای درونتان سفر کنید.

 

فال روزانه جمعه 27 تیر 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

قول‌هایی که قبلا داده‌اید ولی هنوز به آنها عمل نکرده‌اید امروز به شما اجازه نخواهند داد که وقت زیادی برای استراحت کردن داشته باشید، ولی خوشبختانه با کمی تلاش خواهید توانست به تمام وعده‌هایی که داده ای جامه عمل بپوشانید. اگر حوصله نداشتید خودتان را جای طرف مقابلتان بگذارید و ببینید خودتان چقدر از بدقولی ناراحت می شوید. با بیان کردن احساسات خود شما می توانید به آرامش ذهنی برسید. طبیعی است که مثل هر رودی که به سمت دریا جاری است باید پیچ و خم های زیادی را پشت سر گذاشته و با موانع و مقاومت‌هایی روبرو شوید ولی هیچ نیازی به مبارزه کردن نیست، شما به راه خود ادامه بدهید و همه چیز خودبخود روبراه خواهد شد.


فال روز متولدین مرداد :

به نظر می رسد که روز فوق‌العاده ای در انتظارتان باشد و شما آماده هستید که با تمام توانتان به سوی انجام کارهایی که در لیست برنامه های امروزتان قرار دارند بشتابید. ولی ممکن است خیلی زود نظرتان عوض شود و با خودتان فکر کنید که چرا باید اینقدر تلاش کرده و خودتان را به خاطر کارهایی که خیلی هم اهمیتی ندارند خسته کنید. اگر در طول روز دیدید هر کاری که می کنید حال و هوایتان به حالت اول صبح باز نمی گردد به خودتان فشار نیاورید. اگر برایتان امکان داد کمی به خودتان استراحت بدهید و در خانه و کنار خانواده یا دوستانتان باشید. اگر هم مجبور هستید حتما به کارهایتان ادامه دهید در میان روز حتما ساعتی را به خودتان و استراحت کردن اختصاص دهید.


فال روز متولدین شهریور :

با وجود این که خودتان دقیقا می دانید که دلتان می خواهد امروزتان را چگونه بگذرانید ممکن است در طی روز و در حین اجرای نقشه‌هایی که برای روزتان داشته‌اید به مشکل بربخورید. اصرار به حفظ برنامه اولیه‌تان می تواند باعث ناامیدی و دلسردی شما شود، اگر کمی انعطاف پذیری از خودتان نشان دهید خواهید توانست بخش اعظم برنامه‌هایی که داشته‌اید را با اندکی تغییرات عملی کنید. به انرژی کیهانی اجازه دهید تغییرات لازم را در برنامه‌تان ایجاد کند؛ شاید آن چیزی که در انتظارتان است خیلی بهتر از آن چیزی باشد که خودتان در ابتدا فکر می کرده‌اید. اعتماد داشتن به کائنات در رسیدن شما به موفقیت و خوشبختی نقشی کلیدی می تواند داشته باشد.

فال روزانه جمعه 27 تیر 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

امروز شاید احساس کنید که دلتان نمی خواهد راهی را که تا به اینجا طی کرده‌اید را ادامه دهید و دلتان بخواهد همه چیز را رها کنید، ولی هنوز برای تسلیم شدن خیلی زود است و ایده ای بدتر از این ممکن نیست به ذهنتان برسد. خوشبختانه در حال حاضر همه چیز به نفع شما دارد پیش می رود و اگر اهدافتان را مرحله به مرحله و به صورت منطقی مشخص کنید با رسیدن به این اهداف کوتاه مدت و با طی هر مرحله به اهداف بلند مدت خود نزدیک تر و نزدیک تر خواهید شد. البته اگر انتظار داشته باشید همه چیز کامل و بدون نقص باشد فقط زمینه ناامیدی خودتان را فراهم می کنید. خطاها و کمبودهایتان را بپذیرید و یادتان باشد که شما انسان هستید و جایز الخطا.


