کد خبر : 268345 تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱:۰۸

فال روزانه جمعه 24 مرداد 99

فال روزانه جمعه 24 مرداد 99 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : با وجود این که دارید تلاش می کنید بر اساس واقعیت‌ها تصمیم گیری کنید، امروز حتی واضح‌ترین تصاویر نیز دارای ابهام هستند. خودتان را برای عدم توانایی خود در …

فال روزانه جمعه 24 مرداد 99

فال روزانه جمعه 24 مرداد 99

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

با وجود این که دارید تلاش می کنید بر اساس واقعیت‌ها تصمیم گیری کنید، امروز حتی واضح‌ترین تصاویر نیز دارای ابهام هستند. خودتان را برای عدم توانایی خود در تشخیص حقیقت سرزنش نکنید، این وضعیت دست خودتان نیست و هیچ کنترلی روی آن ندارید، ولی به زودی برطرف خواهد شد. پس اگر برایتان مقدور است کمی دست نگه دارید تا اوضاع به حالت عادی بازگردد. امروز در تلاش برای بیان احساسات عاشقانه خود چندان موفق نیستید و دلیل اصلی این مسئله هم این است که خودتان نیز از صحت کامل گفته‌هایتان مطمئن نیستید. پیش از آن که بر اساس یک سوء تفاهم اقدام کنید بهتر است نگاهی منطقی به مسائل عاطفی داشته باشید.


فال روز متولدین اردیبهشت :

امروز کلید باز کردن درهای عشق و محبت این است که بدانید دقیقا از دیگران چه می خواهید؛ البته باید در انتظارات خود خیلی سخت گیر نباشید و طرف مقابلتان را نیز درک کنید تا بتوانید به احساس رضایت و خوشحالی دست پیدا کنید. این که در عالم رویا تصویری زیبا از آینده برای خودتان بسازید اصلا بد نیست و حتی می تواند به شما برای پیشرفت انگیزه هم بدهد، فقط باید مواظب باشید در این دنیای غیرواقعی زندانی نشوید و ارتباط خود را با عقل و منطقتان از دست ندهید تا بتوانید برای به واقعیت بدل کردن این رویاها برنامه ریزی کرده و دست به عمل بزنید. اگر فکر سفر به قصد تحصیل یا یادگیری چیزی تازه به سرتان زده است آن را دست کم نگرفته و به دقت راجع به آن فکر کنید.


فال روز متولدین خرداد :

حس ششم شما در حال حاضر خیلی خوب عمل کرده و به شما کمک می کند درک خوبی از اتفاقاتی که این اواخر افتاده‌اند داشته باشید. این تصاویر و افکار پراکنده امروز به صورتی منطقی در ذهنتان به یکدیگر مرتبط می شوند و راهکارهایی مهم برای تأثیرگذاری بیشتر در آینده را در اختیارتان قرار می دهند. شما در پیدا کردن معنا و مفهوم زندگی دچار سردرگمی شده‌اید و نمی دانید چه راهی را باید در پیش بگیرید، به قدرت تخیل خود و احساسات درونی‌تان اجازه بدهید در انتخاب قدم های بعدی‌تان شما را راهنمایی کنند و این گفته دالایی لاما را نیز به یاد داشته باشید که «هدف زندگی ما این است که خوشبخت باشیم و احساس شادی کنیم».

 

فال روزانه جمعه 24 مرداد 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

این که شما حاضر باشید برای عشقتان و یا به خاطر به دست آوردن تحسین و تأیید طرف مقابلتان از خود گذشتگی و فداکاری کنید تنها در صورتی توجیه پذیر است که او نیز حاضر باشد با شما کنار بیاید و قدم هایی در این جهت بردارد. متأسفانه این که شما بخواهید با امید به این که در مقابل کارهایتان پاسخ مورد نظرتان را خواهید گرفت هر کاری که از دستتان برمی آید را انجام دهید استراتژی خیلی خوبی نیست. امروز شما می توانید از خیال پردازی و فکر کردن به آینده همراه با کسی که دوست دارید لذت ببرید، ولی با توجه به حساسیت عاطفی فوق‌العاده زیادتان اصلا روز خوبی برای تصمیمات مهم و تعهدات جدی محسوب نمی شود.


