کد خبر : 135102 تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰:۲۴

فال روزانه جمعه 17 بهمن 1393

فال روزانه جمعه 17 بهمن 1393 فال روزانه متولدین فروردین امروز یک عاشقانه شاد و سرشار از اتفاق های خوب را تجربه خواهید کرد. دوست دارید دایره دوستان خود را گسترده کنید. اما به این کار نیازی نیست. با همین دوستانی که دارید رابطه صمیمی تر و بهتر برقرار کنید. …

فال روزانه جمعه 17 بهمن 1393فال روزانه جمعه 17 بهمن 1393

فال روزانه متولدین فروردین

امروز یک عاشقانه شاد و سرشار از اتفاق های خوب را تجربه خواهید کرد. دوست دارید دایره دوستان خود را گسترده کنید. اما به این کار نیازی نیست. با همین دوستانی که دارید رابطه صمیمی تر و بهتر برقرار کنید. همین افراد برای خوشحالی شما و آرامش روحتان کافی هستند. با دوستان، همکاران و اعضای خانواده ارتباط خیلی خوبی خواهید داشت. با همه رفتار مهربان داشته باشید و برای محبت های خود، آدم ها را انتخاب نکنید. با همه مهربان باشید. حس های خوب را باید منتشر کنید تا در پاسخ، محبت و انرژی خوب دریافت کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

با تضادی که میان مسوولیت های شما و انرژهایتان وجود دارد، امروز دلتان می خواهد همه دنیا را تسخیر کنید. امروز انجام همه کارها برایتان بسیار آسان خواهد بود، اما زیاده روی نکنید و خودتان را بیش از حد خسته نکنید. برای رویاها و اهداف خود برنامه های هیجان‌انگیز بچینید و در طول هفته آینده آنها را به انجام برسانید. از دوستان کمک بگیرید و این را بدانید همه به کمک اطرافیان نیاز دارند و همین موجب تحکم بیشتر دوستی ها می شود. چشم انداز خود را بزرگ تر کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

از یک طرف کلی کار برای انجام دارید و از طرفی هم دوست دارید مسافرت بروید و حسابی به خودتان خوش بگذرانید و استراحت کنید. همین مساله کمک می کند تا با انرژی بیشتر کار کنید تا یک فرصت چند روزه برای خود ایجاد کنید و سفر بروید. این را به یاد داشته باشید که در همه حال باید پس انداز مالی، شاد بودن و امنیت خود را در اولویت قرار دهید. واقع گرا باشید و با انرژی های خوبی که امروز دارید، خودتان را بیشتر به دوستان و خانواده نزدیک کنید. عشق بدهید و محبت دریافت کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز مراقب دخل و خرج های خود باشید. اگر لازم است حتی شاید بد نباشد کارت بانکی خود را در خانه بگذارید تا از خرج های بیهوده خود را مصون نگه دارید. شادی و هیجان زیادی در وجود شما هست که دوست دارید در میان دوستان باشید، این مساله ممکن است شما را به ولخرجی های اضافه سوق دهد. پس مراقب باشید. در ارتباط های خود با دیگران، بیشتر شنونده باشید و همه حرف های آنها را با جان دل گوش کنید. بدون شک توصیه های مالی آنها برای شما پیامدهای بسیار خوبی خواهند داشت. در جمع بودن امروز این فرصت را به شما می دهد تا نیمه گمشده خود را نیز پیدا کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

تقابل دست و دل بازی و ارتباط های اجتماعی در وجود شما، امروز خیلی از مسایل را برایتان روشن و شفاف می کند. می توانید برخی از واقعیت ها که تاکنون بی خبر بوده اید را کشف کنید. چشمان خود را باز کنید و ارتباط های خود را کمی زیر ذره بین ببرید و همه را آن طور که هستند، ببینید و باور کنید. واقع گرا باشید. شاید لازم باشد در مورد کارهای خود برای یک کارشناس مالی نامه ای بنویسید. همیشه کیفیت را بر کمیت ترجیح دهید و بدانید طولانی مدت بودن شادی ها بسیار ارزشمندتر از هیجانات آنی و کوتاه مدت است.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز دو حس کاملا متضاد با هم یعنی دل‌رحمی و دل‌بزرگی در وجود شما هستند و در تضاد با هم تجربه های تازه ای برای شما رقم خواهند زد. حس هایی که موجب باز شدن چشمانتان می شود و واقعیت های بیشتری را از زندگی خواهید دید. شما همیشه دوست دارید به دیگران کمک و با آنها همدل یکنید، اما شاید امروز لازم باشد به یاد بیاورید که هیچ کس ارزش این را ندارد که خودتان را برای او قربانی کنید. پس همه مهربانی های خود را در حد متعادل ارائه دهید تا زندگی شخصی شما دستخوش تغییرات منفی نشود. برای مسایل مالی، امروز می توانید تصمیمات خوبی اتخاذ کنید.

