کد خبر : 256855 تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱:۰۰

فال روزانه جمعه 12 مرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین امروز باید وقتتان را به عشق و روابط عاطفی خود اختصاص بدهید. شما باید این واقعیت را بپذیرید که روابطتان با دیگران صحنه ی یک نمایش و جای نقش بازی کردن نیستند. شما باید به حرف های طرف مقابلتان به دقت گوش کرده و به بازخوردی که …

فال روزانه جمعه 12 مرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین

امروز باید وقتتان را به عشق و روابط عاطفی خود اختصاص بدهید. شما باید این واقعیت را بپذیرید که روابطتان با دیگران صحنه ی یک نمایش و جای نقش بازی کردن نیستند. شما باید به حرف های طرف مقابلتان به دقت گوش کرده و به بازخوردی که از او دریافت می کنید خوب فکر کنید و راهی برای بازسازی رابطه ی خود و رفع نقاط ضعف و مشکلات آن بیابید. خاطرات مربوط به اشتباهات گذشته تان امروز به سراغتان خواهند آمد و با فکر کردن به آنها خواهید دید که کجای کار اشتباه کرده اید. به جای این که خودتان را سرزنش کنید و غصه بخورید از این اشتباهات درس بگیرید و سعی کنید در آینده آنها را تکرار نکنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز با آرامش کامل سر جایتان لم بدهید و رفتارهای دیگران را زیر نظر بگیرید. نگاهی به اطرافیانتان بیندازید و ببینید چه کارهایی می کنند، این کار درس های زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت و از کارها و اشتباهات آنها چیزهای زیادی را یاد خواهید گرفت. آنهایی را که مورد تحسینتان هستند و کارهایشان را قبول دارید برای خود الگو قرار داده و سعی کنید خودتان هم همان رفتارهایی که در دیگران می پسندید را داشته باشید. شما مشتاق هستید که با به اشتراک گذاشتن احساسات قوی قلبی خود با دیگران ارتباط برقرار کنید، ولی دوست دارید فضای امن خودتان را نیز حفظ کنید. دست از محافظه کاری بردارید و اگر کسی را دوست دارید احساسات خود را به زبان بیاورید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز روابط عاطفی شما به مانند شیشه شکننده شده اند و طرف مقابلتان خیلی حساس تر از همیشه به نظر می رسد و با کوچکترین رفتار و حرف اشتباه شما از دستتان ناراحت خواهد شد. نشان دادن کمی مهربانی و احساسات عاشقانه شما را خیلی زود از این مخمصه نجات خواهد داد و رابطه تان را خیلی بهتر و محکمتر از قبل خواهد کرد. امروز شما به واقعیت مهمی پی خواهید برد؛ آن هم این است که برای داشتن یک رابطه ی خوب و مطلوب باید حد و مرزهای لازم را بین خودتان و آنهایی که دوست دارید به وجود بیاورید. یادتان باشد بیش از اندازه غرق احساسات عاشقانه نشوید و کارهایی که امروز باید برای فردا انجام دهید را فراموش نکنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز اوضاع در رابطه ی عاطفیتان به کامتان است و همه چیز دارد خیلی خوب پیش می رود. اگر کسی را دوست دارید، اما هنوز در این مورد چیزی به او نگفته اید امروز می تواند بهترین فرصت ممکن برای بیان احساستان باشد. فقط باید مواظب باشید که کارها و حرف هایتان منطقی و واقع بینانه باشند و این را مد نظر داشته باشید که نمی شود یک شبه راه صد ساله را طی کرد و باید قدم به قدم این رابطه را پیش ببرید. امروز شما آنقدر انرژی مثبت دارید که باعث می شوید حتی اطرافیانتان نیز احساس کنند که در دل صحرا هم می شود گل های زیبا کاشت. این همه انرژی باعث می شود خوشحالی و احساس خوشبختی را به آنها هدیه کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز کمی از سرعتتان کم کنید و با مسائل با احتیاط و حساسیت بیشتری برخورد کنید و حساب شده پیش بروید، مخصوصا اگر پای عشق و روابط عاطفی در میان باشد. به دنبال احساسات خود بروید و عشقتان را با کسی که دوست دارید در میان بگذارید، فقط مطمئن شوید که این کار را با حساسیت کافی و درست انجام می دهید و در طرف مقابلتان دافعه ایجاد نمی کنید. امروز به نظرتان دیگران کمی دارند بیش از اندازه دخالت و فضولی می کنند و سعی دارند شما را وادار به کارهایی بکنند که خودشان می خواهند، اما شما به این سادگی ها از میدان به در نخواهید شد. فقط سعی کنید رفتاری بیش از حد تهاجمی نداشته باشید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز ذوق هنری شما در سطح فوق العاده ای قرار دارد و خلاقیتتان از هر زمان دیگری بیشتر است. شما دلتان می خواهد یک اثر هنری خیلی بزرگ خلق کنید،اما باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که برای به کار گرفتن ذوق و خلاقیت خود به بهترین نحو ممکن، باید نظم و برنامه ریزی داشته باشید. با اطمینان خاطر راه بیفتید و اجازه ندهید ترس و نگرانی مانع شما بشوند. بروز احساساتتان به شما کمک خواهد کرد که به طور مثبتی نتیجه ی صحبت هایی که خواهید داشت را تحت تأثیر قرار خواهد داد، اما اگر بحث هایتان طبق خواسته هایتان پیش نرفتند هم از این جریان یک معضل پیچیده نسازید.

