کد خبر : 262606 تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰:۱۵

فال روزانه جمعه 24 آبان 98

فال روزانه جمعه ۲۴ آبان ۹۸ از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : وقتی پای به زبان آوردن احساسات به میان بیاید شما اغلب فردی آرام و درونگرا هستید، اما امروز از این لحاظ استثنا خواهد بود. شرایط کیهانی موجود باعث شده …

فال روزانه جمعه 24 آبان 98

فال روزانه جمعه ۲۴ آبان ۹۸

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

وقتی پای به زبان آوردن احساسات به میان بیاید شما اغلب فردی آرام و درونگرا هستید، اما امروز از این لحاظ استثنا خواهد بود. شرایط کیهانی موجود باعث شده اند شما توانایی فوق العاده ای در ارتباط برقرار کردن با دیگران و همچنین بیان احساسات خود پیدا کنید. عاقلانه ترین کار ممکن تحت شرایط فعلی این است که بیشترین بهره را از فرصتی که برایتان فراهم شده است ببرید. سر صحبت را باز کنید و آنقدر پیش بروید که به حرف های دلتان برسید، خیالتان راحت باشد، کلمات خودشان بر زبانتان جاری خواهند شد. اگر مشکلاتی وجود دارن که باید برای آنها راه حلی پیدا کنید به احتمال زیاد در این زمینه نیز موفق خواهید بود.


فال روز متولدین اردیبهشت :

آخرین باری که وقتتان را بدون نگرانی برای کار و مشکلات و مسائل روزمره در کنار خانواده و عزیزانتان گذرانده اید چه زمانی بوده است؟ اگر دیدید مدت زیادی از آن گذشته است همین امروز را برای این کار در نظر بگیرید و منتظر فرا رسیدن آخر هفته نمانید. اگر بچه دارید سعی کنید امروز وقت بیشتری صرف او کنید و در صورت ممکن او را به شهربازی و یا باغ وحش ببرید یا حداقل در خانه با او بازی کنید. اگر هم بچه ای ندارید و وقتتان آزادتر است به دیدن والدین و یا خواهر و برادرهایتان بروید، مخصوصا اگر یکی از آنها را مدتی است که ندیده اید یا فکر می کنید ممکن است به هر دلیلی از شما ناراحت باشد. حرفهایی که بین شما رد و بدل می شوند همچون معجزه عمل خواهند کرد.


فال روز متولدین خرداد :

شما چطور از یادگاری ها و عکس های خانوادگی تان محافظت می کنید؟ قطعا این یادگاری های با ارزش برای شما از اهمیت زیادی برخوردار هستند، اما آن طوری که باید و شاید از آنها نگهداری نمی کنید. تمام چیزهای که از دوران گذشته خودتان، والدین و عزیزانتان برای شما باقی مانده اند را به بهترین شکل ممکن محافظت و نگهداری کنید، یک روز از این کار خود خوشحال خواهید شد. امروز حتی اگر نقشه های خیلی خوبی هم در سر نداشته باشید دیگران را به راحتی تحت تأثیر قرار داده و با خود همراه خواهید کرد. بهتر است از ابتدای راه با صداقت برخورد کنید، در غیر این صورت باید خودتان را برای دیدن خشم و ناراحتی آنها با پی بردن به واقعیت آماده کنید.

 

فال روزانه جمعه 24 آبان 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

امروز شاید بالاخره بتوانید عذرخواهی هایی که باید انجام می داده اید ولی برای مدت ها از آنها طفره می رفته اید را انجام دهید. اعتراف کردن به این که اشتباه کرده اید کار ساده ای نیست، اما خوشبختانه شرایط کیهانی موجود باعث شده اند که از این لحاظ شجاعت بیشتری پیدا کنید. به جای این که خودتان را با غم و حسرت و پشیمانی آزار بدهید به دیدار شخصی که باید از او معذرت خواهی کنید بروید و خودتان را راحت کنید. قطعا انجام این کار باعث خواهد شد حال خیلی بهتری داشته باشید، حتی اگر طرف مقابلتان زیاد بخشش از خودش نشان ندهد هم شما خیالتان راحت می شود که کاری را انجام داده اید که درست بوده است.


