کد خبر : 248573 تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ تیر ۱۳۹۶ - ۰:۱۷

فال روزانه جمعه 16 تیر 1396

فال روزانه متولدین فروردین یک روز بسیار عالی در پیش دارید. فکرتان کاملا باز است و می توانید به خوبی در مورد کارها و آینده خود برنامه ریزی کنید. از این فرصت عالی برای نشان دادن توانایی های خود استفاده کنید. با در نظر گرفتن داشته ها و مهارت هایی …

فال روزانه جمعه 16 تیر 1396

فال روزانه متولدین فروردین

یک روز بسیار عالی در پیش دارید. فکرتان کاملا باز است و می توانید به خوبی در مورد کارها و آینده خود برنامه ریزی کنید. از این فرصت عالی برای نشان دادن توانایی های خود استفاده کنید. با در نظر گرفتن داشته ها و مهارت هایی که دارید، برای پیشرفت بیشتر در زندگی برنامه ای دقیق تعیین و بر اساس آن رفتار کنید. امروز همه انرژی ها در اختیار شما هستند. در مورد مسایل احساسی، شاید کمی زودرنج شده باشید و همه چیز خیلی سریع به شما بربخورد. اما بدانید این حس ها زودگذر هستند و با صبوری امروز را شب کنید. حرفی نزنید که ناراحتی به وجود بیاورید. در عوض این را بدانید با انرژی زیاد می توانید همه کارهای عقب افتاده را به انجام برسانید.

فال روزانه متولدین اردیبشهت

بد نیست امروز را به خود اختصاص دهید و در مورد نیازها و خواسته های خود کمی تعمق کنید. فهرستی از هر آنچه می خواهید برای خود تهیه و آنها را اولویت بندی کنید. می توانید با یک برنامه ریزی درست و دقیق، برای رسیدن به اهداف خود راه های بسیار سریع و مناسب بیابید. جزئیات و موانع احتمالی را فراموش نکنید. از نظر روحی و درونی کمی شکننده و زودرنج شده اید که موقتی است. با مثبت نگاه کردن به مسایل و اطرافیان می توانید از این ناراحتی ها دور شوید. با عشقتان همکلام شوید و با مهربانی و صبر با هم در مورد نیازهای خود حرف بزنید. با اینکه در کار بسیار موفق ظاهر خواهید شد اما در مسایل احساسی کمی ناراحتی وجود دارد که برطرف می شوند.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز عقل و احساستان در یک فاز هستند. این به شما کمک می کند تا تصمیمات درست اتخاذ کنید و برای هر مشکل یا مانعی، یک راهکار بسیار مناسب بیابید. درک عالی شما از مسایل زیاد است. می توانید منتظر رویدادهای ناخواسته اما شاد و عالی باشید. شاید بد نباشد بعدازظهر را بیرون از خانه و در جمع افراد جدید سپری کنید. اگر مجرد هستید شاید در میان این افراد با کسی آشنا شوید که حس خوبی به او دارید. اگر در ارتباط احساسی با کسی هستید، شاید کمی دچار ناراحتی و دلخوری شده باشید. اما این را بدانید شما کمی زودرنج هستید و مشکلاتی که از آن یاد می کنید به آن بزرگی نیستند. آرام باشید و در صبوری روز خود را شب کنید. در مورد مسایل کاری می توانید نتیجه تلاش های اخیر خود را دریافت کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز تا حد زیادی زودرنج و آسیب پذیر هستید. این استرس ها بسیار نمایان هستند و نمی توانید آنها را مخفی کنید. بهتر است خودتان باشد و ادا در نیاورید. در زندگی لحظه هایی هستند که انسان احساس ناآرامی دارد. اما نگذارید این حال دوام داشته باشد. شاید بهتر باشد بیرون بروید و در اجتماع باشید. از مشورت دیگران نیز برای بهبود کارهای خود کمک بگیرید. در مورد مسایل عاطفی بیهوده دعوا راه نیندازید. با این همه حساسیت احتمال مشاجره زیاد است. اما اگر جلوی زبان خود را بگیرید، می توانید یک روز بی دردسر را تجربه کنید. اما برای معامله های کاری می توانید روی تفکرات و تصمیمات درست خود حساب کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز همه چیز بر وفق مراد شما است. می توانید از این همه انرژی خوب به نفع خود بهره بگیرید. کارهای عقب افتاده را به انجام برسانید. یا اگر در نظر دارید، پروژه جدیدی را آغاز کنید، امروز فرصت مناسبی است. خیلی خوب می توانید احساسات خود را در کنترل داشته باشید. اگر در رابطه احساسی خود دچار کمی سردرگمی هستید، آن را خیلی بسط ندهید. نگذارید مسایل کوچک و بی اهمیت ذهن شما را بدبین یا خراب کنند. کمی حساس و زودرنج شده اید. اگر خیلی به آن بها ندهید و صبوری خود را حفظ کنید، هیچ مشاجره یا ناراحتی میان شما و شریک عاطفیتان ایجاد نخواهد شد. شاید در محیط کار مساله ناراحت کننده یا شایعاتی وجود دارد، به آنها بها ندهید و تا از صحت چیزی مطمئن نشده اید، بیهوده خود را دچار استرس نکنید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز می توانید سفره دل خود را با خیال راحت پیش دوستان باز کنید. وقتی شما بتوانید با صداقت در مورد حس های خود حرف بزنید، به دیگران نیز این فرصت را داده اید تا بیشتر احساسات خود را با شما در میان بگذارند. امروز از هر دونظر عقل و احساس در یک اندازه هستید و بنابراین لازم نیست در مورد اشتباه کردن هراسی داشته باشید. از این فرصت برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنید. در مورد ارتباط با فرد مورد علاقه تان، تا اندازه ای از او دلخور هستید. البته بخشی از آن به حساس و زودرنج بودن شما نیز برمی گردد. اما بهتر است امروز را از هم دور باشید تا این حس ها از میان بروند. ایده های کاری خوب خود را یادداشت و در فرصت مناسب از آنها استفاده کنید.