فال روزانه متولدین مهر

برخی از مسائل زندگیتان که برای مدتی در تلاش بوده اید خودتان را از آنها دور نگه دارید امروز دوباره سر باز کرده اند و این احتمال وجود دارد که برایتان دردسر ساز شوند. چیزهایی که نظم و ترتیب لازم را نداشته اند و یا برایشان برنامه ریزی نکرده اید دارند لحظه به لحظه آشفته تر می شوند و این موقعیت درس مهمی را برای شما به همراه خواهد داشت و آن هم این است که به هر کاری همان موقع رسیدگی کنید و آن را به بعد موکول نکنید. هنوز هم برای نظم دادن به اوضاع دیر نشده است، فقط باید حواستان به گذشت زمان باشد. ناراحت نشوید و به سرنوشت لعنت نفرستید، حتما دلیلی وجود دارد که شما مجبور به انجام این کارها شده اید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز خدای عشق با کمانش قلب شما را نشانه گرفته است و اگر هنوز مجرد هستید احتمال این که در یک نگاه عاشق بشوید خیلی زیاد است و اگر هم متأهل باشید امروز می تواند بهترین فرصت ممکن برای وقت گذراندن با عشقتان و یک خلوت دو نفره ی رمانتیک باشد. غذاهای خوشمزه، نور شمع و موسیقی ملایم روح شما را به رقص در خواهند آورد. حرف زدن در مورد اهداف و نیت هایی که برای مرحله بعدی زندگیتان در نظر دارید از اهمیت بسیاری برخوردار است. این کار به شما کمک می کند با به زبان آوردن افکارتان به خامی احساساتی که پشت برخی تصمیماتتان وجود دارند پی ببرید و نظرتان را تغییر دهید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز شاید خلاقیت شما در سطحی که خودتان انتظار دارید نباشد، اما نباید اجازه بدهید که این موضوع شما را از دنبال کردن علایقتان و پرداختن به کارهای هنری و پروژه هایی که پیش از این مشغول آنها بوده اید بازدارد. واقعیت مسئله این است که شما در حال حاضر بیش از هر چیز دیگری به کمی نظم و ترتیب نیاز دارید. اجازه ندهید دیگران با انرژی منفی خود شما را از کسی که هستید و یا چیزی که می خواهید باشید نا امید کنند. اگر بحث هایتان طبق خواسته هایتان پیش نرفتند هم از این جریان یک معضل پیچیده نسازید. شما آنقدر عقل و منطق دارید که درک کنید باید بعضی از انتظارات خود را رها کنید.

فال روزانه متولدین دی

امروز می تواند روز بسیار مهمی برای شما باشد و این فرصت را برایتان فراهم کند که با به کارگیری خلاقیت فوق العاده ای که دارید موقعیت های بسیار خوبی را در برابر خود حاضر ببینید. زیبایی محیط اطرافتان در حال حاضر برای شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و دلتان می خواهد که همه چیز تمیز و مرتب باشد، به همین دلیل هم احتمالا بیشتر روز را با رسیدگی به فضای خانه تان خواهید گذراند. اگر کسی شما را به انجام کاری دعوت می کند که احساس می کنید برای آن آماده نیستید و یا علاقه ای به انجام آن ندارید خیلی راحت به او جواب منفی بدهید و نگذارید کسی شما را به کاری که دلتان نمی خواهد مجبور کند.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز در انتخاب این که انرژی و وقت خود را صرف چه چیزهایی بکنید احتیاط و دقت بیشتری داشته باشید. وقت خود را برای کارها و موقعیت هایی که نفعی به حالتان ندارند و شما را به اهدافتان نزدیک تر نمی کنند هدر ندهید. اگر هم می بینید حال و حوصله ی هیچ کاری را ندارید اشکالی ندارد. امروز روز تعطیل است و شما کاملا حق دارید که وقتتان را همان طوری که دوست دارید بگذرانید. شما کمی احساس تنبلی می کنید و سطح انرژیتان پایین است، پس زیاد فعالیت نکنید و انرژیتان را طوری مدیریت کنید که خسته نشوید. در چنین شرایطی ماندن در خانه و گذراندن روز به تنبلانه ترین شکل ممکن می تواند بهترین گزینه باشد!

فال روزانه متولدین اسفند

امروز عشق و احساسات دارند به سراغ شما می آیند، اما این که منطقی و واقع بین باشید از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. روابط خود را بی اهمیت نپندارید و فکر نکنید که همیشه همه چیز به همین صورت باقی خواهد ماند. همین که یک نفر را دوست داشته باشید به این معنا نیست که همه چیز تا ابد به خوبی و خوشی پیش خواهد رفت. هر رابطه ای برای حفظ و پیشرفت خود به تلاشی دوجانبه نیاز دارد و اگر می خواهید رابطه ای سالم داشته باشید باید این نکته را در نظر بگیرید. یادتان باشد که حتما امشب قبل از خواب وقتی برای برنامه ریزی برای هفته ی آینده تان کنار بگذارید تا بدانید چه کارهایی می خواهید انجام دهید.

فال روزانه جمعه 12 مرداد 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه جمعه 12 مرداد 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 573 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php