فال روز متولدین مرداد :

شاید خودتان متوجه این موضوع نباشید، اما امروز در راه به دست آوردن خواسته هایتان رفتاری خشن و تهاجمی از خودتان نشان می دهید که می تواند باعث ناراحتی دوستان و همکارانتان شود. نسبت به خواب هایی که می بینید بی تفاوت نباشید، این رویاهای شبانه می توانند انعکاس دهنده مسائل خل نشده درونی، استرس، خواسته های سرکوب شده و خاطرات گم شده باشند. اگر به آنها توجه داشته باشید، رویاهایتان می توانند به شما در پیدا کردن درکی بهتر از خودتان و حل مشکلات و مسائلتان کمک قابل توجهی بکنند. خواب هایتان را به طور مرتب یادداشت کنید و هر از گاهی آنها را بررسی کنید، با این کار چیزهای جالبی در مورد خودتان فرا خواهید گرفت.

فال روز متولدین شهریور :

اگر این اواخر مدام دچار احساس خستگی هستید، شاید باید دلیل این احساس خود را در فشار و استرس بیش از اندازه ای که این روزها به شما وارد می شود پیدا کنید. بد نیست با یک نفر که مورد اعتمادتان است و با یک مشاور متخصص در مورد استرسی که دارید تحمل می کنید کمی صحبت و درد دل کنید. در غیر این صورت آثار منفی نگرانی، فشار و ترس را به زودی روی سلامت جسمانی و روانی خود خواهید دید. سعی کنید بهترین و سریع ترین راه برای رهایی خود از این وضعیت را پیدا کنید. شما تحت تأثیر انرژی و شور و هیجانی که پیش از این داشته اید مسئولیت هایی بیش از حد توان خود پذیرفته اید که اکنون باید خودتان را شر از برخی از آنها خلاص کنید.

فال روزانه جمعه 24 آبان 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

امروز زمان بسیار خوبی برای بیان افکار و احساساتتان خواهد بود. خواه طرف صحبتتان شخصی باشد که عاشقانه دوستش دارید و یا همکاری که به راهنمایی ها و دستورالعمل های شما نیاز دارد، خواهید توانست به خوبی و راحتی حرف هایی که از شما انتظار دارد را به زبان بیاورید. شما به طور کلی فردی عمل گرا و منطقی هستید و تا جای ممکن فقط حرف هایی را به زبان می آورید که لازم و ضروری باشند و زیاده گویی نمی کنید، اما این رفتار شما همیشه هم برای اطرافیانتان مطلوب و خوشایند نیست و گاهی انتظار دارند که خیلی بیش از این با آنها حرف بزنید. امروز فرصت خوبی برای جبران کم حرفی هایتان، به ویژه در زمینه روابط عاطفی خواهد بود.

فال روز متولدین آبان :

امروز تا می توانید خیر خواهی و عشق و علاقه را در دنیای اطرافتان پخش کنید. مدتی است که شما به آنهایی که دوستشان دارید به اندازه کافی نشان نداده اید که چقدر برایشان اهمیت قائل هستید و چه احساسی نسبت به آنها دارید. با گرفتن تماس تلفنی، فرستادن پیام، خریدن یک دسته گل و یا ساده تر از همه در آغوش گرفتن آنها، احساسات خود را نشان دهید. شاید حتی بتوانید عشقتان را به یک شام دونفره دعوت کرده و یا برنامه رمانتیک دیگری را برای امشبتان در نظر بگیرید. درست است که از لحاظ حرفه ای در حال حاضر در مرحله بسیار حساسی قرار دارید، اما باید برای زندگی عاطفیتان نیز به اندازه کافی وقت صرف کنید.