فال روزانه متولدین مهر

تا فرصت هست از همه لحظه های خود لذت ببرید. یک روز بسیار شاد در انتظار شما است که باید از همه لحظه های آن نهایت استفاده را ببرید. جسارت و شهامت خود را افزایش دهید. شما یک کاریزمای درونی دارید که بدون هیچ تلاشی می توانید دیگران را جذب خود کنید. از این جاذبه برای اصلاح موقعیت شغلی خود استفاده کنید و سطح خود را بالاتر بکشید. امروز ساعاتی را با دوستان خود باشید و در جمع آنها شاد باشید و تفریح کنید. عشقتان نیز انرژی های بسیار خوبی به شما می دهد.

فال روزانه متولدین آبان

کائنات امروز به شما یاد می دهند که خودتان را کم نبینید و انرژی های خود را پایین احساس نکنید. برعکس روزهای گذشته، امروز سرشار از انرژی های خوب و مثبت هستید و خیلی راحت می توانید محدودیت ها را کنار بگذارید و ارتباط های بهتری با دیگران داشته باشید. از فرصت امروز برای توسعه چشم‌اندازهای خود استفاده کنید. در مورد مسایل مالی، بیشتر مراقب خرج های خود باشید و همیشه بخشی از درآمدتان را کنار بگذارید. در اجتماع بودن امروز این مزیت را دارد تا بافرد مناسبی از جنس خودتان آشنا بشوید.

فال روزانه متولدین آذر

کوله بار خود را بسته اید. امروز دوست دارید هر جایی به غیر از اینجا باشید. دوست دارید بیرون شهر یا مسافرت بروید. هیجان و شادی زیادی در وجود خود احساس می کنید که شما را وادار می کند به دوستان زنگ بزنید و با آنها برنامه تفریح ترتیب دهید. چشمان خود را باز کنید، آدم ها را همان طور که واقعا هستند ببینید و برای خود رویاپردازی نکنید. در این چند وقت اگر احساس می کردید بال هایتان بسته است، امروز حس رهایی خواهید داشت. با فردی که دوستش دارید، لحظه های شیرین و جذابی را تجربه خواهید کرد و همه چیز بر وفق مراد خواهد بود.

فال روزانه متولدین دی

شما در مدیریت پول های خود حرف ندارید و خیلی خوب می توانید برای هر یک تومان پول خود هم برنامه ریزی کنید. اما امروز شاید کمی دچار تضاد بشوید. از یک طرف در جاهایی خساست به خرج می دهید و در جاهای دیگر، بیهوده و الکی پول خرج می کنید که واقعا لازم نیست. برای اینکه از این خرج ها دور شوید، برای خود یک چشم انداز بلند تعیین کنید و برای رسیدن به آن هدف، با حساب کتاب خرج کنید. امروز شاید بد نباشد کارت بانکی خود را در خانه بگذارید و سپس با دوستان بیرون بروید. این را هم به یاد داشته باشید، هر چه سطح دانش خود را بیشتر ارتقا دهید، درآمدتان هم بیشتر خواهد شد.

فال روزانه متولدین بهمن

اگر در رابطه احساسی خود احساس رضایت ندارید، انرژی های امروز حس های مثبت و خوبی را در دلتان جاری می کنند که از این فاز خارج خواهید شد. در میان دوستان حضور داشته باشید و حرف بزنید. در مورد هر چیزی که شما را ناراحت کرده است حرف بزنید و خودتان را تخلیه کنید. دوستان با روی گشاده به دردودل هایتان گوش خواهند داد. شهامت بیان داشته باشید و با گوش جان، پیشنهادها و توصیه های آنها را بشنوید. در میان دوستان بودن، دوای درد امروز شما است

فال روزانه متولدین اسفند

برای رسیدن به سلامت روحی و جسمی فقط تغذیه و ورزش کافی نیست. باید دردهای خود را کشف و برای ریشه‌کن کردن آنها تلاش کنید. امروز خیلی خوب می توانید با ناخودآگاه خود ارتباط برقرار کنید و بدانید دقیقا از زندگی، رابطه و شغل چه می خواهید. از این فرصت عالی و انرژی های مثبتی که کائنات برایتان در نظر گرفته به بهترین شکل استفاده کنید. اگر موردی هست که ذهنتان را مشغول کرده، حتما در مورد آن حرف بزنید. حرف زدن با اطرافیان این مزیت را دارد که علاوه بر سبک شدن، راهکارهای خوبی نیز دریافت می کنید.

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه جمعه 17 بهمن 1393

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 180 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php