کد خبر : 268135 تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰:۲۷

فال روزانه جمعه 10 مرداد 99

فال روزانه جمعه 10 مرداد 99 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : امروز شاید علاقه چندانی به در میان گذاشتن حرف دلتان با کسی به غیر از اعضای خانواده‌تان نداشته باشید. درست همین موقع در فکر امتحان چیزی کاملا متفاوت هستید …

فال روزانه جمعه 10 مرداد 99

فال روزانه جمعه 10 مرداد 99

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

امروز شاید علاقه چندانی به در میان گذاشتن حرف دلتان با کسی به غیر از اعضای خانواده‌تان نداشته باشید. درست همین موقع در فکر امتحان چیزی کاملا متفاوت هستید و این کار نیاز به بحث جدی در مورد علایق جدیدتان دارد. متاسفانه شما ممکن است با حرف زدن در مورد این موضوع باعث عصبانی شدید برخی از اطرافیانتان شوید که با رفتار بیش از حد جسورانه شما وحشت زده شده‌اند. اجازه ندهید این ترس و وحشتی که در وجود آنها می بینید شما را هم تحت تأثیر قرار دهد و به انرژی درونی‌تان اعتماد کنید. این جسارت ناگهانی که در وجود خود حس می کنید همچنین می تواند اثرات مثبت بسیاری روی رابطه عاطفی شما داشته باشد و نگرش شما را به کل تغییر دهد.


فال روز متولدین اردیبهشت :

امروز سطح بالای انرژی درونی‌تان می تواند باعث شود کمی هیجان زده شده و نسبت به انتخاب‌هایی که پیش رو دارید کمی دچار شک و تردید شوید. بیشترین چیزی که شما را نگران می کند غیر قابل اعتماد بودن دیگران است. با این همه میل شدیدی به تفریح و خوشگذرانی در وجود خود احساس می کنید، اما نباید تسلیم هر احساس و فکر دیوانه‌واری که به سرتان می زند بشوید. به جای این کارها سعی کنید از انرژی فراوانی که در خودتان احساس می کنید بیشترین بهره ممکن را ببرید و آن را در کار یا هنرتان مورد استفاده قرار دهید. اگر در رفتار کسی که دوست دارید تغییرات ناگهانی و بی دلیلی را مشاهده کردید فورا او را سرزنش نکنید و با او در مورد این موضوع حرف بزنید.


فال روز متولدین خرداد :

امروز شما برای یک تجربه جدید و فوقالعاده آماده هستید. البته خودتان به درستی نمی دانید که چه می خواهید بکنید و با هیجان آماده اید تا ببینید چه ماجرای غیر منتظره ای به سراغتان خواهد آمد. از طرفی دیگر خاطره ای از گذشته شما را به خود فرا می خواند و ذهنتان را درگیر کرده است و این حالت شما را دچار نوعی دوگانگی کرده است. با این همه اگر بتوانید بین این دو حالت تعادل برقرار کنید پاداش خوبی در انتظارتان خواهد بود. برای اینکه بتوانید نسبت به نامزدتان شناخت بیشتری پیدا کنید و از انتخابی که کرده اید اطمینان کامل پیدا کنید باید با او در اجتماعات مختلف و به ویژه جمع دوستان و اعضای خانواده حضور پیدا کنید.

 

فال روزانه جمعه 10 مرداد 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

امروز نگرانی های همیشگی‌تان شما را محدود نکرده‌اند و دیگران برایتان خیلی عزیزتر از همیشه هستند و بدون استرس و نگرانی آنچه می خواهید و حتی بیش از آنچه در ابتدا قصد داشته‌اید بگویید را با آنها در میان بگذارید. با این حال خیلی زود ممکن است از گفته‌هایتان پشیمان شده و نگران این شوید که مبادا آنها بعد از شنیدن حرف‌هایتان فکر بدی راجع به شما کرده باشند و دوباره خواهید در لاک خودتان فرو بروید. به جای این که نگران دیگران و افکار احتمالی‌شان باشید بهتر است به خودتان و کارهایتان فکر کنید و قبل از هر کس دیگری خودتان را مورد قضاوت و بررسی قرار بدهید. این بهترین کاری است که شما در حال حاضر می توانید انجام دهید.


