کد خبر : 134050 تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰:۳۱

فال روزانه جمعه 10 بهمن 1393

فال روزانه جمعه 10 بهمن 1393 فال روزانه متولدین فروردین رئیس کیست؟ این سوال امروز ذهنتان را مشغول می کند. اگر فکر می کنید در کار گروهی شما باید مدیریت کارها را به عهده بگیرید، با صدای بلند اعلام کنید. در کار گروهی زمانی می توانید خودتان را نشان دهید …

فال روزانه جمعه 10 بهمن 1393فال روزانه جمعه 10 بهمن 1393

فال روزانه متولدین فروردین

رئیس کیست؟ این سوال امروز ذهنتان را مشغول می کند. اگر فکر می کنید در کار گروهی شما باید مدیریت کارها را به عهده بگیرید، با صدای بلند اعلام کنید. در کار گروهی زمانی می توانید خودتان را نشان دهید که استعداد یا مهارت خاصی داشته باشید. در جلسه های کاری، کنفرانس ها و نشست ها برنامه سخنرانی داشته باشید و طرح های ویژه خود را اعلام کنید. در مسایل عاشقانه کمی سردرگم خواهید بود و نمی دانید رابطه در چه مسیری در حرکت است. اگر چیزهایی متوجه شدید، لازم نیست سریع به روی خودتان بیاورید یا قضاوت و نتیجه گیری کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

برای اهداف طولانی مدت امروز بهترین زمان برای برنامه ریزی است. فکرتان کاملا باز است و طرح هایی که در سر دارید، خریداران بسیار در بازار دارند. آنها را مفت ارائه ندهید. در جایی که ارزش آن را می دانند مطرح کنید و به واسطه آن، آینده شغلی و مالی خود را تضمین کنید. خلاقیت های خود را با خوش رویی همراه کنید و بسیار با سیاست حرف بزنید. این را بدانید که هر کلمه ای که از دهانتان خارج می شود، باید کاملا فکر شده باشد. حتی نوع بیان و لحن صدای شما نیز در تاثیرگذاری آن موثر هستند.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز همانند الماس می درخشید. با قدرت زیاد و از موضع بالا حرف بزنید. در جمع های کاری، امروز زمان درخشش زیاد شما است. اگر بتوانید روی کلماتی که انتخاب می کنید، وسواس به خرج دهید، ره چند ساله را یک شبه طی کرده اید. با سخت کوشی های اخیر و طرح های جدید، راهی به سوی موفقیت برای شما باز شده است. اعتماد به نفس داشته باشید. با رفتار خود همه را متوجه کنید که طرز فکر و دیدگاه های شما با بقیه فرق دارند.

فال روزانه متولدین تیر

امروز مراقب امنیت خود باشید. در هر دو مورد مسایل مالی و زندگی شخصی باید گوش به زنگ باشید. حتما نباید میلیاردر باشید که برای حساب های بانکی خود نگران باشید. در همه حالت باید مراقب باشید و رمز کارت های بانکی خود را هر چند ماه یکبار عوض کنید. اگر تصمیم به سرمایه گذاری مالی دارید، خیلی بلندپروازانه فکر نکنید. همه جوانب طرحی که در سرتان هست را بررسی کنید تا پولتان از بین نرود. خرید ملک گزینه مطمئن تری برای شما خواهد بود. امروز دانه های خلاقیت را بکارید تا خیلی زود برداشتشان کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

عشق و آرامش. امروز این دو کلمه همه ذهن و زندگی شما را به خود مشغول خواهند کرد. همکاری با اطرافیان و تفاهم داشتن با آنها را فراموش نکنید. باید سعی کنید به حرف عشقتان بیشتر گوش کنید و در مورد عواطف خود نیز صادقانه با او حرف بزنید. سعی کنید در جمع دوستان شاد و پرانرژی خود باشید تا از آنها انرژی های خوب بگیرید. در محل کار نیز، با همکاران تعامل خود را بیشتر کنید و مطمئن باشید نتیجه های بهتری حاصل خواهند شد.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز را به سروسامان دادن به خانه و زندگی خود اختصاص دهید. از تعویض کابینت گرفته تا ساخت کتابخانه دیواری در اتاق خواب. تمیزکاری و رسیدگی به امور خانه نیز از دیگر مسایلی است که امروز باید به آنها رسیدگی کنید. امروز می توانید به دوستانی که به مشورت و کمک فکری شما نیاز دارند، کمک کنید. از نظر روحی به خودتان نیز انرژی های مثبت دهید. در کنار عشقتان روحیه بهتری دارید در نتیجه بیشتر کارهای خود را با او هماهنگ کنید.

