کد خبر : 259457 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۶

فال روزانه جمعه 21 تیر ۹۸

فال روزانه جمعه ۲۱ تیر ۹۸ فال روزانه متولدین فروردین: اگرچه شما برای آینده ایده‌های بزرگی را در نظر دارید، ولی در حالی که سیاره بهرام در دهمین خانه شما که مربوط به کار و وظایف شغلی است قرار می‌گیرد، شما نیاز پیدا می‌کنید که انرژی‌تان را بر روی برخی …

فال روزانه جمعه 21 تیر ۹۸

فال روزانه جمعه ۲۱ تیر ۹۸

فال روزانه متولدین فروردین:

اگرچه شما برای آینده ایده‌های بزرگی را در نظر دارید، ولی در حالی که سیاره بهرام در دهمین خانه شما که مربوط به کار و وظایف شغلی است قرار می‌گیرد، شما نیاز پیدا می‌کنید که انرژی‌تان را بر روی برخی از وظایف خیلی خاص متمرکز کنید. تبدیل کردن هدفهای بلند مدت به چندین برنامه شخصی کوچکتر، به شما کمک می‌کند که بدانید در آینده چه کارهایی باید انجام دهید. اول قدم های کوچک بردارید، و بعد کم‌کم قدمهایتان را بلندتر کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت:

امروز مسیر شما بسیار هموار شده است، اما هنوز هم موضوعی ناراحت کننده به نام واقعیت وجود دارد که تزلزلی در مسیر شما پدید می‌آورد. روی امور کاربردی و عملی کار کردن شما را از تخیلاتتان دور می‌کند، اما اجازه ندهید که این امور رویاهای شما را به کلی نابود کنند. تصویر ذهنی دائمی از آینده داشتن به حد کافی سر شما را شلوغ نگه می‌دارد.

فال روزانه متولدین خرداد:

اگر محدودیتهای قاطعی را بر آنچه به نام عشق انجام می دهید قائل نشوید امروز به ناامیدی می رسید.افکار شما دور حلقه ای می چرخند و شما می خواهید که آن را متوقف کنید زیرا گیج شده اید .اما معتقدید که به یک نیروی عقلانی نیاز دارید تا عاقلانه تصمیم بگیرید. از بد شانسی شما ، الان منطق پاسخ درستی به شما نخواهد داد ، حقیقت باید از دل شما برخیزد.

فال روزانه جمعه ۲۱ تیر ۹۸

فال روزانه متولدین تیر:

امروز زمانی که عطارد، سیاره بخت شما، در تعارض با ماه جوزا قرار بگیرد، حتی مؤثرترین برنامه شما نیز به هم می‌خورد. شاید شما برای رسیدن به هدفهایتان به راه جدیدی فکر کنید، اما سنت حکم فرمایی خواهد کرد و شما به راهی رایج‌تر و معمولی کشیده می‌شوید. به جای تسلیم شدن، در هفته‌های آینده قبل از اینکه بخواهید کار خودتان را شروع کنید، آن را تقویت کنید.

فال روزانه متولدین مرداد:

شما در زندگی امروزتان از همه مسائل روزمره‌ای که برایتان پیش می‌اید دلسرد شده اید و دیگر امیدی به اینده‌ای تازه ندارید اما بدانید که چشمه امید و دل گرمی‌تازه‌ای به زودی برای شما فوران می‌شود.کتاب‌هایی که شما را به زندگی امیدوار می‌کنند را بخوانید.به پارک یا کنار یک رودخاته بروید تا بتوانید قوای از دست رفته خود را باز بیابید.این حقیقت زندگی شماست پس بهتر است به جای این که خود را عذاب دهید با ان کنار بیاید.

فال روزانه متولدین شهریور:

امروز روزی همراه با رویاها و خاطرات فراموش شده می‌باشد. ممکن است شما تجربه‌ها و پنداره‌های تکراری‌ای داشته باشید که نتوانید به راحتی برای فرد دیگری توصیفشان کنید. سعی نکنید که همین الان تجربه‌های درونی‌تان را با افراد دیگر سهیم شوید. در حالیکه از تصاویر خیالی محو احساسیتان لذت می‌برید، تا جایی که لازم است با دیگران صحبت کنید. شما در روزهای بعد خواهید توانست بیشتر در موردشان صحبت کنید.

