کد خبر : 262890 تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰:۱۵

فال روزانه جمعه 22 آذر 98

فال روزانه جمعه 22 آذر 98 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : شما طی یک ماه گذشته و شاید حتی کمی بیشتر، نسبت به تعهدات خود و وظایفی که به عهده دارید احساس بی میلی و نعلل داشته اید و انگار …

فال روزانه جمعه 22 آذر 98

فال روزانه جمعه 22 آذر 98

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

شما طی یک ماه گذشته و شاید حتی کمی بیشتر، نسبت به تعهدات خود و وظایفی که به عهده دارید احساس بی میلی و نعلل داشته اید و انگار قدرت هر گونه اقدامی از شما گرفته شده بوده است. شاید دلیل این تردید و بی انگیزگی پی بردن به اشتباهات گذشته تان بوده است که باعث شده از ترس تکرار آنها قدرت عمل خود را از دست بدهید. اما حالا دیگر باید بار دیگر کنترل اوضاع را در دست گرفته و از اشتباهات گذشته خود به عنوان درسی برای جلوگیری از انجام دیگر کارهای اشتباه استفاده کنید و با اعتماد به نفسی بیشتر با آینده ی خود روبرو شوید. با افرادی که نسبت به آنها اعتماد دارید در مورد نگرانی های خود مشورت کنید.


فال روز متولدین اردیبهشت :

شما امروز آرزو می کنید که ای کاش همه بدون طفره رفتن واقعیت را به زبان می آوردند، اما مشکلات پیچیده ای که در ارتباط برقرار کردن با دیگران برای شما پیش می آیند باعث می شوند که صحبت با آنها برای شما بسیار دشوار شود. شما امروز در مقایسه با همیشه نسبت به احساسات اطرافیان خود بسیار حساس تر شده اید و حتی بدون این که آنها را بیان کنند می توانید به آنچه در درونشان می گذرد آگاه شوید. با این حال به شما توصیه می کنیم که در مورد این موضوع خیلی صریح با آنها صحبت نکنید و بی آنکه برایشان مزاحمتی ایجاد کنید اجازه بدهید حریم خصوصی خودشان را حفظ کنند و کمی از آنها فاصله بگیرید.


فال روز متولدین خرداد :

شما روز خیلی خوبی در پیش دارید. شما در روابط عاطفی خود بسیار موفق خواهید بود و بالاخره می توانید به تردیدهایی که این اواحر آزارتان می داده اند غلبه کنید. شما در این مدت در اعتماد به قدرت تشخیص خود با مشکل مواجه بوده اید. این تردید هر چند دشواری های زیادی برای شما به همراه داشته است، اما حتما به شما کمک خواهد کرد که با اطمینان خاطری که حالا به دست آورده اید تجربه های اخیرتان درس های مهمی را برای شما به همراه خواهند داشت. در محل کارتان بهتر است زیاد با همکارانتان گرم صحبت نشوید، چون یا بحث به جایی کشیده خواهد شد که بهتر است در مورد آن حرف نزنید و یا باعث خواهد شد از انجام وظایفتان غافل شوید.

 

فال روزانه جمعه 22 آذر 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

با وجود این که برنامه ی کاری امروزتان بسیار فشرده است هر لحظه ممکن است غرق در عالم رویا شوید و یا ایده های خلاقانه ی فوق العاده ای به سرتان بزنند. شما نمی توانید نسبت به مسئولیت هایی که به عهده دارید بی تفاوت باشید و به همین دلیل هم شاید به نظرتان الان زمان خوبی برای این گونه افکار نباشد. درست است که نباید وظایف خود را نادیده بگیریدف اما بد نیست در حد چند خط هم که شده این افکار و ایده ها را یک گوشه ای یادداشت کنید تا بعدا سر فرصت دوباره به آنها بپردازید. چند روز گذشته برای شما چندان راحت نگذشته اند و درس های مهمی را برایتان به همراه داشته اند، حالا وقت به کارگیری این درس ها در زندگیتان فرا رسیده است.


فال روز متولدین مرداد :

شما در این روزهای اخیر به فکر این بوده اید که مسیر حرفه ای فعلیتان آن چیزی نیست که خودتان دلتان می خواسته است و شما این مسیر را بیشتر به اصرار والدین خود و به ویژه مادرتان در پیش گرفته اید. شما زندگی حرفه ای خود را از تمام زوایای مختلف مورد بررسی قرار داده و سعی کرده اید به این پی ببرید که واقعا چه می خواهید. امروز ذهن شما خیلی خوب کار می کند و در نتیجه روز خوبی برای نتیجه گیری در این مورد خواهد بود. امروز احساسات ضد و نقیضی در سر شما در حال جنگ با یکدیگر هستند و هر چه بیشتر روی آنها تمرکز کنید اعصابتان آشفته تر خواهد شد؛ سعی کنید سر خودتان را یک طوری گرم نگه دارید.


فال روز متولدین شهریور :

شما نمی خواهید فرصت بیان افکار و نظرات خود در مورد یکی از مسائل شخصیتان را از دست بدهید، اما هر چه بیشتر سعی می کنید در انتخاب کلمات مورد نظر خود کمتر موفق هستید. انگار تمام دنیا بر علیه شما دست به دست هم داده اند تا به این خواسته ی خود نرسید، اما شما به این راحتی ها از میدان خارج نخواهید شد. هر کسی که بخواهد جلوی پیشرفت شما را بگیرد از این کار خود پشیمان خواهد شد، چون شما به هیچ وجه قصد ندارید تسلیم شوید و برای غلبه به هر مانعی آماده هستید. شما در انتخاب اهداف حرفه ای خود خیلی منطقی تر از قبل عمل می کنید و همین باعث می شود که تحولات مثبتی را در مسیر خود مشاهده کنید.