فال روز متولدین مرداد :

امروز اعصابتان کمی بهم ریخته است، ولی اگر یک غافلگیری خوشایند و غیر منتظره برایتان پیش بیاید حالتان خیلی سریع روبراه خواهد شد. شما ترجیح می دهید بعد از روز یکنواخت و خسته کننده ای که دیروز گذرانده‌اید، امروز را با تفریحاتی تازه و ارتباط برقرار کردن با دیگران بگذرانید. فقط باید این نکته را در نظر داشته باشید که بعد از آن همه استراحت که کرده‌اید امروز زمان نسبتا زیادی را باید به کارها و وظایفتان اختصاص بدهید. امروز روزی فوق‌العاده برای خندیدن و عشق ورزیدن است. اجازه ندهید مسائل کوچکی که در خانه به وجود می آیند فضای خانه را متشنج کنند و هر بحث و دعوایی را پیش از آن که بالا بگیرد رها کنید.


فال روز متولدین شهریور :

امروز رفتار همراه با سرکشی شما هرچند برای اطرافیانتان دور از انتظار است، ولی این هشدار را به آنها می دهد که اصلا دلتان نمی خواهد طبق قوانین آنها بازی کنید. به جای چسبیدن به خاطرات ناخوشایند گذشته از امکان بیان کردن احساسات و خواسته های واقعیتان در زمان حال استفاده کنید. ما یک بار بیشتر زندگی نمی کنیم و نباید عمرمان را با حسرت خوردن سپری کرده و فرصت‌هایی که داریم را به راحتی از دست بدهیم. در کارگاه‌ها و سمینارهای یک روزه در زمینه های خوشبختی و موفقیت ثبت نام کنید تا هم احساس بهتری نسبت به زندگی پیدا کرده و هم با افراد جدیدی آشنا شوید که می توانند تغییراتی بزرگ در زندگی‌تان ایجاد کنند.

فال روزانه جمعه 10 مرداد 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

لبخند زیبایتان را از اطرافیان خود دریغ نکنید و تا جایی که ممکن است بخندید تا دیگران را نیز به خنده بیاورید. پشت اعتماد به نفس شما قدرتی فوق‌العاده نهفته است، با انرژی و شور و هیجان تمام به کارهایتان بپردازید. شما در رابطه عاطفی خود به دنبال آزادی بیشتری نسبت به گذشته هستید و برای رسیدن به این خواسته خود می توانید با لبخندی در اوج بی تفاوتی در برابر هر نوع مخالفتی مقاومت کنید. حتی اگر تصمیم بگیرید به این احساس خود غلبه کنید هم نخواهید توانست برای مدتی طولانی جلوی خودتان را بگیرید. البته در حال حاضر شما از قدرت زیادی برای قانع کردن دیگران برخوردار هستید، پس سعی کنید به جای مبارزه همراه با لجبازی از این توانایی فعلی خود استفاده کنید.


فال روز متولدین آبان :

امروز می توانید دیگران را راضی کنید که برای کشف کردن چیزهای تازه و عجیب با شما همراه شوند. در حال حاضر شرایط کیهانی باعث شده‌اند تمایلات عجیب و غریب شما بیش از هر زمان دیگری باشند. این حالت به ضرر شما نخواهد بود و در واقع فرصتی است برای این که خواسته‌هایتان را بدون ترس از شنیدن جواب منفی به زبان بیاورید. اگر ریسک نکنید پاداشی به دست نخواهید آورد. اگر در رابطه عاطفی شما مشکلی وجود دارد بهتر است به جای این که شلوغش کنید و جنجال به راه بیندازید، در مورد آن با دیگران حرف نزنید و خودتان با حرف زدن با یکدیگر مشکلات موجود را از بین ببرید و نگذارید هیچ رازی بینتان باقی بماند.


