کد خبر : 262654 تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰:۵۹

فال روزانه جمعه 1 آذر 98

فال روزانه جمعه ۱ آذر ۹۸ از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : امروز در محل کارتان تمام هوش و حواستان پی این است که کارهایی که می کنید و زحماتی که می شوید دیده شوند و برای این که مورد تأیید …

فال روزانه جمعه 1 آذر 98

فال روزانه جمعه ۱ آذر ۹۸

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

امروز در محل کارتان تمام هوش و حواستان پی این است که کارهایی که می کنید و زحماتی که می شوید دیده شوند و برای این که مورد تأیید و تحسین همکاران و به ویژه مقامات بالادست خود قرار بگیرید حاضر به انجام هر کاری هستید. اگر مواظب کارهایی که می کنید نباشید ممکن است در راه به دست آوردن آنچه می خواهید ناخواسته به احساسات دیگران آسیب بزنید و تأثیرات منفی روی آنها داشته باشد. وقتی کار از کار گذشته باشد دیگر عذرخواهی شما هیچ فایده ای نخواهد داشت و آب رفته به جوی باز نخواهد گشت. سعی کنید به جای له کردن دوستانتان از آنها کمک بگیرید. استفاده از تکنولوژی روز در راه رسیدن به اهدافتان را نیز فراموش نکنید.


فال روز متولدین اردیبهشت :

شما آنقدر از این که روشی که در محل کارتان در پیش گرفته اید به موفقیت ختم خواهد شد مطمئن هستید که اصلا به توصیه ها و پیشنهادات اطرافیانتان هیچ توجهی نمی کنید. شما بی آن که اصلا به آنچه گفته می شود گوش داده باشید آن را به عنوان حرف های بی اساس نادیده خواهید گرفت. به جای این که از دیگران به خاطر انتقادهای سازنده شان عصبی شوید بهتر است در کارهای خودتان تجدید نظر کنید و از آنها ممنون باشید. امروز شما بسیار احساساتی شده اید و در همین گیر و دار هم ممکن است یک نفر سر راهتان قرار گرفته و باعث شود عقلتان از سرتان بپرد. مواظب باشید فقط با احساس تصمیم نگیرید.


فال روز متولدین خرداد :

اگر می خواهید رابطه ای که با عشقتان دارید صمیمی تر شود باید سعی کنید برای او فضای امنی ایجاد کنید تا با خیال راحت و بدون ترس از واکنش های شما در مورد افکار و احساساتش با شما حرف بزند. امروز شما کارهای زیادی در خانه دارید که باید انجام بدهید، همه چیز به هم ریخته و خانه باید مرتب شود، از طرفی هم کارهای تعمیراتی غیر منتظره ای پیش خواهند آمد. البته که انجام این کارها از اهمیت و اولویت بالایی برخوردار است، اما توصیه می کنیم حداقل فعلا تغییر دکوراسیون خانه را به این کارها اضافه نکنید و حداقل تا آخر هفته دست نگه دارید. در حین تمیز کردن خانه حتما چیزهایی که غیر ضروری هستند و فقط جایتان را تنگ کرده اند دور بیندازید.

 

فال روزانه جمعه 1 آذر 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

امروز یکی از دوستان و یا همکارانتان کمی غیر قابل تحمل شده است، شما سعی دارید از دست او فرار کرده و یک جایی قایم شوید که در تیررس او نباشید، اما هیچ راه فراری ندارید. شما نه انرژی و نه حوصله ی این را دارید که با او درگیر شوید، پس خودتان را درگیر این چالش ناخواسته نکنید و سعی کنید سکوت کنید و با او درگیر هیچ بحثی نشوید و نادیده اش بگیرید. امروز اطلاعات زیاد و مهمی را از طریق مطالعه، شرکت در کلاس های مختلف و یا با صحبت با دوستان و همکارانتان به دست خواهید آورد. این اطلاعات ممکن است درهای جدید را به روی شما باز کرده و فرصت های تازه ای را در اختیارتان قرار دهند؛ از آنها حداکثر استفاده را ببرید.


فال روز متولدین مرداد :

بدون شک یک بحث منطقی و عاقلانه برای از بین بدن تنش های عاطفی امروز خیلی مفیدتر از از یک مسابقه ی داد و فریاد خواهد بود. شاید در ابتدا فکر کنید که عملکرد شما همه چیز را به خوبی نشان می دهد و نیازی به این که وارد بحث کلامی شوید نیست، اما طرف مقابلتان جایی برای سکوت شما باقی نخواهد گذاشت و مجبور به جواب دادن خواهید بود. امروز بالاخره کاری که در چند هفته ی گذشته مشغول انجام دادن آن بوده اید و زمان زیادی را صرف آن کرده اید بالاخره با موفقیت به پایان خواهد رسید. این موفقیت باعث افزایش اعتماد به نفس شما شده و تشویق و تحسین دیگران را نیز برایتان به همراه خواهد داشت، شاید حتی پاداش مادی هم برای آن دریافت کنید.


فال روز متولدین شهریور :

امروز یک چیزی ذهن شما را به خود مشغول کرده است که نیاز شدیدی به بیان آن دارید. شاید تعلل در بیان افکارتان را با بهانه ی انتظار برای رسیدن بهترین زمان ممکن توجیه کنید، اما با منتظر ماندن بیش از اندازه ممکن است این فرصت را برای همیشه از خودتان بگیرید. شاید با گفتن حرف ها و احساساتتان واکنش مورد نظرتان را دریافت نکنید و در ابتدا رفتار تندی با شما شود، اما حداقل زمینه برای صحبت کردن و رسیدن به یک نقطه ی مشترک فراهم خواهد شد. امروز اوضاع روابط عاشقانه تان کاملا روبراه است و نسبت به داشتن آینده ای دلپذیر با شخصی که دوست دارید امیدوار شده اید، اما هنوز برای به میان کشیدن بحث ازدواج زود است.

