کد خبر : 249525 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۳

فال روزانه جمعه 13 مرداد 1396

فال روزانه متولدین فروردین امروز با انرژی تمام وارد عمل شوید. به دیگران بگویید که چه کار کنند و وظایف همه را برای به وجود آوردن تغییرات لازم رهبری کنید. با جدیت و در صورت نیاز کمی خشونت خواهید توانست کارهایتان را به انجام برسانید. شاید در ابتدا فکر کنید …

فال روزانه جمعه 13 مرداد 1396

فال روزانه متولدین فروردین

امروز با انرژی تمام وارد عمل شوید. به دیگران بگویید که چه کار کنند و وظایف همه را برای به وجود آوردن تغییرات لازم رهبری کنید. با جدیت و در صورت نیاز کمی خشونت خواهید توانست کارهایتان را به انجام برسانید. شاید در ابتدا فکر کنید بهتر است همه کارها را خودتان انجام دهید، ولی بهتر است دیگران را نیز در انجام کارها شریک کنید تا هم آنها احساس بهتری داشته باشند و هم شما بتوانید روی کارهای کمتری تمرکز کرده و نتایج بهتری به دست بیاورید. فکر نمی کنید کارهای زیادی که برای انجام دادن دارید و یا سر و کله زدن با بچه ها باعث شده است که از همسرتان غافل شوید؟ سعی کنید وقت بیشتری را با هم بگذرانید، بدون بچه ها، فقط خودتان دو نفر!

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز خیلی خوب از قلب خود محافظت کنید تا کلمات ناراحت کننده ای که از اطراف به گوشتان می رسند قلبتان را به درد نیاورند. حساسیت شما باعث می شود احساس تنهایی و عدم امنیت کنید. شاید بهتر باشد زیاد از خانه بیرون نروید. ولی اگر قصد دارید که حتما بیرون بروید خودتان را آماده کنید. نقاط ضعف خود را بشناسید تا بتوانید از انرژی و توانایی هایی که در دسترس دارید نهایت استفاده را ببرید. تا چه حد اهل بازی و سرگرمی هستید؟ امروز بعد از ساعت کاری همراه با عشقتان به دنبال یک بازی و یا تفریح جدید باشید. ورزشی که بتوانید همراه با هم انجام دهید نیز گزینه خوبی می تواند باشد، شاید حتی بتوانید دوستانتان را نیز با خود همراه کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

یک موقعیت کاری جدید که به قدرت و مدیریت نیاز دارد فراهم شده است و شما برای این موقعیت بهترین انتخاب ممکن می توانید باشید. انرژی موجود در امروز به شما اعتماد به نفس لازم و توانایی فیزیکی کافی برای انجام هر کاری را خواهد داد. افزایش انرژی فیزیکی و احساسی شما توانایی های مدیریتی شما را نیز افزایش خواهد داد. زمان آن رسیده است که کنترل امور را به دست بگیرید. شروع کردن یک کار یک چیز است و به پایان رسیدن آن چیزی دیگر! برای کارهای ناتمامتان وقت بگذارید و به حرف هایتان جامه عمل بپوشانید. در غیر این صورت ممکن است اعتمادی که دیگران نسبت به شما دارند را از دست بدهید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز انگار از زمین و آسمان دارد بر سر شما سنگ و نیزه می بارد، مواظب باشید که با دیگران درگیر نشوید. شاید بی آن که هیچ تقصیری داشته باشید ببینید که دیگران دنبال دعوا می گردند. حواستان به اطرافتان باشد و سعی کنید که صلح و آرامش را حفظ کنید تا جر و بحث های ناخواسته پیش نیاید. سپرتان را در دست بگیرید و خودتان را از فضاهای پرتنش کنار بکشید. امروز شانس با شما یار است، پس از فرصتی که دارید نهایت استفاده را ببرید. امروز زیاده روی در هر کاری که بخواهید برای شما آزاد است، عاقبت آن اگر خیلی بد نباشد ارزش لذتی که می برید را خواهد داشت. سعی کنید به حس تنبلی ای که وجودتان را گرفته غلبه کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز خود خواهی های دیگران روزتان را کمی بزایتان سخت خواهد کرد. یادتان باشد که خودخواهی همیشه یک ویژگی منفی نیست. گاهی لازم و حتی صحیح است که هر کسی نقش افراد خودخواه را بازی کند و خودش را در اولویت قرار دهد. بهتر است شما هم امروز همین کار را بکنید و بدون آنکه سر رفتارهای خودخواهانه دیگران جنگ و دعوا راه بیندازید، خیلی راحت و بی دردسر خودتان را در ارجحیت قرار دهید. اگر موفقیت را تنها در آن نتیجه ای که خودتان انتظار دارید ندانید و پذیرای چیزی که برایتان بهتر و صحیح است باشید احتمال موفقیتتان بیشتر خواهد بود. اگر مجرد هستید از درخشش فوق العاده ای که امروز دارید نهایت استفاده را ببرید.

