کد خبر : 243420 تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۰:۴۵

فال روزانه جمعه 18 فروردین 1396

فال روزانه متولدین فروردین اینکه از خودتان مطمئن باشید یک چیز است،‌ اما امروز این اعتماد به نفس کاذبتان می‌تواند شما را با مشکل بزرگی مواجه کند، چرا که ناگهان درمی‌یابید که نمی‌دانید چه کاری درست است و چه کاری غلط! شما دوست دارید به دیگری به طور نمایشی نشان …

فال روزانه جمعه 18 فروردین 1396

فال روزانه متولدین فروردین

اینکه از خودتان مطمئن باشید یک چیز است،‌ اما امروز این اعتماد به نفس کاذبتان می‌تواند شما را با مشکل بزرگی مواجه کند، چرا که ناگهان درمی‌یابید که نمی‌دانید چه کاری درست است و چه کاری غلط! شما دوست دارید به دیگری به طور نمایشی نشان دهید که کاری که او اکنون دارد انجام می‌دهد غلط است، اما نیازی به این نیست که دیگری را وارد مسئله ای کنید که خودتان نمی‌توانید در آن پیروز شوید. درنهایت، مهم نیست که چه کسی برنده می‌شود؛‌ مهم حفظ عزت نفس است که به نظر می‌رسد زیاد برای شما سخت نباشد.فال روزانه

فال روزانه متولدین اردیبهشت

اگرچه شما با وابستگی‌ها و تعلقات عاطفی آشنایی کامل دارید، ولی امروز این وابستگی شما را به مسیری کاملاً متفاوت می‌کشاند. شما فهمیده‌اید که حساسیت شدیدتان عملی خوب و قابل تحسین است، چرا که به دلیل مهربانی تان نمی‌توانید نسبت به ناراحتی‌های افراد دیگر بی اعتنا باشید. اگر شما قبول کنید که نباید انتظار تلافی و جبران داشت، آنوقت به این افراد یاد می‌دهید که چگونه نوع تازه‌ای از دوست داشتن را تجربه کنند.

فال روزانه متولدین خرداد

تلاش‌های شما برای اینکه امروز همه چیز را با هم داشته باشید کاری عبث و بیهوده است، به خاطر اینکه اگر موفق هم شوید باز برای تان بر عهده گرفتن این همه کار سخت خواهد بود. این مسئله مانند یک بازی کامپیوتری است؛‌ شما یک کار را در مقطعی به پایان می‌رسانید و سپس آنقدر برایتان پیچیده می‌شود که باید زمان زیادی برای حل مشکلات پس ازآن صرف کنید. شاید حالا زمان این باشد که یک سیاست جدید و بنیادی در پیش بگیرید. به جای هدر دادن تمام انرژی تان برای یک کنترل بیهوده بر مسائل، کافی است برای لحظاتی دست نگه داشته و صبر کنید. شاید آسان ترین کار این باشد که از قدرت دست بکشید!

فال روزانه متولدین تیر

اکنون اتفاقات زیادی در زندگی شما افتاده که شما نمی‌توانید با آنها کنار بیایید. افراد پیرامون شما حتی آنهایی که دوستتان هستند به نظر می‌رسد که نسبت به همیشه عصبی‌تر هستند و می‌توانند شما را عصبانی کنند. سعی کنید که به ناراحتی‌های گذشته تان نگاهی بیندازید، شما نسبت به موضوعات بسیار ناچیز حساسیت بیش از حد نشان می‌داده‌اید. امروز وقتی که دودل هستید، به جای نگرانی‌هایتان فکرهای مثبتتان را بیان کنید. اگر هنوز هم تردید در شما باقی مانده است، فردا شخص مناسبی را پیدا کرده و ترسهایتان را با او در میان بگذارید.

فال روزانه متولدین مرداد

حالا که ماه به نشانه شما بازگشته است، شما آمادگی کامل دارید که مسئولیت‌های بیشتری قبول کنید، اما این کار دردسرهایی برایتان به همراه دارد. این سخن بدین معنی نیست که شما توانایی انجام دادن کارهای خاص و خارق العاده را ندارید، بلکه بدین معنی است که شما به دلیل اینکه به نیازهایتان واقع بینانه نگاه نمی‌کنید، طاقت شکست خوردن را هم ندارید. با کم کردن سطح توقعات خود شانس خوشبخت شدن خودتان را بیشتر کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

داوری شما درباره خودتان امروز زیاد زننده و ناگوار نیست، در حقیقت احتمال دارد که گامی آزمایشی بردارید برای فهمیدن اینکه اخیرا کاری را عالی به اتمام رسانده‌اید، اگر چه آن طوری که شما انتظارداشتید نتیجه نداده است. شما اکنون قادرید که آن بخش پرورش یافته وجو خود را به نمایش بگذارید، بنابراین با حمایت خود از آنهایی که دوستشان دارید حمایت کنید.