فال روز متولدین آبان :

امروز باید برای شما روزی فوق‌العاده باشد. این اواخر شما تغییرات بزرگ و زیادی را در خانه و محل کارتان تجربه کرده‌اید و باید به معنا و مفهومی که پشت این تغییرات است خوب فکر کنید. شما سرشار از ایده های بلندپروازانه تازه هستید و تجربه‌هایی که داشته‌اید در رسیدن به اهداف جدیدتان به شما کمک خواهند کرد. شاید همه چیز در حال حاضر دقیقا همان چیزی که شما انتظارش را دارید نباشد، ولی خودتان خوب می دانید که می توانست بدتر از این هم باشد. از همه این‌ها گذشته اوضاع دارد رو به بهبود پیش می رود و اگر کمی صبر داشته باشید حتما نتیجه تلاش‌هایتان را خواهید دید. امروز شما همچون ستاره ای درخشان هستید، فرصت را از دست ندهید.


فال روز متولدین آذر :

امروز ذهنتان شما را به یک سو و قلبتان به سویی دیگر می کشاند و نمی توانید بین این دو تعادل برقرار کنید. شما قصد دارید برای آینده‌تان برنامه ریزی کنید ولی احساساتتان شما را در دریای تخیلاتتان غرق کرده و اجازه نمی دهند تصویری روشن و منطقی از آینده داشته باشید. به جای این که تلاش کنید از میان این دو تنها یکی را انتخاب کنید نوسان خود میان این دو را در طول روز در نظر بگیرید. در نظر گرفتن ابعاد مختلف خیلی راحت تر از این است که تنها به یک دیدگاه وابسته باشید و بخواهید بر اساس آن تصمیم بگیرید. اگر بار سنگین کارهایی که به عهده‌تان است مجالی برایتان باقی گذاشت در میانه روز به صورت کاملا غیر منتظره به دیدن عشقتان رفته و او را خوشحال کنید.

فال روزانه جمعه 27 تیر 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

شما خیلی خوب می دانید برای این که بتوانید کارهای فراوانی که در باقی روزهای هفته در انتظارتان هستند باید کارهای نصفه و نیمه ای که از قبل باقی مانده‌اند را همین امروز به سرانجام برسانید، ولی متاسفانه در حال حاضر زیاد حس و حال کار کردن ندارید. اگر نتوانید به خودتان برای کار کردن انگیزه بدهید نگران این می شوید که چه بر سر جاه طلبی و رویاهای بلندپروازانه‌تان آمده است. اصلا خودتان را ناراحت نکنید، این حالت کاملا موقتی است و در طی روز به حال و هوای عادی خودتان باز می گردید. تنها مسئله این است که باید برای جبران وقتی که تلف کرده‌اید تلاش بیشتری کرده و سرعت عملتان را بالا ببرید تا به همه کارهایتان برسید.


فال روز متولدین بهمن :

امروز دوستانتان در تلاش این هستند که شما را درک کنند، مخصوصا اگر دعوتی از شما به عمل بیاید و شما حضور در آن را رد کنید. متاسفانه آنها ممکن است این رفتار شما را به خودشان بگیرند و از دستتان دلخور شوند، در حالی که مسئله اصلا چیز دیگری است. شما اصلا به ذهنتان هم خطور نمی کند که بخواهید کسی را از خودتان برنجانید، مسئله فقط این است که کارهایی برای انجام دادن دارید و نمی خواهید از برنامه اصلی خودتان جا بمانید. البته، خوشبختانه اگر برای طرف مقابل‌تان ارزش قائل شده و کمی برای توضیح این موضوع به صورت صادقانه وقت بگذارید هم خودتان به کارتان می رسید و هم دوستانتان از شما ناراحت نمی شوند.


فال روز متولدین اسفند :

مسائل مالی کمی ذهنتان را درگیر کرده است. اگر چه سخت کار می کنید و فکر می کنید که پول کافی در اختیار دارید اما احتیاط را فراموش نکنید زیرا سرنوشت غیر قابل پیش بینی است. افراد زیادی برای درخواست کمک نزد شما می آیند و ممکن است حتی موجب آزار و اذیتتان شوند، بهترین راه این است که خودتان را با کارهایتان سرگرم کنید سپس برای آرامش خیال کمی قدم بزنید. شما فردی شوخ طبع هستید به همین دلیل اطرافیانتان گاهی تفاوت بین حرف های جدی و شوخی شما را درک نمی کنند و ممکن است گاهی دچار سو تفاهم نیز بشوند، برای جلوگیری از این شرایط قبل از بیان حرف‌هایتان کمی فکر کنید. به زودی فردی را ملاقات می کنید که تاثیر زیادی بر زندگی شما خواهد گذاشت.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 501 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php