فال روزانه متولدین مهر:

هیجانات اخیر در محل کار شاید در نظر شما اوقات خوشی باشد، اما اگر مجبور باشید حس خود را پنهان کنید چندان هم خوشحال نخواهید بود. اغلب اوقات سهیم کردن دیگران در اطلاعات‌تان قبل از اینکه به مرحله بعدی بروید برای شما کافی است. اما حالا مورد احساسی کوچکی می‌تواند همه چیز را پیچیده تر کند. شاید الان وقت جلب توجه کردن و غافلگیر کردن اتفاقات غیر قابل پیش بینی باشد. گفتن حقیقت ممکن است وضعیت کنونی را آشفته کند، اما از میزان تنش نیز کم می‌کند.

فال روزانه جمعه ۲۱ تیر ۹۸

فال روزانه متولدین ﺁبان:

شما امروز کارهایتان را تمام و کمال انجام داده اید چرا که بلاخره به مرحله ای رسیده اید که مقاوم و استوار باشید. به حرف دیگری گوش ندهید که شما را تشویق می‌کند تا سریع تر کار کنید؛ شما معمولا کاری را انجام می‌دهید که می‌دانید بهره وری و کارایی شما را بالا می‌برد. خوشبختانه شما می‌توانید با قدرت از خودتان دفاع کنید چرا که امروز سیاره حاکم شما با ونوس دوست داشتنی بهم پیوسته اند. اخیرا برای تان آسان تر شده است که بدون اینکه شخص دیگری را ناراحت کنید کاری را انجام دهید که به نفع تان است و برای آن ایستادگی کنید.

فال روزانه متولدین ﺁذر:

شما اغلب اوقات آدمی‌هستید که قبل از اینکه فکر کنید اعمال تان چه تاثیری روی دیگران دارد دست به عمل می‌زنید. به هر حال امروز این کلمات شماست که دوستان تان را متاثر کرده و بیش از آنکه متوجه باشید به روابط تان لطمه می‌زند. اغراق کردن در این وضعیت یا کش دادن به حقایق تغییر یافته دیگر در این رابطه به شما کمک نمی‌کند. شما نمی‌توانید از واقعیت فرار کنید. پس بهتر است به خوبی از آغاز کار اهل عمل باشید.

فال روزانه متولدین دی:

برنامه ریزی کردن برای آینده احتمالا بارزترین کاری است که شما امروز انجام می دهید. با این وجود شما ممکن است اجازه دهید اکنون دیگران برنامه ریزی و مدیریت کنند و ترجیح می دهید خودتان بیشتر کارها را انجام دهید. متاسفانه برای تان سخت است که مثل مربی روی نیمکت و بیرون از ماجرا بنشینید. پس مطمئن شوید که قادرید کارهای بیشتری اکنون انجام دهید زیرا شما وظیفه دارید که یک مشاور باشید به جای اینکه یک مشارکت کننده فعال باشید.

فال روزانه متولدین بهمن:

امروز احتمالا تصورات و خیالات شما بیشتر خواهد شد چرا که ماه دوازدهمین خانه از تصورات شما را بازدید می‌کند. اما مسئولیت‌هایی که دارید احتمالا در آخر پیروز می‌شوند و شما را به واقعیت می‌کشند. همان قدر که شما دوست دارید به خیال پردازی‌های خود ادامه دهید، این قدر هم سخت نیست که به وظایفی برگردید که به شما مربوط می‌شوند. انرژی خود را برای شکایت کردن هدر ندهید که چقدر کار دارید، فقط کارتان را شروع کنید. بعدها احساس آرامش خواهید کرد و عذاب وجدان نخواهید داشت.

فال روزانه جمعه ۲۱ تیر ۹۸

فال روزانه متولدین اسفند:

امروز شما مجبور هستید که کارهایتان را تمام کنید و واقعاٌ از ته قلب نمی خواهید که این کار را بکنید و به خاطر همین کیفیت کار شما پایین آمده است. حتی اگر زمانی که تصمیم به انجام دادن کاری می گیرید قصد و نیتتان خوب باشد، اگر متوجه بشوید که باید بدون داشتن ساعتی برای تفریح فقط کار کنید مطمئناً خسته خواهید شد. متأسفانه اگر امروز بخواهید از انجام دادن وظایفتان امتناع کنید اوضاع از اینی که هست هم بدتر خواهد شد.

فال روزانه جمعه 21 تیر ۹۸

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه جمعه 21 تیر ۹۸

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 226 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php