کد خبر : 236058 تاریخ انتشار : جمعه ۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰:۰۱

فال روزانه جمعه 1 بهمن 1395

فال روزانه متولدین فروردین در کارهای گروهی احتمالا با مشکل مواجه خواهید شد. باید مراقب باشید تا سریع واکنش نشان ندهید. امروز طوری پیش می رود که مردم نقاب از چهره بر می دارند و شما می توانید شخصیت های واقعی آنها را ببینید. بهترین زمان برای اینکه به سراغ …

فال روزانه جمعه 1 بهمن 1395

فال روزانه متولدین فروردین

در کارهای گروهی احتمالا با مشکل مواجه خواهید شد. باید مراقب باشید تا سریع واکنش نشان ندهید. امروز طوری پیش می رود که مردم نقاب از چهره بر می دارند و شما می توانید شخصیت های واقعی آنها را ببینید. بهترین زمان برای اینکه به سراغ دوستان قدیمی خود بروید، همین امروز است. حتی می توانید به سراغ عشق قدیم خود بروید و با او قراری بگذارید. احتمال اینکه دوباره رابطه تان از سر گرفته شود، زیاد است.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز سعی کنید بیشتر بیننده و شنونده باشید. در کارهای گروهی نمی توانید خیلی موفق باشید و بهترین کار این است که عقب بکشید و خودتان را در هیچ کاری دخالت ندهید. این فرصت را دارید تا به کارهای قبلی خود نظری بیندازید و ایرادهای آن را پیدا کنید. برای اینکه روز آرامی در پیش داشته باشید، سرتان فقط به کار خودتان باشد. امروز این تردید را هم دارید که از یک رابطه عاشقانه چه می خواهید! این طرز فکر باعث می شود تا عشقتان تصور کند شما بیش از آنچه دارید می خواهید. برای اینکه دلخوری ایجاد نشود، در مورد تردیدهای خود حرف نزنید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز خیلی مراقب باشید. احتمالا در کارهای دسته جمعی بحث و مشاجره ای خواهد بود. شما توان این که آرام نظر بدهید را ندارید و این می تواند به موقعیت کاری شما لطمه بزند. کارهای شخصی خود را انجام دهید. اگر نویسنده هستید، به نوشتن بپردازید یا در بلاگ شخصی خود مطلب بگذارید. اما با اطرافیان خیلی تعامل نداشته باشید. در رابطه عاطفی نیز اگر با هم خیلی تفاهم ندارید امروز زمان خوبی برای حرف زدن نیست.

فال روزانه متولدین تیر

خداحافظ ارتباط های شفاف. سلام ای سوبرداشت ها، شک ها، تردیدها. امروز همه چیز در هاله ای از ابهام قرار دارند. نمی توانید درست منظور خودتان را بیان کنید. خودتان هم درست دیگران را درک نخواهید کرد. پس ترجیحا زیاد دور و اطراف دیگران نباشید. برای خودتان سرگرمی پیدا کنید یا با کار سرتان را گرم کنید. اما تعامل یا معاشرت نزدیکی با دیگران نداشته باشید تا امروز تمام شود و این ابرهای ابهام از آسمان زندگی شما بروند. در رابطه عاطفی هم امروز هر چه دورتر باشید، بهتر است.

فال روزانه متولدین مرداد

از یک طرف نمی توانید احساسات خود را مخفی کنید، از طرفی هم اگر آنها را بیان کنید ممکن است مورد سوبرداشت قرار بگیرد. یا نتوانید شفاف آنچه که در سرتان هست را برسانید. پس لطفا، بیشتر دنبال سرگرمی و تفریح باشید. سراغ دوستان قدیم بروید. اگر مشکلی با عشقتان دارید و نمی توانید به تنهایی حل کنید، پیش مشاور بروید تا ریشه مشکلات را بیابید و با راهنمایی، عشق خود را در مسیر درست قرار دهید. این را به یاد داشته باشید وقتی صادق باشید، صادقانه هم جواب می گیرید.

فال روزانه متولدین شهریور

از امروز سعی کنید بیشتر روی سلامت خود تمرکز داشته باشید. غذاهای مقوی و سالم بخورید. ورزش کنید. عادت های مضر را کنار بگذارید. برای خودتان فهرستی از کارهایی که باید انجام دهید، تهیه کنید. روی مسایل مهم و اساسی تمرکز داشته باشید. با عشقتان یک روز آرام داشته باشید. در مورد موضوعات مورد علاقه تان حرف بزنید. اگر هم تنها هستید، امروز زمان خوبی برای دوست یابی نیست و باید صبور باشید.