فال روز متولدین آذر :

امروز وسوسه می شوید که عقل و منطقتان را کنار گذاشته و به دنبال تفریح و خوشگذرانی بروید. دلتان می خواهد خواسته‌هایتان را فریاد بزنید و به همه بگویید که چه در دلتان می گذرد. کمی در رفتارهایتان احتیاط کنید تا فردا وقتی حال و هوایتان عوض می شود پشیمان نشوید و به مشکل برنخورید. اگر بعدازظهر زود به خانه رفتید لباس های راحت بپوشید و همراه با همسر و فرزندانتان به ورزش و دوچرخه سواری بروید، این کار احساسی فوق‌العاده به شما خواهد داد. اگر کسی را دوست دارید شاید وقت آن رسیده که یک قدم دیگر به سوی ازدواج پیش رفته و او را به پدر و مادرتان معرفی کنید و نظر آنها را هم در مورد انتخابتان جویا شوید.

فال روزانه جمعه 10 مرداد 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

در حال حاضر هر چیزی در رابطه با عشق برای شما امکان پذیر است، ولی ممکن است در راهتان مجبور شوید با برخی پستی و بلندی‌ها دست و پنجه نرم کنید. شاید گاهی اعتماد به نفستان کمتر شود، اما سخت کوشی و اراده‌تان شما را به نتیجه ای که لیاقتش را دارید خواهد رساند. دلسرد نشوید و میدان را به راحتی خالی نکنید، موانعی که در سر راهتان قرار می گیرند در واقع برایتان همچون هدیه ای هستند که به شما کمک می کنند به ضعف‌هایتان غلبه کنید. امروز برای شما روز بسیار خوبی خواهد بود. در هر وضعیتی خوش اخلاقی بهترین روشی است که می توانید در پیش بگیرید. با کودکان وقت بگذرانید و از دنیای جادویی آنها لذت ببرید.


فال روز متولدین بهمن :

امروز با طبیعت شاد و آرامتان تأثیر بسیار زیادی روی اطرافیان خود می توانید داشته باشید. جذابیتتان شما را به هر کجا که بخواهید می توانید برسید، پس از آن هر جور که دلتان می خواهد استفاده کنید. روی نقاط مثبت تمرکز کنید و در طرف آفتابی خیابان راه بروید. لبخند بزنید و باعث شادی اطرافیانتان بشوید. امروز دلتان می خواهد که عشق و علاقه خود را به کسی که دوست دارید نشان دهید. ولی رفتارتان کمی غیر قابل پیش بینی است و ممکن است فراتر از حد و حدود همیشگی‌تان بروید. این کار تا زمانی که طرف مقابلتان مشکلی نداشته باشد هیچ اشکالی ندارد، اما هرگاه حتی شک کردید که دارید او را با رفتارتان معذب می کنید دست نگه دارید و به احساسات و نظرات طرف مقابلتان احترام بگذارید.


فال روز متولدین اسفند :

شاید سعی کنید دیگران را قانع کنید که امروز همه چیز روبراه و عادی است، ولی خودتان هم به خوبی می دانید که اینطور نیست. با وجود این که معمولا موقع بیان احساسات خود خیلی حساس هستید، امروز آنقدر درگیر گفتن حرف دلتان هستید که حواستان اصلا به آنها و این که آیا اصلا تمایلی به شنیدن حرف‌هایتان دارند نیست. بهتر است کمی بیشتر دقت کنید و ببینید اصلا کسی به حرف‌هایتان گوش می دهد؟! امروز باید دست از خشونت و حالت عصبی خود بردارید. کمی بخندید و دست از سخت گیری و جدیت بیش از حد برداشته و کمی بی خیال و مهربان و شاد باشید. این کار به شما کمک زیادی خواهد کرد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 607 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php