فال روز متولدین مرداد :

امروز شما یک لحظه کاملا خوشحال و امیدوار هستید و یک لحظه دیگر پر از شک و تردید می شوید و ترکیبی متغیر از جاه طلبی حساب شده و حساسیت بیش از حد در وجودتان شما را در وضعیت دشواری قرار داده است. در ارتباط با اطرافیانتان هم رویکردی انتخابی و تصادفی دارید و یک نفر به نظرتان نقش قربانی را بازی می کند و یک نفر دیگر بی دلیل به نظرتان زورگو و بدجنس می آید. اگر بتوانید رفتارتان با اطرافیانتان را بدون قربانی کردن خودتان و خواسته‌‌هایتان با ملایمت همراه کنید به هیچ مشکل خاصی بر نخواهید خورد. امروز وقتی می خواهید به یکی از اطرافیانتان کمک کنید ناگهان به توانایی و استعدادی در وجود خود پی خواهید برد که تا کنون از آن بی خبر بوده‌اید؛ از آن استفاده کنید!


فال روز متولدین شهریور :

امروز انرژی فیزیکی، روحیه و اعتماد به نفستان در سطح بسیار بالایی هستند و احساس می کنید که می توانید حتی کوه‌ها را هم جابجا کنید. از این انرژی خود به نحو احسن برای پیشبرد کارهای خودتان استفاده کنید، ولی حتما کمی از آن را هم به کمک کردن به دیگران اختصاص دهید. امروز در مورد روابط خود بر اساس ظاهر آنها قضاوت نکنید؛ یک نفر که امروز به نظرتان خیلی خوب و دوست داشتنی می آید ممکن است فردا شخص دیگری باشد و با این قضاوت های زودهنگام و بر اساس فکر و خیالی های شخصی، می توانید زمینه را برای ناراحتی و شکستن قلب خودتان فراهم کنید. اگر به خودتان نهیب زده و با فکر و منطق به قضیه نگاه کنید به مشکل خاصی بر نخواهید خورد.

فال روزانه جمعه 24 مرداد 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

امروز شما بی هیچ دلیل خاصی کمی احساس بی حوصلگی و ناراحتی می کنید. همین موضوع هم باعث ده نتوانید روی کارهایتان به خوبی تمرکز کنید و عملی کردن برنامه ای که برای تحلیل و محدود کردن گزینه های پیش رویتان داشته‌اید را برای شما تقریبا غیر ممکن می کند. شاید در عالم خیال فکر کنید که از پس انجام هر کاری بر می آیید، با این حال نکات مهمی هستند که باید برای عملی کردن این رویاها در نظر گرفته شوند. به جای این که به کمبودها و نداشته‌هایتان فکر کرده و غصه بخورید بهتر است سعی کنید روی ساختن آینده خود و ایجاد تغییرات مثبت در زندگی‌تان تمرکز کنید. این کار حال و هوایتان را خیلی بهتر خواهد کرد.


فال روز متولدین آبان :

امروز تمایز قایل شدن بین فکر و خیال‌هایتان و دنیای واقعی اطرافتان کاری بسیار سخت و چالش برانگیز خواهد بود و باید مواظب باشید مشکلات و مسائل موجود را نادیده نگرفته و فرض را بر این نگذارید که همه چیز مثل دنیای خیالی‌تان راحت و روبراه است. دنیای اطرافتان بسیار شلوغ و پرهیاهو است و شما هم باید خودتان را با این جریان هماهنگ کنید. فعالیت های گروهی، صحبت کردن با اطرافیان و انجام کارها و وظایف زیادی که به عهده‌تان گذاشته خواهند شد وقت زیادی از شما خواهند گرفت. انجام این کارها هرچند شما را خسته می کند، اما در پایان روز احساس رضایت عمیقی خواهید داشت که به شما کمک می کند ساعات خوب و همراه با آرامشی همراه با عزیزانتان داشته باشید.