فال روزانه متولدین مهر

خلاقیت های خود را نشان دهید. هنر در ذات شما نهادینه شده است. پس از آنها به بهترین شکل استفاده کنید. شما این فرصت را دارید تا خودنمایی کنید و طراح هایتان را مطرح کنید. اما احتمال اینکه با مخالفت روبه رو شوند هم هست. باید صبور باشید. واکنش نشان ندهید. اگر اطرافیان خیلی بر وفق مراد شما رفتار نمی کنند، سعی کنید به کارهای خودتان برسید و حرفی نزنید که بعدها پشیمان شوید. با عشقتان هم رفتار عادی داشته باشید و منتظر یک روز عاشقانه نباشید، زیرا امروز احساسات هر دو شما کم است.

فال روزانه متولدین آبان

امروز از در سیاست وارد شوید. یعنی اصلا بدون فکر حرف نزنید و هیچ رفتار خاصی از خود نشان ندهید. باید بتوانید در کمال آرامش با دیگران تعامل داشته باشید. احتمال بحث و مشاجره در کارهای گروهی زیاد است. مراقب زبان خود باشید. برای سلامتی خود نیز برنامه ریزی کنید. از غذاها و عادت های مضر دور شوید. ورزش کردن برای شما بسیار مفید است. آن را در دستور کارهای آینده خود بگذارید. غذای سالم و ورزش در کنار هم به شما کمک می کند تا تنش ها را دور کنید.

فال روزانه متولدین آذر

در ارتباطات خود با دیگران مراقب باشید چه چیزی به زبان می آورید. شاید اصلا بهتر باشد امروز در خانه بمانید و روی کارهای خود تمرکز کنید. به هیچ عنوان نمی توانید با دیگران ارتباط خوبی داشته باشید. هر حرف شما سوبرداشت می شود و ممکن است به اختلاف با دیگران بینجامد. برای خودتان سرگرمی درست کنید. یا فهرستی از کارهایی که باید انجام شود، تهیه کنید و برایشان زمان بگذارید. با عشقتان هم یک روز معمولی خواهید داشت. اگر تنها هستید، امروز هیچ قرار نگذارید زیرا زمان خوبی برای آشنایی نیست.

فال روزانه متولدین دی

امروز مراقب خرج های خود باشید. همیشه باید در ته حسابتان مقداری پول بگذارید بماند تا در مواقع نیاز بتوانید از آنها استفاده کنید. شاید حتی بد نباشد گاهی کارت بانکی خود را در خانه بگذارید تا الکی خرج نکنید. اگر دنبال کار جدید هستید، امروز به شرکت های قبلی ایمیل بزنید. یا دوستان قدیم خود را ملاقات کنید. رابطه های قدیم برایتان راهساز خواهند بود. در مسایل عاطفی هم حتی می توانید به عشقتان زنگ بزنید. حالی از او بپرسید. یا قراری با او بگذارید. این رابطه دوباره شکل خواهد گرفت و دوباره می توانید در کنار هم شاد باشید.

فال روزانه متولدین بهمن

ارتباط ها امروز خیلی بد پیش می روند. نه شما دیگران را درک می کنید، نه آنها متوجه خواسته های شما می شوند. این حالت بسیار ناامید کننده است. برای اینکه خیلی در این فاز غم گرفتار نشوید، تمرکز خود را روی کارهای شخصی بگذارید و یک امروز را از دیگران دور باشید. حتی از عشقتان هم فاصله بگیرید تا حرفی نزنید که موجب ناراحتی او بشود.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز بهتر است در دنیای گذشته ها سیر کنید. با دوستان قدیمی تماس بگیرید. در کنار آنها باشید. ای ایده هایشان کمک بگیرید. در میان دوستان جدید خیلی نمی توانید راحت باشید. احتمال بحث و مشاجره زیاد است. در محل کار ممکن است در کارهای گروهی ناموفق باشید. بهتر است روی پروژه های خلاقانه خود تمرکز کنید و از ارتباط های گروهی فاصله بگیرید.

فال روزانه جمعه 1 بهمن 1395

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه جمعه 1 بهمن 1395

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 192 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

css.php