کد خبر : 264652 تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱:۵۱

فال روزانه جمعه 16 اسفند 98

فال روزانه جمعه 16 اسفند 98 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : امروز هیچ کس تحمل رفتارهای خودخواهانه ی شما را ندارد! به نفعتان است طوری رفتار نکنید که انگار متوجه آسیبی که به احساسات دیگران وارد کرده اید نیستید. اطرافیان …

فال روزانه جمعه 16 اسفند 98

فال روزانه جمعه 16 اسفند 98

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

امروز هیچ کس تحمل رفتارهای خودخواهانه ی شما را ندارد! به نفعتان است طوری رفتار نکنید که انگار متوجه آسیبی که به احساسات دیگران وارد کرده اید نیستید. اطرافیان شما امروز خیلی حساس تر از همیشه به نظر می رسند و شما موظف هستید که به این حساسیت آنها احترام بگذارید و سعی نکنید خواسته های خودتان را به آنها تحمیل کنید. امروز در خانه تان وضعیت گیج کننده ای به وجود خواهد آمد که تمام تلاش شما برای سردرآوردن از آن بی فایده خواهد بود و حتی امر و نهی کردن به دیگران نیز راه حل این مشکل نخواهد بود. متأسفانه مسائل عاطفی با استفاده از زور و فشار وارد کردن به دیگران حل نمی شوند و این کار تنها باعث ایجاد واکنش منفی در اطرافیانتان خواهد شد.


فال روز متولدین اردیبهشت :

امروز سرسخت ترین آدمی که سر راهتان قرار خواهد گرفت خود شما هستید. شما تبدیل به سختگیرترین منتقد خود شده اید و خودتان و عملکردتان را با بیرحمی تمام زیر سؤال می برید. شما دائم در تلاش برای بهتر شدن و تکامل هستید و نباید زحمات خود را نادیده بگیرید. به جای تنبیه و سرزنش کردن خودتان بهتر است کمی خودتان را تشویق کرده و حتی به خودتان جایزه بدهید. در راه رسیدن به خواسته هایتان، به جای این که آرزو کنید امکانات بیشتری در دست داشته باشید سعی کنید با همان ابزارها و امکاناتی که در اختیار دارید بهترین نتیجه ممکن را به دست بیاورید. گاهی خلاقیت بهتر از هر امکانات و ابزاری می تواند نتیجه بخش باشد.


فال روز متولدین خرداد :

سعی کنید از خلاقیتی که امروز در اختیار دارید به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. بیکار ننشینید و به پرنده ی خیالتان اجازه ی پرواز بدهید و بگذارید تا هر چقدر که می خواهد به دور دست ها برود. مواظب باشید که اگر نسبت به آنچه قصد انجامش را دارید دچار تردید شوید و جلوی قدرت تخیل خود را گرفته و از آن در انجام فعالیت های حرفه ای و یا هنری خود استفاده نکنید جلوی موج عظیمی از خلاقیت را خواهید گرفت. امروز حرف های زیرکانه ای که می زنید ممکن است نیشدارتر از آن چیزی باشند که خودتان تصور می کنید. شما قصد ندارید کسی را برعلیه خود تحریک کنید، اما اگر مواظب لحن حرف زدنتان نباشید خودتان را در وضعیت دشواری خواهید یافت که فکرش را هم نمی کنید.

 

فال روزانه جمعه 16 اسفند 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

امروز حس ششم شما به طرز خارق العاده ای قوی شده است و به شدت توصیه می شود که به راهنمایی های این حس خود توجه داشته باشید. امروز شمابه دنبال انجام کاری هستید که برای به انجام رساندن آن به دنبال یک همدست و همراه می گردید. خوشبختانه شخصی که به دنبالش هستید را پیدا خواهید کرد و او کمک های قابل توجهی در راه رسیدن به هدفتان به شما خواهد کرد. در برابر هر مشکلی که پیش رویتان قرار می گیرد محکم بایستید و با سرعت تمام پیش بروید. شاید مجبور شوید برای بعضی کارها وقت بیشتری صرف کنید، اما قطعا وقتی که صرف می شود ارزش نتیجه ای که به دست می آید را خواهد داشت.


فال روز متولدین مرداد :

امروز سعی کنید روند تکراری و همیشگی کارهایتان را تغییر داده و کمی به خودتان استراحت بدهید. شما این اواخر در تلاش برای ماجراجویی و کسب تجربه های تازه احساس مبارزی را داشته اید که روانه ی میدان جنگ شده است و می خواهد سرزمین های تازه ای را فتح کند، اما امروز باید آتش بس اعلام کرده و کمی به خودتان استراحت داده و تجدید قوا کنید، این کار به شما کمک خواهد کرد تا در روزهای آتی نتایج بهتری را به دست بیاورید. امروز را کمی با خودتان خلوت کنید و نگاهی به اهدافتان بیندازید. آیا شما اکنون همان جایی هستید که دلتان می خواسته در این مرحله از زندگی تان قرار بگیرید؟ آیا تغییراتی باید انجام دهید؟ برای سال جدید برنامه ریزی کنید.


فال روز متولدین شهریور :

امروز باید سعی کنید تا جایی که برایتان امکان دارد از ایجاد بحران برای خود و قرار داد خودتان در موقعیت هایی که شما را تحت فشار قرار می دهند خودداری کنید. شاید خودتان متوجه نباشید که با اغراق در نقشی که مجبور هستید در جنبه های مختلف زندگی خود ایفا کنید چه فشار و استرسی به خودتان وارد می کنید. سعی کنید کمی از میزان وقت و توجهی که صرف چیزهای بی اهمیت می کنید بکاهید. شما در زندگی خودتان به اندازه ی کافی مسائل مهم برای رسیدگی و توجه دارید، پس دیگر سر خودتان را با غیبت و اضافه کردن مسائل شخصی دیگران به لیست نگرانی هایتان از این که هست شلوغ تر نکنید!

