کد خبر : 256482 تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱:۲۹

فال روزانه جمعه 25 خرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین امروز شما بسیار سرحال و سرزنده شده اید و انرژی زیادی را در وجود خود احساس می کنید. شاید این اواخر تصمیم گرفته باشید مسئولیت بیشتری به عهده بگیرید و این تصمیم شما روی روابطتان اثرات مثبتی خواهد گذاشت. چالش هایی که پیش از این سر راهتان …

فال روزانه جمعه 25 خرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین

امروز شما بسیار سرحال و سرزنده شده اید و انرژی زیادی را در وجود خود احساس می کنید. شاید این اواخر تصمیم گرفته باشید مسئولیت بیشتری به عهده بگیرید و این تصمیم شما روی روابطتان اثرات مثبتی خواهد گذاشت. چالش هایی که پیش از این سر راهتان قرار گرفته بوده اند اغلب از نبود درک متقابل ریشه گرفته اند اما حالا یاد گرفته اید که گاهی مجبور هستید با دیگران کنار بیایید. سعی کنید انتظارات نابجا از کسی نداشته باشد. بعد از یک هفته شلوغ کاری باید امروز بخشی از وقتتان را به همسر و فرزندانتان اختصاص بدهید و بخشی را هم به انجام کارهایی که باعث آرامش خاطر و شارژ مجدد انرژیتان می شوند بپردازید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

طی چند روز آینده نوع دوستی و سخاوت شما به ورطه ی امتحان گذاشته خواهند شد. شما به احتمال زیاد به کمک اشخاصی خواهید رفت که به اندازه ی شما خوش شانس نیستند و مجبور به دست و پنجه نرم کردن با مشکلاتی بیشمار هستند. شما تا پیش از این همیشه برای اهداف خیرخواهانه ارزش زیادی قائل بوده، اما هیچگاه خودتان را درگیر آنها نکرده بودید، ولی امروز اوضاع فرق کرده است. امروز با کمی تأمل و فکر کردن به خودتان و کارهایتان خواهید توانست چیزهای زیادی در مورد خودتان بفهمید و با شناخت جدیدی که از خود پیدا کرده اید به انگیزه هایتان و این که چطور می توانید به موفقیت دست پیدا کنید پی ببرید.

فال روزانه متولدین خرداد

تحت شرایط کیهانی موجود شما می توانید به راحتی با حلقه ی دوستان و آشنایانتان ارتباط برقرار کنید و حرف هایتان را به آنها بزنید. شما از این که احساسات خود را مخفی نگه دارید خسته شده اید و دلتان می خواهد همان راهی را در پیش بگیرید که غریزه و احساستان به شما می گوید، اما از واکنش دیگران می ترسید. شما خیلی وقت ها نگران این هستید که مبادا دیگران شما را مورد قضاوت منفی قرار دهند و به همین دلیل هم نظرات و احساسات خود را بیان نمی کنید. سعی کنید اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و تا این حد به این که دیگران چه فکری در مورد شما می کنند اهمیت ندهید.

فال روزانه متولدین تیر

شما دارید سیاست های جدیدی را برای زندگی خود تعریف می کنید و امروز احساس می کنید که انگار تبدیل به شخص کاملا متفاوتی شده اید. شما دیگر از اجتماع و بودن در شلوغی نمی ترسید و از بودن با دیگران لذت می برید. شاید ایده های شخص یا گروه جدیدی که وارد زندگیتان شده است به نظر شما بسیار جذاب باشد، اما باید سعی کنید به جای این که ایده های دیگران را با چشمان بسته قبول کنید به نیازها و اهداف خود فکر کرده و راهتان را هم بر همان اساس انتخاب کنید. برای لذت بردن از یک روز تعطیل مجبور نیستید لزوما پول زیادی خرج کنید، یک دورهمی دوستانه، بازی با یچه ها یا رفتن به پارک محلتان هم می تواند حالتان را خوب کند.

فال روزانه متولدین مرداد

متأسفانه شرایط کیهانی موجود شما را در موقعیتی قرار خواهد داد که برایتان چندان خوشایند نیست. شاید مجبور باشید بین اعضای گروهی که در آن عضور هستید وساطت کرده و مشکلاتی که بین آنها به وجود آمده است را از بین ببرید. به جای اینکه سعی کنید نظرات خود را به آنها تحمیل کنید بهتر است سیاست داشته باشید و با ملایمت با آنها رفتار کنید. با مشاهده ی رفتار اطرافیانتان و آزاد گذاشتن آنها برای بیان نظراتشان خودتان هم چیزهای زیادی یاد خواهید گرفت. دیگران مسئولیت های بسیار زیادی به عهده شما گذاشته اند و حالا فشار این بار سنگین دارد شما را به زمین می زند. یاد بگیرید که هر وقت لازم بود به دیگران جواب «نه» بدهید.

فال روزانه متولدین شهریور

با وجود این که اکنون زمان بسیار خوبی برای استراحت به نظر می رسد شما نخواهید توانست از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. شما ترجیح می دهید از فرصتی که برایتان پیش آمده است استفاده کرده و در زندگی خود تعادل بیشتری ایجاد کنید. با این حال بهتر است سعی کنید مسئولیت های خود را کمتر کرده و از تعطیلات لذت ببرید. شاید در مورد بعضی از کارهایتان با مشکلاتی مواجه باشید و تا بیایید یک جای کار را درست کنید یک جای دیگر آن خراب شود. به سادگی از میدان به در نشوید، اما بیش از حد هم سخت گیری نکنید و بگذارید کارها روند طبیعی خود را حفظ کنند تا همه چیز به خوبی روبراه شود.