فال روزانه متولدین مهر

هم اکنون شما از اینکه سرتان شلوغ باشد لذت می‌برید، اما منطقی نیست فعال بودن و فعالیت داشتن را با خوشبختی و سعادت یکی بدانید. این روزها دانستن اینکه چه چیزی مناسب و خوب است سخت شده است و شما قبل از اینکه تشخیص بدهید نمی‌توانید کارهایی که شروع کرده‌اید را ادامه دهید، خودتان را خسته خواهید کرد. حتی اگر ضعف و ناتوانی‌تان خیلی جدی به نظر نمی‌رسد، از حذف کردن بخشی از برنامه‌هایتان نهراسید.

فال روزانه متولدین آبان

ممکن است فکر کنید که دارید به شرایطی که در آن قرار دارید واکنش نشان می‌دهید اما اکنون واکنش‌های شما بیشتر از حد معمول است و ممکن است دیگران اعتقاد داشته باشند که از نیروی غیرضروری استفاده می‌کنید. به هر حال بین عقل و شعور شما و خودتان و اینکه دیگری از رفتار شما چه برداشتی می‌کند تفاوتی وجود دارد. اگر بتوانید در رابطه با هر صحبتی که امروز می‌کنید و شدت احساسات‌تان تعادل ایجاد کرده و شدت آن را کاهش دهید قادر خواهید بود که تنش و اضطراب را در زندگی‌تان به مقدار قابل ملاحظه‌ای از بین ببرید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز شاید آتش خوشی و لذت کمی فروکش کرده باشد، اما کاملاً خاموش نشده است. حتی اگر به نظر می‌رسد که سعی و تلاشتان بیهوده است اما باز هم تسلیم خوشی‌های زندگی نشوید. در عوض از آن به عنوان یک راه عبور تأمل برانگیز استفاده کنید تا بفهمید که دقیقاً از زندگی چه می خواهید. تهیه کردن یک فهرست اولین قدم برای مشخص کردن آرزوهایتان است.

فال روزانه متولدین دی

امروز دوستانتان، شما را به خاطر کاری که هرگز قبلاً آن را انجام نداده اید تشویق خواهند کرد.خوشبختانه، این که شما می‌خواهید آنها را همراهی کنید روز بسیار خوشی را برای شما بوجود می‌آورد.اما از بد شانسی، شما شیفته ی کاری می‌شوید که دارید انجام می‌دهید که باعث می‌شود مسوولیتهای خود را فراموش کنید.اکنون یک وقت خوب لازم است تا شما برگردید و کارهای ناتمام خود را تکمیل کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

شما امروز خیلی ناراحت هستید، چرا که دوستان صمیمی و خانواده‌تان احساسات و علایق شما را درک نمی‌کنند. اما سرزنش کردن آنها به خاطر عدم توجه‌شان کاری اشتباه است. خواه شما به خاطر ترس از واکنش دیگران به اندازه کافی آنها را در جریان احساسات خود قرار ندهید و خواه بیش از حد در مورد احساسات خود صحبت کنید تا جایی که این بی پرده گویی‌ها جنجال به پا کند، هیچ فرقی نمی‌کند، شما الان فقط باید نقش خود را در شرایط اخیر به خوبی نشان داده و وظایف خود را انجام دهید.

فال روزانه متولدین اسفند

حتی اگر در زندگی تان مشکلی به وجود آمده باشد، شما همیشه می‌توانید به مطالعات معنوی خود اتکا کنید. ولی متاسفانه شما انقدر در فلسفه و متافیزیک غرق شده‌اید که می‌کوشید شرایط سخت را به موقعیتی خیلی عالی تبدیل کنید. شاید این کار بعضی وقت‌ها خوب باشد، ولی اکنون بهتر است به جای سیر کردن در آسمان‌ها کمی واقع بین تر باشید.

فال روزانه جمعه 18 فروردین 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه جمعه 18 فروردین 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 199 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

css.php