فال روزانه جمعه 16 اسفند 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

بهتر است طوری وانمود نکنید که انگار آنقدر از لحاظ ذهنی و جسمی قوی هستید که هیچ کاری برایتان دشوار و غیر ممکن نیست. یادتان باشد که هر چقدر خودتان را قویتر و دارای توانایی های بیشتری نشان بدهید مسئولیت ها و بار بیشتری به شانه تان گذاشته خواهد شد! در حال حاضر شما بسیار حساس تر از آن چیزی هستید که خودتان فکر می کنید، خیلی بیش از آن چیزی که در ظاهر نشان می دهید! در مورد احساسات و افکار خود صداقت بیشتری داشته باشید تا مجبور به تحمل فشار کمتری باشید. خوشبختانه اگر مهر سکوت را بشکنید، هم در محیط خانه و هم در محل کارتان، دیگران به خوبی افکار و احساسات شما را درک می کنند و مشکل خاصی نخواهید داشت.


فال روز متولدین آبان :

امروز بی آن که مجبور باشید به خودتان فشار زیادی وارد کنید، همه چیز برایتان به خوبی و راحتی پیش خواهد رفت. سعی کنید به این موضوع توجه داشته باشید که اگر بین شما و هر یک از اطرافیانتان بحثی پیش آمد، حداقل در زمان حاضر این اتفاق نشانه ی آن است که این شخص فرد مناسبی برای این که مورد اعتماد شما قرار بگیرد و یا سر و کاری با او داشته باشید نیست. امروز مشکل ترین گره هایی که در زندگی تان پیش می آیند مشکلاتی هستند که در روابط عاطفی تان به وجود می آیند، اما شما در حل این مشکل هم با دشواری چندانی مواجه نخواهید بود و با به کار گرفتن مهارت هایتان می توانید همه چیز را به راحتی روبراه کنید.


فال روز متولدین آذر :

امروز قرار است برای شما یک روز خوب و آرامش بخش باشد، پس سعی کنید خودتان هم چنین نگرشی نسبت به آن داشته باشید. در حال حاضر شما هیچ نیازی به یک نقشه ی دقیق و حساب شده و یا سیاست های پیچیده ندارید. تنها کاری که باید بکنید این است که زیاد به خودتان سخت نگیرید و از وارد کردن هر گونه فشار و استرس بی دلیل به خودتان خودداری کنید. اتفاقاتی که پیش می آیند را به راحتی پذیرفته و از تجزیه و تحلیل های بی دلیل که هیچ نتیجه ای برایتان ندارند هم دوری کنید. اگر این اواخر کمی احساس تنبلی و بی حوصلگی می کرده اید امروز دوباره انرژی و خلاقیت را در وجود خود احساس خواهید کرد و حتی قدرت جسمانی بیشتری نیز خواهید داشت.

فال روزانه جمعه 16 اسفند 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

امروز حساسیت ذاتی شما بیش از هر زمان دیگری شده است و در کنار دیگران احساس آرامش می کنید. برای خودتان موقعیت هایی را فراهم کنید که امکان بیان آزادانه ی احساسات درونی خود و گفتن و انجام آنچه دلتان می خواهد را در اختیار شما قرار می دهند. امروز شما نمی دانید طرف مقابل در رابطه عاطفیتان از شما چه می خواهد و این موضوع باعث ایجاد بحث و درگیری بین شما خواهد شد. شما از این که ببینید توان کافی برای کسب رضایت و خوشحال نگه داشتن طرف مقابلتان را ندارید متنفر هستید، اما با کمی فکر کردن خواهید دید که در واقع این خود شما هستید که نمی دانید چه می خواهید و بیهوده دارید طرف مقابلتان را سرزنش می کنید!


فال روز متولدین بهمن :

به انرژی مشتاق و بیقرار درونی خود اجازه بدهید خودش را از راه هایی به غیر از حرف زدن بیان کند. عشقتان را با نوازش ها و نگاه های عاشقانه به طرف مقابلتان نشان دهید تا شاهد احساس نزدیکی و صمیمیت فوق العاده ای که با این کار در هر دو طرف ایجاد خواهد شد باشید. وقتی احساسات از راهی به غیر از کلام مبادله شوند خیلی شدیدتر حس می شوند و اثر محکم تری به جای می گذارند. سعی کنید از این به بعد این روش را در روابط خود بیشتر به کار بگیرید و شاهد معجزات آن باشید. امروز اگر تصمیمی گفتید که به خرید بروید سعی کنید تا جای ممکن چانه بزنید! این کار تخفیف های فراوانی را برایتان به همراه خواهد داشت.


فال روز متولدین اسفند :

امروز برای شما روز فوق العاده ای خواهد بود. روابط شما با اطرافیانتان به ویژه آنهایی که از جنس مذکر هستند خیلی خوب پیش خواهند رفت و با هیچ مشکل خاصی مواجه نخواهید بود. از این فرصت به ویژه برای پیش بردن اهداف حرفه ای خود، به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و اگر نقطه ی ابهامی در روابطتان وجود دارد سعی در برطرف نمودن آن و بهتر کردن این روابط داشته باشید. با وجود تمام تلاشی که شما می کنید تا همه چیز صریح و قابل درک باشد امروز سوء تفاهم های زیادی برایتان پیش خواهند آمد که باعث پریشانی و سرگشتگی شما خواهد شد. این شرایط تحت شرایط کیهانی امروز ادامه خواهند داشت و کار زیادی از دست شما در رابطه با آن برنمی آید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 530 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php