کد خبر : 21946 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۱

فال روزانه جمعه 10 خرداد 1392

فروردین امروز شاید کمی احساس افسردگی کنید و به آنچه اکنون رخ می دهد اهمیتی نمی دهید. شما با پول خرج کردن و در واقع با ولخرجی می خواهید این حس افسردگی را از خود دور کنید. ولی سعی کنید بیش از آنکه لازم است خرج نکنید. این احساساتی که …

فال روزانه جمعه 10 خرداد 1392

فروردین

امروز شاید کمی احساس افسردگی کنید و به آنچه اکنون رخ می دهد اهمیتی نمی دهید. شما با پول خرج کردن و در واقع با ولخرجی می خواهید این حس افسردگی را از خود دور کنید. ولی سعی کنید بیش از آنکه لازم است خرج نکنید. این احساساتی که الان دارید بیشتر به گذشته مربوط می شوند تا حال. نگران نباشید این حس ها تا فردا از بین می روند. ایده ها و افکار شما در مورد عشقتان امروز به بیراهه های ناآشنا و اسرارآمیزی می روند. شاید شما به رفتار یا کارهای او مشکوک شده اید و البته نیازی به شک کردن نیست. بهتر است بر اساس افکار کنونی تان تصمیمی آنی نگیرید و تا فردا صبر کنید تا فکرتان آزادتر شود.

اردیبهشت

امروز دوست دارید با دوستانی باشید که می خواهند بیرون بروند و پول خرج کنند. خرید کردن، غذا خوردن در رستوران های باکلاس یا تفریح و سرگرمی در مکان های تفریحی در برنامه شماست. اگر درگیر افراط و تفریط نشوید هیچکدام از اینها اشکالی ندارد. بین خرید و تفریح، یک استراحت هم بگذارید. امروز جنبه جالب تری از ذات و شخصیت شما به خصوص فانتزی هایتان مشخص می شود. اگر اخیراً خودتان بوده اید و شخصیت واقعی خودتان را نشان داده اید، امروز واقعاً احساس می کنید که به شما خوش می گذرد. اگر در رابطه ای دائمی هستید و ازدواج کرده اید، به خاطرات شاد گذشته هم فکر کنید و مناسبت های محبوبتان را جشن بگیرید. اگر به دنبال عشق می گردید، شاید مهمانی خاصی امشب برایتان هیجان انگیز شود.

خرداد

فشار و نگرانی های خانه و خانواده امروز نمی گذارند تمرکز کنید و دقت داشته باشید. شاید با یکی از اعضای خانواده جر و بحث کنید و این ذهنتان را به خود مشغول کند. بهترین راه برای رسیدگی به این مسئله این است که به خودتان و دیگری فرصت بدهید تا آرامش خود را بازیابید. بعداً متوجه می شوید که همه این جر و بحث ها بیهوده بوده است. گاهی اوقات احساسات شما از عمق وجودتان می جوشند و گویی در برکه ای آرام موج ایجاد می کنند. امروز دقیقاً همین اتفاق برایتان می افتد و شما رابطه ای که با فرد خاصی دارید و تا بحال رابطه خوب و رضایتبخشی بوده است را زیر سوال می برید. نباید زود قضاوت کنید، زیرا فردا ممکن است نظر دیگری داشته باشید.

تیر

امروز اتاقتان را مرتب می کنید و کارهای ناتمام را انجام می دهید. شاید از بار سنگین این کارها خسته شوید و دوست داشته باشید آنها را کنار بگذارید و استراحت کنید. اشکالی ندارد بعداً می توانید یکی یکی آنها را تمام کنید. لازم نیست همه آنها امروز انجام شوند. این باعث می شود که استرس شما کاهش یابد و در منزل روز آرام و خوبی داشته باشید. امروز بعضی از ناامنی هایی که گاهی حس می شود را حس می کنید و می توانید آنها را کنار بزنید و احساس آرامش و امنیت بیشتری در زندگی نید. بعضی از فوبی ها و ترس های درونی شما بیشتر رو می آیند و مشخص می شوند. امروز سعی می کنید جنبه های مختلف رابطه فعلی خود را مورد بررسی قرار دهید. نگذارید همه چیز از حد خارج شود و قضاوت شتابزده نکنید. این حالت شما زود رفع می شود و هیچ آسیبی به رابطه شما نمی رسد.