فال روزانه متولدین مهر

امروز شرایط کیهانی موجود برای ایجاد تغییرات مورد نظرتان در روابطی که دارید بسیار مساعد است. زندگی حرفه ای و شخصی شما تحت تأثیر این روابط قرار خواهد داشت. شاید به این نتیجه رسیده باشید که باید تغییراتی در رفتارتان ایجاد کنید، اما برای دیدن نتایج مورد نظرتان باید کمی صبر داشته باشید، پس اگر امروز دیدید خبری از تغییر نیست دلسرد نشوید. شاید امروز وقتی جلوی آینه می ایستید احساس کنید که سنتان دارد بالا می رود و دیدن چند چین و چروک جدید در صورتتان یا یکی دو تار موی سفید جدید روحیه تان را کمی بهم بریزد، اما فراموش نکنید که سن فقط یک عدد است و می توان از تمام مراحل زندگی لذت برد.

فال روزانه متولدین آبان

امروز شاید در ارتباط برقرار کردن با دیگران مشکلاتی داشته باشید. مثل این که یک چیزی جلوی شما را گرفته و نمی گذارد افکار و احساسات و گفته های آنها را درک کنید. این وضعیت تا جایی ممکن است پیش برود که تا بعدازظهر با خودتان فکر کنید بهتر است همه چیز را رها کرده و به یک جای دیگر دنیا بروید، جایی که دیگران شما و شما هم آنها را بهتر درک کنید. شما این اواخر نیاز شدیدی به ایجاد تغییرات در زندگی شخصی و حرفه ای خود احساس می کنید، به همین خاطر هم باید به خلاقیت خود اجازه ی شکوفایی بدهید. اگر قصد نوشتن چیزی، از جمله شعر، داستان و یا حتی مقاله را دارید امروز فرصت بسیار خوبی برای این کار خواهد بود.

فال روزانه متولدین آذر

وقتی احساس می کنید که دوستان و اعضای خانواده تان سعی دارند روی شما و زندگیتان تأثیر بگذارند و آن را تغییر دهند نباید تا این حد لجاجت به خرج دهید. کمی انعطاف پذیری به خرج داده و اجازه دهید آنهایی که مورد اعتمادتان هستند شما را هدایت کنند. احساس خوبی که این کار برایتان به همراه خواهد داشت خودتان را هم به تعجب وا خواهد داشت. امروز دیدارهای جالب و غیر منتظره ای خواهید داشت که ممکن است زندگیتان را هم تغییر دهند! خودتان را برای یک روز هیجان انگیز آماه کنید. امروز شما حسابی سر حال هستید. انگار یک فرشته کوچک به سراغتان آمده و تمام دشواری های چند هفته گذشته را از ذهنتان پاک کرده است.

فال روزانه متولدین دی

طی چند هفته ی گذشته شما به شدت درگیر مسائل مالی بوده اید و زحمات بسیاری کشیده اید تا خیالتان در این مورد راحت شود. حالا که تعطیلات شروع شده است سعی کنید مشکلات خود را فراموش کرده و به هیچ وجه فکر و کلامتان را به پول و مسائل مادی نزدیک نکنید. کارهایی را انجام بدهید که دوست دارید و کمی به خودتان و نیازهایتان توجه کنید. امروز هدف شما غرق کردن شریک زندگیتان در احساس آرامش و خوشبختی خواهد بود. هیچ دلیلی هم وجود ندارد که نخواهید چنین کاری کنید، هم رابطه تان در وضعیت خوبی است و هم این که در چنین روز زیبایی هیچ چیزی بهتر از عشق ورزیدن نیست.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز با موقعیت های غیر منتظره ای روبرو خواهید شد. هر چند شما عادت دارید در یک دنیای عادی کارهای جالب و هیجان انگیزی برای انجام دادن پیدا کنید، امروز باید خودتان را برای یکی دو تا غافلگیری اساسی آماده کنید، چون هیجان درست همانجایی در انتظارتان خواهد بود که فکرش را هم نمی کنید. اجازه بدهید انرژی امروز شما را راهنمایی کند و خودتان را با جریان اتفاقات هماهنگ کنید. کاملا مشخص است که شما به آنچه انجام می دهید ایمان دارید. شما امروز هیچ ترس و یا تردیدی در راه رسیدن به اهداف خود احساس نمی کنید و همچون ناخدایی هستید که در دریایی آرام و زیر آسمان صاف به سوی مقصد خود در حرکت است.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز در ذهن خود زندگی شخصیتان را زیر سؤال خواهید برد. اگر فکر می کنید نیاز به ایجاد تغییری دارید باید بگوییم البته که باید در رفتار خود تغییراتی ایجاد کنید! شما عادت دارید که در تصمیم گیری فقط خودتان را مد نظر داشته باشید، اما حالا دیگر وقت آن رسیده است که طرف مقابلتان را هم در نظر بگیرید. اگر همین حالا در این مورد اقدام نکنید مشکلات پیچیده ای در روابطتان به وجود خواهند آمد. دست از نگرانی در مورد این که شاید به اندازه کافی با استعداد نباشید بردارید و سعی کنید از قدرت خلاقیت خود استفاده کنید. به خودتان فرصت بدهید، تمام تلاشتان را به کار بگیرید و بعد از آن در مورد میزان استعداد خود قضاوت کنید.

فال روزانه جمعه 25 خرداد 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه جمعه 25 خرداد 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 414 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php