کد خبر : 28076 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۸

فال روزانه جمعه 21 تیر ۱۳۹۲

فال متولدین فروردین اختلاف نظر با یکی از دوستان یا یکی از اعضای خانواده اگر در نطفه خاموش نشود، می تواند در شما پریشانی یا آزردگی ایجاد کند. راه حل آن صحبت کردن است. با توضیح کامل و همراه با جزئیات آنچه واقعاً می خواهید بگویید می توانید سوءتفاهم ها …

فال روزانه جمعه 21 تیر ۱۳۹۲

فال متولدین فروردین

اختلاف نظر با یکی از دوستان یا یکی از اعضای خانواده اگر در نطفه خاموش نشود، می تواند در شما پریشانی یا آزردگی ایجاد کند. راه حل آن صحبت کردن است. با توضیح کامل و همراه با جزئیات آنچه واقعاً می خواهید بگویید می توانید سوءتفاهم ها را از بین ببرید. فکر نکنید که همه از قبل خودشان همه چیز را می دانند. اگر برایتان مقدور است شخصاً این مطلب را بگویید. تلفنی یا از طریق ایمیل چیزی حل نمی شود. امروز شما ترجیح می دهید در رابطه تان همه چیز به طور طبیعی جریان یابد. هیچ نیاز فوری به مسیر دادن اجباری به این رابطه نمی بینید و از وقت گذرانی با همدیگر امروز لذت بسیاری می برید. زیرا سعی نمی کنید به هم فشار بیاورید و اجباری برای هم اعمال کنید.

فال متولدین اردیبهشت

نقشه هایی که برای وظایفی در منزل یا حیاط کشیده بودید و مدتها بود آنها را به تأخیر انداخته بودید امروز بخاطر یک تماس تلفنی از سوی کسی که برایتان بسیار عزیز است و در جایی دور از شما زندگی می کند، متوقف می شود. شما از این تماس تلفنی آنقدر هیجانزده می شوید که دیگر چهارچوب ذهنی مناسبی برای تمام کردن آن کار را ندارید. نگران نباشید. همیشه می توانید آن کارها را انجام دهید. نباید به خودتان زیاد فشار بیاورید و نگران قرار با آن فرد شگفت انگیز باشید. در واقع لازم نیست کار زیادی انجام دهید. تنها کاری که الان باید انجام دهید این است که تلاش کنید و کاری کنید که او از شما خوشش بیاید و مانند آهنربایی با کاریزما و انرژی خود او را به سمت خودتان جذب کنید.

فال متولدین خرداد

نقشه هایی که برای بودن در کنار یکی از دوستان صمیمی یا شریک زندگی تان کشیده بودید بخاطر شرایط فراتر از کنترل شما نقش بر آب می شوند. رویدادهای ناگهانی از کنترل خارج می شوند. شاید با تأخیرهایی روبرو شوید و نتوانید برنامه ریزی کنید. تسلیم نشوید. با کمی تلاش بیشتر به آنچه امیدوار بودید برسید می رسید. همه چیز را آنطور که هست بپذیرید و برنامه ریزی خود را تغییر بدهید. این چیزها پیش می آید. شما امروز شانس ایجاد پیوندی عمیق با عشقتان را دارید و لازم نیست که دهانتان را باز کنید و حرفی بزنید یا نقشه بکشید که چطور این اتفاق باید بیفتد. فقط باید انرژی طبیعی و جذابیت طبیعی خود را نشان دهید. البته این کار آسان نیست. ولی اگر شما چیزی را بخواهید حتماً آن را بدست می آورید.

فال متولدین تیر

یکی از اعضای خانواده شما احساسات منفی خود را مدت زیادی است که پنهان نگه داشته است. او بالاخره امروز همه چیز را می گوید و فاش می کند. این شاید برایتان گیج کننده باشد، زیرا اصلاً نمی دانید چه خبر شده است و هیچ ایده ای در این باره ندارید. صحبت های صادقانه مطمئناً همه چیز را به روال قبلی برمی گرداند. سعی کنید درک خود را بیشتر نشان دهید. در نهایت همه چیز درست می شود. امروز شما احساس واقعی خواهید داشت. اگر می خواهید رو فرد خاصی تأثیرگذار باشید، آنقدرها هم سخت نخواهد بود. می توانید او را به ضیافت متواضعانه ای دعوت کنید و باید مطمئن شوید که از گل های شاداب و طبیعی و مبلمان شیکی برای پذیرایی از او استفاده کنید. غذای خوب دستپخت خودتان را فراموش نکنید!