مرداد

خوردن و نوشیدن زیاد و در کل پرخوری باعث می شود که امروز احساس تنبلی و بی اعتنایی به شما دست دهد. در نتیجه مهربانی و محبت همیشگی شما کمتر می شود. کمی استراحت کنید و به معده خود استراحت دهید تا دوباره به حالت قبل برگردید. شاید دوست داشته باشید امروز ولخرجی کنید. ولی قبلش باید خوب فکر کنید. اگر امشب سر قراری می روید باید مواظب باشید که فریب ظاهر فرد مقابل را نخورید و زود دل نبازید. امروز انواع و اقسام فکرها و فانتزی ها به سراغتان می آید و شما را تشویق می کند به اینکه فکر کنید پیوندی محکم بین شما و فرد مقابل به وجود می آید. زود نتیجه گیری نکنید، بهتر از قدم به قدم و با فکر پیش بروید.

شهریور

امروز امور مربوط به منزل را باید انجام دهید و شاید در آخر احساس خستگی کنید. اعضای خانواده هر یک به سویی می روند و شما را تنها می گذارند. کارهایتان را انجام دهید و بقیه امور را برای افرادی که در خانه هستند بگذارید. شاید اختلاف نظری بین شما و شریک زندگی تان پیش بیاید. سعی کنید هر دو روی سکه را در نظر بگیرید و از اختلاف نظرهای جدی اجتناب کنید. امروز احتمالاً به زندگی آینده خود فکر می کنید. چیزهایی که فکر می کردید بین شما و عشقتان حل شده است، به خطر می افتند، زیرا فکرها و احساسات مختلفی دارید و امروز هجوم این افکار و احساسات به درونتان آزاردهنده است. نگذارید این چیزها شما را نگران کند، زیرا این فاز گذراست.

مهر

امروز مشاجره کوچک ولی آزاردهنده ای روز شما را خراب می کند. حواستان پرت می شود و شما از این موضوع ناراحتید. بهتر است کار درست را انجام دهید و سر کارهایتان برگردید. بخشی از روز را به انجام امور عادی و روزمره می گذرانید. شاید ترافیک شما را آزار دهد. در خانه بمانید و استراحت کنید. شما سخت کار کرده اید و حالا لیاقت استراحت خوبی را دارید. نگذارید غیبت ها و تردیدها و صحبت های ناراحت کننده و منفی امشب شما را از رفتن به قرار ملاقات احتمالاً خوبی بازدارند. شما ناراحت هستید، نه خاطر تجربه آشنایی که با کسی داشتید، بلکه بخاطر چیزهایی که اطرافیان به شما می گویند. صادقانه بگوییم، بعضی ها به شما حسادت می کنند. بهتر است تصمیم خود را بگیرید.

آبان

کسالت و سر رفتن حوصله باعث می شود که به مراکز خرید بخرید و پول زیادی را خرج تجملات و اجناس لوکس کنید. شاید در خوردن و نوشیدن هم زیاده روی کنید. این کارها شاید به شما حس خوب موقتی بدهند، ولی در نهایت، جیبتان خالی می شود و دل درد می گیرید. به خودتان برسید و خودتان را با خرید لوس کنید، ولی مراقب باشید و اسراف نکنید. این حس تا فردا از بی می رود، ولی کاری کنید که فردا احساس پشیمانی نکنید. شما درباره فردی بسیار جذاب و بسیار خاص، فانتزی های عجیبی برای خود می سازید. از طرفی، بطور مقاومت ناپذیری مجذوب او شده اید و از طرف دیگر، از خودتان می پرسید که آیا او ویژگی هایی که می خواهید دارد یا خیر و آیا می توانید رفتار و شخصیت او را تحمل کنید. تا وقتیکه واقعاً او را نشناسید، نمی توانید واقعاً این چیزها را بدانید.