فال روزانه جمعه 1 آذر 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

صبح که از خواب بیدار می شوید از این که نقشه ها و برنامه هایی که در حال حاضر دارید پایه و اساسی محکم دارند مطمئن هستید. شما تمام سعی خود را کرده اید تا ذهن خودتان را از چالش افکار مختلف دور نگه دارید، اما وقتی دارید به نقشه هایتان فکر می کنید ناگهان سر و کله ی نگرانی های قبلیتان دوباره پیدا می شود. از این میدان جنگ فرار نکنید و تا زمانی که یکی از دو طرف پیروز نشده است دست نگه دارید. امروز پولی که به طور غیر منتظره ای به دست شما رسیده است باعث شده خیلی سخاوتمند شوید و خرج های بیهوده کنید. کمی احتیاط کنید، شما دیر یا زود به هر ریال از این پول نیاز خواهید داشت.


فال روز متولدین آبان :

امروز شما نیاز شدیدی به ماجراجویی در وجود خود احساس می کنید، شاید حتی فکر یک سفر چند روزه ی پاییزی به سرتان بزند. شاید نتوانید به جای خیلی دوری سفر کنید، اما حداقل حال و هوایتان عوض خواهد شد. اصلا اگر می توانید همین امروز بعدازظهر این سفر را آغاز کنید. عشق در نگاه اول از آن چیزهایی است که هرگز فکر نمی کرده اید اتفاق بیفتد، حداقل برای شما؛ اما امروز احتمال این که با یک نگاه عاشق شوید بسیار زیاد خواهد بود. شاید بین شما و این شخصی که ناگهان این طور شیفته اش شده اید رابطه ای عاشقانه آغاز شود، شاید هم نشود، در هر صورت این احساس حداقل امروزتان را زیبا خواهد کرد.


فال روز متولدین آذر :

هدف هایی که برای امروزتان مشخص کرده اید به نظر بعضی ها به طور مضحکی بلند پروازانه هستند، دلیل آن هم فقط این است که وقتی صبح از خواب بیدار می شوید فکر می کنید هیچ حد و مرزی برای توانایی هایتان وجود ندارد و می توانید هر کاری که بخواهید را انجام دهید. بعضی ها آنقدر منطقی هستند که هیچ کاری به نظرشان امکان پذیر نیست. البته که موانع و مشکلات اجتناب ناپذیر هستند، اما حالا که برایتان امکان پذیر است هر کاری که می توانید را تا سر و کله ی مشکلات پیدا نشده انجام بدهید و تا جای ممکن پیشرفت کنید. امروز تماشای فیلم های سینمایی به ویژه فیلم های اکشن برایتان جذاب خواهد بود. با خوراکی مورد علاقه تان پای تلویزیون خوش بگذرانید.

فال روزانه جمعه 1 آذر 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

با وجود این که شما معمولا سعی می کنید احساسات خود را از کارهایتان جدا نگه دارید تا مانع موفقیتتان نشوند، امروز جلوگیری از یک درگیری احساسی اجتناب ناپذیر خواهد بود و تمام منطق های دنیا هم نمی توانند آنچه در قلبتان می گذرد را سرکوب کنند. به جای جنگیدن با آنچه نمی توانید شکستش بدهید و تلف کردن انرژیتان بهتر است به حس ششم خود اعتماد کرده و اجازه بدهید احساسات درونیتان برایتان تصمیم بگیرند. امروز شما به دنبال کمی ماجراجوی هستید و دلتان می خواهد کار جدید انجام دهید و یا حداقل کارهای قدیمی تان را با روش هایی جدید انجام دهید. اگر احتیاط کافی داشته باشید درس های جذابی در انتظارتان خواهند بود.


فال روز متولدین بهمن :

امروز شما احساس می کنید که سرنوشتتان در دست خودتان نیست و در دستان بیرحم سرنوشت گرفتار شده اید. انگار که تقدیرتان از قبل نوشته شده باشد و هیچ کنترلی روی اوضاع نداشته باشید. با این حال حتی یک لحظه هم نباید فکر کنید که تصمیمات و حرکاتتان بی فایده هستند. هر کاری که الان انجام می دهید، حتی اگر خودتان متوجه نباشید هم بدون شک روی آینده تان تأثیر خواهند گذاشت. شاید یکی از اشتباهات و شکست های گذشته تان جلوی موفق بودنتان در زمان حال را گرفته باشد، اما آینده در دستان شماست و با درس گرفتن از اشتباهات خود و دقت به آنچه در زمان حال انجام می دهید می توانید در آینده بسیار موفق باشید.


فال روز متولدین اسفند :

امروز در هر جمعی که شرکت کنید مثبت اندیشی و هیجان بر جو آن جمع آن غالب خواهد بود. شما و اطرافیانتان تنها آینده ای مثبت را در برابر خود می بینید و فکر می کنید که با کمترین موانع ممکن روبرو خواهید بود و به پیروزی دست خواهید یافت. به نفعتان است که در تصورات خود تجدید نظر کنید، موانع غیر منتظره همیشه درست در لحظه ای که انتظارشان را ندارید پیدا می شوند. البته که خوب است مثبت اندیش باشید، اما ساده لوح نباشید. در تفکرتان بیش از اندازه سرسخت و کله شق نباشید و انعطاف پذیری بیشتری از خودتان نشان دهید. وقتی اطلاعات جدیدی سر راهتان قرار می گیرند با روی باز آنها را بپذیرید، البته فقط بعد از آنکه از صحت آنها اطمینان کامل پیدا کردید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 203 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php