فال متولدین مرداد

یک تماس یا ایمیل غیرمنتظره و سرزده از سوی یکی از همکاران می تواند به معنای ساعات کاری بیشتر باشد. این شما را عصبانی می کند. حس می کنید که کسی از شما سوء استفاده می کند و این ناعادلانه به نظر می رسد. اگر حوصله انجام کاری را ندارید، “نه” بگویید. این بر موضع بلندمدت شما نسبت به این فرد اثری نمی گذارد. در غیر این صورت بنشینید و دندان روی جگر بگذارید و این کار را لطفی به آن فرد حساب کنید. امروز روز بزرگی برای شماست و شما از لحاظ عشق و رمانس با موفق بزرگی و تضمین شده ای روبرو هستید. ولی بجای اینکه به مناسبتی اجتماعی بروید و لباس های فاخر و زیورآلات خود را بپوشید، بهتر است که لباس هایی با رنگ های شاد بپوشید و عطر گل بزنید تا موفق تر باشید. اگر موهای بلندی دارید، آنها را باز بگذارید.

فال متولدین شهریور

شما برای چیزی که واقعاً می خواستید پول پس انداز کرده اید. و ناگهان خرج و هزینه غیرمنتظره ای پیش می آید که باعث می شود همه پس انداز خود را خرج کنید. این شاید شما را کمی اندوهگین کند. قبل از آنکه همه پس انداز خود را خرج آن کنید مطمئن شوید که گزینه های دیگر را کاملاً از زیر نظر گذرانده اید. ظاهر می تواند گول زننده باشد. ولی منابع دیگری هم در اختیار دارید که اصلاً به آنها فکر نکرده بودید. اگر امروز سر قراری می روید، قطعاً زمان بسیار خوب و خوشی را خواهید گذراند. شما و دوست جدیدتان خیلی خوب با هم کنار می آیید و دلیل آن هم این است که هر دوی شما توانایی طبیعی برای قدردانی از چیزهای خوب و مثبت زندگی دارید. شما از غذای خوب و مصاحبت خوب یکدیگر لذت خواهید برد.

فال متولدین مهر

مشکلات پنهان در منزل شما ناگهان سر بر می آورند. این می تواند شامل مشکلات مربوط به لوله کشی، برق یا دیوارها باشد. تعمیرات قطعاً در این چشم انداز دیده می شوند. بهتر آن است که این مشکلات را سریع حل کنید و آن ها را به تأخیر نیندازید. اگر آن را نادیده بگیرید قضیه بدتر از قبل می شود. بهتر است که از کارشناسان کمک بگیرید و سعی نکنید خودتان آنها را حل کنید. این چیزها همیشه اتفاق می افتند. شما جاذبه و کشش فراوانی نسبت به فرد خاصی حس می کنید و البته قضیه هنوز آنقدر شدت نیافته است که بخواهید کار خاصی صورت دهید. احتمالاً بهترین کاری که تحت این شرایط می توانید انجام دهید این است که بگذارید همه چیز خود به خود جلو بروید و پیش آید. زیرا از تجربیات قبلی می دانید اگر سعی کنید رابطه را بسازید، در واقع ممکن است از روند طبیعی اتفاقات جلوگیری کنید. پس بگذارید همه چیز بطور طبیعی رخ دهد.

فال متولدین آبان

امروز ارتباطات و تماس های عجیب و غریبی را مشاهده خواهید کرد. ایمیل های خالی یا قطع شدن تلفن و … باعث می شود که فکر کنید این فرد چه کسی است و از شما چه می خواهد. این احتمالاً به خاطر مشکلات خطوط تلفن یا اتصالات اینترنتی است و چیز دیگری نیست. پس وقت خود را صرف نگران شدن نکنید. اگر فکر می کنید کسی سعی می کند که با شما تماس بگیرد، تا فردا صبر کنید و با او تماس بگیرید. اگر به خریدن هدیه کوچکی برای عشقتان فکر می کردید، امروز بهترین و عالی ترین زمان برای دادن آن هدیه به اوست. اگر این هدیه نوعی سرمایه گذاری است، خیلی خوب از آن استقبال خواهد شد. زیرا او را به عمق عشق و تعهد شما دلگرم خواهد کرد و او خیلی خوشحال و راضی خواهد شد.