فال روزانه متولدین مهر

زمان خودنمایی است. زمان درخشش. روی صحنه بروید و در مورد استعدادهای خود برای دیگران حرف بزنید. امروز این فرصت را دارید در جمع های دوستانه یا کاری، در مورد مهارت های خود صحبت کنید و تحسین آنها را برای خود بخرید. در جمع حرف زدن اعتماد به نفس خوبی به شما می دهد و باعث می شود در مورد پروژه های خود، خلاقیت بیشتری به خرج دهید. همین امر می تواند به صعود ناگهانی شما در شغلتان منجر شود. با عشقتان بیشتر صمیمی باشید. اگر مساله ای فکرتان را مشغول کرده حتما در مورد آن حرف بزنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز بسیار عاطفی هستید و در ارتباط های قلبی، بسیار موفق خواهید بود. از این حالت نهایت استفاده را ببرید و موجب خوشحالی دوستان و عشقتان را فراهم کنید. اگر به جمعی دعوت شدید حتما بپذیرید. یا حتی خودتان دوستان را دعوت کنید تا دور هم باشید و لحظه های شادی در کنار آنها تجربه کنید. دوستان قدیمی که خاطره های مشترک با آنها دارید، گزینه های بهتری هستند. این افراد با بیدار کردن حس نوستالوژی، ایده های ویژه ای در ذهن شما ایجاد می کنند که در کار برایتان بسیار مفید خواهند بود.

فال روزانه متولدین آذر

حرف زدن و ارتباط برقرار کردن از جمله مواردی هستند که امروز زیاد تجربه خواهید کرد. شما کلی طرح و ایده در سر دارید که باید مطرح شوند. باید در مورد آنها حرف بزنید. اول با دوستان قابل اعتماد در میان بگذارید تا نواقص آن را به شما اعلام کنند. سپس در محل کار یا در کنفرانس و نشست مرتبط آن را ارائه دهید. این را در یاد داشته باشید، نوع تغذیه و سلامت جسمانی در ایده پردازی و خلاقیت بسیار موثر هستند. پس خوراکی ها و عادت های مضر را ترک کنید تا یک قدم به موفقیت نزدیک تر شوید.

فال روزانه متولدین دی

امروز باید مراقب مسایل مالی خود باشید. اگر قرار است آنها را در جایی سرمایه گذاری کنید، اول از درستی و موفقیت آن مطمئن شوید و سپس اقدام کنید. بهتر است پیش از هر اقدامی با اطرافیان مشورت کنید. از افراد کارشناس یا قابل اعتماد کمک بگیرید. برای دخل و خرجتان، برنامه تعیین کنید. بخشی از روز را هم به تمیزکاری و سروسامان دادن به خانه اختصاص دهید. با عشقتان کمی دکوراسیون را تغییر دهید. یا وسایل لازم برای خانه را خریداری کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

«هیچ کس من را دوست ندارد و همه گویا با کار کردن با من مساله دارند»! این جمله ای است که چند وقت است در مغز شما می چرخد. اما باید این طرز فکر ناامیدکننده را از خود دور کنید. واقعیت این است که شما سرشار از خلاقیت هستید. فقط باید اعتماد به نفس بیان آنها را داشته باشید. برای اینکه از این فاز غمگین بیرون بیایید، ورزش کنید و نوع تغذیه خود را نیز تغییر دهید. با عشقتان برای ناهار یا شام بیرون بروید و در کنار او آرامشی که لازم دارید را به دست بیاورید.

فال روزانه متولدین اسفند

حساسیت زیاد و تنهایی‌دوستی، مواردی هستند که امروز در شما مشاهده می شوند. می خواهید خود را از بقیه جدا کنید و تنها کار کنید. اما باید گروهی کار کنید. این مساله هم در کیفیت کار موثر است و هم در روحیه شما. از صحبت های منفی و فضاهای ناراحت کننده فاصله بگیرید و در عوض، در جمع دوستانی باشید که شاد هستند و توجه شما را به خود جلب می کنند. فیلم های عاشقانه و موسیقی رمانتیک نیز در بهتر شدن روحیه تان خوب خواهند بود.

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه جمعه 10 بهمن 1393

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : مجله خبری بازدید 178 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php