فال روزانه جمعه 22 آذر 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

شما امروز عضوی از گروهی هستید که باید تصمیم بسیار مهمی بگیرند، شاید دیگران شما را مردد و بلاتکلیف ببینند، اما بهتر است به جای این که سکوت کنید نظرات خود را به زبان بیاورید. امروز بالاخره وقت آن رسیده است که شما بپذیرید که در روابط عاطفی خود هر چند ناخواسته نقش والد را ایفا می کنید. شما برای طرف مقابلتان حد و مرزهایی که فکر می کنید لازم هستند را تعیین می کنید و این شما هستید که مسئولیت کارهای مهم را به عهده دارد و به کارها سر و سامان می دهد و از طرف مقابلش مواظبت می کند. شاید بهتر باشد جنبه ی حساس تر وجود خود را هم به طرف مقابلتان نشان داده و بار سنگینی که به دوش خود گذاشته اید را با او تقسیم کنید.


فال روز متولدین آبان :

آیا شما خیلی تغییر کرده اید؟! نگران این هستید که اطرافیانتان دیگر شما را درک نکنند؟ احساس می کنید که بعضی ها دیگر جایی در زندگی شما ندارند؟ بله، همه ی اینها کاملا امکان پذیر هستند، اما از دست شما چه کاری ساخته است؟ همه به یک سرعت تغییر نمی کنند و با سرعتی که شما دارید شاید مجبور باشید که بعضی ها را پشت سر بگذارید، اما جای هیچگونه ناراحتی و نگرانی نیست. دوستانتان حتما شما و شرایط جدیدتان را درک خواهند کرد. شما امروز احساس می کنید می توانید همه را رهبری کنید و این احساستان را می شود حتی در صدایتان شنید، اما باور کنید نمی توانید تمام دنیا را زیر بال و پر خودتان بگیرید و همه را تحت سلطه داشته باشید.


فال روز متولدین آذر :

عقاید و نظرات شما با بقیه فرق دارند. البته که همه ی ما افکار و نظرهای متفاوتی داریم، اما تفاوت های شما با دیگران خیلی بیشتر از حد عادی به نظر می رسند و انگار دائم رو به افزایش نیز هستند. این تفاوت ها باعث شده اند که شما به این نتیجه برسید که باید یک کار و حرفه ی مستقل برای خودتان ران اندازی کنید تا خودتان رئیس خودتان باشید و هر رأی و نظری که خودتان دارید را به کرسی بنشانید. این کار بدون شک ریسک ها و خطرات نسبتا زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت، اما مزایا و پاداش های آن به اندازه ای هستند که به چنین تصمیمی به طور جدی فکر کنید. شما که نمی خواهید تا ابد کاری را انجام دهید که هیچ علاقه ای به آن ندارید؟!

فال روزانه جمعه 22 آذر 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

اگر رابطه ی عاطفی خود را به تازگی شروع نکرده اید، به احتمال زیاد این اواخر به فکر این بوده اید که در رابطه ی خود تغییراتی به وجود آورده و حتی در صورت لزوم در آن وقفه ای ایجاد کنید. مرحله ای که پشت سر گذاشته اید در واقع برای رابطه ی شما بسیار لازم و ضروری بوده و باعث شده است که احساس نزدیکی و صمیمیت بیشتری پیدا کنید و رابطه تان را به روزهای خوب گذشته بازگردانید. خوشبختانه این روند برای مدتی ادامه خواهد داشت، البته خود شما هم باید در جهت حفظ آن تلاش کنید. اگر واقعا بخواهید به عشقتان نزدیک شوید حتی برنامه ی کاری سنگینی که امروز دارید نیز مانع بزرگی برای شما نخواهد بود.


فال روز متولدین بهمن :

احساسات شما طی حدود شش هفته ی گذشته تغییرات زیادی داشته اند و افرادی که زمانی به نظرتان خیلی جذاب و دوست داشتنی بوده اند دیگر آن کشش قبلی را در شما ایجاد نمی کنند. در واقع شما نسبت به جذابیت خودتان هم دچار تردید شده اید و این موضوع به ویژه روی روحیات شما در محل کارتان تأثیر گذاشته است. خوشبختانه از امروز اوضاع دوباره تغییر خواهد کرد و با تغییر شرایط کیهانی شما هم از این احساسات بیهوده رهایی خواهید یافت. شما نسبت به دست یابی به اهداف حرفه ای خود بسیار مصمم هستید و موانع کوچک شما را نسبت به دنبال کردن آنها دلسرد نخواهند کرد. اگر تسلیم نشوید شانس موفقیت شما بسیار بالا خواهد بود.


فال روز متولدین اسفند :

شما طی حدود شش هفته ی گذشته تحت تأثیر شرایط کیهانی دچار تردید و دوگانگی شده بودید و تصمیم گیری در مورد هیچ چیزی برایتان آسان نبوده است. شما آنقدر اطمینان خاطر خود را از دست داده بودید که حتی به خودتان هم نمی توانستید اعتماد کنید و این دوره واقعا برای شما آزار دهنده بوده است. البته که نباید احتیاط را به طور کلی کنار بگذارید، اما خوشبختانه اعتماد به نفستان از امروز دوباره به حالت عادی خود باز خواهید گشت. شما نسب به افکار و عقاید خود تعصب خاصی دارید، چون آنها را با تحقیق و بررسی به دست آورده اید و به راحتی حاضر به تغییرشان نیستید، اما باید بپذیرید که همیشه امکان پیشرفت و تغییر دادن نظراتمان وجود دارد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 361 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php