فال روز متولدین آذر :

در حال حاضر شما در مرکز توجه قرار گرفته‌اید و تلاش‌ها و استعدادهایتان مورد تحسین و تأیید دیگران هستند. با این حال اگر انتظاراتتان بیش از حد و ایده آل گرایانه باشند دچار سرخوردگی خواهید شد. نسبت به توانایی های خود و آنچه می توانید در زمانی محدود انجام دهید نگرشی همراه با خود باوری اما واقع گرایانه داشته باشید تا مبادا دچار احساس شکست و نا امیدی شوید. ایده های جدیدی در رابطه با کارتان در سر دارید و شاید حتی در فکر این باشید که زمینه‌کاری‌تان را به طور کامل تغییر دهید. این که به فکر پیشرفت باشید خیلی خوب است، فقط باید مواظب باشید با عجله تصمیم گیری نکنید و بدون فکر کردن اقدامی نکنید که غیر قابل بازگشت باشد.

فال روزانه جمعه 24 مرداد 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

با وجود این که امروز ممکن است در عالم خیال و رویا غرق شوید، احتمال این که تماس خود را با دنیای واقعی از دست داده و دچار توهم شوید خیلی کم است. شما فردی منطقی هستید و معمولا در هر شرایطی واقعیت‌ها را می بینید. از رویاپردازی هراسی نداشته باشید، اما به جای این که به افق های دور خیره شده و هیچ فکری در مورد این که چگونه به آنجا می توانید برسید نداشته باشید، برای رسیدن به اهداف و خواسته‌هایتان برنامه ریزی کرده و به احساس درونی‌تان نیز اعتماد داشته باشید. موفقیت و خوش شانسی در تمام روز در انتظارتان هستند، پس از این فرصت استفاده کرده و احساس قلبی‌تان را به کسی که دوست دارید ولی نگران واکنش او هستید بگویید.


فال روز متولدین بهمن :

امروز ممکن است در خرج کردن پول‌هایتان بی احتیاطی کنید و یا در مورد اطرافیانتان قضاوت درستی نداشته باشید، این ابهام در نگرش و رفتارتان از شرایط کیهانی فعلی ریشه می گیرد. ولی خوشبختانه آنقدر منطقی هستید که بتوانید نگرش خود را تصحیح کرده و رفتار درستی داشته باشید. اجازه ندهید تضاد بین خواسته های شخصی و مسئولیت های اجتماعی‌تان باعث دلسردی شما بشود. با برنامه ریزی درست می توانید برای هر دوی آنها به اندازه کافی وقت بگذارید. اگر کارهایتان را درست و به موقع انجام دهید می توانید چند ساعتی را هم برای خودتان و عزیزانتان وقت بگذارید و خستگی یک روز پرمشغله را از تن به در کنید.


فال روز متولدین اسفند :

مهربانی و سخاوت یک ویژگی قابل تحسین است، اما وقتی در مقابل چیزی دریافت نکنید ادامه دادن این رفتار سخت و حتی غیر منطقی به نظر می رسد. این که بدانید دقیقا چه انتظاری از دیگران دارید اهمیت بسیاری دارد و باید بتوانید به طرف مقابلتان اعتماد داشته باشید؛ یادتان باشد که اعتماد یک جاده دوطرفه است. امروز روز خیلی خوبی برای شروع پروژه های مشترک می تواند باشد و شرکت در فعالیت های گروهی و صحبت با دوستان می تواند زمینه ساز ایده های خوبی برای یک کار مشترک می تواند باشد. اگر بعضی‌ها علاقه ای به این ایده‌ها نشان نمی دهند ناراحت نشوید، کسانی که تمایل به همکاری دارند خودشان به سراغتان خواهند آمد.

5/5 - (2 امتیاز)
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 1,894 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php