فال روز متولدین آذر :

اگر امروز با مشکلی مواجه شدید به دنبال ساده ترین راه حل ممکن برای آن باشید. همه مشکلات به آن پیچیدگی که ما فکر می کنیم نیستند و خیلی وقت ها پیش پا افتاده ترین راه حل بهترین راه است، البته به شرط آن که آن را ببینید. برای حل مسائل و مشکلاتی که با حساب و کتاب های ریاضی و یا مسائل منطقی در ارتباط هستند سعی کنید تا جای ممکن احساسات را کنار بگذارید، زیرا فقط باعث می شوند دیدتان خراب شده و آنچه درست در برابر چشمتان است را نبینید. انتظار نداشته باشید که خوشبختی را فقط با رسیدن به آن تصویرهایی که خودتان از آن در ذهن خود ساخته اید به دست بیاورید، گاهی خوشبختی خیلی ساده تر از آن چیزی که فکر می کنیم به دست می آید.

فال روزانه جمعه 24 آبان 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

امروز روز خیلی خوبی برای به زبان آوردن آنچه در ذهنتان می گذرد خواهد بود. البته شما به طور کلی هم با بیان افکار خود مشکل چندانی ندارید، اما خوب برای همه موقعیت هایی پیش می آید که احساس خجالت کنند یا نتوانند حرفشان را راحت بیان کنند، ولی امروز یکی از آن روزها نیست. هیچ موقعیتی برای شما پیش نخواهد آمد که نتوانید آن را مدیریت کنید، زیرا شرایط کیهانی موجود انرژی و توانایی های شما را به طور قابل توجهی افزایش داده است. اگر باید در مورد موضوع خاصی با شخصی صحبت کنید ولی پیش از این نسبت به انجام این کار بی میل بوده اید و یا از انجام آن وحشت داشته اید امروز فرصت خیلی خوبی برای آن خواهد بود.


فال روز متولدین بهمن :

امروز مهارت های شما در برقراری ارتباط با دیگران به طور قابل توجهی افزایش پیدا کرده اند. اگر در بیان احساسات واقعی خود با مشکلاتی مواجه بوده اید امروز فرصت های خوبی را برای شما به همراه خواهد داشت. سعی کنید با هر کسی که مسئله حل نشده ای بین شما و او وجود دارد صحبت کنید و راه حلی برای مشکلات خود پیدا کنید. با قدرت و اعتماد به نفسی که امروز پیدا کرده اید احتمال این که بتوانید مشکلات خود را به سرعت و بدون دردسر حل کنید بسیار زیاد است. امروز نگران میزان عملکرد خود در محل کارتان نباشید، شما همیشه تمام سعیتان را می کنید، پس اشکالی ندارد اگر بعضی روزها کمتر از سایر اوقات کار کنید و به ذهن خودتان استراحتی بدهید.


فال روز متولدین اسفند :

اگر چیزی برای مدتی شما را آزار می داده است، امروز فرصت خیلی خوبی برای رهایی از آن خواهد بود. توانایی فوق العاده شما در صحبت کردن با دیگران و برقراری ارتباط با آنها امروز حتی از همیشه هم بیشتر خواهد بود. مشکلتان با همکار، رئیس، همسر، اعضای خانواده و یا هر کس دیگری که باشد شما خواهید توانست در مورد آن صحبت کرده و افکار و احساسات خود را بیان کنید و با کمک طرف مقابلتان راه حلی برای آن بیابید. این که در حال حاضر شما چقدر وقت آزاد دارید زیاد مهم نیست، آنچه اهمیت دارد این است که از این وقت آزاد حتی اگر چند دقیقه هم باشد به بهترین شکل ممکن استفاده کنید تا بتوانید توان و انرژی انجام دیگر کارهایتان را هم به دست بیاورید

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 228 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php