فال روزانه متولدین شهریور

انرژی موجود در امروز شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد. زره به تن کرده و خودتان را برای نبرد آماده کنید. شاید هرکس دیگری به جای شما باشد با دیدن آنچه که دارد می گذرد خودش را کنار بکشد ولی شما با اعتماد به نفس تمام به میان معرکه خواهید پرید. احساسات قوی شما سلاح امروزتان هستند، همه خیلی خوب می دانند که شما در این زمینه بسیار قدرتمند هستید. شما خیلی خوب می دانید رویاهایی که دارید و خواسته هایتان تأثیر بسیار زیادی روی اتفاقاتی که می افتند خواهند داشت. پس برای به دست آوردن عشق دلخواهتان سعی کنید خواسته ها و انتظاراتی که از او و رابطه عاطفی ایده آل خود دارید را پیش روی خود مجسم کنید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز خودتان را برای موفقیت آماده کرده و ب هیچ چیز کمتر از آن رضایت ندهید. اجازه ندهید شک و تردیدهای دیگران به شما هم سرایت کند. به خودتان و کارهایی که می کنید اعتماد داشته باشید. این که یک نفر دیگر احساس ناراحتی می کند دلیل این نمی شود که شما خودتان را ملزم به این بدانید که حال او را بهتر کنید. بهترین کاری که شما می توانید انجام دهید این است که شادی و خوشحالی خودتان را نشان دهید تا این احساس شما به دیگران نیز منتقل شود. اگر احساس می کنید که عشقتان به شما اعتماد کافی را ندارد سعی کنید ریشه این عدم اعتماد را بیابید، اگر تمام تلاش هایتان برای به وجود آوردن این اعتماد بی نتیجه ماند شاید باید کمی بیشتر به رابطه تان فکر کنید.

فال روزانه متولدین آبان

اکنون فرصتی فوق العاده برای گفتن حرفی است که مدتی است قصد گفتن آن را داشته اید. آن را با صراحت تمام بیان کنید. این که حرفتان را نزنید تنها باعث می شود که خودخوری کنید و حتی سیستم فیزیکی بدنتان را بهم بزنید. نگران عواقب کارتان نباشید و با خیال راحت جلو بروید. امروز روز شجاعت و پیشروی با اعتماد به نفس است. دیگران نیز مثل شما خواهند بود، پس مطمئن باشید با به زبان آوردن حرفتان نتیجه مورد نظرتان را خواهید گرفت. اگر هنوز موفق نشده اید به تعطیلات تابستانی بروید بد نیست از الان برای یک سفر کوتاه آخر هفته همراه با عشقتان برنامه ریزی کنید تا از خستگی و فشار کاری چند وقت اخیر رها شوید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز تمام روز در مورد عقایدتان صحبت خواهید کرد. شما با اراده ای تمام می خواهید حرف هایتان را بزنید و از بیان افکارتان هیچ وحشتی ندارید. شما شانس این را خواهید داشت که با گنجینه دانشی که دارید دیگران را تحت تاثیر قرار داده و ذهن آنها را روشن کنید. با دیگران وارد بحث شوید و تا جایی که می توانید سعی کنید که آنها را با خود همداستان کنید. چه در این کار موفق شوید و چه نشوید از این تلاش لذت خواهید برد. بهتر است به جای این که برای رسیدن به اهدافتان وارد عمل شوید امروز برای بررسی مجدد نقشه ها و برنامه هایتان کمی وقت بگذارید. آیا کسی که دوست دارید همانقدر که شما برای حفظ رابطه خود تلاش می کنید به این عشق اهمیت می دهد؟ کمی به این رابطه فکر کنید.

فال روزانه متولدین دی

قلب حساس شما امروز بسیار عصبانی خواهد بود. اصلا نگران این که احساسات دیگران را با نشان دادن خشم خود جریحه دار کنید نباشید. با مخفی کردن احساسات واقعی خود به خودتان و دیگران هیچ لطفی نخواهید کرد و این کار حتی به ضرر آنها نیز خواهد بود. دیگران ممکن است اطلاعات کافی برای گرفتن تصمیم درست را نداشته باشند و از تمامی وقایع آگاهی نداشته باشند. با نشان دادن نقطه نظرات و افکار خود به آنها در این روند کمک کنید. هر کمکی که به دیگران بکنید یک معامله دو سر برد خواهد بود، چرا که این کار به رسیدن شما به اهداف بلند مدتتان کمک خواهد کرد. آیا به اندازه کافی همراه با کسی که دوست دارید وقت می گذرانید؟ بی توجهی قاتل هر رابطه ای می تواند باشد.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز احساس قدرت بدنی بسیار زیادی می کنید. اگر یکی از شما بخواهد که یک طرف میز را بلند کنید، احتمالا شما میز را به طور کامل از جایش برخواهید داشت. خودتان را دست کم نگیرید. قدرت شما خیلی بیشتر از آن چیزی است که به دیگران نشان می دهید. آن را از دیگران مخفی نکنید و از این قدرت زیادتان استفاده کنید. کار کردن همراه با کسانی که با شما علایق مشترکی دارند کلید موفقیت شما و باعث شادیتان خواهد بود. امشب را شب خوشگذرانی بنامید و همراه با نامزدتان و سایر کسانی که دوست دارید وقت بگذرانید. به سینما، پارک، رستوران و یا هر جای دیگری که به شما خوش می گذرد بروید.

فال روزانه متولدین اسفند

قطار زندگی راه افتاده است، بهتر است خیلی زودتر شما هم سوار آن شوید. امروز دیگران به شنیدن قصه های احساسی شما هیچ علاقه ای ندارند، پس آنها را برای خودتان نگه دارید. آه و ناله کردن به احتمال زیاد باعث خواهد شد که شما را از قطار بیرون بیندازند. امروز درس های زیادی را باید یاد بگیرید و باید کمی سرسخت تر بشوید. همه ما باید یاد بگیریم که کی حرف بزنیم و چه زمان سکوت کنیم. امروز سرتان آنقدر شلوغ خواهد بود که وقت سر خاراندن نیز نخواهید داشت، ولی از این روز پرکار نیز می توانید نهایت لذت را ببرید. بیخیال گذشته ها شوید و از لحظه لذت ببرید، آنچه که در گذشته بین شما و عشقتان ایجاد مشکل کرده است را فراموش کرده و امروز را برای خودتان زیبا کنید.

فال روزانه جمعه 13 مرداد 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه جمعه 13 مرداد 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 203 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php