فال روزانه متولدین مهر

یک روز عالی در انتظار شما است. امروز این قدرت را دارید تا از همه موانع به خوبی عبور کنید و برای رسیدن به اهداف، نقشه های اساسی بکشید. علاوه بر مسایل منطقی، همه احساساتتان نیز در مشت شما هستند و می توانید به خوبی آنها مدیریت و کنترل کنید. انرژی های جسمی و روحی زیاد شما کمک می کند تا کارهای عقب افتاده را به درستی انجام دهید. حتی خانه خود را مرتب و سازمان دهی کنید. اما در مورد رابطه عاطفی، کمی از شریک عاطفی خود دلخور هستید. شاید به دلیل رویدادهای روزهای گذشته باشد. هر چه هست، این را در نظر داشته باشید شما نیز تا اندازه ای زودرنج و آسیب پذیر شده اید و هر مساله کوچکی می تواند به راحتی موجب ناراحتیتان بشود. فرصت شناس باشید و در مسایل کاری راه های پیشرفت بیشتر را بیابید

فال روزانه متولدین آبان

بهتر است از بلندپروازی دست بردارید و به دنیای واقعی برگردید. بهترین فرصت برای مرور کارهایی که قبلا انجام داده اید و کارهایی که باید انجام دهید، امروز است. کمی با خود خلوت کنید و برای آینده بهتر و یافتن راه های سریع تر برای پیشرفتت تصمیم گیری کنید. شاید بد نباشد در رفتار حرفه ای خود تغییراتی ایجاد کنید. می توانید با کمی ترفند، مهارت های خود را بروز دهید. در مورد مسایل احساسی، بسیار مستعد بحث و ناراحتی هستید. از این شرایط دوری کنید. حساسیت زیاد امروز شما می تواند یک مشاجره بیهوده را به وجود بیاورد. اگر از شریک عاطفی خود دور باشید برای هر دو بهتر است.

فال روزانه متولدین آذر

ذات هوشیار و تیزهوشی دارید. می توانید فرصت ها را تشخیص دهید و از آنها به نفع خود بهره بگیرید. امروز بیش از هر زمان دیگری ذهنتان باز است و می توانید ایده پردازی های خوبی هم داشته باشید. در پروژه های کاری، مهارت ها و توانایی های خود را نشان دهید. با افرادی که مخالف شما هستند با صبوری رفتار کنید. به طور کلی در اجتماع حاضر باشید. اگر عشقتان کج خلقی می کند، به دلیل حساسیت روحی بالایی که امروز دارید، شاید بیهوده مشاجره ای ایجاد شود. توصیه می کنیم با صداقت و صراحت با یکدیگر حرف بزنید و هر گونه سوتفاهمی را از رابطه خود بردارید. شاید لازم باشد فقط شنونده باشید.

فال روزانه متولدین دی

اگر در جمعی حاضر بودید که در مورد فرد غایبی حرف های ناراحت کننده مطرح می شد، بهتر است شما زبان به دهان بگیرید و در حرف های آنها شرکت نکنید. هرگز حرفی که جلوی روی طرف نمی گویید را پشت سر او بیان نکنید. ممکن است این حرف به گوش او برسد و مقدمات ناراحتی میان شما ایجاد شود. ایده های کاری خوبی که در سر دارید را اجرایی کنید. در مورد آنها با همکاران خود حرف بزنید و مقدمات بهبود شرایط را فراهم کنید. در مورد رابطه احساسی خود اما شاید امروز خیلی موفق نباشید. شما بسیار زودرنج شده اید و نمی خواهید از موضع خود کوتاه بیایید. این می تواند موجب دلخوری و بحث بشود. صادق و صبور باشید تا روزتان خراب نشود.

فال روزانه متولدین بهمن

پیش از هر کار یا اقدامی، باید منفعت خود را در نظر بگیرید. اگر فکری در سر دارید که باید انجام بشود، حتما آن را اتجام دهید. اگر فردی از نزدیکان به کمک شما نیاز دارد حتما در کنارش باشید اما این را در نظر داشته باشید که هرگز نباید خود را قربانی نیازهای اطرافیان بکنید. خوب است امروز را در اجتماع باشید تا با افراد جدید آشنا شوید. در میان آنها ممکن است با فردی از جنس مخالف آشنا شوید که فاز فکری مشابه شما دارد. در محل کار مراقب حرف هایی باشید که به زبان می آورید. در معاشرت نیز مراقب باشید. برخی از افراد فقط در صدد ضربه زدن به اطرافیان هستند.

فال روزانه متولدین اسفند

از اینکه بدون فکر کاری را انجام دهید، اجتناب کنید. با کمی تمرکز، ذهن خود را آزاد و آرام کنید. می توانید با کمی تامل در مورد کارهای خود، نقاط ضعف و قوت خود را بیابید. مشکلات را برطرف و به سوی موفقیت بیشتر روانه شوید. در انجام کارها و اجرایی کردن ایده ها می توانید به قلب خود اعتماد کنید. در مورد مسایل احساسی، کمی زودرنج شده اید و این می تواند هر آن موجب تنش و مشاجره میان شما و فرد مورد علاقه تان بشود. از هر نوع موقعیتی که احتمال دعوا دارد بپرهیزید تا یک روز معمولی اما آرام در کنار شریک عاطفی خود داشته باشید.

فال روزانه جمعه 16 تیر 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه جمعه 16 تیر 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 374 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php