فال متولدین آذر

گروهی که شما هم به آن وابسته هستید، اختلافاتی در سوابق مالی خود دارد. این احتمالاً به خاطر اطلاعات غلط یا گم شدن بعضی از اوراق آن اتفاق افتاده است و حل شدن آن باعث می شود که خیال همه راحت شود. اگر مجبور شدید در میان کاغذ پاره ها و در میان پرونده ها دنبال اطلاعات بگردید تعجب نکنید. ارزشش را دارد. اگر در رابطه ای که با عشقتان دارید به واقعیت های عملی قضیه پایبند بمانید و چیزهای آزمون پس داده و مطمئن وابسته بمانید، پیشرفت بیشتری در این رابطه رخ می دهد. اگر شروع به از این شاخه به آن شاخه پریدن کنید و وارد دنیای فانتزی شوید، هیچ پیشرفتی نمی توانید بکنید. اگر می خواهید پیشرفتی صورت بگیرد، باید امروز بر آن تأکید کنید.

فال متولدین دی

رازهای که فردی نزدیک به شما سعی می کرد پنهان کند امروز برملا می شوند. این کم و بیش مانند زلزله است که همه چیز را زیر و رو می کند و اگر سعی کنید که از آسیب جلوگیری کنید، از عمومی شدن این رازها جلوگیری کرده اید. افراد دور و بر شما بیشتر از آنچه فکر کنید درک می کنند، پس احساس خود را بیان کنید. تا فردا این چیزها قدیمی می شوند. مراقب باشید تا همه چیز درست شود. امروز هر کاری که بکنید و هر جایی که بروید، باید طبیعی رفتار کنید و در این مسیر تمام تلاشتان را بکنید. بدین ترتیب شانس شما برای جلب توجه فرد خاصی بیشتر می شود ولی باید رفتار طبیعی را در کارها و مسئولیت های خود داشته باشید و در این میان عالی به نظر برسید. لازم نیست یک کلمه هم حرف بزنید فقط عمل کنید.

فال متولدین بهمن

اخبار عجیبی در مورد یکی از دوستانی که خیلی دور از شما زندگی می کند دریافت می کنید که امروز این خبر برای شما دست دوم محسوب می شود. تلاش برای رسیدن به فرد مربوطه بی ثمر می شود و حداقل در حال حاضر اینطور است. قضاوت خود در مورد آنچه می شنوید را برای خودتان نگه دارید تا وقتیکه با دوستان خود حرف بزنید، زیرا احتمالاً بیشتر آنچه به گوشتان رسیده است اطلاعات غلط بوده است. فردا شانس بهتری برای دسترسی به او خواهید داشت. امروز نوعی تعادل و هارمونی برایتان ایجاد می شود. می دانید که زمان بسیار خوبی در این قرار امروز خواهید داشت و همه چیز به خوب شدن ادامه می دهد. جریانی طبیعی از انرژی بین شما هست که شما را با انگیزه نگه می دارد و باعث می شود که بخواهید چیزهای بیشتری درباره هم بدانید. این تجربه بسیار رضایتبخشی برای هر دوی شما خواهد بود.

فال متولدین اسفند

بینش های آشفته و مغشوشی در مورد افکار و احساسات یک دوست امروز به ذهنتان می رسد. حس ششم شما از همیشه قویتر است. پس بیشتر از هر چیز دیگری در مورد هر کس و حتی غریبه ها به حس ششم و غرایز خود اعتماد کنید. با آنکه این برایتان گیج کننده به نظر می رسد، ولی این تجربه درک شما از دیگران را بالا می برد و باعث می شود که به نحو درستی با آنها برخورد کنید. این روابط شما را تقویت می کند. با انرژی امروز، شما می توانید از جذابیت های خود برای جذب کردن همسر رویاهایتان استفاده کنید. اگر خوب لباس بپوشید و از اجناس طبیعی مانند حریر و نخ در لباستان و نه ریون و نایلون استفاده کنید، شانس موفقیت شما بیشتر خواهد بود و جذابیت و کشش شخصی شما او را به سوی شما جذب می کند. به پوشیدن لباسی سبک و گلدار و زدن عطری خوشبو فکر کنید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 182 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php