آذر

امروز در منزل شما فعالیت های زیادی انجام می شود. شاید مهمان سرزده بیاید، یا شاید کارهای خانه زیاد باشد. در هر صورت، کمی احساس خستگی می کنید و دوست دارید از زیر کارها شانه خالی کنید. نیازی نیست دچار استرس شوید. فقط کاری که باید انجام شود را انجام دهید و از باقی روز لذت ببرید. گاهی گرایش ما به این است که مسیرهای ذهنی متفاوتی را انتخاب کنید. و در حال حاضر شما در مسیری هستید که قبلاً با آن آشنا نبوده اید و کاملاً برایتان غریبه است. شما درباره فردی رویاسازی می کنید که دل و ذهنتان را مشغول کرده است. زمان آن رسیده که کار مثبتی انجام دهید و او را از نزدیک بشناسید. نه اینکه درباره او تخیلات و رویاهایی بسازید که حقیقت ندارند.

دی

اخبار موفقیت پیش بینی نشده ای امروز به گوشتان می رسد و نفستان را می برد. کمی احساس گیجی و شگفت زدگی می کنید و نمی دانید باید چکار کنید. کمی زمان می برد تا خودتان را جمع و جور کنید. نامه ها، ایمیل ها و تماس های زیادی دارید که بعضی از آنها کار روتین شما هستند و بعضی دیگری خبرهای خوب هستند. شما به دوستی زنگ یا ایمیل می زنید، چون کارهایی هستند که لازم است انجام شود. امروز برنامه های محبوب شما به هم می خورند. اگر قرار ملاقاتی با عشقتان در مکان خاصی گذاشته بودید، شاید بخاطر سوء تفاهم با فرد دیگری ملاقات کنید. این برایتان مشکل ساز می شود و تصمیمی می گیرید که قرار نبود بگیرید. زود نتیجه گیری نکنید و چند روز صبر کنید.

بهمن

مناسبت های اجتماعی یا فعالیت های گروهی امروز وقت شما را می گیرند و خسته تان می کنند. چون افراد زیادی هستند که می خواهند از استعدادهای شما بهره ببرند. روحیه مهربان و خونگرم شما باعث می شود که همه را خوشحال کنید، ولی این واقع گرایانه نیست. شما آنقدر به خودتان استرس وارد می کنید که به کارهای دیگری اعتنا و توجه نمی کنید. به کارهایی که متعهد به انجامشان هستید، توجه کنید. شما معمولاً دوست دارید همه چیز برایتان، حداقل در محدوده ذهن شما، روشن و واضح باشد. ولی در حیطه احساسات تان می دانید که بعضی چیزها هنوز مشخص نیستند. امروز این احساسات رو می آیند و این احساسات به حیات عشقی شما مربوط می شوند. کمی زمان صرف فکر کردن درباره آنچه واقعاً می خواهید نمایید.

اسفند

افراط کلمه ای است که امروز را خوب تشریح می کند. شما درباره همه چیز شدیداً خوش بینی و مشتاق هستید و زیادی خودتان را درباره همه چیز مشتاق نشان می دهید. شما لقمه بزرگتر از دهانتان برمی دارید و قطعاً به همه چیز تنهایی نمی توانید رسیدگی کنید. ممکن است خودتان را جسماً خسته کنید. شاید هم از سوی دیگر افراط کنید و واقعاً هیچ کاری نکنید و تنبل شوید. یادتان باشد که میانه روی و تعادل بهترین رویکرد است. ناامیدی اخیر شما در مورد یک مسئله عشقی بیش از پیش به شما فشار می آورد. بعضی عواطف و احساسات رو می آیند و باید با آنها رو در رو شوید. ولی خودتان را در این مورد ناراحت نکنید. درس بگیرید و جلو بروید و بدانید که انسان های دیگری هم روی زمین خدا هستند و فقط آن یک نفر از آسمان نیفتاده است!

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 344 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php